מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- זיהוםחני19/01/2008
שלום לרופא
אני לפני שבועיים עברתי עקירות שיניים ובו זמנית הרמת סינוס והשתלת עצם ושלושה שתלים
קיבלתי אנטיביוטיקה מוקסיפן 2000 מ"ג ביום במשך שבוע ימים ועדיין המקום היה דלקתי הרופא פתח שוב וניקה ונתן לי אוגמנטין 875 מ"ג פעמיים ביום אני שבוע ועדיין יורקת מוגלה ובצלום סינוס ממצא של דלקת חריפה
השאלה שלי הרופא שלי לא נמצא בארץ האם אני יכולה לחכות עוד שבוע עד שיחזור?
אני מחר מסיימת את האוגמנטין
מה עלי לעשות האם אין בררה צריך להוציא את העצם והשתלים?
מחכה לתשובה
תודה ורק בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זהום בסינוס
ד``ר דניאל ניצן19/01/2008שלום דניאל
לפי התיאור שלך נשמע שאכן יש זהום בסינוס, אך צריך עוד בדיקות. חזקה על הרופא המטפל שלך שידע לטפל בבעיה - אם אכן יש זהום, ייתכן וצריך להוציא את העצם מהסינוס, וייתכן שגם את השתלים.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הקצעת שורשיםריקי17/01/2008
באיזה שלב ומתי כדאי לעשות ?
האם יכול להיגרם נזק במידה ועוושים הקצעת שורשים כאשר לא ממש יש את הצורך?
מי הרופא שעדיף שיבצע זאת?
או -
האם שיננית באמת מוסמכת לכך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הקצעת שורשים
ד``ר יזהר שוחט17/01/2008השאלה אינה רלוונטית לפורום זה אלא לפורום העוסק ברפואת חניכיים - פריודונטיה.
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרוטיד מוגדל ?אמנון17/01/2008
זו התשובה של סריקת הCT:
"לימנפאדופתיה צוורית מודגמת במשולשים הקדמיים משני הצדדים...
הפרוטיד הימני גדול מהפרוטיד השמאלי, בלי לזהות ממצא מוקדי.
השומן סביב בלוטת הפרוטיד הימנית אינו מוסנן."
מה יכול לגרום למצב כזה? אילו בדיקות היית ממליץ לעשות בהמשך ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרוטיד מוגדל
ד``ר יזהר שוחט17/01/2008לא ברור לי מדוע בוצעה בדיקת הסיטי.
הגדלת בלוטת הרוק עשויה לנבוע מגורמים רבים ויש לבצע בדיקה מלאה ע"י כירורג פה ולסת.
אנא פנה עם כל החומר הרפואי שבידך לבדיקה.
בהצלחה
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גשר להשלמת שן חסרה ושאלה לגבי גידוליעל16/01/2008
שלום, עברתי עקירת שן אחורית לפני שנים ועכשיו הרופא שלי טוענת שעליי למלא את הרווח. אני לא יכולה לעשות השתלה (התברר אחרי צילומים ומומחים שאין לי מספיק עצם להשתלה) ולכן האפשרות היחידה היא גשר. הרופא שלי רוצה לעשות לי גשר מבלי לעשות טיפול שורש בשתי השיניים שעליהם הגשר ישב (שתי השיניים בריאות לגצרי). האם זה מקובל? יש מניעה מסויימת להשחיז ולהלביש גשר על שיניים חיות (ללא טיפול שורש)?
שאלה נוספת - יש לי מעין גידול קטן בצבע לבן על הלשון. לא כואב, פשוט מפריע. הוא הופיע פתאום לפני כחודשיים ולא עובר. מה זה יכול להיות? תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גידול בלשון
ד``ר יזהר שוחט16/01/2008המדובר קרוב לוודאי בתהליך דמוי צלקת שיכול לנבוע מנשיכת הלשון. מומלץ להסירו ולשולחו לבדיקה - ביופסיה הנעשית ע"י כירורג פה ולסת.
לגבי שאלת הגשר אנא הפני אותה לפורום רפואת שיניים
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תותבותאורטל14/01/2008
שלום ד"ר אני כותבת אליך בשנית בנושא דחוף (לא ענית על שאלתי שפורסמה ב-9/1/08)
לאבי נעקרו כל השיניים בלסת העליונה וכעת הוא מנסה להסתגל לתותבת שלמה ,השאלה היא האם ניתן לבנות את החיך של התותבת ( הפלסטיק הורוד שמכסה את מרבית החיך) מחומרים אחרים ולא מאקריל ,מחומרים שיקלו עליו את רפלקס ההקאה ? רופא מסוים טען שניתן לבנות את החיך ממתכת דקה שמקלה ונוחה יותר האם זה נכון ?
מצפים לתשובה בהקדם תודה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תותבות
ד``ר יזהר שוחט14/01/2008השאלה אינה מתאימה לפורום זה אלא לפורום העוסק בשיקום הפה .
אנא הפני אותה למקום המתאים
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גוש בשפה התחתונה של הפהפנינה14/01/2008
יצא לי גוש (קשה) בשפה התחתונה של הפה באזור התחתון
המלצת הרופא להוציא את הגוש ולשלוח לביופסיה
החשש שלי הוא שכאשר יוציאו את הגוש, הדבר יגרום לעיוות הפה
מה עושים במקרה כזה, איזה רופא מומלץ שיעשה את הטיפול
האם כירורג פה ולסת בבית חולים או פלסטיקאי
האם יש רופאים שמתמחים בשני הדברים יחד
אודה מאוד לעזרתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גוש בשפה
ד``ר יזהר שוחט14/01/2008אכן מומלץ להוציא את הגוש ולשולחו לביופסיה.
למיטב הבנתי הגוש ממוקם בחלקה הפנימי של השפה ולכן מומלצת הוצאתו ע"י כירורג פה ולסת.
הסבירות לעיוות בשפה כתוצאה מהוצאת הגוש הינה קטנה ובכל מקרה הנני בטוח שתקבלי הסבר מפורט מהרופא המנתח.
בהצלחה
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגוש בשפה
פנינה14/01/2008מה הגורמים לגוש כזה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגוש בשפה
ד``ר יזהר שוחט15/01/2008בד"כ הגורמים להופעת הגוש קשורים בבלוטות הרוק הקטנות המצויות בשפה. לעיתים המדובר בצלקת במקום כתוצאה מנשיכה.
מטרת הביופסיה היא לקיחת דגימה מהגוש וזיהוי טיבו ובהתאם לכך המשך הטיפול בו.
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהרוית13/01/2008
לאחרונה יש לי התקפים של כאבים חזקים מאוד מכיוון האוזניים שעוברים מעצמם לאחר כמה שניות. כאבים שיכולים ממש לגרום לי לפלוט איזה "איה" סתם באמצע שיחה.
רופא משפחה אמר שהאוזניים נקיות והחלטתי לפנות על דעת עצמי לרופא שיניים.
הרופא שיניים שם לי אצבעות במפרק של הלסת וביקש ממני לפתוח את הפה.הוא אמר שאני סובלת מקליקים.
אני לא יודעת על איזה קליקים הוא מדבר אבל אני לא שומעת שום קליקים כשאני פותחת את הפה.. האם זה קליקים ששומעים סתם ככה?
מה עושים כדי למנוע את הקליקים האלה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בפרקי הלסת
ד``ר יזהר שוחט13/01/2008רוית שלום
קליקים בפרקי הלסת הינם תופעה נפוצה יחסית אשר עשויה לעיתים לגרום להפרעה בתפקוד ולכאבים.
לא תמיד ניתן לשמוע אותם אולם ניתן לחוש אותם בבדיקה ע"י הרופא המטפל.
הסיבה להארעותם הינה שינוי במבנה או מיקום הדיסק שהינו מעין סחוס הקיים בפרק הלסת. שינוי זה עשוי להגרם כתוצאה מחבלה או עומס מוגבר הפועל על המפרק כגון בזמן חריקת שיניים או לעיסה מרובה של מסטיקים.
לצורך אבחון מדויק וטיפול מומלץ לפנות לבדיקת כירורג פה ולסת על מנת שיותאם הטיפול המתאים.
ד"ר יזהר שוחט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב כרוני בשריר הלסתסובלת מכאבים10/01/2008
שלום,
כחודשיים שלושה אני סובלת מכאבי לסת,בלעיסה,שירה (אני זמרת במקצועי) ,פתיחה גדולה של הפה,כאבים ברקה,ובאוזן-
כל זה ורק בצד אחד בלבד!
בנוסף,אני אחרי טיפול באטופן+פיזיוטרפיה ,שלא עזר בכלל.
בביקור השלישי שלי במרפאת פה ולסת בהדסה,נאמר לי בוודאות שזה השריר ולא המפרק והפרופ'
הפנתה אותי למרפאת כאב+שימוש בסד לילה.
זה מאוד מפריע לי בחיי היומיום ,ונעשה בלתי נסבל,
יש טיפול יעיל לשריר העקשן הזה???
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שריר
ד``ר דניאל ניצן10/01/2008שלום
כמו כאב מכל שריר אחר בגוף, פיזיותרפיה, מסז' לשריר, וחום לח מקומי, יעזרו להרפות אותו.
כמובן שכדאי גם להוריד מהעומס על השריר .
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על המענה אבל...
סובלת מכאבים11/01/2008הפרופסור מהדסה אמרה לי להמשיך לשיר ולנהוג כרגיל
אז זה קצת מבלבל.. :-(* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרמת סינוסריקי08/01/2008
האם מישהו שיש לו סינוסיטיס מנוע מניתוח "הרמת סינוס" פתוחה לצורך השתלת שיניים?
ואם כן - מה הפתרון שאפשרי עבורו?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סינוס
ד``ר דניאל ניצן09/01/2008שלום שגית
במקרה של סינוסיטיס כרוני, הרמת סינוס פתוחה אכן עלולה להכשל. לכן צריך לעיתים לבצע פרוצדורה מקדימה, כגון ניתוח לסלוק הרירית החולה מהסינוס, ניתוח שמבצע רופא אף אוזן וגרון.
לפרטים נוספים כדאי להתיעץ עם כירורג פה ולסת.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיני בינה כלואותפוליציסטית07/01/2008
שלום,
יש לי שתי שיני בינה כלואות בלסת התחתונה, אחת מכל צד. שתי השיניים "שוכבות" ורק המשטח העליון שלהן גלוי (אינו בולט מעל לפני החניכיים). למרות שאיני סובלת מדלקות או כאבים הומלץ לי לעקור אותן כדי למנוע סיבוכים בעתיד. אחד הרופאים שבדק אותי לא מצא פגיעה בשן הסמוכה, השני טען שיש כבר התחלה של פגיעה כך שהשיניים חייבות לצאת.
מכיוון שהכירורג שבדק אותי היה גועלי ביותר ולא ענה לשאלותיי, אשמח להתייעץ לגבי כמה דברים:
1. הבנתי שלא מומלץ לעקור את שתי השיניים משני הצדדים ביחד. מה הסיבה? מה עלולים להיות הסיבוכים?
2. האם ישנם רופאים שמוכנים בכל זאת לעקור את שתי השיניים ביחד? (אני מעדיפה לעקור את שתיהן ביחד ולגמור עם זה, כדי שלא אצטרך לסבול את כאבי התופת פעמיים. בנוסף, נראה לי שאחרי שאעקור אחת לא יהיה לי אומץ לחזור לשם).
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיני בינה
ד``ר דניאל ניצן07/01/2008שלום יעל
הסיבה שבדרך כלל לא עוקרים בשני הצדדים היא הכאב והנפיחות, שעלולים לגרום לכך שיהיה לך קשה לאכול מספר ימים, עקב הנפיחות.
אין מניעה לעקור בשני הצדדים אם את מודעת לבעיה הנ"ל ומוכנה להתמודד עם התוצאות.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ד"ר, ועוד שאלה -
פוליציסטית07/01/2008נאמר לי שלא מומלץ לעקור את שתי השיניים ביחד בגלל שמדובר בהרדמה של שני צידי הלסת והלשון, שאינה מומלצת - האם יש בכך מן האמת?
היכן אוכל למצוא רופא שיסכים לבצע את העקירה הכפולה אם אחליט שזהו רצוני? האם ניתן לבצע אצלך?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לסת העליונה נפוחה בצד ימיןד``ר דניאל ניצן06/01/2008
מעל הלשון בלסת העליונה היא נפוחה לי בצד ימין
איך ניתן לטפל בזה ומימה זה נובע?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נפיחות
ד``ר דניאל ניצן07/01/2008שלום אורה
מהתיאור הקצר והלקוני שנתת, אני לא יכול לדעת מה הבעיה או מה הגורם לבעיה, ולכן ברור שאני לא יכול להתיחס לאפשרויות טיפול.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהיסמין06/01/2008
שלום רב,
האם יש באפשרותי לקבוע פגישה אצלך במרפאה?ואם כן במה זה כרוך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקה
ד``ר דניאל ניצן07/01/2008שלום שני
את יכולה להתקשר ולקבוע תור, עלות בדיקה היא 250 ש"ח , אלא אם יש טיפול המשכי ואז עלות הבדיקה מקוזזת. טלפון במרפאה - 089475544
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ורק עוד שאלה קטנה..
יסמין08/01/2008קופת החולים שלי(לאומית) נותנת 3 ייעוצים חינם(כלומר אני משלמת רגיל והקופה מחזירה לי את כספי הייעוץ) אבל ההטבה מתייחסת רק לרופאים שלא עובדים יחד עם קופת חולים לאומית.
אז האם אתה עובד יחד עם קופת חולים לאומית?כי אם כן ההטבה לא תקפה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשני
ד``ר דניאל ניצן09/01/2008שלום
אני לא עובד עם קופת חולים לאומית
ד"ר ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום רב.שאלה על עקירת שן בינה כלואהויטלי06/01/2008
יש לי דילמה ואשמח אם תחווה דעתך.
לפני מספר חודשים הלכתי לבדיקה אצל רופא שיניים אחרי שלא הייתי אצל רופא שיניים כל חיי. אני בן 24. בבדיקה נמצאו כמה סתימות שצריך לעשות, וכן הרופא מצא שן בינה כלואה שהוא חשד שיש לעקור.
הוא הפנה אותי לצילום פנורמי, ועם הצילום ניגשתי לבית חולים רמב"ם לבדיקה. בבית החולים הרופא קבע כי אכן יש לעקור את שן הבינה הכלואה, וכן יש לעקור שן בינה נוספת שאינה כלואה. כלומר סך הכל 2 שיניים. אציין שהרופא הקודם איפה שעשיתי את הסתימות אמר שצריך לעקור רק את הכלואה(הוא גם ראה את הצילום הפנורמי ובדק אותי). אז אלו שאלותי:
1. 3 רופאים אמרו לי שעלי לעקור את השן בינה הכלואה. ואמנם, השן לא כואבת לי, אני לא מרגיש שהיא גורמת לי לאיזשהם כאבים או אי נעימויות בפה. כשאמרתי זאת לרופאים הם אמרו לי שאולי עכשיו אני לא מרגיש כלום, אבל בעתיד זה כן יכאב לי. קראתי באינטרנט שקיימים מחקרים שגורסים ששן בינה כלואה לא משפיעה על השיניים הבריאות, וקיימות הרבה מחלוקות על כך. כמו כן אני מאוד מפחד מכאבים ומהניתוח עצמו. האם אין שום בסיס לחכות עם העקירה של השן הכלואה? האם חייבים לעקור אותה וכמה שיותר? מה ההשלכות אם אני מחליט לא לעשות עכשיו את העקירה? האם עקירה בעתיד תהיה קשה יותר או שייגרם לי נזק לשיניים אחרות? אגב, מדובר בשן 48.
2. מה באשר לעקירת שן הבינה הנוספת? אם רופא אחד אמר לעקור ורופא אחר לא אמר לעקור, האם אפשר להמנע מעקירה? הרופא ברמב"ם אמר שיש בה חור או משהו כזה. מה תמליץ לעשות במקרה זה? אני חשבתי לפנות לחוות דעת נוספת באשר לעקירה של השן הלא כלואה.
3. עלות - בבית החולים נאמר לי שעקירה של כל שן עולה 600 שקל. האם זהו מחיר סביר? בדקתי בקליניקה פרטית וגם שם נאמר לי שזה עולה 600 שקל. אם המחיר הוא אותו מחיר אצל כולם, אז אולי עדיף לפנות לרופא פרטי כלשהי שתוכל להמליץ עליו? והאם אכן זהו המחיר?
במרפאה המקורית אמרו לי שעקירה של שן לא כלואה עולה אצלם משהו כמו 300+ שקל(לחברי ביטוח משלים של לאומית). עקירות כירורגיות הם לא עושים.
4. הרדמה - כיוון שאני מאוד חושש מהניתוח ומכאבים, רציתי לשמוע עד כמה הניתוח עצמו(השן הכלואה) הוא כואב? כמה זמן הוא נמשך? יש לי אפשרות בבית חולים לבקש טשטוש בתוספת של 200 שקל. האם תמליץ על כך? מהי רמת הכאב שאני ארגיש אם לא עושים לי טשטוש, אלא רק הרדמה מקומית? כאשר עשו לי סתימות עם הרדמה מקומית כמעט ולא הרגשתי כאבים. האם התחושה בזמן הניתוח תהיה דומה לזו בזמן הסתימה או שאני ארגיש כאבים רבים יותר?
5. קראתי גם שקיים סיכוי של 1% לנזק עצבי תמידי לשפתיים ולשיניים. איך ניתן לצמצם את הסיכון שבניתוח? האם בחירת מנתח מומחה יכולה להקטין את הסיכון ולהוריד את רמת הכאבים בזמן ואחרי הניתוח? שוב, תוכל להמליץ לי בבקשה על רופא טוב(אפשר במייל) באיזור חיפה, קריות, כרמיאל.
6. קופ"ח - האם קיימת דרך שקופ"ח שלי תכסה את עלות הניתוחים?אני בלאומית משלים.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקירה
ד``ר דניאל ניצן07/01/2008שלום ויטלי
1. עדיף לעקור בגיל צעיר, ההחלמה קלה ומהירה יותר, והסיכוי לסיבוכים נמוך יותר.
2. אם עלול להגרם נזק לשיניים נוספות, או אם צריך לעקור שן נוספת - רק אם אראה הצילום אוכל לענות.
3. עלויות - כמו בכל תחום, יש טווח מחירים - בערך בין 500 ש"ח ל- 1500 ש"ח . ברור לך שאני לא אחווה כאן דיעה לגבי איפה כדאי, או לא כדאי, לבצע הטיפול.
4. הניתוח לא כואב - לשם כך הומצא האלחוש. אחרי הניתוח יהיה כאב ונפיחות.
5. לגבי הרדמה כללית או טשטוש - זה אתה תצטרך להחליט על סמך היכרותך עם עצמך במצבים דומים.
6. תבדוק בקופת החולים שלך.
7. סביר שבחירת מומחה תקטין הסיכונים.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה דוקטור, כמה שאלות המשך
ויטלי08/01/20081. איך אני יכול לבחור מומחה? אני לא מצפה שתמליץ לי על מומחה מעל דפי הפורום, אבל אם תוכל לשלוח לי במייל ([email protected]), אני אודה לך מאוד. לחילופין, יש איזושהי רשימה של רופאים שמתמחים בעקירות כאלו?
2. אני יכול לסרוק את הצילום הפנורמי ולתת לך קישור שתצפה בו ותחווה דעתך?
3. מהם השיקולים לגבי לעשות את הפרוצדורה בבית חולים או במרפאה פרטית?
שוב תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצמות הלסת רחבות!השואלת!03/01/2008
ד''ר דניאל ניצן שלום!
אני בת 17 ויש לי בעיה יש לי עצמות הלסת רחבות מאוד!
וזה מאוד מפריע לי והייתי רוצה לשנות את זה..
השאלה שלי אם אפשר לשנות את זה בכל דרך אפשרית לא משנה מה
אולי יש זריקות או כדורים כל דבר..חוץ מניתוח?
שמעתי שיש מצב שיש מכשירים שיכולים לפתור לי את הבעיה
פליז תפרט.
מקווה שתעזור לי אני ממש נואשת .
תודה רבה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לסת רחבה
ד``ר דניאל ניצן07/01/2008שלום
אנא פני לבדיקת כירורג או אורטודונט, ולאחר בדיקה הם יוכלו להציע לך אפשרויות טיפול.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שריר הפטריגואידנועם גולן02/01/2008
שלום לך - האם במהלך התקנת שתל, יכול להיגרם נזק לשריר הפטריגואיד ? אם כן, כיצד ניתן לאתר את הקשר כדי להתאים טיפול מתאים להרגעת הכאבים. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שריר
ד``ר דניאל ניצן02/01/2008שלום נועם
השריר עוזר בתנועות של הלסת, ובטיפול שיניים ארוך כשהפה פתוח זמן ממושך, ייתכן רגישות בשרירי הלעיסה. הרגישות בדרך כלל זמנית וחולפת.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)




