מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קנדידה בפהמיכאל21/06/2008
מה הם הסימפטומים ומהו הטיפול בקנדידה בפה?
לאיזה רופא יש לפנות בנושא?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קנדידה
ד``ר דניאל ניצן21/06/2008שלום מיכאל
אתה זקוק לבדיקה וטיפול אצל מומחה לרפואת הפה. יש רשימת מומחים באתר של ההסתדרות לרפואת שיניים, וכן בספרי הטלפונים.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נסיגת חניכיים וחשיפת עצםענת פרלמן19/06/2008
בוקר טוב,
הטיפול: החלפת גשר קבוע של 5 שיניים תחתונות (44,43,45,46,47,) עקב עששת. הוסר הגשר והוחלף בגשר אקרילי. עוד בטרם בוצע טיפול שורש התפתח פס ארוך לאורך הגשר בצבע לבן אפרפר. כאבים עזים. הדיאגנוזה היתה של התכייבות רצינית. אין טיפול. לאחר מספר ימים המצב מבחינת הכאבים השתפר וכאשר באתי לטיפול לאחר שבועיים מיום הנחת הגשר הזמני הסתבר שזו לא היתה התכייבות אלא העצם נחשפה עקב נסיגת החניכיים. לאחר טיפול שורש בשן אחת הוחלט לעצור הטיפולים עד להבראת המקום ולקיחת אנטיביוטיקה מסוג אוגמנטין למשך 14 יום פעמיים ביום, חיטוי באמצעות נוזל חיטוי. הגשר הוחזר למקומו.
תוך כמה זמן החניכיים יחזרו למקומם? האם זהו הטיפול הנכון? האם יש עוד משהו שכדאי לי לעשות? הרופא שלי אמר שזו פעם ראשונה שהוא רואה כזה דבר.
וגם אודה בגין חוות דעת נוספת .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נסיגת חניכיים
ד``ר יזהר שוחט20/06/2008שלום ענת
אנא פני לפורום העוסק ברפואת חניכיים - פריודונטיה
בהצלחה
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול מונע לפני עקירה כירוגיתעובי15/06/2008
אני צריך לעבור עקירה כירוגית (שן תחתונה כלואה).
האם על מנת להקטין את תופעות הלוואי שאחרי העקירה (נפיחות וכאבים) ממולץ להתחיל בטיפול אנטיביוטי לפני העיקרה ואם כן כמה ימים לפני?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקירה
ד``ר דניאל ניצן15/06/2008שלום עובי
כדאי להתיעץ עם הכירורג שיטפל בך. לעיתים מומלץ טיפול אנטיביוטי אחרי עקירה, ולעיתים לא צריך.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- למה מחקתם את השאלה שליחני15/06/2008
למה מחקתם את השאלה שלי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רופא השיניים שלי
חני16/06/2008שלום לרופא
איך אומרים לרופא שיניים שאני רוצה שהוא יטפל בי רק בכפפות
חבל לי לעזוב אותו פעם אחת הערתי לו אז הוא אמר שקשה לו לעבוד עם כפפות כל הזמן הוא צריך רגש
האם זה לא מסוכן אני חושבת שגם לו מסוכן
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכפפות
ד``ר יזהר שוחט17/06/2008את צודקת - עבודה ללא כפפות עשויה להעביר מחלות הן למטופל והן לרופא. קיימות היום בשוק כפפות דקות שאינן פוגעות התחושה ביידים וכדאי להעיר ואף לדרוש מהרופא לטפל בכך בכפפות
בהצלחה
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קליקים בלסתאבי15/06/2008
שלום,
לפני כ-4 ימים עברתי עקירה כירורגית של של שן בינה בצד ימין.
אתמול ושלשום כל הצד ימין שלי היה נפוח, אך היום כבר היתה הקלה בנפיחות.
מאז העקירה (4 ימים) אני בולע אופטלגין כי האזור עדיין מאד כואב ואני לא יכול לאכול.
מה שכן, שמתי לב היום שכאשר אני לועס משהו יש לי כל הזמן קליקים בלסת הימנית.
זה משהו שאף פעם לא היה לי.
האם זו תופעת לוואי מוכרת ? זה אמור לעבור יחד עם הנפיחות והכאבים ?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קליקים
ד``ר יזהר שוחט15/06/2008שלום אבי
קליקים בפרקי הלסת הינם תופעה נפוצה בקרב האוכלוסיה ונובעים משינוי במנח הדיסק - סחוס הקיים במפרק. הם אינם מופיעים כתוצאה מעקירה אולם עשויים להתעורר לאחר פתיחת פה ממושכת ומאומצת. בשלב זה כדאי להמתין לריפוי העקירה ולאחר מכן במידה ונמשכים ומלווים בכאב לפנות לבדיקה במרפאת פה ולסת.
בריאות
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- SiccOralמיכאל15/06/2008
לפני מספר חודשים פניתי לרופא פה ולסת בתל השומר, והתלוננתי על יובש בפה מזה שנה.
הוא נתן לי מרשם לתכשיר בשם SiccOral לטיול סימפטומטי ביובש.
כאשר באתי עם המרש לרופא המטפל שלי בקופת חולים לאומית, הוא אמר שזה לא קיים בבית מרקחת של הקופה,
ניסתי בבתי מרקחת פרטיים כמו סופר-פארם וניו פארם והם גם לא שמעו על זה.
איפה הרופא התכוון שאני אמצא את זה?
תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיקורל
ד``ר יזהר שוחט15/06/2008קרוב לוודאי כי ד"ר נועם ירום המומחה לרפואת הפה במרפאת תה"ש הוא שרשם לך את הטיפול ויש לברר איתו היכן ניתן להשיג את התרופה. אנא צור קשר עם המרפאה בימים ג' ו ד' בטלפון 03-5302860 ונסה לשאול אותו בנדון
בהצלחה
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים קלים אך ממושכים ברקה (צד שמאלליאור11/06/2008
1.)מזה כיומיים שלאחר לעיסת מזונות מתעורר אצלי כאב לוחץ אך מתון ברקה מצד שמאל, יש לציין כי מזה תקופה שיש לי קליק קל מעת לעת בעת פתיחת הפה, בנוסף הנני סובל ממיגרנות מדיי מס' חודשים ובהקשר זה רציתי לדעת האם ייתכן קשר בין מנשך א-סימטרי (לקוי) ובין מגרנות ?
2.)בהקשר לכאב ברקה כאשר אני מתעורר אין כל כאב אך מיד לאחר ארוחת הבוקר הוא מתחיל.
3.)להמלצותיכם אודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב ברקה
ד``ר יזהר שוחט11/06/2008יתכן כי מקור הכאב הוא שרירי אנא גש לבדיקת מומחה לכירורגית פה ולסת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הצרת לסת תחתונהאלירן11/06/2008
שלום שמי אלירן ואני בן 17.
עם השנים אני שם לב שהלסת התחתונה הופכה לבולטת יותר ,
אם מסתכלים חזיתית רואים שהיא בולטת לצדדים ימין ושמאל וכי היא מרחיבה את הפנים שלי בצורה נורא לא יפה לעין.
הדבר נורא נורא , אני מדגיש - נורא , מציק לי.
בנוסף להכול אני רואה שזה במגמת עלייה , כלומר שזה עוד הולך ומתרחב.
איזה פתרונות אתם המומחים מציעים? ומה העלות?.
בבקשה מכם, זה נורא חשוב לי.
תודה רבה , אלירן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הצרות לסת
ד``ר יזהר שוחט11/06/2008שלום אלירן
מתיאור הבעייה נראה כי הדבר דורש טיפול הן ע"י אורתודנט - מיישר שיניים והן ע"י כירורג פה ולסת.
מומלץ לגשת לבדיקת מומה לאורתודונטיה אשר יפנה אותך לבדיקות נוספות במידת הצורך ויוכל לספק לך מידע לגבי עלויות
בהצלחה
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פחד מעקירה כירוגיתrami09/06/2008
בצילום הפנורמי רואים ששתי השיניים התחתונות נמצאות ב 90 מעלות לשאר, השמאלית מקרינה לי כאבים חזקים שבאים והולכים,לאיזור המפרק השמאלי של הלסת. והימנית ממש לא מורגשת.
ברור לי שעליי לעבור עקירה כירוגית. ואני די חושש מהעניין.
אני יודע שההחלמה לוקחת כמה ימים אבל האם פעולת העקירה עצמה כואבת?
אני אשמח לכמה מילות הרגעה...
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקירה
ד``ר יזהר שוחט11/06/2008פעולת העקירה מבומעת תחת הרדמה מקומית כך שאין הדבר אמור להיות מלווה בכאב למעט תחושת לחץ במקום. ניתן במידת הצורך לנצל אמצעי הרדעה נוספים כגון גז צחוק בהתאם להחלטת הרופא המטפל ולבקשתך.בהצלחה
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יובש בפהמיכאל09/06/2008
שלום, אני סובל מיובש בפה כבר למעלה משנה, לאחר שאושפזתי פעמים עם בחילות הקאות ושלשולים.
מאז אני סובל מיובש כל הזמן..
שתיית מים אינה עוזרת.
אני סובל ככל הנראה מדלקת בדכי מרה, אך עם תחילת הטיפול במחלה, מצב היובש בפה לא השתפר.
מה זה יכול להיות ומה אלי לעשות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת נתונים
מיכאל09/06/2008רציתי לציין גם שאחרי שיצאתי מבית חולים לפני שנה, חוץ מהיובש , כל חלל הפה שלי היה לבן, בעיקר הדפנות הפנימיות של הלחיים.
לאחר שטיפת הפה בסודה במשך שבוע, הלובן נעלם אך היובש נשאר. וכך גם מדי פעם הופיעו נגעים וכתמים לבנים על השפה התחתונים בתוך הפה.
בבית חולים נתנו לי גסטרו ופפוירין בלבד.
ומאז לא נטלתי שום תרופה.
רק בחודש האחרון התחלתי לקחת אורסוליט, אך אין לו כל השפעה על היובש.
היתי אצל 3 מומחים לפה ולסת ואף אחד לא ידע לעזור לי.
היובש נעלם בזמן אכילה, וזמן מה אחרי האכילה. אך אחר כך מופיע שוב, ושתיית מים לא עוזרת.
בבקשה תעזרו לי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיובש
ד``ר יזהר שוחט11/06/2008שלום מיכאל
אנא פנה לבדיקת מומחה לרפואת הפה שיוכל לסייע בפתרון הבעייה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקירה שן בינה כלואה כירוגית - ליטלליטל08/06/2008
לאחר שעברתי עקירה של שן כלואה לפני מס חודשיים אני סובלת מכאביים בעט נסיון פתיחת הפה וממש קשה לי לפתוח את הפה הכאב מתרכז ממש בלחי למעלה ליד האוזן. הרופא שלי אמר שזה בגלל שנתפסו לי השרירים באזור למרות שעברו מס חושדשיים זה עדיין לא משתחרר. לטענת הרופא אולי כדאי לשלוח אותי לפיזוטרפייה ואז יפתח לי הלסתות שאלותי הן:צרך לעשות צילו פנורמי לפני שאני נגשת לפי ההמלצות של הרופא לפיזוטרפיה? ואם כן אז איפה עושים צילום פנורמי אני תושבת רמת גן ובקופת חולים מכבי. אחרי הצילום לאן מומלץ לגשת??
האם התופעה של קושי בפתיחת הפה אחרי העקירה זה דבר מוכר?? ואם כן אז אם אחרי טיפול מסויים זה יכול להשתפר כי המצב ממש מציק לי ומקשה עלי בחיי היום יום.
תודה רב רבה ליטל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקירה
ד``ר יזהר שוחט11/06/2008התופעה של הגבלה בפתיחה אחרי עקירה אינה מאוד נפוצה בטווח זמן של 4 חודשים. מןמלץ להבדק ע"י מומחה לפה לסת יחד עם צילום פנורמי אותו ניתן לבצע בכל מכון רנטגן המבצע צילומי שיניים.
טיפול פזיותרפי יכול לשפר את הפתיחה במידה ואכן מקור הבעייה הוא שרירי.
בהצלחה
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקירת שיני בינהעדי08/06/2008
שלום,
לפני כשלושה שבועות עברתי עקירה כירורגית של 4 שיני בינה כלואות. ההחלמה עצמה לא היתה מלווה בכאבים או נפיחות חריגים מהמצופה, ובבדיקת הביקורת נאמר לי שהכל בסדר ואפילו אין צורך להמשיך בשטיפות פה.
היום בבוקר גיליתי שבאחד המקומות בהם בוצעה עקירה יש מעט נפיחות, ומאז ועד עכשיו הנפיחות גדלה מעט ונוספו לה כאבים. נדמה לי שאפילו הבחנתי במעט מוגלה באזור.
הציעו לי לקחת מעט אנטיביוטיקה אבל אני חוששת לקחת תרופות שלא בהנחיית הרופא.
האם אני צריכה לפנות לרופא במקרה זה או שניתן לטפל באזור בבית?
תודה רבה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקירה
ד``ר יזהר שוחט11/06/2008אנא פני לבדיקת הרופא המטפל לצורך החלטה לגבי אנטיביוטיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקירה בזמן הריוןסיון08/06/2008
שלום רב,
עד עכשיו דחיתי עקירה כירוגית של שיני בינה כלואות, בזמן האחרון נראה שכדאי לי לעשות את זה כמה שיותר מהר. רציתי לדעת האם בשבועות הראשונים להריון יש סיכון בלעשות את העקירה (הרדמה מקומית /מלאה-לפי הצורך ואח"כ נטילת משככי כאבים)?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקירה בזמן הריון
ד``ר יזהר שוחט11/06/2008ככלל אנו מנסים להמנע מביצוע טיפולים כירורגים שאינם דחופים במהלך הריון. במידה וקיים צורך בטיפול הרי שהעיתוי המתאים הוא בטרימסטר השני אז הסיכון לסיבוכים הריוניים נמוך ביותר.
אין סיכון במתן הרדמה מקומית אולם חלק מנוגדי אסורים לנטילה בזמן הריון
מזל טוב
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נמלול ותחושת שריפהלימור07/06/2008
שלום
לפני 3 שבועות התעוררתי לפנות בוקר כאשר חצי שפה נרדמה לי. קמתי והתחושה חלפה תוך חצי שעה. חשבתי שלא ישנתי טוב על הכר. במשך היום הייתי ממש עצבנית ומתוחה והחלו עקצוצים בכל הגוף. נבדקתי ע"י רופא משפחה ששלל ארוע. לאחר כמה ימים הייתי אצל נוירולוג שגם אמר שאי אפשר לקבוע על סמך נתון אחד כזה שהיה פ0ה משהו ואם זה יחזור שאחזור אליו.
אציין כיח כאב לי הראש. וכי אני סובלת מבעיית לורדוזיס בצוואר ועושה פיזיותרפיה.
כן, מה שקדם לעניין זה , שבוע קודם תחושה של כאב בלסת התחתונה כשנגעתי , ז ה זחלף תוך ימיים , והיתה לי תחושה של שריפה מסביב לקו המתאר של השפתיים. , עברו שבועיים ושוב התעוררתי בליהל ככמעט נרדמה לי השפה באמצע וזה מיד עבר. זה לא היה כמו בפעם הראשונה אבל הספיק להכניס אותי לחרדה. רופאת משפחה בדקה אותי ואמרה שזה כלום. באותו בוקר של חרדה עצומה גם הרגשתי לפעמים שהלשון נרדמת לי ויש עקצוצים לכיוון החך פנימה. זה עבר עוד באותו יום. קיבלתי כדור לחרדה מהרופאה. התחשוה ששורף לי מסביב לשפתיים , ויובש כמו בחורף למרות שאני מורחת שפתון לא עוברת לי. נבדקת אצל ופאת שיניים ועשיתי צילומים . החניכיים והשיניים בסדר גמור. האם יש מקום להיבדק אצל מומחה פה הולסת? האם זה משהו חמור ודורש ברור דחוף? מה לבש למי לפנות? (אני בת 40) .
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נמלול
ד``ר יזהר שוחט11/06/2008יש צורך בבדיקה מקיפה ע"י מומחה לרפואת הפה שבמידת הצורך יפנה לכירורג פה ולסת או לנוירולוג
בברכת בריאות
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה,תודה ושאלה: מה ההבדל בין רופא פה
לימור12/06/2008לבין כירורג פה ולסת? אם אני אלך ישר לכירורג פה ולסת זה בסדר?
התופעה לא חוזרת אבל כן יש לי יובש בפה ועייפות כל הזמן.
הייתי שוב אצל נוירולוג שלא חושב שיש משהו אבל בכל זאת הפנה אותי לCT ראש . התור נקבע לי רק ל 1/7 זה בסדר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוכן, מה נדרש ממני בבדיקה מקיפה? האם
לימור12/06/2008יש בדיקות שכדאי מראש לבקש מרופאת משפחה ולהכין?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקה
ד``ר יזהר שוחט15/06/2008שלום לימור
מומחה ברפואת הפה הינו מי שהתמחה במשך כ 4 שנים בטיפול תרופתי ובאבחנת נגעים בחלל הפה. כירורג פה ולסת התמחה במשך כ 5 שנים בטיפול הכירורגי - ניתוחי של תהליכים ונגעים הפה ובפנים. מתיאורך נראה כי כדאי ראשית לפנותלמומחה לרפואת הפה אשר לאחר בדיקה יחליט לגבי הצורך בהתערבות כירורגית. כדאי לבקש מרופא המשפחה בדיקות דם הכוללות ספירת דם, כימיה של הדם ורמות אבץ בדם.
בהצלחה
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כירורגיית פה- אונקולוגיהנינה06/06/2008
אולי מישהו שמע על מנתח בתחום אונקולוגיה מסובכת (כולל התפשטות ללימפה) של הפה .
תודה
בברכה
נינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אונקולוגיה
ד``ר יזהר שוחט11/06/2008אנא פני למחלקה לכירורגיית פה ולסתות בתה"ש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)




