מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאבי שיניים בלתי פוסקיםמלי27/05/2008
שלום,
כואבות לי השיניים בצד שמאל למעלה זה כחודש, כאשר בהתחלה היתה לי רגישות לחום/קור והיום הכאבים ללא הפסקה.
הייתי אצל רופא שיניים שלא מצא כלום למעט סתימה שקרובה לשורש.
עשו לי צילום של הסינוסים ומצאו שבצד ימין יש חכירה קלה, רופא משפחה נתן לי אנטיביוטיקה (אוגמנטין) נכון להיום עוד לא לקחתי אותה.
הייתי אצל רופא פה ולסת ועשו לי צילום פנורמי ולא מצאו כלום.
היום חזרתי לרופא שיניים והוא עשה לי טיפול שורש - כרגע אני עדין נמצאת בכאבים.
שאלתי היא מה יכולה להיות הבעיה? איזה משכך כאבים מומלץ לקחת? האם לקחת את האנטיביוטיקה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים
ד``ר דניאל ניצן28/05/2008שלום מלי
צריך למצוא את מקור הכאב כדי לדעת איך לטפל בו. נשמע שהכאב הוא ממקור דנטלי, אך לצורך בירור צריך בדיקה קלינית מדוקדקת עם צילומים.
רפואה שלמה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעברתי טיפולים בטישטוש
אור כהן30/06/2008שלום לך עברתי את כל טיפולי הפה כגון: סתימות טיפולי שורש עקירות רגילות וכירורגיות עם תפרים שתל אחד וכו יומים אחרי שעברתי זאת נהיו לי כאבים באוזניים ולחץ ברכות וכמובן כאבים בלסת עם נפיחות בצדדים הרופא שיניים טוען שבמהלך הטיפול לא שיתפתי פעולה ולכן היה צריך לתפוס את הלסת עם תופסן הכל נימשך כ 5 שעות ולכן ניתפסו לי השרירים ברכות ולחץ באוזנים השאלות שלי הם כך: האם לוקח זמן עד שזה יעבור כבר עבר שבוע מאז ועדין כאבים ? מתי תרד הנפיחות? נכון להיום יש לי לחץ באוזנים בראש כאב אדיר והשקדים קצת נפוחים מה לעשות הרופא טוען שזה בסדר אני סובלת מה עליי לעשות ומה יכול להקל עליי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שתלים שנכשלו/נשברוכהן26/05/2008
לפני כ-6 שנים הושתלו בלסת התחתונה 6 שתלים-3-שיניים אחרונות בכל צד. השתלים נכשלו. כבר אחרי כחצי שנה התחילו להתנדנד ולמרות שהרופא חיזק וחיזק שוב ושוב והחליף ברגים כחמש פעמים הכל נכשל.
בצילומים נראה שחלק מן השתלים שבורים ומסביב לשני שתלים יש מוגלה.
הרופא טוען שלא מוציאים שתלים כי זה יגרום לחוסר עצם.
שאלתי היא האם אין חובה לעקור שתלים שנשברו ותקועים בתוך הלסת ומה הפתרון?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שתל שבור
ד``ר דניאל ניצן26/05/2008שלום כהן
לא תמיד מוציאים שתלים שאינם מועמסים (כתרים וכו'). לעיתים יש הגיון להשאיר אותם, צריך לשקול את האלטרנטיבות הטיפוליות ולהחליט בהתאם.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עיגולים בולטים על הלשוןסיוון25/05/2008
התגלו אצלי מין עיגולים שממוקמים על הלשון קרוב ללוע, ממש בסוף הלשון. זה נראה כמו חתיכות בשר קטנות בצורת עיגול בולטות על הלשון . זה כבר חצי שנה שקיים אצלי, ואשמח לדעת במה מדובר, אני מנסה לאבחן את זה למי עליי לפנות בנושא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עיגולים על הלשון
ד``ר יזהר שוחט25/05/2008אנא פני למומחה ברפואת הפה
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבלוטות בלוע הלשון
סיוון26/05/2008הלכתי לרופא משפחה ולא ידע מה זה, לאחר מכן פניתי לרופא שיניים וגם לא ידע מה זה. אז פניתי לרופא אף אוזן גרון מכיוון שלא ידע במה מדובר הוא הפנה אותי לפה ולסת, אמר שהוא מטפל בעיניין. הסתכלתי באיזשהו אתר וראיתי שמה שיש לי זה בלוטות טעם שנקראות בלוטות Circumvallate, הסתכלתי גם על תמונות בדיוק מה שאני רואה אצלי.
אחרי יאוש רב שכל רופא שלח אותי לרופא אחר הגעתי למסקנה שזה מה שיש לי. האם הדבר הוא טבעי ונורמאלי? והאם לכל אדם יש את הבלוטות האלו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שתלים+ הרמת סינוס לעומת גשרתמר24/05/2008
שלום רב,
לפני כ-8 חודשים עברתי ניתוח חניכיים בעקבות שורש סדוק מעל לשיניים עליונות 24,25 (עם כתרים). שן אחת (הפנימית יותר) נעקרה במהלך הניתוח והוכנסה ממברנה כהכנה לשתל עתידי. כעת נאמר לי שעלי לעקור גם את השן הסמוכה אשר אינה יציבה (אם כי אין דלקת או כאבים). הומלץ לי על שני שתלים (24, 25) והרמת סינוס בניתוח אחד אך הכירורג טען כי גם הגיוני לעשות גשר במקום ניתוח ושתלים. רופא השיניים סבור אחרת: אינו רוצה להשחיז ולפגוע בשתי השיניים הבריאות (מאוד!) עליהן יורכב הגשר. האם יש אלטרנטיבה שלישית? מה עלי לעשות? האם יש טעם לבצע העקירה ולשים פלטה עם 2 תותבות בינתיים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שתלים
ד``ר יזהר שוחט25/05/2008שלום תמר
לא ניתן ללא בדיקה קלינית ורנטגנית לספק תשובה מה המהאופציות עדיפה. אנא התייעצי עם מומחה לכירורגיה על מנת לקבל את חוות דעתו היות ו2 האפשרויות נראות הגיוניות.
מטרת התותבת היא אסטטית בעיקרה ובמידה ואין בעייה עם האסטטיקה ניתן לוותר עליה.
בהצלחה
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חניכיים "קעורות" מיד לאחר עקירהדניאלה23/05/2008
שלום רב,
לפני כשבוע נעקרו לי 3 שיניים סמובות בגלל דלקת חוזרת בעצם (עם נפיחות, שבעקבותיה לקחתי כל פעם אנטיביוטיקה).
הרופא ניקה את המקום (מוגלה) לאחר העקירה, ונקודה אחת המשיכה לדמם.
לטענתו היה חייב לתפור ועל מנת לתפור, קירב בכוח את החניכיים באותו אזור ותפר.
אח"כ שמתי לב שיש כמו "שקערורית" (נסיגה פנימה מאד) של החניכיים באותו אזור.
שתי שאלות:
1. האם יכול להיות שזה קרה בגלל הפעלת הכוח שנקט?
2. אני עומדת לפני שיקום אותו אזור פה - האם יש סיכוי לגדילה מחדש (או מילוי) באופן טבעי של החניכיים לאחר עקירה?
תודה רבה על התשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חניכיים
ד``ר יזהר שוחט25/05/2008השקע בחניכיים לא נגרם עקב התפירה אלא כתוצאה מתהליך הדלקת במקום שגרם להרס העצם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התחלתי טיפול בסד לילהד``ר דניאל ניצן23/05/2008
שלום,
לפני 5 חודשים התחלתי טיפול בסד לילה. לאחר כחודש הוא החליק לי ונשבר. בבי"ח פוריה הדביקו אותו חזרה וכמובן שזה לא היה אותו הדבר. לאחר חודשיים שוב נשבר. יש לי מספר שאלות:
1. למה סד קשיח חדש נשבר כל כך בקלות?
2. למה בי"ח אינו מספק ביטוח או החזר בייחוד שהסד יקר ( 1500 ש"ח)?
3. למה יש הבדלי מחירים כאלו? טכנאי הציע לי סד תמורת 380 ש"ח בלבד.
המון המון תודה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מרב
ד``ר יזהר שוחט25/05/2008אנא פני לפורום רפואת שיניים או שיקום הפה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעי לחץ בלשוןאבי23/05/2008
עברתי אלרגיה חריפה ויש לי פצעי לחץ בלשון וקבלתי מרופא היום שני תרופות עזרקאין ג'ל
וגם dernovate cream התרופות לא רשום לאזור הפה אבל הרופא אמר שזה טוב לשתמש
השמח לשמוע מה כדאי לעשות כי יש לי לשון יבשה מפצעים האלה מידי פעם ומפריע לישון מאד לא ישנתי שלושה ימים בגלל זה צורב בגרון
השמח ליעוץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצע בלשון
ד``ר יזהר שוחט25/05/2008אבי שלום
ראשית ניתן להשתמש בתרופות אלו גם בחלל הפה אולם מומלץ להבדק אצל רופא מומחה ברפואת הפה לצורך הערכת מצבך והטיפול המתאים.
בברכה
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בפרק הלסתרונה22/05/2008
אני מטופלת בסד לילה כבר הרבה שנים (כמעט 20 שנה). בתקופה האחרונה לאחר שבוע שבו הייתי מקוררת התחלתי להרגיש כאבים במצח, ומאחורי העיניים. לאחר שבוע זה נעלם ושוב חזר בצורת סחרחורות. רופא א.א.ג אמר לי שייתכן שהיה סינוסיטיס ואם זה ימשיך אז אצטרך צילום. היום שמתי לב שכשאני נוגעת בלסת השמאלית בשריר שנמצא ליד האוזן וליד מפתח הלסת כואב לי (בלחיצה עדינה בלבד) האם ייתכן שהתפתחה לי דלקת בלסת? איך אפשר לבדוק? ואיך אפשר לטפל? זה מאוד מפריע לי פיזית ונפשית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרק לסת
ד``ר יזהר שוחט23/05/2008שלום רונה
אנא פני לבדיקה המחלקה לאוקלוזיה בביה"ס לרפואת שיניים באוניברסיטת ת"א לצורך בדיקה או לחילופין לאחת ממרפאות פה ולסת בבי"ח.
בברכה
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקירת שן בינהמירב21/05/2008
שלום רב, יש לי שן בינה תחתונה משמאל שהיא בחוץ אבל שבורה וכואבת. נאמר לי שאין עניין לטפל בה ועליי לעקור אותה. רופא אחד טען שהיא יושבת על העצב ועליי לגשת לבי"ח לעקירה כירורגית (למה כירורגית אם היא בחוץ?) . רופא שני טען כי אין בעיה לעקור אותה ואינה יושבת כ"כ קרוב לעצב. כל זאת לפי צילומי שיניים רגילים (נדמה לי "נשך"). מה לעשות? אני בלחץ נוראי כבר כמה חודשים, אם אעקור אותה אצל הרופא השני אך איך אדע שהוא צודק? ושלא יפגע לי בעצב בטעות .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שן בינה
ד``ר דניאל ניצן22/05/2008שלום מירב
פעמים רבות שיני בינה תחתונות נמצאות בסמיכות לעצב העובר בלסת. כדאי שמומחה לכירורגיית הפה והלסתות יבדוק אותך ויסביר לך את כל האפשרויות והסיכונים.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בשן בינהורדית בורשטין19/05/2008
שלום וברכה,
יש לי שן בינה בצד ימין של הפה - למטה, שלאחרונה בעת שתיית שתיה קרה היא כואבת לי, הלכתי לרופא השיניים הוא התלבט מה לעשות, לבסוף החליט להפנות אותי למומחה לטיפולי שורש, הלכתי אליו והוא עשה לי בדיקה עם חומר קר והוא החליט שכדאי לעקור לא שווה להשקיע בשן הזו, יש בה סתימה גדולה. אך הרופא שלי הקבוע אמר, שלא הולכים כ"כ מהר לעקור, (אני אצטרך גם את העליונה) אולי כדאי כן לעשות טיפול שורש. הוא הפנה אותי למומחית אחרת (הוא פוחד משום מה לעשות את הטיפול הוא חושש לפגוע בעצב). המומחית שהופנתי אליה עשתה צילום והצילום לא הראה שום בעיה, וכן היא עשתה בדיקה של קור וקרח ,אך משום מה השן אצלה לא הגיבה כ"כ קשה בשביל להחליט לעשות טיפול שורש, היא דפקה על השן ולא כ"כ כאב, והיא לא יודעת מה לעשות? האם לעקור או לעשות טיפול שורש.
כרגע, הכאב עדין נמשך בעיקר בשתיית מים קרים. (לפני הרבה חודשים גם שתיית מים חמים היתה כואבת לי) אני לא יודעת מה להחליט. הצילום לא מראה על משהו מיוחד, ויש כאבים מה לעשות?
אשמח ליעוצך היעיל
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בשן
ד``ר דניאל ניצן22/05/2008שלום ורדית
השאלה שלך צריכה להיות בפורום של רפואת שיניים כללית, לא של כירורגיית הפה והלסתות
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקירה כירוגית ללא תפריםעידן18/05/2008
שלום בצעתי לפני יום וחצי עקירה כירוגית של שן בינה כלואה ללא תפרים ואני עדיין חש כאבים ונפיחות הייתי מעוניין לדעת עד מתי זה בגבול הסביר להרגיש את הכאבים והנפיחות בנוסף לכך יש מאזור העקירה ריח רע האם זה תופעה טבעית אשמח לתשובה בהקדם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקירה
ד``ר יזהר שוחט18/05/2008אנא גש לבדיקה אצל הרופא המטפל
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סטודנט..zoabi18/05/2008
שלום אני סטודנט לרפואת שיניים שנה שלישית, אני מתעניין בתחום כירורגיה פה ולסתות, אם אפשר לתת לי מידע לגבי ההתמחות הזאת, ואיפה ניתן להתמחות אותה. אני גם שוקל לעשות תואר שני לפני שאני נכנס לקליניקות, האם זה עוזר בכלל להמשך דרכי, או האם זה תנאי להתמחות. אגב אני לומד בהדסה. תודה רבה מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התמחות
ד``ר יזהר שוחט18/05/2008ככלל תואר נוסף כגון תואר שני עשוי לתת יתרון בקבלה להתמחות.
בכל בית חולים בו קיימת מחלקה לכירורגיה ניתן לבצע התמחות אולם הנני מציע לך להתחיל את הלימודים הקליניים בהן תחשף למגוון ענפי רפואת השיניים ואז תוכל להחליט על כיוון ההתמחות.
בהצלחה
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום רב,עד י17/05/2008
ביום חמישי עברתי עקירה כירורגית של שתי שיניים,(לא שיני בינה) הכאבים פוחתים וגם הנפיחות
מאתמול נוצר לי קרום לבן על אזור הניתוח שמעלה ריח מאוד לא טוב.
שאלתי היא :האם ככה זה אמור להיות?
ומה אפשר לעשות בנידון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עדי
ד``ר יזהר שוחט18/05/2008אנא גשי לבדיקה אצל הרופא המטפל
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב בלסת וקושי בפתיחת פהענת16/05/2008
שלום אני בת 40 בהריון בחודש חמישי יש לי חוסר של 5 שיניים עליונות ויש לי תותבת חלקית חלק מואלפלאסט וחלק ממתכת וזה ממש לא נוח לי כרגע אני ללא שיניים כי אני מרגישה שעם התותבת זה יותר גרוע יש לי כאבים בלסת וקושי לפתוח את הפה מה עליי לעשות למי לפנות ? קבעתי תור למומחה לשיקום הפה האם הוא יוכל לעזור
כי ניסיתי במרפאות פה ולסת בית חולים והם דורשים הפניה האם זה יכול להיות בשל חוסר שיניים
והאם אפשר יהיה לטפל במצבי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב
ד``ר יזהר שוחט16/05/2008שלום ענת
אנא התייעצי עם המומחה לשיקום הפה בנושא. לאחר בדיקתך הוא יחליט האם יש צורך בהפנייתך לבדיקת כירוררג פה ולסת
בריאות
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השתלות שיניים בשיטה חדשניתא.16/05/2008
שלום,
השבוע נפגשתי עם רופא שיניים שהציע לי לעשות שתל בשיטה חדשה הנקראת Direct.
האם אתם מכירים את השיטה? ע"פ דבריו של הרופא היא מלאה רק יתרונות: זמן המתנה קצר יותר, ללא ניתוח, ואפילו מחיר נמוך משמעותית.
מהי המלצתכם בנושא?
אשמח מאד לתגובה. תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השתלה
ד``ר יזהר שוחט16/05/2008לא ברורה משאלתךמהי השיטה. אנא ספקי פרטים נוספים על מנת שניתן יהיה לנסות ולהגיב ע"כ.
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיטה חדשה לשתלים.
א.16/05/2008ע"פ מה שהבנתי, בשיטה זו לא מבוצע ניתוח להחדרת השתל לעצם, אלא השתל מוחדר ישירות לתוך העצם ע"י מכשור מיוחד ללא צורך בניתוח.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)




