מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הרחבת לסתאורטל22/05/2007
שלום,
אני בת 21 ורציתי לדעת אם יש ניתוח שיכול להרחיב את הלסת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פתיחת פה מוגבלת
רונית20/01/2008שלום רב,
בן זוגי עבר עקירת שן בינה לפני שבועיים
הכאבים חזקים מאד - עדין,
אך בעיקר הבעיה היא חוסר יכולת לפתוח את הפה כרגיל
האם הדבר נורמלי, שבועיים לאחר העקירה? הומלץ כי יקח משככי כאבים ואפילו וליום אך ללא הועיל.
תודה
רונית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההרחבת לסת
ד``ר דניאל ניצן23/05/2007שלום אורטל
ישנם ניתוחים קוסמטיים, שמטרתם היא שינוי מיקום ומימדי הלסתות בכל המישורים במרחב. כדאי לך להבדק באחד מהמרכזים הרפואיים בהם מבצעים טיפולים אלו - למשל בתל השומר ובבילינסון.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמעט ולא יכול לפתוח את הפה !רפי21/05/2007
עברתי עקירה כרורגית של שן בינה כלואה לפני 3 ימים. יש לי עדיין נפיחות גדולה אבל מה שמציק לי בעיקר הוא שאני יכול לפתוח את הפה ברוחב של אצבע בלבד וחוץ ממאכלים נוזליים אני לא מסוגל להכניס כלום לפה
האם זה נורמאלי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הגבלה בפתיחת הפה
ד``ר דניאל ניצן23/05/2007שלום רפי
הגבלה בפתיחת הפה היא תופעת לואי נפוצה, אחרי עקירת שן בינה כלואה. המצב ישתפר, אך לעיתים זה עלול להמשך שבועות.
ניתן לבצע פיזיותרפיה למתיחת שרירי הלעיסה, ואני מציע לך לפנות לרופא שטיפל בך על מנת לקבל הדרכה.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעאריה20/05/2007
שלום
אני בן 48 בריא
מזה כשנה יש לי בפה בלחי הפנימית פצע עגול שאינו מתרפא
ובשבוע האחרון החל לכאוב
מה יכולות הסיבות להיות לפצע זה?
הלחי מתחכחת עם השיניים
שאלות
האם זה חייב להיות גידול?
האם רופא שיניים מאבחן האם זה גידול שפיר סרטני ?
ותוך כמה זמן מקבלים תשובה על ביופסיה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצע
ד``ר דניאל ניצן23/05/2007שלום אריה
פצע בפה יכול להיות מסיבות רבות. השכיחה שבהם היא טראומה מקומית מנשיכה או חיכוך של שיניים או תותבות וכו'.
אך פצע יכול להיות גם סימן לדברים אחרים, כגון גידולים.
כדי לבצע אבחנה חשוב שמומחה בתחום יבדוק אותך ובמידה וצריך, יקח ביופסיה. הזמן לתשובת ביופסיה עלולה לקחת כשלושה שבועות.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
אריה27/05/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתפרים לאחר ביופסיה
אריה28/05/2007שלום
היום הייתי אצל פרו"פ מומחה לרפאת הפה,שראה את הפצע ואמר לי שלפי דעתו זה נראה גידול שפיר אולם כדאי להוריד את הפצע מפני "שכל מה שחותכים שולחים לבדיקה"
ואת התשובות אקבל בעוד חודש
בהפניה לבדיקה נכתב
חשד קליני:פיברומה עקב גירוי
הרופא תפר לי לאחר הניתוח ,ואמר לי שהתפרים יורדים לבד
שכחתי לשאול תוך כמה זמן.
שאלות:
תוך כמה זמן אמורים לרדת התפרים??
מה משמעות פיברומה עקב גירוי?
תודה מראש
רק בריאות ושמחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתפרים
ד``ר דניאל ניצן28/05/2007שלום אריה
רוב התפרים נספגים אחרי שבוע-שבועיים, אולם לכל חוט יש זמן מסיסות שונה לפי החומר ממנו הוא עשוי, היצרן וכו'.
פיברומה - נגע שפיר שהוא סוג של ביטוי ל"פצע" כרוני, בדרך כלל על רקע טראומה מקומית כגון נשיכה.
בברכת החלמה מהירה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמודה לך מקרב לב
אריה29/05/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כדור נגד כאבים לפני עקירהיונית17/05/2007
שלום רב,
בעוד מספר ימים יש לי עקירה של שן בינה עליונה.
מאחר ויש לי כאבים, אני נוטלת כרגע כדור נגד כאבים (נורופן).
האם זה בסדר להגיע לעקירה לאחר שלקחתי כדור?
(ואז בעצם איני מרגישה את כאב השן)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כדור נגד כאבים
ד``ר דניאל ניצן18/05/2007שלום יונית
אין בעיה - זה אפילו מומלץ לקחת כדור נגד כאבים לפני עקירה.
בהצלחה ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בליטת עצם אחרי עקירת שן בינהגיל17/05/2007
שלום רב,
לפני כשבוע עברתי עקירה של שן בינה תחתונה. שמתי לב שמתוך המקום ממנו נעקרה השן יש בליטה קטנטנה של עצם שממש חותכת לי את עור החניכיים התחתונות.
הבליטה לא הייתה קיימת לפני העקירה.
במה מדובר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בליטת עצם אחרי עקירה
ד``ר דניאל ניצן18/05/2007שלום גיל
כפי שציינת - זו כנראה בליטה גרמית חדה שנותרה במכתשית של השן העקורה. זה קורה לעיתים. בדרך כלל זה מסתדר לבד, אחרי כחודשיים. אם לא - פנה לרופא שטיפל בך והוא יסדר את זה בפרוצדורה כירורגית פשוטה.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תותבותשירי17/05/2007
אמי בת 78, חלק מהשיניים שלה כבר נשרו והיא רוצה לעשות תותבות. שמעתי שיש אפשרות לעשות שתלים, ככה שהיא לא תצטרך להוציא ולהכניס את השיניים ושזה מרגיש יותר טוב. תוכל לפרט על התהליך ועל היתרונות והחסרונות שלו מול תותבות (גם מבחינת מחיר....)?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תותבות על גבי שתלים
ד``ר דניאל ניצן17/05/2007שלום שירי
באופן כללי, תותבות נסמכות על חניכיים ולכן הן לא יציבות, הן גדולות ולכן הן לא נוחות ומרגישות כגוף זר בפה, והן חוסמות חלק מהאברונים האחראיים לתחושת הטעם (בחיך). כמו כן לאחר מספר שנים יש ספיגה משמעותית של העצם, וזה נותן את ה"מראה הזקן" שיש לאנשים שמרכיבים תותבות שנים רבות. היתרון - הטיפול זול ומהיר.
לתותבות שנסמכות על שתלים יתרונות רבים. הן נוחות יותר, יציבות יותר, והשתלים שומרים על רמת העצם. זהו טיפול שנותן איכות חיים ברמה גבוהה יותר. החסרון - עלות גבוהה.
לגבי הטיפול הספציפי המתאים לאמא שלך, אני מציע לך להתיעץ עם הרופא המטפל בה.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום פנורמה לשינייםיעקב15/05/2007
מהי כמות הקרינה שניספגת בצילום זה (בהשוואה למשל לצילום מערות האף או בית החזה) ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום פנורמי
ד``ר דניאל ניצן15/05/2007שלום יעקב
מבחינת הקרינה, צילום פנורמי שווה ערך לארבעה צילומים קטנים הנעשים במרפאת השיניים (למשל בזמן טיפול שורש), והוא פחות מזיק מצילום חזה.
בברכה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לסת עליונה בולטתרעות15/05/2007
הלסת העליונה שלי בולטת באופן משמעותי יותר מהתחתונה. זה גורם לי להיראות כמו שפן. איך אפשר לתקן את זה? חייבים ניתוח (זה מה שאמרו לי עד עכשיו) או שיש שיטות אחרות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לסת בולטת
ד``ר דניאל ניצן15/05/2007שלום רעות
לפי התיאור שלך, המצב מצריך תיקון כירורגי. על מנת לדעת אם יש אופציות תיקון אחרות, את צריכה להבדק במרפאה המתמחית בכך - בתל השומר או בבילינסון.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חך, אנא דר' תחזיר לי תשובה.קרין13/05/2007
יש לי מין "גולה" בחך העליון בצד שמאל מאחור וזה קצת מלחיץ אותי.
מה זה, דר' ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חיך
ד``ר דניאל ניצן14/05/2007שלום קרין
אני מצטער, אך אינני יכול לעשות אבחנה על סמך התיאור שלך. את צריכה להבדק ע"י מומחה לכירורגיית הפה והלסתות.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח פה ולסתחיים13/05/2007
אני בחור בן 23 בריא (למעט בעיית לחץ דם שנמצאת בטיפול מלא)
כבר שנים אני סובל מלסת תחתונה בולטת ובחודשים האחרונים אני מרגיש
קושי לחתוך מאכלים קשים ואני חושש מהחמרת המצב.
לכן, פניתי לרופא פה ולסת מומחה באופן פרטי (מאחר והטיפול לא נמצא בסל)
אך יש מספר שאלות שמטרידות אותי ורציתי להתייעץ איתך עליהן:
1. האם המצב אחרי הניתוח יכול לחזור לקדמותו?
2. האם יש בעיות של כאב בגלל קור בחורף ? (כמו עם יד שבורה שהחלימה)
3. האם אוכל לשחק כדורסל ללא חשש לאחר החלמה מהניתוח?
תודה על עזרתך
חיים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לסת בולטת
ד``ר דניאל ניצן13/05/2007שלום חיים
1. ישנן סטטיסטיקות לגבי אחוזי הצלחה של כל ניתוח, וזה כולל את אחוז המקרים שהמצב חוזר לקדמותו. אני מציע לך להתיעץ עם הרופא שבדק אותך לגבי האחוזים הרלוונטיים למקרה שלך.
2. לעיתים לא-שכיחות אנשים מתלוננים על רגישות להבדלי טמפרטורות עקב הפלטות המתכתיות. במקרים אלו אנו מוציאים את הפלטות בניתוח פשוט.
3. תוכל לשחק כדורסל ללא חשש, אבל רק במכבי תל-אביב.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילומיםרבקה13/05/2007
קראתי את השאלה הקודמת ואת התשובה שלך לגבי צילומים. אני גם צריך לעבור טיפולים (במקרה שלי, בגלל שיני בינה) וצילומים. האם הצילומים יכולים להזיק (למשל סרטן)?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילומים
ד``ר דניאל ניצן13/05/2007שלום רבקה
אין ספק שצילומי רנטגן פולטים קרינה מייננת, ויש לכך השפעות בריאותיות. מצד שני, בלעדיהם לא ניתן לבצע טיפולים הכרחיים. עלייך להביא בחשבון את כל השיקולים, ולהחליט מה יותר חשוב.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סוגי צילוםאביטל11/05/2007
באיזה צילום ניתן לראות בצורה הברורה ביותר את מיקום העצב בלסת התחתונה על מנת למוע פגיעה בו בעת פעולה כירוגית?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילום העצב בלסת התחתונה
ד``ר דניאל ניצן11/05/2007שלום אביטל
את מיקום ומהלך העצב בלסת התחתונה ניתן לראות בצילום פנורמי, שהוא צילום דו-מימדי. לצורך פעולות כירורגיות מסוימות יש צורך בהדגמת מיקום העצב בשלושה מימדים, ולצורך כך דרוש CT של הלסת.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההדמייה תלת מימדית...
אביטל11/05/2007והאם במקרה כזה עדיף סיטי דנטלי או סיטי לסתות רגיל????
(מעיון בפורום כאן הבנתי שיש הבדל - אם כי לא הבנתי את מהות ההבדל ואודה לך מאוד באם תוכל לחדד עבורי בשפה עממית את ההבדל)
אני מרגישה חובה נעימה למסור לך את תודתי הכנה על התייחסות מהירה עניינת ואדיבה - יישר כח!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההדמיה תלת מימדית
ד``ר דניאל ניצן13/05/2007שלום אביטל
אני לא יודע מה הפעולה הכירורגית המתוכננת במקרה שלך, אבל סביר מאוד שאת זקוקה ל- CT דנטלי, ולא CT רגיל.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרינה מCT
ד20/05/2007האם בצילוםCT נפלטת יותר קרינה מאשר צילום פנורמי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקרינה מ- CT
ד``ר דניאל ניצן23/05/2007שלום אביטל
הקרינה מצילום CT מרובה יותר מהקרינה מצילום פנורמי
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שורשי שן תקועיםמיקה11/05/2007
שלום
לאחר עקירה נשארו שני קצות שורשי השן תקועים בחניכיים, השורש הבעיתי שבגללו בוצעה העקירה דוקא יצא. האם חיבים להוציא את השורשים? האם אפשר להשאירם ורק אם תהיה בעיה להוציאם?
איך מוציאים שורשים תקועים קרובים לסינוס?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שורשים תקועים
ד``ר דניאל ניצן11/05/2007שלום מיקה
לעיתים ניתן להשאיר שורשים בלסת, ולעיתים צריך לעקור אותם. צריך לקחת בחשבון פקטורים רבים, כגון מצב השן לפני העקירה, האם היה דלקת סביב לשורשים, מהם הסיכונים הכרוכים בעקירה, האם מתוכנן שתל במקום השן, ועוד. אני מציע לך להתיעץ עם הרופא שטיפל בך, חזקה עליו שיידע להשיב לשאלותייך.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה ההבדל?רון10/05/2007
סי.טי לסת - מול - סי.טי דנטלי
מה ההבדלים בינהם?
אם יש לי נגע לא ברור בחניכיים (בין שן 34-35) ועל מנת לשקול כדאיות הוצאתו שכן באזור זה נמצא עצב..
מה עדיף לעשות?
לסי טי לסת ניתן לקבל התחייבות במסגרת קופ"ח ואילו לסיטי דנטלי לא
מה מהות ההבדל ומה עדיף?
תודה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סי. טי.
ד``ר דניאל ניצן10/05/2007שלום רון
CT דנטלי מדגים חתכים במישור מסוים - 90 מעלות לפני השטח החיצוניים של הלסת. זו הדמיה שיש לה יתרונות רבים. CT "רגיל" לא מדגים את הלסת במישורים הללו, ויש לו שימושים ויתרונות אחרים. שאל את מי שהפנה אותך לצילום איזה CT נחוץ לו - כפי שציינתי לכל מקרה צריך לבחור את ההדמיה המתאימה ביותר.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסד לילה
מיכל24/05/2007שלום שמי מיכל ומזה שלושה שבועות אני עם כאבים נוראים בצד ימין בראש לכיוון האוזן איזור השיניים עד לעורף, עשיתי בדיקות כמו בדיקות דם שהיו תקינות, צילום צוואר שהיה תקין , רופא שיניים טוען שיש לי בעיה בלסת והפנה אותי לפה ולסת ואמר שאני צריכה "סד לילה" השאלה היא מה זה סד לילה , מתי מרכיבים אותו ואיך והאם זה גורם למגבלה מסויימת והאם הכאבים שיש לי יעברו בעקבות הסד לילה , אשמח לקבל תשובה בהקדם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסד לילה
ד``ר דניאל ניצן24/05/2007שלום מיכל
אם את שוחקת או מהדקת שיניים בלילה, סד לילה הוא פתרון טוב בשבילך. זו פלטה מאקריל שישנים איתה, ויש לה השפעה חיובית על מנח השרירים ופרקי הלסת. לאורך זמן היא עשויה לעזור ולהפחית את השחיקה/הידוק, ולכן להפחית את הסימפטומים הנובעים מכך.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים..רוני10/05/2007
שלום..
הייתי אצל רופא השיניים שלי בעקבות כאבים בלסת וקושי בפתיחת הפה ובהתחלה הוא חשב שכואב לי בלסת בגלל שצומחות לי שיני בינה כי הוא ראה את הצילום ואחרי שהוא בדק הוא אמר שזה לא נראה לו קשור ושזה כנראה משהו חיצוני שאל אותי אם אני במתח.. אמא שלי אמרה לו שכן למרות שאני ממש לא חושבת שזה קשור. אני גם לא מבינה למה כשרופא לא יודע מה הבעיה אצלי הוא מפיל את זה עלי ואומר לי שאני במתח ובגלל זה כואב לי.. תגיד שאתה לא יודע מה הבעיה, תשלח אותי לרופא שמבין בזה וזהו..!! אני גם לא חושבת שהוא יודע שקשה לי לפתוח את הפה.. בכל אופן אחר כך התווכחתי עם אמא שלי והיא אמרה לי שאין מה לעשות ושאם הוא היה חושב שיש בעיה הוא היה שולח אותי לכירורג. בקיצור עכשיו אני בבעיה כי אמא שלי לא רוצה לקחת אותי לרופא אחר וזה כבר שלושה חודשים ככה ופשוט אין לי מה לעשות\= ואני לא חושבת שאני צריכה לסבול ככה כי בטוח יש מה לעשות..
מה אתה חושב שאני צריכה לעשות? להשאיר את זה ככה וזהוו.. או מה...?
אשמח מאוד לעזרה כי אני כבר מיואשת ואף אחד לא מקשיב לי!!
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בפתיחת הפה
ד``ר דניאל ניצן10/05/2007שלום רוני
פעמים רבות כאבים בפתיחת הפה הם תסמינים של בעיה בפרקי הלסת או בשרירי הלעיסה. אני מציע לך להבדק במרפאת פרקי הלסת. תוכלי למצוא אותן במסגרת המרפאות לכירורגית הפה והלסתות במרכזים הרפואיים הגדולים, או בבתי הספר לרפואת שיניים - באונירסיטת תל אביב ובהדסה ירושלים.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)




