מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שתל בשן קדמיתיעל04/10/2007
עליי לעקור שן קדמית ליטראלית שכלולה בתוך גשר של 4 כתרים ( זאת השן הקיצונית)
סיבת העקירה : שורש השן נבקע!!
איך מתבצע כל תהליך העקירה ? האם באותו יום של העקירה יוכלו לשים לי כבר את הגשר חזרה שיכסה את החלל
האם ניתן לבצע שתל באותו יום, או שצריך זמן ריפוי?
אם אני אחליט לא לעשות שתל , האם צורת החניכיים תשתנה ותאבד את "הפפילות" עם השנים ?
האם הגשר שנותר שיהיה על 3 שיניים רצופות יוכל להחזיק את הרביעית באויר? ( יש לי מבנים יצוקים)
בקיצור אני חייבת עיצה דחוף....גם אין לי כסף לטיפול וגם זה שיניים קדמיות!!!! ...( השקעתי בהם עכשיו 30 אלף שקל וזה נגמר לי הכסף והכח נפשי ועדיין זה לא נגמר)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שתל בשן קדמית
ד``ר דניאל ניצן09/10/2007שלום מיכל
אני צריך צילום רנטגן של האזור ובדיקה קלינית, כדי לענות לך על השאלות...מצטער.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יובש בחניכייםענת03/10/2007
לאחרונה התחלתי לסבול מיובש בחלק הקדמי של החניכיים וקצה הלשון , האם יתכן קשר לדלקת פרקים, או לוירוס פפילומה ???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יובש פה
ד``ר דניאל ניצן09/10/2007שלום ענת
אני לא מכיר תופעה כמו זו שתיארת.
בכל אופן, למיטב ידיעתי זה לא קשור לפפילומה או לדלקת פרקים.
אני מציע לך לגשת לבדיקה אצל מומחה לרפואת הפה - זה התחום שלהם.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחריות טיפול?יעל02/10/2007
עשיתי אצל רופא 1 חידוש טיפול שורש , אצל רופא 2 עשיתי מבנה יצוק ולקיחת מידות לכתר , אצל רופא 3 עשיתי כתר+הדבקה
יש לי נפיחות ליד השן בחך ( זאת שן קידמית)- כנראה שיש סדק בשן - איזה רופא צריך לקבל את האחריות על המקרה, ומה זה אומר - שהוא צריך להחזיר לי את הכסף + פיצויים..או שזה רק דרך משפט
האם זה רופא 2 שבנה לי את התוכנית ןהציע מבנה יצוק שכנראה הוא הגורם לסדק מאחר וכמעט אין לי כותרת וכנראה שהלחץ של היצוק פיצץ את השן ? ( בזמן השחזת המבנה כאבה לי קצת השן והרופא אמר שזה כנראה בגלל שהשן קטנה- עכשיו זה נראה לי "סיפור כיסוי)
האם רופא 1 שבעצם עשה את חידוש טיפול השורש ( אגב- היו כאבים מידי פעם בטיפול)?
לצערי רופא 2 גרם לי ללכת להשלים את הטיפול במקום אחר מכוון ודברים לא התנהלו כמו שצריך והטיפול נמשך יותר מחצי שנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אחריות לטיפול
ד``ר דניאל ניצן03/10/2007שלום יעל
נשמע שאת צריכה יעוץ מעורך דין, לא ממני.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לשון חריפהרחל30/09/2007
שלום ד'ר, מזה כחודש יש לי תופעה מוזרה של טעם חריף על הלשון, כמו אחרי אכילת אוכל חריף, ואני כל הזמן בולעת את הרוק שמתמלא בחלל הפה. אני אודה לך מאוד אם תענה לי ותבהילי מהפשר התופעה הזאת ? כי זה מאוד מטריד אותי תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשון
ד``ר דניאל ניצן01/10/2007שלום רחל
כדאי לך לפנות להבדק על ידי מומחה לרפואת הפה - זה תחום ההתמחות שלהם.
בברכה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשריפה בלשון
בתי29/11/2007שלום הייתי מודה לך אם תספרי לי מה הרופא אמר לך כי יש לי אותה הבעיה כל טוב 0503436665
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיני בינה וכאבים בפרק הלסתהילה30/09/2007
שלום.. אני מצטרעת מראש על האורך..\:
לפני חצי שנה התחילו לי כאבים במפרק הלסת ובינתיים לא עשיתי עם זה כלום,והכאב משתנה לי לפי תקופות. ז"א יש תקופות שזה מחמיר קצת ויש תקופות שזה בסדר איכשהו. לעיתים הכאב גורם לי לכאבי ראש. לפני כמעט חצי שנה הלכתי לרופא שיניים והוא אמר לי שיוצאות לי שיני בינה. אתמול ממש כאב לי הראש יותר באיזור הרכות.(למרות שאני חולה כבר בערך שבוע לצערי אז אולי זה בגלל זה) ועשו לי רפלקסולוגיה בכל האיזור של הראש וכו' הכאב ראש עבר לכמה דקות ובזמן הזה הבנתי שהכאב הוא בגלל השן שלפני השן בינה שאמורה לצאת לי (מקור הכאב). לאחר כמה דקות הכאב ראש חזר לי רק בצד אחד של הראש (הצד של השן שכאבה לי)ולא הצלחתי לההרדם המון זמן בגלל זה. בנוסף יותר מאוחר הרגשתי שחצי מהפרצוף שלי קצת רדום וממש התחרפנתי.
אני לא יודעת מה קשור למה ולכן בעצם אני כותבת פה.
גדילת שיני בינה יכולה לגרום לכאבי ראש חזקים? או לכאב חזק בשן שלפניה? או שפשוט יכול להיות שיש לי בשן הזאת חור או משהו?..
והחצי פרצוף שנרדם לי יכול להיות קשור?
אשמח אם תגיד לי מה יכול להיות קשור למה ומה לא.
וסליחה על כל הסיבוכים ועל האורך המטורף הזה. וסתם כד"א אני היפוכונדרית בצורה הכי מוגזמת שיש.. אז גם זה יכול להיות קשור||||||=
סליחה,
ותודה רבה ויום טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיני בינה
ד``ר דניאל ניצן30/09/2007שלום הילה
המקור לכאבים וכאבי הראש שאת מתארת עשוי להיות אחד משניים:
1. שיני בינה
2. פרקי הלסת ושרירי הלעיסה (יותר סביר)
או, יותר נדיר אך אפשרי, שילוב של שניהם.
על מנת לתת לך דעה מקצועית ומדויקת יותר, כדאי לפנות לבדיקה אצל כירורג פה ולסת, או במרפאה לפרקי הלסת - יש במרכזים הרפואיים הגדולים
או בפקולטות לרפואת שיניים בשתי האוניברסיטאות הגדולות (ת"א וירושלים).
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לסת גדולהאבי25/09/2007
יש לי לסת גדולה וכבדה, כמו של ניאדרטל ואני נראה טיפש בגללה. אפשר לעשות ניתוח לתקן את זה? אם כן, באיזה גיל אפשר? אני בן 16, אני כבר בגיל שמתאים לזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לסת בולטת
ד``ר דניאל ניצן25/09/2007שלום אבי
ניתן לעצב את צורת הלסתות במרחב - גודל צורה ומיקום.
בדרך כלל זה נעשה בסיום הגדילה, לקראת גיל 17-18 .
אני מציע לך להבדק במרפאה http://pe-valeset.sheba.co.il/205/
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקירת שן בינהסיון23/09/2007
עקרתי שן בינה בלסת העליונה עקירה פשוטה ללא תפרים, יש לציין כי השן יצאה שלמה לאחר כמה ימים הרגשתי עם הלשון שיש לי משהו חד ודק שיוצא ממקום העקירה והמקום הזה קצת נפוח האם זה טיבעי ואם כו מזה והאם צחייב לקחת אנטיביוטיקה עקב הכאבים.
תודה סיון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקירת שן בינה
ד``ר דניאל ניצן23/09/2007שלום סיון
1. זה יכול להיות חתיכת שן או חתיכת עצם
2. בכל מקרה אין מה לדאוג, זה קורה לעיתים בעקירות
3. כדאי לגשת לרופא שטיפל לצורך בדיקה אם צריך או לא צריך להוציא את הדבר הזה
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בלסתליאור19/09/2007
שלום,
מזה יומים הופיעו לי כאבים באיזור הימני של הפנים, הכאבים מתחזקים כאשר אני מניע את הלסת (פותח וסוגר את הפה או מזיז את הלסת התחתונה לצדדים) ומתחזקים עוד יותר כאשר אני לועס בזמן אכילה ,תחושה של "שריר תפוס" . קשה לציין בדיוק את מקום הכאב אבל האיזור הוא מתחת לאוזן ומאחורי האוזן לכיוון פנים הפנים. הכאבים התחילו פתאום לא תוך כדי אכילה ולא כתגובה לתנוע לא טובה.
הייתי רוצה לדעת ממה כאבים אילו יכולים לנבוע ולמי כדי לפנות על מנת לאבחן בצורה מדוייקת מהם הכאבים.
תודה ליאור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים במפרק הלסת
ד``ר דניאל ניצן19/09/2007שלום ליאור
התסמינים שתארת אופיניים לבעיות בפרקי הלסת ושרירי הלעיסה.
אני מציע לך לגשת למרפאת פרקי הלסת לטיפול, למשל המרפאה בפקולטה לרפואת שיניים בהדסה ירושלים.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים עזים במפרק הלסתגיל18/09/2007
שלום רב,
שמי גיל, אני בן 33. סובל מכאבים במפרק הלסת מזה כמה שנים (צד שמאל). משתמש בסד לילה באופן קבוע. מבצע גם בדיקות תקופתיות-מסתבר שהסד מתאים ואף עוזר (לרוב אני מתעורר בבוקר ללא כאבים לאחר שהמפרק נח בלילה...). תעסוקה:עבודה מול מחשב, נגינה ושירה. בתקופה האחרונה החריפו הכאבים בלסת מ-א-ו-ד. צילום פנורמי ובדיקה של כירורג פה ולסת לא העלו שום ממצאים. אני אובד עצות. למרבה ההפתעה, הכאבים אינם מופיעים באכילה (!) אלא רק בדיבור או שירה. מנסה גם דרכים אלטרנטיביות של הרפיה,נשימה, ותשומת לב לכיווץ המפרק, אך עדיין העובדה שציינתי מאוד תמוהה בעיני...האם לא מדובר בדיוק באותם שרירים? האם יש צורך לעבוד/להרפות רק שרירים מסוימים סביב המפרק? אשמח לכל עזרה/עצה שהיא.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים במפרק הלסת
ד``ר דניאל ניצן18/09/2007שלום גיל
שאלה מעניינת. השרירים שפותחים וסוגרים את הלסת באכילה ודיבור הם אותם שרירים.
כדאי לך לעבוד עם פיזיותרפיסט שמתמחה בפרקי הלסת, אני בטוח שתפיק מזה תועלת. אני מכיר רק אחד - רועי בחנוף, שעובד איתנו בתל השומר, אך יש עוד בארץ.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לשון לבנהערן18/09/2007
שלום
אני מנקה כל יום את הלשון עם מנקה לשון ועדיין היא מעט לבנה
האם זה נורמלי או ללכת לרופא?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשון לבנה
ד``ר דניאל ניצן18/09/2007שלום שי
לשון לבנה עשויה להיות סימן לפטרת , אבל זה יכול להיות ממצא חסר משמעות.
אני מציע לך לגשת להבדק על ידי כירורג, או מומחה לרפואת הפה.
בברכה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים במפרק הלסתמרים17/09/2007
מזה כמה שנים אני סובלת מכאבים במפרק הלסת, ביצעתי סיטי וטיפול פיזיוטרפיה, אך לאחרונה אני מרגישה שמהרכה עד סוף הלסת, אני מרגישה תחושה של הרדמות ברכה ומעלה לאיזור הראש
וכמו כן לחץ מלווה בכאב קל לתןך האוזן. האם זה הגיוני? ממה זה נובע..? תודה וערב טוב. מרים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים במפרק הלסת
ד``ר דניאל ניצן17/09/2007שלום מרים
לצערי, התסמינים שתארת הם אופיניים לבעיות בפרקי הלסת, בעיקר בתקופות של התקפות חריפות.
אני מציע לך לגשת למרפאת פרקי הלסת לטיפול, למשל המרפאה בפקולטה לרפואת שיניים בהדסה ירושלים.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה קטנהיסמין14/09/2007
אין לי שום בעיה רפואית בלסת אבל היא פשוט צרה וארוכה ( ואני לא אוהבת את זה..) אז השאלה שלי היא האם אפשר להרחיב לסת רק ממניעים קוסמטיים או אסטתיים?
תודה רבה ושנה טובה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לסת צרה
ד``ר דניאל ניצן14/09/2007שלום שירלי
ניתן, לצורך אסטטי, לשנות את צורת הלסתות ומיקומם במרחב. זה ניתוח שגרתי המבוצע כבר עשרות שנים בעולם המערבי.
פני לכירורג ליעוץ.
שנה טובה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תזוזה קדימה בלסת העליונהענת12/09/2007
בימים האחרונים היו לי לחצים בראש ובאוזניים ש"ירדו" לכיוון הלסת העליונה. הדבר יצר אצלי קושי בפתיחה מלאה של הפה, ובשיא המצב הזה לא יכולתי לפתוח את הפה למשך יום שלם כמעט.
אחר כך "השתחררה" הלסת העליונה מעצמה, אבל שמתי לב שהיא התחילה לבלוט מעט קדימה. פתיחת הפה עדיין לא שלמה אבל עם זאת כבר אין כאבים.
המצב של הלסת הבולטת מלחיץ אותי כי אני מפחדת שהוא יישאר כרוני ושלא יהיה לו טיפול. עדיין יש לי קושי בלעיסה, בצחצוח שיניים וגם קצת בדיבור. רציתי להתייעץ עם מומחה פה ולסת אבל עכשיו חג וכל פניית חירום יקרה מאוד.
מה עושים? האם נראה לך שהמצב סובל דיחוי של שלושה ימים? האם יש לו פתרונות, במידה שלא יחלוף מעצמו?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תזוזה
ד``ר דניאל ניצן12/09/2007שלום ענת
אין פה שום דחיפות - המצב בהחלט סובל דיחוי.
אני מציע לך להבדק על ידי כירורג, תקבעי תור מסודר.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ושאלה אחרונה
ענת12/09/2007זה פשוט מסקרן אותי מאוד-
נמצא בצילום פנורמי שיש לי שתי שיני בינה שוכבות בלסת התחתונה (נדמה לי 38 ו-48). האם יכול להיות שכל המצב הזה נגרם בהכרח משיני הבינה? יכול להיות ששיני בינה תחתונות יכולות להשפיע על הלסת העליונה עד כדי תזוזה מהמקום, ללא השפעה כלשהי על הלסת התחתונה? (חוץ משיני הבינה אין לי עששת או מחלות נוספות בפה).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיני בינה
ד``ר דניאל ניצן14/09/2007שלום ענת
רוב הסיכויים ששיני הבינה שלך לא קשורות למצב שתיארת.
שנה טובה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שוב אותה השאלה לא ענו לייוני12/09/2007
שלום יש לי לסת כואבת כבר יותר משנה וחצי זה קרה ביום קר שפתחתי את פה והיה קליק עם כאב נבדקתי ונמצא הכול תקין בכול אופן מאז עבר הרבה זמן הכאבים החמירו מאוד וקמתי יום אחד לפני יותר מחצי שנה עם הרגשה מוזרה בפנים עם כאבים מאוד חזקים כל לסת שלי זזה ימינה וקדימה ומאז ככה זה נשאר לקחתי ארקוסיקה
ופזיטורפיה וככה זה נשאר המליצו לי סד אך אני לא חורק ובמשך היום לא סוגר את לסת חזק קליקים יש לי לפעמים שאני אוכל אבל לא תמיד וביצעתי צילום פנורמי שלא מצאו דלקת מה לי דעתך זה יכול להיות ויש לזה באופן כללי טיפול ?
אם זה כבר חצי שנה לפעמים יותר גרוע בכול אופן תמיד הלסת דחופה ימינה לפעמים אין גם כאבים אבל לסת תמיד לא במקום אני בן 22 וכל חיים הכול תמיד היה תקין נראה זה יכול להסתדדר לבד או גם ימצאו שיש לי בעיה כזו או אחרת אפשר לסדר את זה או שפשוט לחיות עם זה כי הייתי כמה פעמיים אצל מומחה בב"ח וזה לא מתקדמם ומקופת חולים להיגש הפנייה זה כאב ראש וזה לא עוזר תודה רבה וסליחה על מכתב הארוך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לסת כואבת
ד``ר דניאל ניצן12/09/2007שלום יוני
לדבריך היית כבר מספר פעמים בבדיקה בבית חולים. אני לא חושב שאני יכול לעזור לך, יותר ממה שכבר ניסו לעזור.
אני יכול רק להמליץ על מרפאת פרקי לסת מצוינת - בבית הספר לרפואת שיניים, בהדסה ירושלים. גש אליהם עם כל הצלומים שיש לך (לפחות פנורמי עדכני). במידה ואפשר - הם יעזרו לך.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינייםרינת11/09/2007
שלום לך ד"ר
ברצוני לשאול אותך משהו אני היום בת 29 אם לשני ילדים . מאז שהייתי בת 14 היו לי שיניים בולטות וגם נחשבות לארוכות ,בזמנו וגם עכשיו אני לא אוהבת לשים כתר . רציתי לדעת קודם כל דבר שמעניין אותי שהשיניים בולטות זה השיניים עצמם או שהלסת גם בולטת אני שואלת את השאלה הזו בגלל שחשבתי שאם אני אעקור אותם את שני השיניים הקדמיות ואשים שיניים אחרות האם עדיין ישרו בולטות (השיניים החדשות) וגם האם כדאי לעשות משהו כזה כי הבעיה שיש לי פנים רזות ככל שאני רזה יותר השיניים בולטות יותר אילו אפשרויות עומדות בפניי ,ואם מדובר בכתר האם ישנו כתר שרק שמים בלילה ולא במהלך היום
תודה רבה וחג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיניים
ד``ר דניאל ניצן12/09/2007שלום רינת
1. את צריכה לשאול את השאלות בפורום של רופאי שיניים, לא של כירורגית פה ולסת.
2. בלי צילומי שיניים, צילומי לסתות, צילומים פוטוגרפיים, ובדיקה קלינית, אי אפשר לענות לך.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)




