מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עקירה כירוגית אצל רופא שינייםסמי26/08/2007
שלום,
הרופא שיניים שלי אמר לי שאני צריך לעבור עקירה של שן בינה תחתונה וזו שן גדולה ולכן עלול להיות כאבים מספר ימים לא קטן.
למיטב ידעתי הרופא אינו רופא כירורג. האם עקירה שין בינה צריכה להתבצע אצל רופא כירורג בלבד? מה החשיבות לללכת לרופא המתמחה בעקירות כירורגיות?
תודה מראש,
יוסי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקירת שן
ד``ר דניאל ניצן30/08/2007שלום
כל רופא יכול לעקור שיניים. כירורג פה ולסת הוא מומחה בתחומו, ועקירות הן חלק מתחום ההתמחות. לכן רופאים רבים מפנים את העקירות המסובכות למומחים לכירורגיה.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חור לאחר עקירה כירורגיתעופר25/08/2007
שלום רב,
עברתי עקירה כירורגית כמעט ללא כאבים נלווים ותופעות.
לאחר שבוע הוסרו התפרים ונותר חור עמוק עם קוטר מפתח של 4 מילימטר בערך
לדברי הרופא יקח זמן עד סגירה טבעית ומוחלטת שלו וחלקיקי אוכל שנכנסים פנימה יתקפו על ידי הגוף ויפורקו כך שאין מה לדאג.
האם כך הדבר? תוך כמה זמן להערכתך זה יסגר?
אין צורך לתפור שוב לסגירה מלאכותית של החור ?
מה לגבי חלקיקי אוכל שחודרים פנימה ושלא יוצאים עם שטיפות?
רב תודות ושבוע טוב.
עופר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי לציין
עופר25/08/2007מדובר בעיקרה כירורגית של שן בינה ימנית תחתונה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעקירה
ד``ר דניאל ניצן25/08/2007שלום עופר
ריפוי מלא יקח מספר שבועות. אין צורך לבצע שום דבר נוסף במקום.
בברכה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סנטר רדוםטובי25/08/2007
לפני כ-10 ימים נעשתה לי סתימה זמנית בשן בינה ,לסת עליונה שמאלית. לאחר התפוגגות חומר ההרדמה התברר שהסנטר השמאלי, השפה וכ -3 שיניים נותרו רדומות.כרגע מרגישה שהשפה "שורפת"
מה הסיבה לכך? האם כאב ראש ברכה השמאלית נגרם גם כן כתוצאה מכך? האם יש אפשרות לרפא מצב זה או להקל על התחושות האלו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סנטר רדום
ד``ר דניאל ניצן25/08/2007שלום טובי
סביר מאוד שכאבי הראש אינם קשורים.
תחושת ה"שריפה" כנראה קשורה, אך אין טיפול פשוט ויעיל שאני מכיר שיכול לפתור את הבעיה.
כדאי שתתיעצי עם הרופאים במרפאת כאב, הם אמונים על בעיות נוירולוגיות כאלה, אולי הם יוכלו לעזור.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לסת תחתונה ושריריהדניס24/08/2007
שלם רב
ניתן להרחיב את הלסת לרוחב \אורך על ידי אימונים או גורמים אחרים או אולי להגדיל את שיריר עלסת בכידי לקבל תוצאות זהות ???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרחבת הלסת
ד``ר דניאל ניצן24/08/2007שלום
אני לא מכיר דרך להרחיב הלסתות ללא כירורגיה.
בברכה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גולה בלסתאפרת24/08/2007
שלום רב,
מזה שנים רבות יש לי גולה בלסת, היא איננה כואבת או מפריעה.
רופא שבדק אותה לפני כשנה וחצי אמר שזה שום דבר.
ממה זה יכול לנבוע? האם עלי להיות במעקב נוסף?
תודה על עזרתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גולה בלסת
ד``ר דניאל ניצן24/08/2007שלום
מצטער, אני לא יכול לענות ללא בדיקה קלינית ורנטגנית מלאה.
בברכה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סד לילהבני23/08/2007
האם אוכל לקבל מחיר טוב לסד לילה או לקבל איזשהוא החזר כי זה עול בסביבות 700 - 1000 ש"ח
בתודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סד לילה
ד``ר דניאל ניצן23/08/2007שלום בני
מצטער, זה לא פורום להצעות מחיר....
ד"ר ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בשני ניבים תחתונים לאחר השתלהמשה22/08/2007
אני עובר כרגע שיקום מסיבי של השיניים בפה. למעשה משתילים לי כמאט את כל השיניים הפה
לאחר 8 שתלים שהושתלו בחלק העליון של הפה , הכול עבר חלק ללא בעיות מיוחדות לאחר כל קבוצת השתלות יומיים של כאבים ולאחר מכן הכול חלף . ביום שישי האחרון השתילו לי שני שתלים
בין הניבים התחתונים וזה כמעט שבוע שיש לי כאבים בניבים שלא פוסקים למרות שאזור הניתוח לא כואב. אני רוב הזמן על משכיחי כאבים ולא יכול לגעת בניבים הם מאוד כואבים . העם זה טבעי??
(הרופא החליף לי את האנטיביוטיקה לסוג אחר בתקווה שזה יעזור)
בתודה מראש להתייחסות
משה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים לאחר השתלה
ד``ר דניאל ניצן23/08/2007שלום
כאבים כשבוע אחרי השתלה הם סבירים - לעיתים יש יותר ולעיתים פחות.
אם הכאבים ממוקדים לשיניים הסמוכות, ייתכן ויש בעיה אחרת. אנא התיעץ עם המשתיל.
בברכה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריקת לסתברוריה21/08/2007
בשנת 1993 מפרק הלסת התחתון השמאלי יצא ממקומו והייתי בכאבים עזים ושתיתי מקש תקופה ארוכה. בחודשים האחרונים כל הזמן היו לי קנקים חזקים במקום, אבל לא ממש ידעתי מה לעשות, ולא עשיתי כלום. שבוע שעבר המפרק שוב יצא מהמקום. הפעם הייתי כבר יותר חכמה. בעזרת עיסוי המקום החזרתי את המפרק הבייתה וכל יום עיסיתי את המקום עד שהכאב כמעט נעלם. סי.טי. מראה שבמקום הפריקה, בצד שמאל, יש בשולי הקונדייל זיז לטרלי קטן ובכיפת הקונדייל שינויים ציסטיים מינימאליים אינטרא-קורטיקליים. יש לי הפנייה לכירורג פה ולסת, אבל עד שיהיה לי תור, אני לא רגועה. אפשר לקבל איזשהו מידע על המצב הזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרקי הלסת
ד``ר דניאל ניצן21/08/2007שלום ברוריה
המידע הרנטגני כשלעצמו לא נותן תמונה מלאה. צריך לשלב תמונה קלינית, היסטוריה רפואית, ולראות את הצילומים הרנטגניים (לא את הפענוח שלהם, שציטטת ממנו).
אני מציע לך לגשת למרפאת פרקי הלסת בהדסה ירושלים, לבדיקה.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפריקת לסת
ברוריה22/08/2007ד"ר ניצן, תודה לך על תגובתך. רציתי לדעת האם יש חשיבות בהפניה שלך אותי להדסה, כי גם בשיבא, ובעצם בכל בית חולים יש מח' פה ולסת. אני גרה בתל אביב, אבל זה לא משנה. אני אגיע לאן שצריך כדי לקבל טיפול טוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרקי הלסת
ד``ר דניאל ניצן25/08/2007שלום ברוריה
בשיבא יש מרפאה טובה לפרקי הלסת.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפולי שתלים זוליםיעקב20/08/2007
שלום,
ידוע לי כי יש מקומות בהם סטונדטים נותנים טיפולי שיניים בהנחיית פרופסורים ידועי שם. אני בעל שיניים תותבות ואיני מרוצה מסידור זה ולכן מעוניין להתקין שתלים, אולם אין באפשרותי לממן טיפול יקר. על כן רציתי לדעת האם יש תוכנית דומה המאפשרת קבלת טיפול מסור וזול גם בתחום זה.
תודה רבה,
יעקב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול זול
ד``ר דניאל ניצן21/08/2007שלום יעקב
ניתן לקבל טיפול כזה במרפאות הסטודנטים, בפקולטה לרפואת שניים, באוניברסיטת תל אביב ובהדסה ירושלים.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ד"ר ניצן שלום. הסיכון מטריד אותיאלון18/08/2007
שלום רב ד"ר.
במסגרת טיפול אורתודנטי עליי לעקור את שתי שיני הבינה התחתונות (38 ו-48).
משיחות עם כמעט כל מכר שעבר עקירה שכזו, ואף מעיון בהיסטוריית ההודעות בפורום בנושא זה, התרשמתי היטב מהסיכון של פגיעה בעצב, ובשל כך, בתחושה בשפה, בלשון ובחלקים נוספים בפנים.
על פניו נשמע לי אבסורדי שבעקבות טיפול אורתודנטי שהינו למעשה מותרות, אסתכן באיבוד תחושה באזורים בפנים לכל חיי.
ברצוני לדעת האם במידה ואכן יפגע העצב ותאבד התחושה באזורים בפנים, יהיה הדבר לכל החיים ולא יהיה ניתן לעשות כלום בנידון?
כמו כן, כיוון שאפילו עוד לא קבעתי תור לכירורג פה ולסת לעקירות, ברצוני לדעת מראש מהם הדרכים לברר את מידת הסיכון במקרי האישי?
באמת בתודה רבה לך מראש, אלון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיכון לפגיעה עצבית בעקירת שיני בינה
ד``ר דניאל ניצן18/08/2007שלום אלון
כפי שקראת, אם יש פגיעה עצבית, היא עלולה להיות בלתי הפיכה, ואין שום טיפול יעיל שיכול להחזיר את הגלגל אחורה.
התיעץ עם כירורג כדי לדעת מה רמת הסיכון במקרה שלך.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה. ושאלה קטנה להבנתי אם אפשר
אלון19/08/2007תודה על המענה המהיר.
אפשר לשאול, על מנת לקבל תמונת מצב הגיונית יותר, מה ההסתברות באופן כללי שנפגע העצב אצל כלל האנשים, בעקירת שיני בינה תחתונות?
בתודה רבה לך מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסיכון לפגיעה עצבית בעקירת שיני בינה
ד``ר דניאל ניצן21/08/2007שלום
הסיכון הכללי הוא פחות מאחוז אחד
בברכה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קושי מוחלט בנשיאת תותבת לאחר תאונהאיתן16/08/2007
לאחר תאונה הייתי צריך לעשות תותבת שלמה בפה בלסת עליונה ואינני יכול לשאת אותה בשום מיקרה מהנסיבות הבאות
1 זה גורם לי לבחילות והקאות מידי
2 בגלל שאני סובל מאסטמה קשה מילדות וכניראה זו הסיבה שהייתי מנסה ללכת עם התותבת
הייתי מרגיש חנק ומקבל התקפי חנק ושיעול ואני מציין שזה לא בגלל שהתותבת לא בסדר או לא תואמת
מימך הייתי רוצה לדעת ד"ר יקר מה אומרת הרפואה בע"פ ובכתובים לגבי מיקרים כאלו האם זה שכיח או נדיר אצלי במיוחד או מה ההשלכות שאני סובל מיזה
תודה מראש
איתן כהן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תותבות על גבי שתלים
ד``ר דניאל ניצן16/08/2007שלום איתן
קשה לך עם תותבות - אתה בחברה טובה. אנשים רבים לא מסתדרים איתם.
הפתרון - שתלים, ושקום קבוע.
פנה לרופא השיניים שלך ליעוץ.
בברכה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שפה עליונה נפוחה בחציהליאורה15/08/2007
מזה כמה ימים בהדרגה השפה העליונה שלי בחציה התנפחה עד לנחיר באותו צד.
היתה גולה בתוך השפה בחלקה הפנימי והיא הצטמקה אבל הנפיחות רק עולה...
מה עלי לעשות? מה זה יכול להיות.
כאבים אין, מוגלה אין, פצע אין...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי לציין שלפני כשנתיים קיבלתי
ליאורה15/08/2007זריקות סיליקון לשפתיים...האם זה קשור??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנפיחות בשפה
ד``ר דניאל ניצן15/08/2007שלום ליאורה
את מתארת סימפטום שיכול להתאים לכמה עשרות אבחנות.
אנא גשי לכירורג פה ולסת לבדיקה.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המתנה לחשיפת שתלמרים15/08/2007
כמה זמן יש לחכות לחשיפה של שתל בשן 23 ? עקירה + ההשתלה היתה ב- 7 בחודש מאי 2007 . כמה זמן אחרי החשיפה אפשר להתחיל את סיום השיקום של כל הלסת העליונה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המתנה לחשיפה
ד``ר דניאל ניצן15/08/2007לחשיפת שתל בלסת העליונה ממתינים בדרך כלל 6 חודשים. אולם התיעץ עם הרופא שמטפל בך - כל מקרה לגופו.
בברכה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאובי חניכיםניקול14/08/2007
אהלן שמי ניקול ולפני כמה ימים התחיל לכאוב לי החתניכים מאחרוה בסוף בסוף כמה ס"מ ליד השן והופםיע לימוגלה כזו אדומה אין לי מושג מה זה !?אבל ה מציק טיפה ....
יש מצב שזו שן שגודלת אני בת 22 .....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים משן בינה
ד``ר דניאל ניצן15/08/2007שלום ניקול
לפי התאור שלך ייתכן ומדובר בשן בינה.
אנא גשי לרופא המטפל לאבחנה מדויקת.
בברכה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתרים קבועיםמועמדת לניתוח13/08/2007
אני אמורה לעבור ניתוח אורטוגנטי. האם נכון שלפני הניתוח לא מומלץ לקבוע שתלים ולעשות כתרים קבועים?
(אני צריכה לעשות כמה כתרים ושתלים ואמרו לי לעשות רק כתרים זמניים)
כמו"כ אשמח לקבל מידע על ניתוח אורטוגנטי מאנשים שעברו אותו, לראות תוצאות ולדעת מה אני הולכת לעבור. אשמח אם תפנו למייל שלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מייל
מועמדת לניתוח13/08/2007זה המייל שלי.... [email protected]
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)




