מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- רנולה תת לשונית.טלי12/04/2008
שלום רב,
יש לי בעיה גדולה, שעליה אני לא יכולים להתגבר. זה קרה לפני שנה, חוץ משפעת יותר לא חליתי בשום דבר. האיזור מתחת ללשון התחיל להתנפח מצד ימין. שלחו אותנו לאשקלון למחלקת פה ולסת [ מחדרה] עשו צילומים ולא מצאו שום אבן כפי שציפו למצוא, עשו לי ניתוח עם לייזר, לאחר שהפצע נסגר היא חזרה [הרנולה] היא התחילה שוב לגדול ולאחר שבועיים-שלוש היא נעלמה כלא הייתה. כעבור חצי שנה מאז צמחה רנולה שוב רק שמצד שמאל ויש לי ליום רביעי ניתוח עם ליזר רק שהפעם ברמב'ם שבחיפה. אני מפחדת שזה ירדוף אותי כל החיים. מהיכן היא באה ומה עושים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רנולה
ד``ר דניאל ניצן12/04/2008שלום טלי
רנולה זה הצטברות של רוק בבלוטת הרוק התת-לשונית. כש"פותחים" אותה, כפי שעשו לך בעבר, הרוק מתנקז ולכן הנפיחות נעלמת, אך יש לרנולה נטיה לחזור לעיתים. במקרה שיש חזרה יותר מפעם אחת ניתן להוציא את בלוטת הרוק עצמה, בניתוח פשוט, וזה פותר את הבעיה.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד''ר דניאל ניצן שלום.
טלי12/04/2008תודה רבה על כך שענית לי. אני הייתי רוצה לדעת מדוע היא נוצרת, מהן הסיבות שהיא מופיעה ומהיכן היא באה, במה הבעיה. הרי לא חליתי אף פעם בשום דבר רציני ותחילה היא הייתה בצד אחד ועכשיו היא בצד שני, אז משמע הדבר שאם היא תחזור אז יעשו לי ניתוח ב2 הצדדים ויוציאו את הבלוטות? הרי ישאר ליו צלקות מלבד זאת אמרו לי שזה ייתן תופעות לוואי בשאר חלקי הפנים\גוף. כדי שהיא יותר לא תחזור, האם יש דרכים אחרות מלבד הניתוח להפטר ממנה? הרי זוהי כבר רנולה שלישית במספרה אך שהפעם בצד השני, איך אני יכולה להיתמודד עם זה?
הרופאים אומרים לי שזו טראומה של המקום, הרי אני לא אוכלת מסמרים או משהו איך זו יכולה להיות טראומה? או שזה יכול להיות בגלל גיל ההתבגרות? מדוע לא כתוב בשום מקום מהן הסיבות להווצרותה?
בתודה רב טלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרנולה
ד``ר דניאל ניצן13/04/2008שלום טלי
1. כמו מצבים רבים ברפואה (ובחיים) - אנו לא ממש יודעים את הגורמים להווצרות הבעיה (רנולה).
2. הוצאת הבלוטה התת-לשונית (או שתי הבלוטות) לא תשפיע כהוא זה על שום דבר במראה הפנים או בתפקוד שלך.
3. הצלקת היא בתוך הפה, ואף אחד (כולל אותך) לא יוכל לראות אותן.
4. השיטות הנפוצות העיקריות לטיפול הן אלו שהזכרנו לעיל, וכוללות "פתיחת" הרנולה בדרך כלשהיא (לייזר, סכין, וכו') או הוצאת הבלוטה עצמה.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוסר איזון בלסתמוריה10/04/2008
הלכתי לרופא א.א.ג בגלל כאבים באוזניים הוא בדק את האוזניים ולא מצא כלום אחרי זה הוא לחץ לי בלחי ליד האוזניים וביקש שאפתח את הפה וכשהוא לחץ כאב לי בצד אחד ומתוך הבדיקה הזו הוא הודיע לי שיש חוסר איזון בלסת ואני צריכה לפנות לפה ולסת בבית חולים (אם יש קשר התגלה גם בבדיקה הכללית שיש לי סינוסיטיס כרוני) תודה על התגובה מוריה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איזון
ד``ר דניאל ניצן11/04/2008שלום מוריה
כדאי שתגשי לבדיקה אצל כירורג פה ולסתות או בבית חולים במרפאה לכירורגית הפה והלסתות, עם צילום פנורמי עדכני.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפיחותקובי לוי10/04/2008
שלום
לפני יומיים עברתי הוצאה של שן בינה כלואה בניתוח כירורגי
הצד שבו נותחתי התנפח בצורה משמעותית
והיום בבוקר היה לי דימום כמו כן יש כאבים חזקים
האם עלי לחזור לרופא ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נפיחות
ד``ר יזהר שוחט11/04/2008שלום קובי
נפיחות וכאבים הינם תופעות לוואי נורמליות אחרי עקירה. בד"כ הן נמשכות כ 3 ימים ופוחתות לאחר מכן. במידה וקיים דימום פעיל מהמקום יש צורך בבדירה ע"י הרופא המטפל.
בברכה ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קליקיםיבגני08/04/2008
שלום לכם
אני בן 24+ ואני כבר מספר שנים לועס מסטיקים
ואני שמתי לב בעת שאני פותח את לסת שלי אני
שומע מין קליקים שהם יוצאים
אני הייתי רוצה לדעת מה זה אומר? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קליקים
ד``ר דניאל ניצן09/04/2008שלום שרון
קליקים הם בדרך כלל ביטוי לשינוי מסוים במיקום ואופן הפעולה של הדיסק הסחוסי בפרק הלסת. לעיסת מסטיקים היא בהחלט גורם סיכון העשוי להעצים את התופעה, ולכן אני ממליץ לך להימנע מהרגל זה.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חוסר איזון בלסתמוריה08/04/2008
היו לי כאבים חזקים באוזן הלכתי לרופא והוא איבחן שמדובר בחוסר איזון בלסת הייתי רוצה לדעת עוד פרטים על זה אם אפשר תודה מוריה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איזון
ד``ר דניאל ניצן09/04/2008שלום מוריה
מצטער , אך אני לא מכיר תופעה הנקראת חוסר איזון בלסת.
אנא תבררי עוד פרטים ואשמח לעזור.
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שן כלואהקובי לוי08/04/2008
שלום
היום עברתי ניתוח עקירה של שן בינה כלואה
במהלך הניתוח הוציא הרופא ציסטה (או דגימות שלה) שהיתה בין השן לעצב
הציסטה נלשחה לבדיקת ביופסיה
מה המשמעות של בדיקה זו ?
בנוסף אני סובל מכאבי ראש מעל לשנה עברתי בדיקות נורולוגיות באופן תקין
רופא השיניים אומר שייתכן ואני חורק שיניים בלילות או שיש לי בעיה במבנה הלסת
כיצד ניתן לבדוק בעיה זו לעומק ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שן כלואה
ד``ר יזהר שוחט08/04/2008מטרת הבדיקה הינה לאבחן את סוג התהליך הציסטי על מנת להחליט האם יש צורך בטיפול נוסף או במעקב.
לגבי חריקת השיניים מומלץ לפנות לבית הספר לרפואת שיניים באוניברסיטת ת"א - מחלקת אוקלוזיה לצורך בדיקה ואיבחון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאוקלוזיה
אנונימי21/01/2010היכן יש מחלקת אוקלוזיה חוץ מבבית הספר לרפואת שיניים באוניברסיטת ת"א?
האם מחלקה זו יכולה לנסות ולאתר ממה נובעים כאבים בפנים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חזרה על אפיסקטומי כטיפול בפיסטולהניצן08/04/2008
שלום רב,
לפני 10 שנים עברתי ניתוח אפיסקטומי. לפני כחודשיים הופיעה פיסטולה בחניכיים מעל השן. היום ביקרתי אצל אנדודונט. הוא רואה דלקת ברנטגן וממליץ לעשות שוב ניתוח אפיסקטומי.
שאלתי היא
1. האם זו המלצה נכונה?
2. מה הסיכוי להציל את השן?
3. האם ניתוח אפיסקטומי עלול להזיק למצב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפיסקטומי
ד``ר יזהר שוחט08/04/2008יש צורך בבדיקת השן ותצלום הרנטגן. ככלל סיכויי ההצלחה של ניתוח חוזר אינם גבוהים אולם באם בוצע ייעוץ עם אנדודונט מומחה הרי שלהערכתו הסיכויים טובים וניתן להציל את השן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינוי לסתעדי07/04/2008
יש לי לסת עליונה בולטת וכל חיי אני סובלת מכך. בנערות לא ניתן היה לתקן זאת כי זו אינה בעיה של השיניים ולכן ברזלים לא עוזרים, מה ניתן לעשות\.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שינוי לסת
ד``ר יזהר שוחט07/04/2008שלום עדי
כל המידע הנחוץ לך נמצא בלינקים הבאים -
http://pe-valeset.sheba.co.il/205/
http://pe-valeset.sheba.co.il/215/48.htm
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקירת שורשרווית04/04/2008
ד"ר זוהר שלום
זה בהמשך לשאלתי הקודמת של עקירת שורש של שן כדי לבצע לידו שתל, השורש שנשאר ממקום בחלק העליון שן 27 שמאוד קרוב לסינוס, האם העקירה הכרחית והאם זה יכול להיות ניתוח מסוכן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שורש
ד``ר יזהר שוחט06/04/2008שלום רוית
במידה והאיזור בו קיים השורש אינו מיועד להשתלה ואין תהליך דלקתי במקום הרי שאין חובה לעקור אותו. אם מתוכנן שתל במקום ניתן לבדוק את האפשרות לביצוע העקירה תוך כדי ההשתלה. לגבי מידת המורכבות והסיבון יש תורך בבדיקת צילום הרנטגן של המקום.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צסטה בלסת העליונהדני02/04/2008
שלום רב!
יש לי צסטה בלסת העליונה.
שאלה: אם צסטה לא גודלת יש צורך בניתוח, או שמספיק מעקב כל חצי שנה ?
תודה מראש !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציסטה
ד``ר יזהר שוחט03/04/2008דני שלום
יש צורך בבדיקה קלינית והחלטה לגבי האפשרות של ביצוע מעקב.
ככלל יש צורך בהוצאת נגעים ציסטיים היות ולחקם יש נטייה להרס עצם ושיניים ולעיתים אף התפתחות של גידולים בתוכם. אנא גש לבדיקת מומחה לצורך התייעצות
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
דני04/04/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שכחתי את השאלה...אביטל01/04/2008
האם אכן מדובר בתופעה שכיחה ומה מומלץ לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה
ד``ר יזהר שוחט01/04/2008המדובר בתופעה לא נדירה וכדאי לפנות לבדיקת מומחה לכירורגית פה ולסת על מנת שיתאים לך את הפתרון הרצוי
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
אביטל03/04/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לסת בולטתאלינור30/03/2008
אני לא יכולה לסגור את השפתיים(את הפה) בצורה מלאה וגם השיניים שלי לא ישרות
אני צריכה להתאמץ לסגור את הפה ורואים שזה לא טבעי
אפשר לעשות ניתוח כדי להכניס את הלסת פנימה(לסת עליונה)
אניבת 27
ואגב אתה הרופא שעקרת לי שיני בינה לפני 3 שנים בחולון(אלו השיניים שדחפו לי את השיניים קדימה והרסו לי את השיניים הקדמיות
מה עליי לעשות ? איפה לקבוע תור? אצל אורטודנט או רופא פלסטי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לסת בולטת
ד``ר דניאל ניצן01/04/2008שלום אלינור
כל המידע הנחוץ לך נמצא בלינקים הבאים -
http://pe-valeset.sheba.co.il/205/
http://pe-valeset.sheba.co.il/215/48.htm
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריכה סדר בבאלגןיסמין28/03/2008
היי,
קבעתי תור למחלקת פה ולסת בשיבא תל השומר והפקידה אמרה לי שעוברים שם שתי בדיקות.
מדוע עוברים שתי בדיקות ולא אחת?
ושאלה שניה, האם אורתונדט הוא זה שקובע מי צריך לעבור ניתוח כלשהו בלסת?
ןבקיצור אני רוצה לעבור שינוי בצורת הלסת שלי, מי הרופא שינתח אותי?כירורג פה ולסת או פלסטיקאי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סדר
ד``ר יזהר שוחט28/03/2008שלום יסמין
הסיבה שהנך מוזמנת פעמיים היא שבבדיקה הראשונה נקבע הטיפול אותו את נדרשת לעבור כגון עקירה כירורגית ובפעם השנייה מבוצעת העקירה.
ההחלטה לגבי הצורך בניתוח בלסת נעשית בצורה משותפת ע"י האורתודונט המטפל וכירורג פה ולסת אשר מבצע את הניתוח ולא פלסטיקאי.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לסת רחבהלסת27/03/2008
שלום רב
יש לי מבנה פנים רחב ועצמות לסת מרובעות והייתי רוצה לדעת אם ניתן לשייף אותן ולתת לפנים מבנה יותר צר? מי מתמחה בניתוחים כאלה מנתחים פלסטים רגילים או כירורגים לפה ולסת ועל מי ספציפית תוכלו להמליץ לי? כמה ניתוח זה כואב ומסוכן?
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לסת רחבה
ד``ר יזהר שוחט27/03/2008יש צורך לפנות לבדיקת מומחה לכירורגית פה ולסתות שלאחר בדיקה מקיפה יוכל לתת פרטים לגבי סוג הניתוח ומידת מורכבותו מרבית הניתוחים מבוצעים במסגרת בתי החולים .אנא פני לבדיקה.
בהצלחה
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מבנה יצוקדני27/03/2008
מה ההבדל בין מבנה יצוק למבנה המבוצע במםרפאה ומתי נהוג להשתמש בכל אחד מאלה?
האם יש אפשרות להשתמש בשורש של שן טבעית כעמוד בגשר גם אם לא נותרה לה כל כותרת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מבנה יצוק
ד``ר יזהר שוחט27/03/2008דני שלום
אנא הפנה את שאלתך לפורום רפואת שיניים
בברכה
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)




