מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- איזה סיטי לעשות?ענת27/12/2008
לאחר ניתוח הרמת סינוס שעשיתי לפני יותר משנה ושאני סובלת התברר לאחר צילום מערות האף שיש לי סינוסיטיס בגלל הרמת הסינוס. שאלתי היא איזה c.t. לעשות c.t. מערות האף או c.t. שיניים? בתודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיטי
ד``ר דניאל ניצן28/12/2008שלום ריטה
אם את פונה לרופא אף-אוזן-גרון הוא בדרך כלל ירצה CT סינוסים. רופאי שיניים מכירים ורוצים CT דנטלי, אבל הוא מדגים רק את השליש התחתון של חלל הסינוסים המקסילריים.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרופא שיניים יבין את זה?
ענת28/12/2008תודה רבה על התשובה. אני מבינה שסיטי מערות האף כולל שטח גדול יותר. אני לא ורצה לעשות סיטי נוסף. גם רופא שיניים יבין ויראה הכל בצילום כזה? בתודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסיטי
ד``ר דניאל ניצן29/12/2008שלום ריטה
רוב רופאי השיניים אינם מיומנים בפענוח של סיטי סינוסים, אולם תצטרכי לבדוק את הדבר עם הרופא שטיפל בך.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שן בינהרחל27/12/2008
nמדוע רופא יכול לבקש סיטי לשן בינה עליונה ? מה יכולה להיות הסיבה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיני בינה
ד``ר יזהר שוחט28/12/2008סיטי של הלסת העליונה ידגים את מיקום שן הבינה ביחס לסינוס המקסלרי שהוא חלל אויר המצוי בלסת העליונה בקרבה לשן הבינה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הלסת זזה מהמקום דחוףליז26/12/2008
לפני כ- 3 חודשים עברתי ניתוח בלסת, קיצור של שריר הלסת התחתונה, עד היום יש לי נפיחות קלה ומדי פעם ישנם כאבים בצלקת ובצד הימני של הפנים, היום עברתי טיפול שיניים ובמהלך הטיפול לאחר שפתחתי את הפה במשך כמה זמן לא הצלחתי לסגור את הפה, הלסת פשוט זזה מהמקום, הרופא אמר שזה בדר"כ לא קורה והוא פשוט משך את הלסת קדימה ורק אז הצלחתי לסגור את הפה, רציתי לדעת האם דבר זה שכיח או שיש צורך לקבוע אם הרופא המנתח כדי לבדוק את הלסת שלא נגרם שום נזק? והאם 3 חודשים לאחר ניתוח אמורה להישאר נפיחות קלה בפנים? תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לסת זזה
ד``ר דניאל ניצן26/12/2008שלום ליז
לא הבנתי איזה ניתוח בדיוק עברת. לפי התיאור נשמע שעברת פריקה של הלסת, תופעה שכיחה יחסית שלא צריכה להדאיג אותך במיוחד. אבל אני מציע שתיבדקי אצל המנתח שטיפל בך.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות לשון ולסתבתיה דרעי25/12/2008
עברתי ניתוח אנדסקופי ליפני כשנה וחצי וכעת אני סובלת מהלשון והלסת,שזה מתבטא בכאבים בלשון, נשיכות הלשון, ותזוזה של הלסת. מה עלי לעשות????? אשמח אם תענה במהרה. תודה דרעי בתיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיות לשון
ד``ר דניאל ניצן26/12/2008שלום בתיה
לא ציינת איזה ניתוח עברת, ןלכן אינני יכול לענות
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד"ר דניאל ניצן
בתיה דרעי31/12/2008שלום ד"ר דניאל! עברתי ניתוח אנדסקופיה של בלוטת הרוק, עקב אבן בגודל 6 מ"מ בבלוטת הרוק. הניתוח עבר בהצלחה אך אני סובלת מאוד עקב כאבים בלשון, נשיכות של הלשון, שפתיים, לחיים ישנה תזוזה בלסת התחתונה והרגשתי הכלללית לא טובה. תודה רבה- דרעי בתיה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקירת שן בינה בהרדמה מלאהרקפת23/12/2008
שלום רב, יש לי שן בינה תחתונה שלאחר צילום נאמר לי ע"י רופא השיניים כי עליי לעקור אותה בתל השומר מחלקת פה ולסת. לפני שנתיים עברתי עקירה של שן בינה תחתונה בצד השני,במרפאה רגילה. העקירה עצמה הייתה לי מאוד טראומטית ושבוע לאחר העקירה כל הצד היה נפוח ולא יכולתי ללעוס או לאכול. אני שוקלת לעבור את העקירה הנוכחית תחת הרדמה מלאה מכיוון שאני מאוד לחוצה ומפחדת מהעקירה. בהתחשב בסיכון שבהרדמה מלאה מול הפחד והחרדה בזמן העקירה, מה כדאי לעשות? תודה רבה וחג שמח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקירה
ד``ר יזהר שוחט24/12/2008שלום רקפת
אנא התייעצי עם הרופא המטפל בנושא היות ויש לבדוק את מצב השן ולהעריך את מורכבןת העקירה על מנת לתת לך המלצה אמינה בנוגע לאיזה שיטה לבחור. קיימת גם אפשרות ביניים של ביצוע עקירת השן בהרדמה מקומית תחת "גז צחוק" הגורם לטשטוש קל ולהפחתת חרדה וכדאי לבדוק גם את האפשרות הזו.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח פה ולסת מטעמים אסתטיים בלבדהדר23/12/2008
האם ניתן לעבור ניתוח פה ולסת מטעמים אסתטיים בלבד כמו לדוג' תיקון אסימטריה קלה של הסנטר והלסת התחתונה? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח פה ולסת מטעמים אסתטיים בלבד
ד``ר יזהר שוחט24/12/2008בהחלט כן, רוב המקרים המנותחים הם מסיבות של אסטטיקה . ניתן לקרוא על הניתוחים באתר המחלקה לכירורגיה פה ולסת של תל השומר
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהקרן22/12/2008
שלום, בזמן האחרון יש לי קליקים בפה, וזה החמיר.קשה לא לאכול, ושאני מדברת יש לי הרגשה מוזרה. סיימתי לפני שנה טיפול יישור שיניים, רציתי לדעת האם יכול להיות שזה נובע מזה?. האם זה חמור? והאם יש לזה מרפא?. תודה. יום טוב :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה
ד``ר יזהר שוחט24/12/2008קליקים בפרקי הלסת הינם בעיה כרונית הנמשכת לאורך זמן ואינה דורשת טיפול במידה ולא קיימת בעייה תפקודית או כאבים. במידה ונדרש טיפול יש להבדק ע"י כירורג פה ולסת יחד עם הצילומים המתאימים על מנת לקבל המלצות לטיפול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שן בינה כלואהעינב22/12/2008
יש לי שתי שיני בינה כלואות בלסת תחתונה שהשורש שלהן יושב על העצב, רופא השיניים הציע "לחתוך" לי את השיניים ולהשאיר את השורש בפנים וזה ע"מ למנוע את המיגרנות שאני סובלת מהן. האם זה טיפול שיגרתי במקרים כאלה והאם יש איזה סיכון בזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שן בינה כלואה
ד``ר יזהר שוחט24/12/2008בחלק מהמקרים בהם על סמך הצילומים המתאימים קיים חשש גבוה לפגיעה בעצב כתוצאה מהעקירה אכן מבוצע חיתוך כותרת השן והשארת השורשים על מנת למנוע סיכון לעצב. הסיכון בפעולה זו הוא שהשורשים שנותרו יגרמו לזיהום ויחייבו עקירה בכ"ז . כדאי לציין גם כי לא הוכח קשר בין שיני בינה כלואות למגרנות ואם זו הסיבה לעקירה כדאי לשקול ייעוץ נוסף עם מומחה לכירורגית פה ולסת
בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאם הבעיה שלך היא מיגרנות
דן24/12/2008את יכולה לנסות טיפול קרניו-סקרל שהוא מאוד אפקטיבי ובין היתר מטפל גם בשיחרור לחצים מכאניים בין עצמות הגולגולת כולל חלל הפה והשיניים. דן פיזיותרפיסט (גם למפרקי הלסת) ומטפל קרניו-סקרל 052-3582429
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פניה לכירוג פה ולסתרחל21/12/2008
אני מעונינת לפנות לרופא פה ולסת על מנת לעקור שן בינה . יש לי צילום סטטוס וצילום סיטי של איזור שין הבינה . מדוע הרופא היה צריך לשלוח אותי לצילום סיטי , למה הוא נועד ? והאם שני צילומים אילו מספיקים על מנת לפנות לרופא מומחה פה ולסת או צריך צילום אחר ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שן בינה
ד``ר דניאל ניצן21/12/2008שלום חלי
שן הבינה שלך כנראה נמצאת בסמיכות לעצב שעובר בלסת. עקירת השן כרוכה בסיכון מסוים לפגיעה בעצב הזה. צילום ה- CT נועד להדגים את היחס של השן לעצב.
לא צריך עוד צילומים כדי לעקור את השן.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשן בינה בצד שמואל למעלה .
רחל22/12/2008האם יש שם עצב ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשן בינה
ד"ר ניצן23/12/2008שלום חלי העצב נמצא בלסת התחתונה, בשן בינה עליונה זה לא רלוונטי. בברכה ד"ר דניאל ניצן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה
רחל23/12/2008אז מדוע בכל זאת רופא צריך לפעמים סיטי לשן בינה עליונה ? מה יכולה להיות הסיבה ? ותדה מראש וחג שמח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקירת שן בינה - המשךרחל19/12/2008
בבדיקה אצל רופא שיניים אחר צילום נאמר לי כי יש לי שן בינה כלואה והיא שוכבת . נוצר סביבה ציסטה והיא לוחצת על השן הסמוכה . לא כואב ולא מציק . עשיתי ct במידה ולא אעקור את השן איזה נזק היא יכולה לגרום ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקירה
ד``ר יזהר שוחט19/12/2008אנא גשי לבדיקת הכירורג שעל סמך הצילום יוכל להסביר לך את הפוטנציאל של השן לגרום לנזק
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקירת שן בינה ואנטיביוטיקהאיל19/12/2008
לאחר בדיקה של רופא השיניים שלי אובחנתי כצריך לעקור שני שיני בינה (שיני בינה עליונה ותחתונה באותו הצד של הפה). רופא השיניים עובד עם כירורג פה ולסת אשר מבצע את עקירות השיניים. כשהכירורג ראה את הצילום הפונרמי נאמר לי על ידו בשנית שעלי לעקור את שתי השיניים. מכיוון שחששתי מן העקירות ביקשתי לעבור את העקירות במועדים נפרדים על מנת לא לבצע באחת את 2 העקירות ועקירת השן בינה התחתונה שהבנתי שקשה יותר לעקירה ומחייבת טיפול אנטיביוטי למשך מספר ימים לאחר העקירה עדיין לפני. שאלתי: נאמר לי שעלי יהיה לקחת אנטיביוטיקה לאחר עקירת שן הבינה התחתונה למשך כמה ימים. יש לי בעיה קשה עם נושא זה. אני חולה במחלה כרונית שבעקבותה תפיסת עולמי בנוגע לתזונה ולשימוש בתרופות לא מסתדרת עם לקיחת אנטיביוטיקה. זה אולי לא מסתדר עם דרך הטיפול של הרפואה המערבית אולם אולי יש בידכם איזשהוא רעיון שיוכל לאפשר לי לבצע את העקירה ללא שימוש באנטיביוטיקה (שנתפסת על ידי כרעל). הכאב שלי מהשן אינו נסבל ואינני יודע כיצד אוכל לבצע את העקירה ללא שימוש באנטיביוטיקה. תודה לכם מראש,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקירת שן בינה ואנטיביוטיקה
ד``ר יזהר שוחט19/12/2008מטרת האנטיביוטיקה היא למנוע זיהום באתר העקירה וסיבוכים לאחר הניתוח. אנא התייעץ עם הרופא המטפל לגבי מורכבות העקירה והצורך הטיפול אנטיביוטי לאחריה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הזרקת בוטוקס לשרירי הלעיסהיוסי19/12/2008
שלום, הייתי בפה ולסת בבית חולים מאיר, והרופא קבע ששרירי הלעיסה שלי בולטים(באתי אל דעת עצמי כדי לדעתאם זה הלסתות או שרירי הלעיסה או משהו אחר). בכל מקרה, לפי מה שהבנתי הפתרון היחידי(שזה גם לא בטוח יעבוד) זה הזרקת בוטוקס לשרירי הלעיסה שיוריד את מאסת השריר בעצם. מה שאני צריך בעצם, זה לדעת אם הטיפול יעזור, ואיפה אפשר לבצע אותו. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הזרקת בוטוקס לשרירי הלעיסה
ד``ר יזהר שוחט19/12/2008הזרקת בוטוקס אינה מורידה את מסת השריר אלא גורמת לשיתוק חלקי שלו ולהרפייתו . הטיפול אינו מחזיק לנצח אלא נדרשת חזרה עליו לאחר מספר שנים. לא מוכרת לי מחלקה בארץ המבצעת טיפול זה אולם אם בבי"ח מאיר מבצעים אותו כדאי שתתיעץ איתם לגבי יעילות הטיפול ומשכו
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקירת שן בינהרחל18/12/2008
בבדיקה אצל רופא שיניים אחר צילום נאמר לי כי יש לי שן בינה כלואה והיא שוכבת . נוצר סביבה ציסטה והיא לוחצת על השן הסמוכה . לא כואב ולא מציק . עשיתי ct עד כמה חשוב והוציא אותה?? ועד כמה המצב חמור ,?? כמה זמן החלמה ואיזה רופא שיניים מומחה עושה זאת ? האם פריודנט מומחה לביצוע ניתוח כזה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שן בינה
ד``ר יזהר שוחט19/12/2008עקירת שיני בינה כלואות אינה בתחום התמחותם של הפריודונטים. אנא פני לבדיקת מומחה לכירורגית פה ולסת לצורך ייעוץ ועקירה . מתיאורך משתמע כי אין מנוס מעקחרת השן אולם דרושה בדיקה קלינית ע"י כירורג.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיכן ניתן למצוא רופא כזה באיזור חיפ
רחל19/12/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעקירה
ד``ר יזהר שוחט19/12/2008אנא פני לאתר ההסתדרות לרפואת שיניים או לאתר משרד הבריאות בהם תוכלי למצוא את רשימת המומחים לכירורגיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בלסת ואי נוחות כללית בפהנירית17/12/2008
שלום רב, אני בת 35, סובלת כבר כ- 4 חודשים מכאבים עזים מאוד באיזור הלסת שמקרינים לאיזור האוזניים והצוואר. הכאב מלווה בהתכווצויות שרירים נוראיות שמשכות לי את איזור השפה לכיוון האוזניים. הייתי אצל מומחה פה ולסת שעשה לי צילום פנורמי וטען שאין כל ממצא פתולוגי וטען שזה מהשרירים. התחלתי טיפול בפיזיותרפיה + סד לילה שהקל במעט את הכאב אך לא לגמרי. רציתי לדעת האם כאבים עזים כאלה ותופעות שתיארתי אכן נובעות רק מהשרירים או יכולה להיות סיבה נוספת. דבר נוסף קשור לתחושה באיזור הפה של לשון שורפת וכואבת ויובש באיזור החיך העליון. הרופא טוען שזה לא פטריה ושסתם אני מדמיינת. רציתי לדעת לאן לפנות ואיזה בדיקה יכולה לבדוק מה יש לי באיזור הפה. תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים ואי נוחות
ד``ר יזהר שוחט19/12/2008אנא פני לבדיקת רופא המומחה לרפואת הפה עם הצילומים והציעוד המצוי ברשותך על מנת להבדק וקבל טיפול בהתאם.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלנירית
דניאל23/12/2008היי קראתי את הפניה שלך וגם אני סובל ממקרה מאוד מאוד דומה לשלך. הייתי שמח אם תוכלי להשאיר את כתובת האימייל שלך. תודה דניאל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמייל שלי
נירית05/01/2009[email protected]
אשמח אם תיצרו קשר איתי 0578160254* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אפטה והנקהא17/12/2008
שלום רב, יש לי אפטה גדולה וכואבת בלשון. מה מותר לי למרוח בהתחשב בכך שאני מניקה? בתודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפטה
ד``ר יזהר שוחט17/12/2008אין כל מניעה ממריחה על האפטה משחות כגון אורקורט או קנאלוג שהשפעתן מקומית ואינן מועברות בחלב בעת ההנקה
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)




