מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ניתוחחני17/02/2008
שלום לרופא
אני צריכה השבוע לעבור ניתוח כירורגי אחרי שנגרם לי חור בסינוס יש לי מעבר בין הפה לאף
שלושה שבועות ועדיין לא נסתם החליטו על ניתוח אצל כירורג פה ולסת
הרופא אמר שזה ניתוח די קשה ויכול להיות שהחור פשוט יפתח שוב
ואז הולכים לניתוח בהרדמה מלאה עם צינור דרך האף
האם יש סיכוי להימלט מהניתוח דרך האף?
האם יש סיכוי שניתוח יסתום את החור?
והאם בכלל כדאי עוד לחכות שיסתם מאליו
תודה והרבה בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח
ד``ר יזהר שוחט19/02/2008שלום דניאל
ההחלטה לגבי האם להמתין עןד נמצאת בידי הכירורג. אם המדובר בפתח קטן יש סיכוי שיסגר אולם בד"כ פתחים שלא נסגרים אחרי 3 שבועות דורשים התערבות כירוגית. ישנו סיכוי טוב שהדבר יפתור את הבעייה ואז לא ידרש הניתוח דרך האף.
בהצלחה
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גוש בלשוןמיה16/02/2008
שלום רב,
אני בת 30, יש כבר כמה שנים גוש על הלשון, הגוש כמעט בגודל 1 ס"מ, הוא לא כואב, לאחרונה הוא מטריד מאוד, הייתי אצל רופא א.א.ג שאמר שצריך להוציא אותו ולשלוח לביופסיה, רופא אחר אמר שזה נראה כמו ניצני טעם ויכול להיות שיגדל עוד...
האם אני צריכה בכלל רופא פה ולסת ?
מה לדעתכם כדי לעשות?
אני מאוד פוחדת כי באינטרנט לא מצאתי מה זה ניצני טעם.
בברכה,
מיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גוש בלשון
ד``ר יזהר שוחט17/02/2008שלום מיה
יש צורך הבוצאת הגוש ושליחתו לביופסיה ע"י כירורג פה ולסת.
ניצני טעם - נקרא גם פקעיות טעם הינם האברונים על הלשון בעזרתם אנו חשים בטעמים השונים. מתיאורך לא נראה לי כי המדובר בפקעיות טעם ויש לשלוח את הנגע לביופסיה.
בהצלחה
ד"ר שוחט יזהר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שתל קדמי - מה עדיף?אמא מודאגת...15/02/2008
הבנתי ששתל בשן קדמית הוא קשה לאין ערוך בשל הבעייה האסטתית
האם לדעתך כדאי לוותר על הרעיון ולעשות באיזור גשר? האם במצב של גשר לא תהייה בעיה אסתטית בשל נסיגת עצם באיזור בו אין שתל ואין שתל?
למה ברגע שהשתל מתאחה עם העצם אין כבר מה לעשות האם לא ניתן "לקצר" את החניכיים או להארכים באמצעות רגנרציה כדי ששן לא תהייה ארוכה מידי או קצרה מידי?
כלומר מה עדיף שתל או גשר בשן קדמית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שתל קדמי
ד``ר יזהר שוחט17/02/2008השאלות רבות ומורכבות מדי מכדי לדון עליהן בפורום זה.
המלצתי לך היא להתייעץ בנושא עם רופא מומחה בעניין - מומחה לכירורגית פה ולסת או מומחה לניתוחי חניכיים שיוכל על סמך בדיקה קלינית ורנטגנית מלאה להמליץ על הטיפול המתאים ביותר למקרה הספציפי.
בברכה
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך בוחרים מנתח פה ולסתאריה15/02/2008
שלום רב
מנתח פה ולסת שעליו המליץ רופא השיניים הקבוע שלי המליץ לי על מספר עקירות + השתלות עצם במספר מקומות + השתלות
כעת אני מחפס לשמוע דעה נוספת:
האם עדיף שהטיפול יעשה אצל רופא השיניים הקבוע (כאשר המנתח מגיע למרפאה) או במרפאת שיניים גדולה אוב מרפאה פרטית של מנתח פה ולסת ?
כמה קריטי שלמנתח פה ולסת יהיה רישיון לניתוח פה ולסת ולא רק רישיון רופא שיניים כללי?
ישנם אתרים מאד יפים באינטרנט ויש ספר טלפונים, באיזו דרך אוכל לדעת למי כדאי לפנות או איך אוכל לדעת מי הם הרופאים או המרפאות המומלצות ביותר?
אודה לכם אם תשיבו לשאלותי
אריה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחירת מנתח
ד``ר יזהר שוחט17/02/2008אין בכוונת הפורום להמליץ על מנתח זה או אחר.
ככלל תמיד קיימת עדיפות לטיפול בידי מי שהתמחה בנושא וברשותו תעודת מומחיות מוכרת מטעם משרד הבריאות.
ניתן למצוא את רשימת המומחים באתר ההסתדרות לרפואת שיניים ובאתר משרד הבריאות.
בהצלחה
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שן כלואה בלסתארז נקש14/02/2008
בני בן 14, בעקבות פניה לאורטודנט וצילום פנורמי נתגלתה שן בלסת עליונה קידמית - שן כלואה,
נאמר לי כי יש לפנות לכירורגיה ואורטודנטיה בו זמנית, האם ישנה השתתפות בעלויות הכבדות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שן כלואה
ד``ר יזהר שוחט17/02/2008נכון להיום שרותי רפואת השיניים בישראל אינם כלולים בביטוח הבריאות הממלכתי ולכן בנושאים הקשורים בשיניים אין השתתפות של קופת החולים למעט מקרים חריגים. ניתן לפנות לרופא הילדים או המשפחה בקופה על מנת לברר האם קיימת השתתפות הקופה בטיפול.
בברכה
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחיית שתל בשןיוספה12/02/2008
תודה רבה על התשובה, אבל חשוב לי לדעת האם חייבים לבצע בדיקת ct לפני השתלה ואם לא- אז לפי מה זה נקבע? ועוד משהו- היום הרופא אמר לי שצריך להוציא את השתלים, לבצע השתלת עצם כי העצם נפגעה מהדלקת ואז לעשות שוב השתלה. רציתי לדעת מה הסיכוי להשתלה שניה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחייה
ד``ר דניאל ניצן19/02/2008שלום יוספה
1. CT הוא כלי עזר חשוב מאוד לאבחנה לפני שתלים. לא תמיד הוא הכרחי, תלוי במיקום השתל, כמות השתלים, כמות העצם ועוד...
2. סיכויי ההצלחה תלויים בכמות העצם, מיקום השתלים, ועוד. לכן עדיף שתשאלי את הרופא המטפל את אחוז ההצלחה בפעם השניה.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חופש וכאבים במפרק הלסתאדי11/02/2008
שלום רב לכם
ביתי בת 15 וסובלת כבר קרוב לשנה מכאבים שהלכו והתרבו במפרק הלסת. לדבריה ניתן לחוש בחופש מסוים בתנועת המיפרק. קשה לה ללעוס מזון קשה והלסת נתפסת מידי פעם עד שמשתחררת. אשמח לקבל עצה וכיוון. האם כדאי להגיע למחלקה בתל השומר?
תודה רבה
אדי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרק הלסת
ד``ר יזהר שוחט12/02/2008שלום אדי,
יש צורך בבדיקת ביתך והערכת הצורך בטיפול. ניתן לפנות למחלקת פה ולסת באחד מבתי החולים או למחלקה לאוקלוזיה בביה"ס לרפואת שיניים באוניברסיטת ת"א.
בברכה,
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחיית שתל בשןיוספה11/02/2008
חודש אחרי ההשתלה התגלתה אצלי דלקת סביב שני השתלים בלסת התחתונה וההערכה היא כי השתלים נדחו. השאלה היא מה יכולה להיות הסיבה שגרמה לדחייה? דרך אגב לא בצעתי צילום c.t לפני ההשתלה כי הרופא אמר שאין צורך. האם יכול להיות שלא היה מספיק עצם, דבר שהבנתי שמבחינים בצילום הc.t? האם חייבים לבצע צילום c.t לפני השתלה?
אני ממש זקוקה לעזרה כיצד עלי להמשיך ולטפל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דחיית שתל
ד``ר דניאל ניצן12/02/2008שלום יוספה
שתלים נכשלים לעיתים - סטטיסטית כ- 10-15 אחוזים מהם, לפי האזור המושתל וכו'.
בדרך כלל הסיבה לכשלון לא ידועה לנו, משום שיש פקטורים רבים המשפיעים על הצלחת השתל ורק חלקם ידועים.
אם היה מספיק עצם או לא - זה הרופא המטפל יומר לך.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדחיית שתל בשן
יוספה12/02/2008תודה רבה על התשובה, אבל חסרה לי תשובה לשאלה- האם חובה לעשות ct לפני השתלה ולפי מה הרופא מחליט אם צריך לעשות או לא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הוצאת שן בינה כלואהגרשון10/02/2008
יש לי שן בינה כלואהבצד ימין של הלסת התחתונה. בעבר הוצאתי את השן בינה השמאלית התחתונה הכלואה.
לצורך כך עשיתי CT פה ולסת בכדי לראות היכן עובר העצב . בצד השמאלי לא היתה בעיה עם העצב אך נאמר לי כי בצד ימין העצב נוגע בשן. וכל עוד זה לא מפריע ואין זיהומים לא לגעת.
כיום יש לי זיהומים באזור השן הבינה הכלואה הימנית . רציתי לשאול מה לעשות ולמי לפנות האם רק למחלקה בבית חולים מסודר במחלקת פה ולסת בגלל הסיכון הכרוך בטיפול.
או שאתה ממליץ על רופא מומחה פרופ עצמאי .
האם עדיף לחכות לתור של בית חולים למרות שנדרש להמתין חודשיים ןיותר לתור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שן בינה
ד``ר יזהר שוחט11/02/2008מומלץ לפנות לכירורג פה ולסת מומחה לצורך קבלת חוו"ד והחלטה לגבי מיקום וטכניקת העקירה.
היות ואתה סובל מזיהומים חוזרים רצוי להבדק בהקדם על מנת למנוע את המשך הסבל והנזק.
בהצלחה, ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חושדתיעל10/02/2008
יש לי בעיה. לאחרונה אני מבקרת רבות אצל רופא השיניים שלי כי אני עורכת סדרה של טיפולים בכל הפה. בעייתי היא: שתמיד נדמה לי שהוא לא מחליף כפפות (מהפצינט הקודם) ושהוא לא מחליף כוס שתיה. לא ברור לי גם אם הוא מנקה את הכלים שלו. האם אני חוששת סתם? או שיכול להיות שיש סיכוי שהוא באמת לא שומר על הגיינה בין מטופל למטופל. מה עליי לעשות כדי לוודא שהוא אכן מחחליף כפפות וכוס. על מה לשים לב? (נצא מתוך הנחה שאני לא אשאל אותו כי זה ברור שהוא יגיד שהוא כן מחליף). תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עונים לי?
יעל10/02/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא עונים
ד``ר יזהר שוחט11/02/2008זהו לא הפורום המתאים לשאלות מסוג זה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אפיסקטומיאדוה09/02/2008
שלום רב..
עברתי ניתוח אפיסקטומי לפני שבוע ויש לי כמה שאלות?
1. מה אחוזי ההצלחה של הניתוח?
2. מתי יודעים אם הניתוח הצליח או לא?
3. יש לי תפרים מעל שתי השיניים הסמוכות לשן בה עשו לי את הניתוח ולא מעל השןם עצמה.. האם זה תקין?
4. האם העובדה שהייתה לי דלקת בשן לפני הניתוח זה אומר שעשו לי את הטיפול שורש בצורה לא טובה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפיסקטומי
ד``ר יזהר שוחט09/02/20081. אחוזי ההצלחה הינם בין 60-90% תלוי באיזה שן מדובר, במיומנות המטפל, האם בוצע עם מיקרוסקופ ובממבה הראשוני של השן.
2. הצלחה נמדדת במעקב של מס' חודשים במהלכם השן חופשייה מסימפטומים כגון כאב וקיימת עדות הרנטגן לריפוי באיזור .
3. מיקום התפרים נראה תקין -.
4. דלקת בשן אינה אומרת בהכרח כי טיפול השורש בוצע בצורה לקויה אלא כי למרות קיומו של טיפול זה לא הצליח הגוץ להתגבר עליה .
בריאות
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
גיא10/02/2008המנתח לא עשה את הניתוח עם מיקרוסקופ? האם עליי לחשוש מהתוצאות עקב כך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפיסקטומי
ד``ר יזהר שוחט11/02/2008לא. יש לבצע מעקב על מנת להעריך את הצלחת הפעולה.
ד"ר שוחט יזהר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גוש בחניכייםרונית07/02/2008
במהלך ההריון הופיע אצלי גוש בחניכיים. כירורגית תיארה אותו כך: "נגע גרנולרי קטן פלטנלי מצד שמאל - pyogenic granuloma". המליצה על הוצאה וביופסיה, למרות שנראה לה שפיר. בינתיים הגוש נעלם, אך כעבור זמן הופיע שוב. כרגע גדול יותר מכשהופיע לראשונה. מה המשמעות ועד כמה זה מסוכן? מה דחיפות הוצאת הגוש?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גוש בחניכיים
ד``ר יזהר שוחט09/02/2008שלום רונית,
מתיאורך נראה כי המדובר בנגע שפיר הנגרם כתוצאה משילוב של גורמים הורמונליים בהריון ביחד עם גירוי מקומי כגון הצטברות אבן שן או רובד חיידקי.
לנגע יש נטייה לדימום ולעיתים גדל עד כדי הפרעה אסטטית ואף תפקודית. אין כל סכנה בנגע אולם מומלצת הוצאתו על מנת למנוע את המשך גדילתו ובדיקה פתלוגית.
בהצלחה,
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שתל בשן קדמיתרון07/02/2008
מדוע רווחת הדעה ששתלים בשיניים קדמיות קשות לביצוע מבחינה אסטתית?
מה ההבדל בין שתל בשן קדמית לשתל בשן אחורית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שתל קדמי
ד``ר יזהר שוחט09/02/2008באיזור האסטטי הקדמי קיימת חשיבות למיקום וזוית השתל שהינה בעלת משמעות לגבי התוצאה הסופית. כמו כן למתאר החניכיים ישנה השפעה על התוצאה הסופית מבחינה אסטטית היות וזהו איזור נראה הניגוד לאיזורים אחוריים. בשן אחורית ניתן לבצע יותר פשרות מבחינת מיקום והטיית השתל מבלי לקבל שינוי משמעותי בתוצאה האסטטית.
בברכה,
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתרים לאחר עקירהשירה06/02/2008
שלום רב,
עקרתי שן בינה לפני שבועיים בערך נשאר לי שם חור די גדול האם זה נורמלי?האם הוא יתאחה מעצמו?
בנוסף 2 השיניים שלפני אותה שן בינה שעקרו לי עברו טיפול שורש וזקוקות לכתרים השאלה היא כמה זמן צריך לתת למקום לנוח עד לביצוע הכתרים?
לתשובך אודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקירות
ד``ר דניאל ניצן06/02/2008שלום אורית
1. ה"חור" ייסגר.
2. זמן הריפוי של רקמה הרכה נמדד בימים, ולכן יש כיסוי של חניכיים תוך שבוע-שבועיים.
לעומת זאת, זמן הריפוי של עצם הוא שבועות, ולכן עד שיהיה מילוי (חלקי בלבד) של העצם מתחת לחניכיים, יעברו מספר שבועות.
3. את הכנת הכתרים ניתן להתחיל מספר שבועות אחרי העקירה - התיעצי עם הרופא המטפל.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבר אינטרקפסולרי!!!דני04/02/2008
לד"ר שלום
האם שבר אינטרקפסולרי המלווה בסטייה בפתיחת הפה שמאלה,בכאבים,ובקנקים וקליקים, יכול שיזכה בנכות עפ"י תקנות ביטוח לאומי? אם כן באיזה סעיף?
אודה מאוד מאוד לתשובתך
דני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שבר אינטרקפסןלרי
ד``ר יזהר שוחט05/02/2008דני שלום
עליך לפנות לוועדה רפואית מטעם הביטוח הלאומי לבדיקה והערכה.
כעקרון קיימים מקרים בהם עקב פגיעה בתפקוד המפרק ניתנים אחוזי נכות מסוימים.
בברכה,
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




