מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה לגבי עקירה כירוגיתאיריס15/05/2008
שלום ד"ר
קודם כל יישר כוח על תשובותיך המעניינות והמקצועיות.
אני בת 35, שומרת מאוד על השיניים עד כמה שאפשר. לפני כ - 7 שנים עברתי טיפול שורש בשן טוחנת תחתונה מימין, ועליה כתר. לפני כ - 4 שנים בצילום סטאטוס התגלתה בעיה מתחת לכתר.
רופאה מומחית לטיפולי שורש טיפלה לי שוב בשן דרך הכתר כדי לא לעקור אותו או את השן .
בימים אלה ביצעתי צילום סטאטוס חדש אשר גילה שישנה דלקת כרונית מתחת לכתר זה והיא מתפשטת, הרופא טוען שהעצם גם נאכלת לי תוך כדי. הוא המליץ על עקירה כירוגית, השתלת אבקת עצם וכמובן שתל. אני מאוד מפוחדת, לא ישנה בלילות מפחד ששמעתי גם על כך שיכולות להיגרם בעיות בעצב הפנים עקב מיקום השן (בחלק התחתון של הפה).
האם דעתו של הרופא לגבי מקרה זה נשמעת לך מקצועית? ואם כן האם התהליך שעליי לעבור הינו קשה? האם השתל נקלט בדר"כ או שאולי עלול להידחות? האם עקירה כירוגית מעין זו מסוכנת וכואבת? מרגישים משהו? אני מאוד מודה לך על הסבלנות ותודה מראש על תשובתך.
אני מאוד מפוחדת. אבל יחד עם זאת יודעת שעליי לעבור את התהליך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקירה
ד``ר יזהר שוחט15/05/2008שלום איריס
יש צורך בבדקת השן והצילומים על מנת להמליץ על טיפול.
ככלל השתלת שתל ותוספת עצם הינן פעולות בעלי סיכויי הצלחה טובים ומלווים לעיתים בכאב ונפיחות הנשלטים ע"י טיפול תרופתי.
בהצלחה
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פיסת שן שנשארה לאחר עקירתהערן14/05/2008
לפחות ככה אני חושד, לפני כחודש עברתי ניתוח כירוגי להוצאת שן בינה(לסת תחתונה אם זה משנה..), הכול היה בסדר והוא לא אמר לי כלום, לקחתי אנטיביוטיקה איזה 5 ימים ובסדר כאב קצת בימים הראשונים אבל זה צפוי לקרות ואין לי בעיה עם זה, לפני כמה ימים(לערך 20יום אחרי העקירה) הסתכלתי על המקום וראיתי מין דבר לבן בצד של השן שנעקרה, אחרי כמה ימים התברר לי(אני לא רופא אבל אני די משוכנע שזאת חתיכת שן, ואם לא.. מה לעזאזל זה יכול להיות?) שזאת כנראה שן... הקטע הוא שזה די חד וזה מתחיל לחתוך לי את הלשון(בינתיים אני רואה רק שקע אבל זה מקשה עלי לאכול וזה מתחזק לאט לאט, אולי עם הרוק בפה זה פשוט נהיה חד יותר אני לא יודע..). הוא גם השתמש במסור כדי לחתוך תשן לחתיכות(נראה לי שתיים אבל שוב אני לא יודע), הייתכן שחלק מהשן נשבר והוא לא שם לב ורק עכשיו אחרי 20יום זה בוקע החוצה?, ואולי הסיבה שלא הייתה מוגלה היא האנטיביוטיקה?, אני לא יודע מה לחשוב, כנראה מחר אני אלך לרופא הזה לבדיקה שוב כי אני לא יכול להמשיך ככה, וגם, אם יתברר שזאת אכן שן (אמנם קטנה אבל זה גורם לי לאי נוחות מטורפת) יש פה עילה לתביעה?... תודה מראש .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שן
ד``ר יזהר שוחט15/05/2008אנא גש לבדיקה יתכן שהמדובר הזיז עצם בולט הדורש הסרה ולא בחלק מהשן.
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לסתות שלא נפגשותל.14/05/2008
שלום! אני בת 21 ונולדתי עם בעיה שהלסת התחתונה שלי יותר בולטת החוצה מהלסת העליונה. בנוסף, כך אמרו לי בביה"ח תל השומר, הלסת העליונה שלי יותר צרה מהלסת התחתונה.
הסבירו לי אני אצטרך ניתוח אבל אמרו שלפני הניתוח יש כמה תהליכים שאני צריכה לעבור:
-קודם כל, יצטרכו לשים לי מכשיר להרחבת הלסת העליונה. אבל אמרו לי שאם המרחק בין שתי הלסתות יהיה יותר מ-5 ס"מ אז הם ישימו לי את המכשיר הזה בניתוחון קטן שנמשך כ-20 דקות. שאלתי היא: אחרי הניתוחון הזה יש כאבים? מהן התופעות לוואי?
- דבר שני, אני אצטרך יישור שיניים. כמה זמן בערך יישור שיניים לוקח?
- ודבר שלישי, אמרו לי גם שאחרי הניתוח אני אהיה כחודש וחצי בשיניים מהודקות.
רציתי לדעת: הכאבים שאחרי הניתוח הם נוראיים? והאם זה מאוד הכרחי להיות בשיניים מהודקות חודש וחצי ואם כן-למה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לסתות
ד``ר יזהר שוחט15/05/2008כמו כל ניתוח ישנם כאבים ונפיחות לאחר הניתוח הראשן אולם הם נשלטים ע"י תרופות נוגדות כאב.
לגבי יישור השיניים התייעצי עם האורתודונט המטפל.
סגירת הפה מבוצעת ל מנת לאפשר איחוי טוב של הלסתות ושמירה על הסגר.
בהצלחה
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שפה וסנתר רדומיםסיגל14/05/2008
ליפני כשבועיים עברתי טיפול עקירת שן
כחלק מהטיפול ניתנה לי זריקת הרדמה מקומית למקום העקירה
מאז 1מאי לא היתעוררה לי לגמרי השפה וחצי סנתר
לפי הוראות הרופא לקחתי 5 ימים אנטי דלקטים וסטראידים אבל הדבר לא הועיל
מה עלי לעשות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שפה רדומה
ד``ר יזהר שוחט15/05/2008אנא גשי לבדיקת מומחה פה ולסת בהקדם יחד עם כל הצילומים שברשותך על מנת שניתן יהיה להעריך את מידת הנזק העצבי ולהחליט על המשך הטיפול
בברכה
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח קיצור לסתאיתי13/05/2008
שלום רב, בשנה הקרובה אני אמור לעבור ניתוח קיצור לסת תחתונה, נאמר לי בנוסף, שאני אמור לעבור ניתוח להארכת הלסת העליונה. רציתי לדעת אם שני הניתוחים האלו מתבצעים באותו ניתוח או שבדר"כ מתקיימים במועדים שונים. אודה לכם אם אקבל תשובה בהקדם! תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קיצור לסת
ד``ר יזהר שוחט15/05/2008בד"כ הניתוחים מבוצעים סימולטנית אולם יש להתייעץ עם הרופא המטפל
בברכה
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בקשר לפצע חוזר בשפהקרן12/05/2008
נסעתי לדרום אמריקה ושם נוצר לי פצע במרכז השפה התחתונה ,(לאחר שהות ארוכה בשמש והתקלפות עור השפתיים סטנדרטי)שהתפשט והיה לפצע גדול ,לא מגרד אך נפוח לבן בעת מגע שלו במים או רוק ואף התפשט לסנטר במעט.
שימוש בזובירקס הזיק והחמיר את הפצע. רופא מקומי טען שמדובר בזיהום ,ולאחר שימוש באנטיביוטיקה עבר הפצע .
כשחזרתי לארץ ( לאחר 3 חודשים) שוב חזר הפצע , ושוב לאחר נטילת אנטיביוטיקה (אוגמנטין) הוא עבר.
כעת שוב חזר לי הפצע , שוב באותו המקום לאחר קילוף שפתיים פשוט. ייתכן שזהו סמפתום למשהו אחר ? או שיש קשר לסרטן הפה? ( אני בת 22 מעשנת).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצע בשפה
ד``ר יזהר שוחט15/05/2008שלום קרן
אנא פני בהקדם האפשרי לבדיקת מומחה לכירורגית פה ולסת. יתכן ודרושה לקיחת דגימה - ביופסיה מהנגע על מנת להגיע לאבחנה
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מהם הדרכים לשיפור בגדילת לסת תחתונהדדי12/05/2008
לביתי בת ה-9 יש לסת תחתונה קטנה, ומעט השיניים שהתחלפו לה למטה, גדלו בצורה עקומה מאוד, ובשל כך לא דחפו את שיני החלב אותם עקרנו.
לאחר צילומי שיניים היא החלה טיפול אורטודנטי בעזרת הפלטות שהיו פעם ליישור שיניים.
אח שלי בעקבות בעיה דומה עבר ניתוח לסת, שקידם את הלסת התחתונה קדימה. ממנו שמעתי גם שאם מטפלים מספיק מוקדם, בגיל שהלסת גודלת ניתן להשיג תוצאה טובה גם בלי ניתוח.
ההיתי רוצה לדעת מהם הדרכים הטובות ביותר בגילה הצעיר של ביתי כדי לשפר את המקום הקטן שיש לה בלסת התחתונה, כי לאחר 1/2 שנה של טיפול אורטודנטי לא נראה שינוי מיוחד, ולא ההיתי רוצה לפספס טיפול מוקדם ונכון בזמן.
האם יש דרכים לבצע פעולה מוקדמת ע"י פה ולסת תוך ניצול צמיחת הלסת באופן טבעי בגלל הגיל הצעיר, והאם הטיפול האורטודנטי בעזרת הפלטות לישור שיניים הם הדרך המומלצת שיש היום לטפל בבעיה בגיל מוקדם, או שיש דרכים נוספות.
תודה מראש דדי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גדילה
ד``ר יזהר שוחט15/05/2008שלום דדי
אכן ניתן המקרים מסוימים להשפיע על גדילת הלסת התחתונה בילדות במהלך גדילתה. הדבר דורש בדיקה וייעוץ עם מומחה לאורתודונטיה אשר יוכל להעריך את המצב. לעיתים נדרשת התערבות ניתוחית לצורך הארכת הלסת המבוצעת ע"י כירורג פה ולסתות. אנא פני לייעוץ ובדיקה.
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נגע בלשוןיוכי11/05/2008
אני בת 35. בחודשים האחרונים סובלת יותר מהרגיל מפצעים בלשון (כגון אלה הנגרמים מנשיכה) בערך אחת לחודש. ובעיקר באיזור קדמי של הלשון. שמתי לב כי כעת הלשון באיזור מעט יותר לבנה (לא מעטה לבן אלא לשון פחות אדומה בהיקף של 2 מ"מ). מה לעשות? מה יכולה להיות הסיבה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נגע בלשון
ד``ר יזהר שוחט11/05/2008שלום יוכי
אנא גשי לבדיקה אצל כירורג פה ולסת או מומחה ברפואת הפה.
לא ניתן ללא בדיקה לתת תשובה מהימנה ורצינית.
בברכה
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקירת שן בינהיסמין10/05/2008
שלום
אני כחמישה ימים לאחר עקירת שן בינה ללא טפיול אנטיביוטי אתמול לאחר נפיחות וכאבים עזים ניגשתי לרופא אחר שנתן לי אנטיביוטיקה מאז הנפיחות והכאבים פחתו אך אני לא מסוגלת לפתוח את הפה בכלל בקושי לשתיית מים בנוסף אני סובלת מכאבים באוזניים האם זה הגיוני?או מחשיד?
כרגע אני עם תפרים ואמרו לי להוריד אותם לאחר שבוע וזה לא יתאפר לי האם ניתן להוריד תפרים 10 ימים אחרי ולא שבוע
תודה:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקירה
ד``ר יזהר שוחט11/05/2008שלום יסמין
יש צורך בבדיקת כירורג פה ולסת על מנת להעריך את מצבך - קושי בפתיחת הפה הינה תופעה שקורית אחרי עקחרות שיני בינה אולם אם אינך מסוגלת לאכול ולשתות יש צורך בבדיקה דחופה של פה ולסת.
לגבי התפרים - ניתן להסירם גם אחרי 10 ימים ללא כל בעיה.
בריאות
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בקשר לתפקידו של כירורג הפהרוני09/05/2008
והלסת:
מהו בדיוק תפקידו של המומחה לכירורגיית הפה והלסת, ובמה
שונה תפקידו מתפקיד המנתח הפלסטי, כאשר מדובר, לדוגמה,
בניתוח לסת בולטת או בניתוחי חיך ושפה שסועים?
האם במקרים שתארתי לעיל, כירורג הלסת והמנתח הפלסטי
עובדים תוך שיתוף פעולה בחדר הניתוח?
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רוני
ד``ר יזהר שוחט10/05/2008כירןרג פה ולסת הינו רופא שיניים שלאחר שסיים את לימודי רפואת השיניים ביצע התמחות נוספת של 5 שנים בבי"ח מוכר להתמחות שבסיומה עבר את בחינות ההתמחות וקיבל את תואר המומחה מטעם משרד הבריאות.
הטיפול בהפרעות במבנה הלסתות כגון לסת בולטת מצוי בתחום התמחותו של כירורג פה ולסת ולא של הפלסטיקאי. בחלק מהמקרים כגון במקרי שפה וחיך שסועים הטיפול ניתן ע"י צוות רב תחומי הכולל כירורג פה ולסתות,פלסטיקאים,אא"ג, קלינאי תקשורת וגורמים נוספים.
בברכה
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נסיגת חניכייםראמי09/05/2008
שלום ד"ר
אני סובל מנסיגת חניכיים כבר כמה שנים, ובמקביל אני בטיפול יישור שיניים, האם אפשר לתקן בעיות נסיגה במיוחד האם אפשר להחזיר חניכיים נסוגות לקדמותן? אם לא מה הפתרון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חניכיים
ד``ר יזהר שוחט10/05/2008שלום ראמי
אנא פנה לפורום העוסק בניתוחי חניכיים - פריודונטיה לקבלת מענה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעית שיניים מולדתאריה08/05/2008
אני בן 20 ויש לי בעית שיניים מולדת. חסרות לי הרבה שיני בשר (או ששיני חלב עדיין לא נפלו או שהן נפלו אבל לא צמחו במקומן שיני בשר).
יש לי חסר בעצם בלסת התחתונה ואני צריך לבצע 9 השתלות.
מהן אפשרויות ההשתלה היום? חומרים סינתטיים, חומרים מן החי, או השלתה עצמית ממקום אחר?
מה עדיף? מה הסיכונים, אם בכלל?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיית שיניים
ד``ר יזהר שוחט10/05/2008אריה שלום
יש צורך בבדיקה מקיפה של כירורג פה ולסת שיעריך את מצב העצם הן ע"פ בדיקה קלינית והן על סמך צילומים. ככלל 3 האפשרויות שציינת קיימות ויש להתאים את הפתרון האופטימלי לאחר הערכת מצבך
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאביםםםעידן08/05/2008
לפני חצי שנה התעלפתי ונפלתי על צד ימין של הפנים ולאחר מכן עשיתי קורס צלילה מתקדם שהחמיר את המצב ומאז אני סובל מכאבים חזקים בצוואר לסת פנים כאב ראש בנוסף יש הרגשה של אטימות באוזן ימין הפרעות קלות בראיה וסחרחורות.
עברתי בדיקות דם צילום סיטי צווארי ומוח בדיקת אאג בדיקת רופא פה ולסת ניירולוג ורופא עיניין והכל תקין
בנוסף אני מרגיש כמו גולה קטנה בצד ימין מתחת לאוזן בלסת ...
אני חייל והרופא לא ממש עוזר לכוון אותי לבדיקות נוספות...
האם יכול להיות שתופעות אלו קשורים למפרק הלסת??
אילו עוד בדיקות ניתן לעשות?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים
ד``ר יזהר שוחט10/05/2008שלום עידן
אנא פנה לבדיקה במרפאת פה ולסת בבי"ח שיבא תל השומר בצירוף כל המסמכים הרפואיים והצילומים שברשותך לצורך בדיקה והמשך טיפול
בהצלחה
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פה ולסתהדר07/05/2008
שלום רב,
אני בת 27. בתקופות שונות אני חשה דחף בלתי נשלט להתעסק עם הפה בצורות שונות: חריקת שיניים, קילוף שפתיים, "קנקים" בלסת, נשיכת הלשון ומציצתה בחוזקה... שאלותיי הם:
האם תופעה כזו מוכרת לכם?
לאחרונה יש לי כאבים די כרוניים בלסת. האם עליי ללכת לטיפול במרפאת "פה ולסת" ואם כן, היכן? (אני גרה ברמת הגולן)), שמא עליי ללכת לטיפול פסיכיאטרי? מה דעתכם?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פה ולסת
ד``ר יזהר שוחט10/05/2008אני פני לבדיקה במרפאת פה ולסת בבי"ח פוריה לצורך הערכה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לסת תחתונה בולטת,עליונה נכנסתשילה06/05/2008
שלום,ביתי בת 9 וחצי.והלסת התחתונה בולטת החוצה,העליונה פנימה.נאמר לי שעליה לישון עם מכשיר ולהתקין גם פלטה קבועה.שואלת אני כמה זמן ממוצע לוקח תהליך היישור,אותו רופא מבקש 7000 שח.האם זהו המחיר המקובל לתהליך זה?האם ידוע לך על מקום מוזל יותר לטיפול?
בתודה מראש שילה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפשר יעוץ ?...
שילה07/05/2008מחכה לתשובה לשאלתי בקשר ללסת תחתונה בולטת ועליונה נכנסת..האם מעבר לבעיה האסתטית יש בעיה רפואית?אם כן האם בתי חולים יעילים לטיפול?האם ידועה לכם העלות הכספית ?אשמח לכל אינפורמציה בנושא.מדובר בביתי בת 9 וחצי..הבנתי שהזמן הוא גורם מכריע להצלחת הטיפול..מחכה לתשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיעוץ
ד``ר יזהר שוחט10/05/2008אנא פני לפורום העוסק ביישור שיניים - אורתודונטיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




