מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- סטיה בלסת ולאחר מכן נעילת לסתותכהן זהבה06/06/2008
לפני כחודשיים עקרתי את שיני הבינה מצד ימן.
לאחר כחודש וחצי של כאבים שמתי לב (לאחר שדיברתי עם סייעת של רופא שיניים) שיש לי סטיה די משמעותית בפתיחת הלסת. הופנתי למיון ומשם למרפאת פה ולסת בסורוקה שם ביקש הרופא להמעיט בפתיחת הפה עד לשלב בו מתקיימת הסטיה. לאחר מספר ימים ננעלו לי הלסתות עד לשב בו אני יכולה לפתוח את הפה כ 4 עד 5 מ"מ בלבד. כמובן שאנני יכולה לאכול (רק אוכל מרוסק עם קש) . כבר 5 ימים שאני חייה על נורפן , כאבים איומים וחוסר יכולץ לץפקד באופן רגיל ונורמלי .
בכל מקום בו הייתי הוסבר לי שזה מקרה חריג.
מהו הפתרון שמוצע בתחום זה מכוון שקראתי על הרבה אפשרויות? , האם ניתקלתם במקרה מעין זה בעבר? והאם זה פתיר? אשמח לדעת גם מי המומחים בתחום זה?
זהבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נעילת לסתות
זהבה16/06/2008חבל שלא מצאתם לנכון לענות לפנייתי מלפני 10 ימים (6.6.08)שלכולם אתם עונים תוך יום או יומים!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסטייה בלסת
ד``ר יזהר שוחט17/06/2008
כדאי לגשת לבדיקה עם צילום פנורמי במרפאת פה ולסת באחד מבתי החולים על מנת לנסות ולפתור את בעיית המגבלה בפתיחה יש לבדוק האם לא מדובר בתהליך זיהומי כרווני במקום העקירה או בהתכווצות שרירית שניתנת לטיפול בפיזיותרפיה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פוסלן -ועקירת שןסקרלט205/06/2008
האם אסור לעקור שן אחרי שמקבלים פוסלן כבר 7 שנים בערך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פוסלן
ד``ר יזהר שוחט05/06/2008עקירת שן לאחר טיפול ממושך בפוסלן עשויה במקרים יחסית נדירים לגרום לפגיעה בריפוי עצם הלסת ונמק של העצם.
מומלץ להבדק ע"י מומחה לכירורגית פה ולסת על מנת להעריך את הצורך בעקירה וברמת הסיכון להתפתחות הסיבוך
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה!!!! וחג שמח
סקרלט206/06/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקירת שן בינה ובעיות בלסת לאחר מכןנועה לוי05/06/2008
שלום, לפני שלושה חודשים עשו לי עקירה כירוגית בשן בינה שהיתה כלואה. מאז העקירה יש לי בעיה בפתיחת הלסת אני מצליחה לפתוח אבל לא כמו שהיה לפני העקירה וגם כוב לי שאני מנסה לפתוח. הרופא אמר לי שכנראה שנתפסו לי השרירים אבל זה לא נשמע לי הגיוני כבר עבר שלושה חודשים השאלה שלי אם יש דבר כזה שנתפסים השרירים בלסת ?? אם צריך ללכת לעשות צילום פה ולסת ואם כן אז לאן ואיפה?? אודה לכם אם תענו לי במהרה תודה נועה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקירה
ד``ר יזהר שוחט05/06/2008ראשית תתכן התכווצות של השרירים המרימים את הלסת הגורמת לקושי בפתיחה.
כדאי לגשת לבדיקה עם צילום פנורמי במרפאת פה ולסת באחד מבתי החולים על מנת לנסות ולפתור את בעיית המגבלה בפתיחה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעקבות תאונה שעשיתי בגיל 13נרי05/06/2008
כנ"ל ,נשברו לי שתי השיניים הקדמיות,עברתי טיפולי שיניים קשים מאוד,,עשו לי שתי השתלות,בתקופה הראשונה היו לי כתרים באיכות ירודה ויותר מאוחר "שידרגתי" אותם.
כיום מצב החיניכיים ,בפרט באיזור זה,ממש לא טוב,אני מקפיד על היגיינת השיניים,צחצוח נכון וחוט דנטלי,אך זה לא עוזר לי כ"כ,המקום המטופל מתאפיין בכאבים חולפים,נפיחות וצבע חניכיים כהה יותר,אני יכול להבין שהוא "מודלק" ,כמו"כ מידי פעם יורד לי קצת דם מאיזור זה וזה ממש לא נעים.
שאלתי היא:מה ניתן לעשות כדי להשיב את "החיוך הנכון למקומו",האם זה קשור גם לכתרים ה"משודרגים" שאולי כבר לא יושבים כ"כ טוב כמו פעם...
אודה לכם על ההתיחסות לשאלתי,נרי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תאונה
ד``ר יזהר שוחט05/06/2008אנא פנה לפורום העוסק ברפואת חניכיים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קליקים וכאבים בלסתאלון04/06/2008
לעסתי היום מסטיק ופתאום נתפסה לי הלסת..
יש לי כאבים חזקים, קשה לי לפתוח את הפה ולאכול...אני פותח את הפה לפעמים באמצאות הידיים באלכסון....
(אני חייל)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קליקים
ד``ר יזהר שוחט05/06/2008אנא גש לבדיקת רופא שיניים ביחידה לצורך בדיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קליקיםאלה04/06/2008
אני בת 35 אחרי לידה
בזמן האחרון אם אני פותחת את הפה חזק אני מרגישה קליקים ויום אחד קרה שנתפס לי , ומאוד נלחצתי
אני אשה מאוד פחדנית האם זה מסוכן בבקשה ענה לי בהקדם האפשרי
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קליקים
ד``ר יזהר שוחט05/06/2008לא מדובר בתופעה מסוכנת אולם מומלץ להבדק ע"י כירורג פה ולסת לצורך הערכת מצבך.
מזל טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחיית שתליעל03/06/2008
מהי האינדקציה לדחיית שתל? כלומר, איך ניתן לדעת האם השתל נדחה? אחרי כמה זמן? האם הכאב באיזור הוא הסימן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שתל
ד``ר יזהר שוחט05/06/2008הסימנים לאי קליטת שתל כוללים נפיחות, כאב, ניידות של השתל או אובדן העצם סביבו.
אי קליטת שתל יכול להופיע באופן מיידי - מס' ימים אחרי ההשתלה או לעיתים גם לאחר חשיפתו.
בברכה
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריח פה אחרי עקירת שן בינהיפעת02/06/2008
לפני כשבוע עברתי עקירת שן בינה כלואה.
לפני שעברתי את העקירה הרגשתי שיש לי טעם מר בפה וריח לא טוב, הנחתי שזה בגלל השן, ואולי בגלל שאזור השן היה קצת מודלק. (כך גם הכירורג אמר לי לפני שבוצעה העקירה).
היום, כשבוע לאחר העקירה, אני עדיין מרגישה שיש לי ריח רע מהאזור של העקירה.
מהן הסיבות האפשריות לכך?
מה אפשר לעשות בכדי למנוע את זה?
אשמח לתשובתכם!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריח
ד``ר יזהר שוחט05/06/2008אנא גשי לבדיקת הרופא המטפל. ייתכן והמדובר ב"מכתשית יבשה" שהוא תהליך בו נגרמת הפרעה בריפוי העקירה המלווה בכאב חזק וריח וטעם לא נעימים. ייתכן כי הדבר נובע גם מדלקת חניכיים באיזור.
בברכה
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקירה כירורגיתנדב02/06/2008
בבדיקה אצל רופא שיניים נאמר לי כי עלי לעבור עקירה כירורגית של שן בינה בלסת העליונה.
האם עקירת שן בינה שאינה כלואה היא כירורגית תמיד או שעלולה להתפתח לכירורגית אם עקירה רגילה אינה מצליחה.
האם ההליך של עקירה כירורגית הוא מסובך והאם יש אפשרות לבצעו במסגרת מחלוקות פה ולסת בבית חולים (גם אם בתשלום)?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקירה
ד``ר יזהר שוחט05/06/2008לא כל עקירת שן בינה הינה כירורגית . במידה והשן בקועה לחלל הפה ניתן ברוב המקרים לבצע עקירה רגילה. לעיתים עקירה רגילה הופכת לכירורגית עקב שבר בשורש לדוגמא . הליףך העקירה הכירורגית תלוי במנח ומיקום השן כמו גם במתאר השורשים ומספרם.
ניתן לבצע עקירות במחלקות פה ולסת בבי"ח בתשלום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נגעים בלשוןניב02/06/2008
שלום ,יש לי לשון מחורצת וגאוגרפית ,בחודשים אחרונים יותר מתמיד ,לאחרונה התווסף בצידי הלשון מעין קרום לבן ומתחתיו פצעונים/כיבים בולטים בצבע אדום.קיבלתי מרופא משפחה "אורלטן "למציצה הלשון נראית פחות נורא, פחות לבנה אך הכתמיםהאדומים עדיין שם. אבקש לדעת אם התופעה מוכרת ולאיזה תחום התמחות אני צריכה לפנות(כירורג פה ולסת או אחר)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשון
ד``ר יזהר שוחט05/06/2008שלום ניב
אנא פנה לבדיקת רופא מומחה לרפואת הפה
בברכה
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הארכת כותרתדרקון המזל01/06/2008
שלום
ברצוני לדעת כיצד נעשית הארכת כותרת,האם היא מלווה בכאבים לאחר מכן וכמה זמן והאם רק כירורג מבצע זאת או רופא אחר?כמו כן האם יש צורך ברופא מנוסה או שגם מתמחה בהשגחת רופא יכול?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הארכת כותרת
ד``ר דניאל ניצן01/06/2008שלום
הארכת כותרת זו פרוצדורה כירורגית פשוטה יחסית. ישנם רופאי שיניים שמבצעים ה"כ , כמו כן מומחים לכירורגיה ולפריודונטיה (חניכיים) מבצעים את הפעולה.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמנסה להבין
דרקון המזל01/06/2008בסדר פעולה פשוטה יחסית אך מה כמות הכאבים הנלווים וכמה זמן הם נמשכים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד משהו
דרקון המזל02/06/2008האם חיתוך בחניכיים הוד הדרך היחידה לחשיפת השן או שיש אחרת קלה יותר?.מהו ביקוע השן ?האם זה קשור?האם התפרים של החניך נשארים חודש ?אם כם האם אינם מכאיבים או גורמים רגישות,דימום ועוד?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי לסת, פנים וראשדפנה01/06/2008
בעקבות כאבי ראש ודקירות ברקה ביצעתי בהפניית נוירולוג סי.טי מוח(ללא הזרקת יוד) שיצא תקין. משום שהופיעו דקירות באזור הלחי הימנית פניתי לרופא א.א.ג. שבדק ומצא שהכל, (כולל סינוסים- מאווררים היטב) תקין לחלוטין. רופא שיניים ביצע סדרת צילומים שהתקבלו- תקינים, נתן לי אנטיביוטיקה - לשלילת זיהום כלשהו ואף 3 טיפולי "לייזר רך", אך ללא הועיל. הדקירות נמשכו וכן חוויתי לחץ חזק על הלסתות משני הצדדים ולחץ בחיך העליון כלפי מעלה. עלי לציין שהכאבים והלחצים משתנים, באים והולכים. חזרתי לנוירולוג, ממנו קיבלתי הפניה למ.ר.י. מוח שתתבצע בעוד חודש ימים. רופאת משפחה שלחה אותי לרופא מומחה פה ולסת של הקופה שמצא: "קליק קל בפרקי הלסת, ללא הגבלה בתנועה, רגישות במסטר ימין באזור האינסרציה לקשת הזיגומטית", הערכה: "כיווץ שרירי לעיסה". טיפול: חבישות חמות, תנועות פתיחה/סגירה של הפה". קבעתי תור למרפאת החוץ , אך לעוד 3 שבועות. כיוון שהכאבים מציקים, בפרט אלו שברקה ובראש (אדוויל, אופטלגין או רוקסט לא ממש מעלימים את התחושה הבלתי נעימה), אני מבקשת לדעת מה עוד אוכל לעשות בינתיים?
האם נחוץ צילום פנורמי לפגישה הראשונה במרפאה? היש פיזיותרפיסט אליו ניתן לפנות, קודם הפגישה המיוחלת בעוד 3 שבועות?
מתנצלת על אורך הפנייה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים
ד``ר יזהר שוחט01/06/2008שלום דפנה
ראשית כדאי להגיע לבדיקה עם כל החומר הרפואי שברשותך וגם עם צילום פנורמי.
הפיזיותרפיסט שעובד עם מחלקתנו הוא רועי בחנוף המתמחה בטיפול בשרירי הלעיסה.
בברכה
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים במפרק הלסתיפית29/05/2008
שלום,
מזה 6 שנים אני סובלת מכאבים במפרק הלסת בתחילת הטיפול היו לי קליקים אך יכולתי לפתוח את הפה .
אני משתמשת בסד לילה כל לילה אך בחצי שנה אחרונה הכאב ממש החמיר, זה נגיע למצב שהפה פשוט נתקע ולא מצליח להיפתח לאחר פתיחה קטנה מה שגורם לכאב באכילה באוזניים ובראש.
הייתי השבוע אצל הרופא שיניים אשר טיפל בי ולאחר בדיקה הוא המליץ לי ללכת עם הסד גם במהלך היום וללכת למחלקת מחקר באונ ת"א וטען שיש סיכוי להגיע לניתוח.
איני מעוניינת לעבור ניתוח והייתי רוצה לדעת האם יש דרך לעזור לי בזה , קבעו לי תור בתל השומר במחלקת פה ולסת לשבוע הבא הם יוכלו לעזור לי????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים
ד``ר יזהר שוחט01/06/2008שלום יפית
לעיתים אין מנןס מניתוח לאחר שמוצו כל הטיפולם השמרניים כגון סד לילה ופיזיותרפיה. לאחר בדיקת רופא פה ולסת ניתן יהיה לאבחן את בעייתך ולהמליץ על הטיפול.
בריאות
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות עם סד הלילהשחר28/05/2008
שלום!
אני משתמשת בסד לילה מזה כ6 שנים בערך עקב "קליקים" בלסתות וכאבים שהיו.הסד עזר לי .משום מה בתקופה האחרונה התחלתי לסבול ממנו בצורה כזאת שאני מתעוררת בלילה ומורידה אותו,אני מודעת לעובדה שזה לא טוב לי בלעדיו אבל חייבת מעין הפסקה כי התחושה היא שהסד "אוכל" לי את "קירות " הפה,כלומר יש לי סימנים בבשר של הלחי הפנימית ,אציין כי הסד לא לוחץ לי ולא כואב ההיפך,הוא דווקא נוח ויעיל,אבל גם מזה כשנה בערך ששמתי לב שבגלל הסימנים בבשר בפנים הלחי נוצרו מעיו בליטות על הלחי החיצונית,בשני צידי הלחי,זה לא אסטתי...אבל לאחרונה חשתי שבנוסף אינני יכולה לסבול יותר את התחושה של הסימנים בבשר אולי בגלל שקלטתי שזה עושה סימנים גם חיצוניים ואולי זה באמת מפריע לי ,כאילו "תופס , לי את הבשר.חשבתי שמדובר בסד ,ואולי הוא נשחק כי הוא כבר בשימוש 3 שנים.אני לא יודעת אם זה קשור עשיתי אותו אצל טכנאי שעשה לי סד "מבושל" לטענתו,זה סד מושקע וקשיח לדבריו.כי לפני זה היו לי סדים שהחזיקו בקושי שנתיים.גם עכשיו אחרי שהתעוררה הבעיה החלפתי אצלו לסד הקשיח וה"מבושל".ועדיין הבעיה בעיניה עומדת.אינני מסוגלת לשים את הסד לאורך הלילה כולו,אני מתעוררת הרבה על מנת להוציאו ולעשות ,ה פסקות".האם זה מהאקריל המוקשח?הרי הייתי קרוב ל3 שנים איתו אם הבעיה בחומר או בקשיחות יתר הייתי אמורה להתנגד לו מההתחלה ,לא?יכול להיות שהבשר די אכול כבר ולא יכול להכיל יותר את המשך הסימנים שהסד יוצר?.האם יש למישהו תשובה?
אני מיואשת.והאמת מפחדת לא לשים את הסד כדי שלא יהיה נזק כי הסד ממש עוזר לי.האם ללכת לרופא ואם כן רופא פה ולסת?אציין כי בבדיקה לפני כמה חודשים אצל רופא פה ולסת בעל שם לטענתו אין לי צורך לשים סד כי לא הוכח שזה עוזר אם אני מרגישה שזה עוזר זה כי התרגלתי,בעוד הפיזיוטרפיסטית שהייתי אצלה בזמנו אמרה כי אותם לימדו שזה די עוזר.בקיצור אני מרגישה שלי זה טוב אך הבעיה מציקה לי,איך אפשר לעזור לי בעניין?לתשובתכם אודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סד
ד``ר יזהר שוחט01/06/2008שלום אדווה אנא פני לבדיקה אצל רופא ולא טכנאי על מנת לאבחן ולטפל בבעייתך.
קיימת באוניברסיטת ת"א בבית הספר לרפואת שיניים מחלקת סגר המטפלת בבעיות אלו
בהצלחה
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהREף
שחר01/06/2008תודה על עזרתך ותשובתך,אני אקבע לשם,אבל האם אינני צריכה להגיע גם לבדיקת רופא פה ולסת בנוסף?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי לסות ולחץ דם גבוהיואב27/05/2008
שלום ד"ר ,
ברצוני לדעת האם ישנו קשר בין כאבי הלסות שיש לי ובין לחץ הדם הגבוה שקיים אצלי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים
ד``ר דניאל ניצן28/05/2008שלום יואב
אינני יודע איזה כאב יש לך בלסתות או מה מקורו, אך ככלל אין קשר ללחץ דם וכאבים בלסת.
רפואה שלמה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)




