מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בעיה בלסתה10/06/2007
שלום,
1מגיל צעיר גילו שאני חורקת שיניים בלילה ובאיזשהו שלב התחילו להיות לי "קנקים" בלסתות בלעיסה, פתיחה וסגירה.
2 כעבור מספר שנים בגיל ההתבגרות הבעיה החריפה כאשר בשיאה הלסתות היו נתקעות במצב פתוח (בעיקר בפיהוק). במהלך תקופה זו נאמר לי בייעוץ שניתוח לתיקון הבעיה הוא מסובך ועלול לפגוע בעצבי טעם וריח שעוברים במקום.
3 לפני כחצי שנה הבעיה הגיעה לשיאה כאשר פרקתי את הלסת התחתונה ובמקום התפתחה דלקת וכו' וטופלתי בסטרואידים. הומלץ לי בבי"ח להגיע לפיזוטרפיה. קופה"ח שלי לא אישרה לי את הטיפול ולכן לא קיבלתי אותו. הלסתות חזרו למצבן הקודם והיום אף יותר טוב, אבל עדיין לא נפתחות ישר, כואב לי בצד אחד ,"קנקים" וכו' וכו'
4לאחרונה שמעתי מאדם המשרת בצבא שסובל מאותה בעיה שהוא אמור לעבור טיפול בניתוח שבו מזרימים מים לאיזור או משהו כזה.
לשאלתי - מה הן האפשרויות העומדות בפני? האם הניתוח הנ"ל טיפול מוכר? פיזוטרפיה?
סליחה אם הארכתי רציתי לדייק בפרטים..
תודה מראש ה.,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פרקי הלסת
ד``ר דניאל ניצן10/06/2007שלום ה
אכן קיים טיפול שכולל שטיפה של פרקי הלסת, וייתכן שהטיפול מתאים לך. אני מציע לך להבדק באחת מהמרפאות המתמחות בפרקי הלסת, למשל בהדסה ירושלים או בתל השומר.
הערה:
פיזיותרפיה היא כלי חשוב מאוד במקרה שלך, וגם אם את לא מקבלת כיסוי כספי מהקופה, כדאי לך מאוד לבצע אותו באופן פרטי.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שן כלואההדר10/06/2007
ביתי בת 16.5 יש לה שן כלואה כשכיס של מוגלה דוחף אותה כלפי מעלה.
cyst maxillary infected
זה 5 חדשים שואבים לה את המוגלה אך כלום לא מתקדם
מה עוד ניתן לעשות.
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שן כלואה
ד``ר דניאל ניצן10/06/2007שלום הדר
אני מצטער, אך על סמך התיאור שנתת אינני יכול לתת לך תשובה מלאה.
תתיעצי עם הרופא המטפל, הוא יודע את כל הנסיבות ואת אפשרויות הטיפול.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בשבועייםאלי08/06/2007
דר' שלום רב
האם ניתן לבצע הוצאת שן בינה בניתוח (אני בן 26), ולאחר מכן לשים כתר על שן טוחנת שמוכה, שעברה טיפול שורש, בתקופה של שבועיים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקירה וכתר
ד``ר דניאל ניצן08/06/2007שלום אלי
בשבועיים זה קשה מאוד, אך אפשרי בתנאים מסוימים.
תצטרך לדון על כך עם רופא השיניים שלך.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- TMJמירי07/06/2007
שלום שמי מירי ואני סובלת מבעיית TMJ נעילת לסתות מתוך שינה כבר 3 שנים. תהיתי אם תוכל להגיב איך מטפלים בבעיה זו - אני ישנה עם סד לילה, ואולי להמליץ לי על מומחים באזור תל אביב או ירושלים.
לאחרונה הייתי אצל רופא השיניים שלי שלפי דעתו הגורם לכך הוא שהלסת העליונה לא יושבת טוב על הלסת התחתונה (השיניים הקדמיות בכל אופן), והוא טוען שאני צריכה קודם יישור שיניים. מה דעתך בעניין?
מודה לך על הייעוץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר TMJ
ד``ר דניאל ניצן07/06/2007שלום מירי
יש שתי מרפאות מצוינות לפתרון בעיות כמו שלך:
בית הספר לרפואת שיניים באוניברסיטת תל אביב, ובית הספר לרפואת שיניים בהדסה ירושלים.
אני ממליץ לך לפנות לאחד מהם ליעוץ וטיפול.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שטיפת פה לאחר עקירה כירוגיתגיא05/06/2007
שלום רב.
ביצעתי לפני כשעה עקירה כירוגית בלסת תחתונה
לפני כמה דקות עשיתי שטיפות עם קרוסודיל (אני מקווה שזה בסדר)
חוץ מהטיפול האנטיביוטי איזה פעולה משלימה אני יכול לעשות על מנת לצמצם את הכאב?
מתי מותר לאכול רגיל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקירת שן
ד``ר דניאל ניצן05/06/2007שלום גיא
לכאבים קח כדורים לכאבים כגון אופטלגין או אדביל.
שטיפות זה מצוין, אך לא יותר משבועיים. ניתן לשתות ולאכול ממחר כרגיל, הערב לא דברים חמים.
שיעבור בקלות
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ושאלה נוספת ברשותך
גיא05/06/2007הרופא נתן לי לקחת היום 4 כדורים DEXAMERTSONE (משהו כזה) +אוגמנטין 875 מ"ג.
הוא אמר שאני צריך לקחת הערב את כל ה4 כדורים של הDEXA+כדור אחד אוגמנטין בוואת אחת!
האם זה הגיוני?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סתימת שורש...יפה04/06/2007
שלום לך דוקטור דניאל אני בן-16 ולפני שנתיים או שלוש עשיתי סתימת שורש כחולה בשן תוחנת למטה מאחורה, אני עברתי ועודני עובר טיפולים מדי פעם בשיניים בסכומים גבוהים מאוד, אני מקפיד לשמור על שיני ומצחצח אותם לפני השינה, וגם לפעמים אחרי ארוחות, וכאשר אני מרגיש משהו באחת השיניים אני ישר ניגש לרופא, אני פונה אלייך כי רציתי לשאול:אם אני אוכל משהו מתוק כמו שוקולד וכאלה אני מרגיש כאבי תופת בשן , וזה חולף אחרי כמה דקות, ואני גם חושב שיכול להיות שיש לי דלקת וזה כל פעם עובר משן לשן, ובכלל השיניים שלי רגישות למאכלים קרים/חמים/וקור בכלל. אשמח אם תענה לי ,
תומר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סתימה
ד``ר דניאל ניצן04/06/2007שלום תומר
המקור לתלונות שלך יכול להיות ממספר גורמים. על מנת לאבחן את הבעיה כדאי שתתיעץ עם רופא השיניים שלך.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- החלפת שתלים עקב שבירת ברגיםרוני03/06/2007
לפני כ-5 שנים השתילו לי 3 שתלים (טוחנות, לסת עליונה) והרכיבו עליהן גשר, שהתחיל להתנדנד לפני כשנה. נסינות הידוק לא הועילו, ונאמר לי שעקב שבירת ברגים אין ברירה אלא להחליף את השתלים, ובהזדמנות חגיגית זאת גם לעשות הרמת סינוס משופרת (שלדברי הרופא לא היתה אפשרית בטכניקה שהיתה זמינה בזמנו). זאת אכן עשיתי לפני מס' ימים (סיפור מייגע ויקר, שכרוך גם בתותבת זמנית מעצבנת). לא היתה כאן שום בעיה של היקלטות השתלים בעצם, אלא רק של הברגים. האם ייתכן שהסיבה היא ברגים פגומים? האם ידוע על מקרים דומים לזה? האם אין זאת רשלנות של מישהו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר החלפת שתלים
ד``ר דניאל ניצן03/06/2007שלום רוני
לכל חומר יש בלאי והוא עלול להשבר או להינזק באופן בלתי הפיך, ושתלים לא שונים מכל חומר אחר. יש שברים בגוף השתל, במבנה, בחלקי הביניים כגון הברגים וההברזות הפנימיות, ועוד. לצערנו אנו נאלצים להתמודד יום-יום עם כשלים בחומרים אתם אנו עובדים.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התייעצות לגבי הבת שלינויה03/06/2007
שלום דוקטור
שמי נויה ובתי עברה ניתוח פה ולסת לפני כשנתיים וחצי עקב עצמים מולדים, בכל התקופה הנ"ל הייתי במעקב אצל רופאת השיניים בכדי לבצע צילומים ולדעת מה ההתפתחות , ומאז לא התקדם שום דבר והשיניים לא צמחו, הנושא פוגע קשות בבתי בת ה-10 וגורם לחוסר בטחון אנני יודעת מה לעשות? ואיך לטפל בנושא ? ולאן לפנות
אודה לך מאוד על התייעצות והיענות למכתב בברכה נויה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נויה
ד``ר דניאל ניצן03/06/2007שלום נויה
לצערי אני לא מבין את המונח "עצמים מולדים" ולכן אני לא יכול להתיחס
בברכה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח חניכייםרונית02/06/2007
שלום רב ד"ר דניאל ניצן
אני בת 50 מבקשת לדעת מהי הקצאת שורשיםם ? באילו מקרים עושים הקצאת שורשים ?
האם לאחר הקצאת שורשים והיה ואין דימומים בחניכיים והחניכיים אינן נפוחות ניתן להמנע מניתוח חניכיים ?
האם לתחושה של מטופל לאחר הקצאת חניכיים אין חשיבות אלא רק מה שהפרדיונט אומר ??
כיצד אני יכולה לקבל מידע על תעריפים לניתוח חניכיים ?
יש לי תחושה שמקדמים את תחום רפואת החניכיים ע"י הפחדה והעמקת כיסי חינכיים בגובה חדירה לכיס של הפציינט ..
המידע שמקבלים מטופלים מהרופאים הינה חד צדדית ובהחלט לא מעוררת אימון -מהנסיון האישי שלי ..הרגשתי שדוחפים אותי לניתוח ואיני מרגישה שזה ממש נחוץ וצו השעה .
נראה כאילו יש שיתוף פעלה בין רופאי השיניים למרפאות חניכיים דבר הגורם לאנשים להתרחק
ולא להאמין לרופאי החניכיים .
ואני יכולה לדבר על עצמי ,הגעתי עם חניכיים מדממות וכואבות , ובתום הקצאת החניכיים לאחר בדיקת רופא
נאמר לי שעלי לעשות ניתוח חניכיים בלסת העליונה והמחיר מטורף לחלוטין .
אני יכולה לומר שהתחושה שלי היא שממש חל שינוי ולא עולה בקנה אחד עם דבריו של הרופא חניכיים ...וההפחדות שינשרו לי השיניים לא עובדות על הכיס שלי ..
במיוחד שאומרים לי שבעוד חמש שנים אצטרך לעשות שוב ניתוח חניכיים .
שאלותי ממי אפשר לקבל תשובות שאינן מונחות רווחים אישיים חד צדדיים אלא שכל אחד מהצדדים ייצא נישכר ובאמת ?
אשמח למידע אמין !
לאפשרויות בדיקה כינות ולא מתוך כוונות רווח והתעשרות כספית .
מודה להתייחסותך .
מילותי אלו נובעות מהתנסות וחוויה כואבת פרטית שגרמה לי לאבד את אימוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח חניכיים
ד``ר דניאל ניצן02/06/2007שלום רונית
מחלת חניכיים :
שורש השן מצופה בחומר הנקרא צמנטום. זה בניגוד לכותרת השן, המצופה אמייל. הצמנטום רגיש לחדירה של חיידקים ותוצרי הלואי שלהם. כשיש כיסי חניכיים מעל עומק מסוים, השילוב של "הכיס" ומושבות החיידקים יוצר "מעגל אכזרי" , שבו הכיס מעמיק, קשה יותר לנקות את המקום, זה מעודד את התרבות החיידקים שגורם להעמקת הכיס, וחוזר חלילה. בסופו של התהליך, מנגנון התאחיזה של השיניים נהרס וכל השיניים הופכות להיות אבודות, ודינן להיעקר.
אלו רק חלק מהמחוללים של מחלת החניכיים, אך יש להם משמעות עצומה.
הקצעת שורשים :
פעולה של סלוק מזהמים מאזור כיסי החניכיים, והחלקה של הצמנטום. זו אחת הפעולות החשובות שניתן לבצע כדי להאט את הדרדרות מחלת החניכיים.
כפי שאת יודעת, הפריודונטים, שעשו התמחות של חמש שנים במקצוע (מעבר ללימודי רפואת שיניים כמובן), הם מבצעים את הפעולה.
לאיזה מטופל, ומתי, צריך לבצע הקצעת שורשים? אני לא יכול להעביר לך ידע בהיקף שנלמד בחמש שנים, במספר שורות. דבר אחד חשוב שתדעי - זו פעולה שיש לה חשיבות רבה בתחזוקה של מחלת חניכיים.
אם את מרגישה שאינך מקבלת את מלוא המידע מהפריודונט או מרופא השיניים, עצתי לך היא להחליף מטפלים. ברור שלאמון הדדי תפקיד מרכזי בכל תהליך טיפולי. לא חסרים רופאי שיניים ופריודונטים במדינת ישראל....
אאחל לך המשך טיפול מוצלח
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלפי האתר שך איגוד הישראלי לפריודונט
טל12/06/2007לפרוידוטיה יש רק 66 פריודונטים בכל הארץ
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אחוזי סיכון בעקירת שן בינהליאור31/05/2007
שלום שמי ליאור ואני בן 18
לפני כחודש החל לי כאב בשיניים האחוריות לאחר שתיית יין...
הלכתי לרופא והוא גילה כי יוצאות לי שיני בינה לתוך השיניים האחוריות בשני הצדדים.
לאחר צילום פנורמי התגלה כי אחת משיני הבינה יושבת לי בדיוק על מערכת העצבים (הקצה התחתון שלה).
הרופא קצת הלחיץ אותי ו אמר שיש סיכוי של 50% שאם העקירה תתבצע יש מצב שהלסת והלשון שלי ישותקו תמידית בגלל פגיעה במערכת העצבים...
(חשוב לציין שמאז אותו יום לפני חודש לא היו לי כאבים בשיניים)
מישהו יכול להמליץ לי מה לעשות? אני ממש לא רוצה לאבד את התחושה שלי בפנים...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סיכון לפגיעה עצבית בעקירת שיני בינה
ד``ר דניאל ניצן31/05/2007שלום ליאור
כפי שנאמר לך, בעת עקירת שן בינה תחתונה, קיים סיכון לפגיעה בעצב האחראי על התחושה בחצי מהשפה התחתונה באותו צד בו נמצאת שן הבינה. ככלל, הסיכון הוא נמוך מאוד, אולם יש מקרים בהם הסיכון הוא גבוה יחסית.
בכל מקרה, גם אם יש פגיעה עצבית, אין שינוי בתפקוד - האכילה, הדיבור והמראה החיצוני לא נפגעים.
על מנת לקבל את כל המידע, ולדעת מהם אחוזי הסיכון במקרה שלך, כדאי להתיעץ עם מומחה לכירורגיית הפה והלסתות.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סד לילה-עלותמילי30/05/2007
עלות סד לילה אצל רופא השיניים שלי היא קרובה ל1000 ש"ח ולעומת זאת אצל רופא שיניים אחר העלות היא סה"כ 360 ש"ח
האם יש סיבה לפער העצום, האם סד לילה מסויים הוא באיכות טובה יותר מהשני?, מה המדד לאיכות הסד? והאם יש הצדקה למחיר של קרוב ל 1000 ש"ח?
תודה
מילי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סד לילה
ד``ר דניאל ניצן30/05/2007שלום מילי
כמו בכל תחום בחיים, יש פערי מחירים בין רופאים ומרפאות. לעיתים הפער מוצדק, ולעיתים לא. את שאר הפרטים הכלכליים אשאיר לך לברר.
מבחינה רפואית-טכנית יש שני סוגי סדים, אחד מחומר רך יותר ("דף" פוליאתילן דק) והשני קשיח ועבה יותר (מאקריל שמכינים במעבדה). את סוג הסד שמתאים לך צריך רופא השיניים, ביעוץ איתך, לבחור.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקירה כירוגיתגיא29/05/2007
היי
ב - 21/05 עברתי עקירה כירוגית בשן 26, עקרו שורש ולאחר מכן נעשו תפרים...
כמובן שאחרי הטיפול כואב למשך יום יומיים (לא ציפתי לפחות) אבל מאז אני רק חיה על אדוויל שטיפות פה ואני חשה כאבי תופת..
שפניתי לרופא שיניים בהתחלה נאמר לי שאני חייבת לעזור לעצמי ולבצע שטיפות פה עם מים ומלח ורק ככה הכאב יחלוף (כמובן שניסיתי ולא עזר) חזרתי לרופא שיינים והתלוננתי על כאבים, בדקו אותי ואמרו לי שהתפרים מתחילים להיסגר ומכאן הכאב שאני מרגישה.
לא עזר כל טיפול (יש לציין שעבר כבר שבוע והכאב רק גובר) וחזרתי לרופא ביום ראשון האחרון שנתן לי אנטיביוטיקה (מוקסיפן 500 מ"ג 3 פעמים ביום) ואמר שתוך 24 שעות אני אמורה להרגיש הקלה בכאב (כמובן שאני לא מרגישה שום שינוי, אני רק יודעת שסיימתי כבר חבילה וחצי של אדוויל) השאלה שלי היא כמה זמן צריך להרגיש כאב אחרי עקירה כירוגית?
מתי התפרים אמורים להינמס לבד?
ומה אניעושה עם הכאב האיום הזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים לאחר עקירה
ד``ר דניאל ניצן29/05/2007שלום טל
לצערנו, כאבים לאחר עקירה עשויים להמשך ימים רבים, כפי שנוכחת לדעת. נדיר שאחרי שבועיים עדיין כואב, כך שאני מאמין שתוך ימים מעטים המצב ישתפר.
תפרים נמסים אחרי שבוע עד שלושה שבועות בדרך כלל, כתלות בסוג החוט, היצרן וכו'. אבל בדרך כלל אין קשר בין הכאבים לתפרים.
בינתיים תאלצי להמשיך בנטילת משככי כאבים. אם המצב לא משתפר תוך יום-יומיים, אני מציע לך לפנות לרפא שעקר את השן.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שן בינהכפיר28/05/2007
בביקור אצל רופא שיניים הוא הציע לי לעקור שן בינה שלא יוצאת והוא אומר שגם אם היא תצא היא תפריע לשיניים האחרות. חייבים לעקור את השן או שיש משהו אחר שאפשר לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שן בינה-לעקור או לא?
ד``ר דניאל ניצן28/05/2007שלום כפיר
על מנת לתת לך תשובה מדויקת אני צריך לראות צילום ולבדוק אותך. שיני בינה נעקרות פעמים רבות, אך כל מקרה לגופו - צריך לבדוק רנטגנית וקלינית אם קיימת פתולוגיה, אם יש סימפטומים, מנח השן בלסת, אם יש שן בינה נגדית, מצב השיניים הסמוכות ועוד...
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצע על השפתייםמודאגת26/05/2007
לפני כיומיים הופעה לי פתאום מעיין שלפוחית קטנה נפוחה על השפה התחתונה.
הנני בת 25 ובחיים לא היה לי הרפס. השלפוחית אינה כואבת, לא מגרדת או מעקצצת.
לשלפוחית גוון בהיר בחלקה הפנימי . מה זה יכול להיות?
אולי יש קשר לסתימה שעשו לי לפני מספר ימים?
מודאגת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצע בשפתיים
ד``ר דניאל ניצן26/05/2007שלום למודאגת הדואגת
כפי שאת יכולה לשער, בלתי אפשרי לתת אבחנה על סמך תיאור מילולי בלבד. את צריכה להבדק על ידי כירורג פה ולסתות.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרחבת לסתאורטל26/05/2007
תודה על תשובתך.
כוונתך היתה להיבדק אצל רופא פה ולסת בבילנסון או בתל השומר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הרחבת לסת
ד``ר דניאל ניצן26/05/2007שלום אורטל
בהחלט. ד"ר בלינדר בתל השומר מרכזת את הנושא הזה. הלינק לאתר -
http://pe-valeset.sheba.co.il/205/
גם בבילינסון, ברמב"ם, בפוריה ובהדסה ניתן לבצע את הניתוחים הללו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה!!
אורטל27/05/2007* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)




