פורום כירורגית פה ולסת, סרטן הפה והלוע - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה בלסת
    ה
    10/06/2007

    שלום,
    1מגיל צעיר גילו שאני חורקת שיניים בלילה ובאיזשהו שלב התחילו להיות לי "קנקים" בלסתות בלעיסה, פתיחה וסגירה.
    2 כעבור מספר שנים בגיל ההתבגרות הבעיה החריפה כאשר בשיאה הלסתות היו נתקעות במצב פתוח (בעיקר בפיהוק). במהלך תקופה זו נאמר לי בייעוץ שניתוח לתיקון הבעיה הוא מסובך ועלול לפגוע בעצבי טעם וריח שעוברים במקום.
    3 לפני כחצי שנה הבעיה הגיעה לשיאה כאשר פרקתי את הלסת התחתונה ובמקום התפתחה דלקת וכו' וטופלתי בסטרואידים. הומלץ לי בבי"ח להגיע לפיזוטרפיה. קופה"ח שלי לא אישרה לי את הטיפול ולכן לא קיבלתי אותו. הלסתות חזרו למצבן הקודם והיום אף יותר טוב, אבל עדיין לא נפתחות ישר, כואב לי בצד אחד ,"קנקים" וכו' וכו'
    4לאחרונה שמעתי מאדם המשרת בצבא שסובל מאותה בעיה שהוא אמור לעבור טיפול בניתוח שבו מזרימים מים לאיזור או משהו כזה.
    לשאלתי - מה הן האפשרויות העומדות בפני? האם הניתוח הנ"ל טיפול מוכר? פיזוטרפיה?
    סליחה אם הארכתי רציתי לדייק בפרטים..
    תודה מראש ה.,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה בלסת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרקי הלסת

    ד``ר דניאל ניצן
    10/06/2007

    שלום ה
    אכן קיים טיפול שכולל שטיפה של פרקי הלסת, וייתכן שהטיפול מתאים לך. אני מציע לך להבדק באחת מהמרפאות המתמחות בפרקי הלסת, למשל בהדסה ירושלים או בתל השומר.
    הערה:
    פיזיותרפיה היא כלי חשוב מאוד במקרה שלך, וגם אם את לא מקבלת כיסוי כספי מהקופה, כדאי לך מאוד לבצע אותו באופן פרטי.
    בהצלחה
    ד"ר דניאל ניצן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שן כלואה
    הדר
    10/06/2007

    ביתי בת 16.5 יש לה שן כלואה כשכיס של מוגלה דוחף אותה כלפי מעלה.
    cyst maxillary infected
    זה 5 חדשים שואבים לה את המוגלה אך כלום לא מתקדם
    מה עוד ניתן לעשות.
    בתודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שן כלואה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שן כלואה

    ד``ר דניאל ניצן
    10/06/2007

    שלום הדר
    אני מצטער, אך על סמך התיאור שנתת אינני יכול לתת לך תשובה מלאה.
    תתיעצי עם הרופא המטפל, הוא יודע את כל הנסיבות ואת אפשרויות הטיפול.
    בהצלחה
    ד"ר דניאל ניצן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול בשבועיים
    אלי
    08/06/2007

    דר' שלום רב
    האם ניתן לבצע הוצאת שן בינה בניתוח (אני בן 26), ולאחר מכן לשים כתר על שן טוחנת שמוכה, שעברה טיפול שורש, בתקופה של שבועיים?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול בשבועיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עקירה וכתר

    ד``ר דניאל ניצן
    08/06/2007

    שלום אלי
    בשבועיים זה קשה מאוד, אך אפשרי בתנאים מסוימים.
    תצטרך לדון על כך עם רופא השיניים שלך.
    בהצלחה
    ד"ר דניאל ניצן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • TMJ
    מירי
    07/06/2007

    שלום שמי מירי ואני סובלת מבעיית TMJ נעילת לסתות מתוך שינה כבר 3 שנים. תהיתי אם תוכל להגיב איך מטפלים בבעיה זו - אני ישנה עם סד לילה, ואולי להמליץ לי על מומחים באזור תל אביב או ירושלים.
    לאחרונה הייתי אצל רופא השיניים שלי שלפי דעתו הגורם לכך הוא שהלסת העליונה לא יושבת טוב על הלסת התחתונה (השיניים הקדמיות בכל אופן), והוא טוען שאני צריכה קודם יישור שיניים. מה דעתך בעניין?

    מודה לך על הייעוץ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    TMJ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • TMJ

    ד``ר דניאל ניצן
    07/06/2007

    שלום מירי
    יש שתי מרפאות מצוינות לפתרון בעיות כמו שלך:
    בית הספר לרפואת שיניים באוניברסיטת תל אביב, ובית הספר לרפואת שיניים בהדסה ירושלים.
    אני ממליץ לך לפנות לאחד מהם ליעוץ וטיפול.
    בהצלחה
    ד"ר דניאל ניצן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שטיפת פה לאחר עקירה כירוגית
    גיא
    05/06/2007

    שלום רב.

    ביצעתי לפני כשעה עקירה כירוגית בלסת תחתונה

    לפני כמה דקות עשיתי שטיפות עם קרוסודיל (אני מקווה שזה בסדר)

    חוץ מהטיפול האנטיביוטי איזה פעולה משלימה אני יכול לעשות על מנת לצמצם את הכאב?

    מתי מותר לאכול רגיל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עקירת שן

    ד``ר דניאל ניצן
    05/06/2007

    שלום גיא
    לכאבים קח כדורים לכאבים כגון אופטלגין או אדביל.
    שטיפות זה מצוין, אך לא יותר משבועיים. ניתן לשתות ולאכול ממחר כרגיל, הערב לא דברים חמים.
    שיעבור בקלות
    ד"ר דניאל ניצן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ושאלה נוספת ברשותך

    גיא
    05/06/2007

    הרופא נתן לי לקחת היום 4 כדורים DEXAMERTSONE (משהו כזה) +אוגמנטין 875 מ"ג.

    הוא אמר שאני צריך לקחת הערב את כל ה4 כדורים של הDEXA+כדור אחד אוגמנטין בוואת אחת!


    האם זה הגיוני?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סתימת שורש...
    יפה
    04/06/2007

    שלום לך דוקטור דניאל אני בן-16 ולפני שנתיים או שלוש עשיתי סתימת שורש כחולה בשן תוחנת למטה מאחורה, אני עברתי ועודני עובר טיפולים מדי פעם בשיניים בסכומים גבוהים מאוד, אני מקפיד לשמור על שיני ומצחצח אותם לפני השינה, וגם לפעמים אחרי ארוחות, וכאשר אני מרגיש משהו באחת השיניים אני ישר ניגש לרופא, אני פונה אלייך כי רציתי לשאול:אם אני אוכל משהו מתוק כמו שוקולד וכאלה אני מרגיש כאבי תופת בשן , וזה חולף אחרי כמה דקות, ואני גם חושב שיכול להיות שיש לי דלקת וזה כל פעם עובר משן לשן, ובכלל השיניים שלי רגישות למאכלים קרים/חמים/וקור בכלל. אשמח אם תענה לי ,
    תומר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סתימת שורש...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סתימה

    ד``ר דניאל ניצן
    04/06/2007

    שלום תומר
    המקור לתלונות שלך יכול להיות ממספר גורמים. על מנת לאבחן את הבעיה כדאי שתתיעץ עם רופא השיניים שלך.
    בהצלחה
    ד"ר דניאל ניצן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החלפת שתלים עקב שבירת ברגים
    רוני
    03/06/2007

    לפני כ-5 שנים השתילו לי 3 שתלים (טוחנות, לסת עליונה) והרכיבו עליהן גשר, שהתחיל להתנדנד לפני כשנה. נסינות הידוק לא הועילו, ונאמר לי שעקב שבירת ברגים אין ברירה אלא להחליף את השתלים, ובהזדמנות חגיגית זאת גם לעשות הרמת סינוס משופרת (שלדברי הרופא לא היתה אפשרית בטכניקה שהיתה זמינה בזמנו). זאת אכן עשיתי לפני מס' ימים (סיפור מייגע ויקר, שכרוך גם בתותבת זמנית מעצבנת). לא היתה כאן שום בעיה של היקלטות השתלים בעצם, אלא רק של הברגים. האם ייתכן שהסיבה היא ברגים פגומים? האם ידוע על מקרים דומים לזה? האם אין זאת רשלנות של מישהו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • החלפת שתלים

    ד``ר דניאל ניצן
    03/06/2007

    שלום רוני
    לכל חומר יש בלאי והוא עלול להשבר או להינזק באופן בלתי הפיך, ושתלים לא שונים מכל חומר אחר. יש שברים בגוף השתל, במבנה, בחלקי הביניים כגון הברגים וההברזות הפנימיות, ועוד. לצערנו אנו נאלצים להתמודד יום-יום עם כשלים בחומרים אתם אנו עובדים.
    בהצלחה
    ד"ר דניאל ניצן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייעצות לגבי הבת שלי
    נויה
    03/06/2007

    שלום דוקטור
    שמי נויה ובתי עברה ניתוח פה ולסת לפני כשנתיים וחצי עקב עצמים מולדים, בכל התקופה הנ"ל הייתי במעקב אצל רופאת השיניים בכדי לבצע צילומים ולדעת מה ההתפתחות , ומאז לא התקדם שום דבר והשיניים לא צמחו, הנושא פוגע קשות בבתי בת ה-10 וגורם לחוסר בטחון אנני יודעת מה לעשות? ואיך לטפל בנושא ? ולאן לפנות
    אודה לך מאוד על התייעצות והיענות למכתב בברכה נויה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התייעצות לגבי הבת שלי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נויה

    ד``ר דניאל ניצן
    03/06/2007

    שלום נויה
    לצערי אני לא מבין את המונח "עצמים מולדים" ולכן אני לא יכול להתיחס
    בברכה
    ד"ר דניאל ניצן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח חניכיים
    רונית
    02/06/2007

    שלום רב ד"ר דניאל ניצן
    אני בת 50 מבקשת לדעת מהי הקצאת שורשיםם ? באילו מקרים עושים הקצאת שורשים ?
    האם לאחר הקצאת שורשים והיה ואין דימומים בחניכיים והחניכיים אינן נפוחות ניתן להמנע מניתוח חניכיים ?
    האם לתחושה של מטופל לאחר הקצאת חניכיים אין חשיבות אלא רק מה שהפרדיונט אומר ??

    כיצד אני יכולה לקבל מידע על תעריפים לניתוח חניכיים ?

    יש לי תחושה שמקדמים את תחום רפואת החניכיים ע"י הפחדה והעמקת כיסי חינכיים בגובה חדירה לכיס של הפציינט ..
    המידע שמקבלים מטופלים מהרופאים הינה חד צדדית ובהחלט לא מעוררת אימון -מהנסיון האישי שלי ..הרגשתי שדוחפים אותי לניתוח ואיני מרגישה שזה ממש נחוץ וצו השעה .

    נראה כאילו יש שיתוף פעלה בין רופאי השיניים למרפאות חניכיים דבר הגורם לאנשים להתרחק
    ולא להאמין לרופאי החניכיים .
    ואני יכולה לדבר על עצמי ,הגעתי עם חניכיים מדממות וכואבות , ובתום הקצאת החניכיים לאחר בדיקת רופא
    נאמר לי שעלי לעשות ניתוח חניכיים בלסת העליונה והמחיר מטורף לחלוטין .
    אני יכולה לומר שהתחושה שלי היא שממש חל שינוי ולא עולה בקנה אחד עם דבריו של הרופא חניכיים ...וההפחדות שינשרו לי השיניים לא עובדות על הכיס שלי ..
    במיוחד שאומרים לי שבעוד חמש שנים אצטרך לעשות שוב ניתוח חניכיים .
    שאלותי ממי אפשר לקבל תשובות שאינן מונחות רווחים אישיים חד צדדיים אלא שכל אחד מהצדדים ייצא נישכר ובאמת ?
    אשמח למידע אמין !
    לאפשרויות בדיקה כינות ולא מתוך כוונות רווח והתעשרות כספית .

    מודה להתייחסותך .
    מילותי אלו נובעות מהתנסות וחוויה כואבת פרטית שגרמה לי לאבד את אימוני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח חניכיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח חניכיים

    ד``ר דניאל ניצן
    02/06/2007

    שלום רונית
    מחלת חניכיים :
    שורש השן מצופה בחומר הנקרא צמנטום. זה בניגוד לכותרת השן, המצופה אמייל. הצמנטום רגיש לחדירה של חיידקים ותוצרי הלואי שלהם. כשיש כיסי חניכיים מעל עומק מסוים, השילוב של "הכיס" ומושבות החיידקים יוצר "מעגל אכזרי" , שבו הכיס מעמיק, קשה יותר לנקות את המקום, זה מעודד את התרבות החיידקים שגורם להעמקת הכיס, וחוזר חלילה. בסופו של התהליך, מנגנון התאחיזה של השיניים נהרס וכל השיניים הופכות להיות אבודות, ודינן להיעקר.
    אלו רק חלק מהמחוללים של מחלת החניכיים, אך יש להם משמעות עצומה.
    הקצעת שורשים :
    פעולה של סלוק מזהמים מאזור כיסי החניכיים, והחלקה של הצמנטום. זו אחת הפעולות החשובות שניתן לבצע כדי להאט את הדרדרות מחלת החניכיים.
    כפי שאת יודעת, הפריודונטים, שעשו התמחות של חמש שנים במקצוע (מעבר ללימודי רפואת שיניים כמובן), הם מבצעים את הפעולה.
    לאיזה מטופל, ומתי, צריך לבצע הקצעת שורשים? אני לא יכול להעביר לך ידע בהיקף שנלמד בחמש שנים, במספר שורות. דבר אחד חשוב שתדעי - זו פעולה שיש לה חשיבות רבה בתחזוקה של מחלת חניכיים.
    אם את מרגישה שאינך מקבלת את מלוא המידע מהפריודונט או מרופא השיניים, עצתי לך היא להחליף מטפלים. ברור שלאמון הדדי תפקיד מרכזי בכל תהליך טיפולי. לא חסרים רופאי שיניים ופריודונטים במדינת ישראל....
    אאחל לך המשך טיפול מוצלח
    ד"ר דניאל ניצן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לפי האתר שך איגוד הישראלי לפריודונט

    טל
    12/06/2007

    לפרוידוטיה יש רק 66 פריודונטים בכל הארץ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אחוזי סיכון בעקירת שן בינה
    ליאור
    31/05/2007

    שלום שמי ליאור ואני בן 18
    לפני כחודש החל לי כאב בשיניים האחוריות לאחר שתיית יין...
    הלכתי לרופא והוא גילה כי יוצאות לי שיני בינה לתוך השיניים האחוריות בשני הצדדים.
    לאחר צילום פנורמי התגלה כי אחת משיני הבינה יושבת לי בדיוק על מערכת העצבים (הקצה התחתון שלה).
    הרופא קצת הלחיץ אותי ו אמר שיש סיכוי של 50% שאם העקירה תתבצע יש מצב שהלסת והלשון שלי ישותקו תמידית בגלל פגיעה במערכת העצבים...
    (חשוב לציין שמאז אותו יום לפני חודש לא היו לי כאבים בשיניים)

    מישהו יכול להמליץ לי מה לעשות? אני ממש לא רוצה לאבד את התחושה שלי בפנים...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיכון לפגיעה עצבית בעקירת שיני בינה

    ד``ר דניאל ניצן
    31/05/2007

    שלום ליאור
    כפי שנאמר לך, בעת עקירת שן בינה תחתונה, קיים סיכון לפגיעה בעצב האחראי על התחושה בחצי מהשפה התחתונה באותו צד בו נמצאת שן הבינה. ככלל, הסיכון הוא נמוך מאוד, אולם יש מקרים בהם הסיכון הוא גבוה יחסית.
    בכל מקרה, גם אם יש פגיעה עצבית, אין שינוי בתפקוד - האכילה, הדיבור והמראה החיצוני לא נפגעים.
    על מנת לקבל את כל המידע, ולדעת מהם אחוזי הסיכון במקרה שלך, כדאי להתיעץ עם מומחה לכירורגיית הפה והלסתות.
    בהצלחה
    ד"ר דניאל ניצן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סד לילה-עלות
    מילי
    30/05/2007

    עלות סד לילה אצל רופא השיניים שלי היא קרובה ל1000 ש"ח ולעומת זאת אצל רופא שיניים אחר העלות היא סה"כ 360 ש"ח
    האם יש סיבה לפער העצום, האם סד לילה מסויים הוא באיכות טובה יותר מהשני?, מה המדד לאיכות הסד? והאם יש הצדקה למחיר של קרוב ל 1000 ש"ח?

    תודה

    מילי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סד לילה-עלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סד לילה

    ד``ר דניאל ניצן
    30/05/2007

    שלום מילי
    כמו בכל תחום בחיים, יש פערי מחירים בין רופאים ומרפאות. לעיתים הפער מוצדק, ולעיתים לא. את שאר הפרטים הכלכליים אשאיר לך לברר.
    מבחינה רפואית-טכנית יש שני סוגי סדים, אחד מחומר רך יותר ("דף" פוליאתילן דק) והשני קשיח ועבה יותר (מאקריל שמכינים במעבדה). את סוג הסד שמתאים לך צריך רופא השיניים, ביעוץ איתך, לבחור.
    בהצלחה
    ד"ר דניאל ניצן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עקירה כירוגית
    גיא
    29/05/2007

    היי
    ב - 21/05 עברתי עקירה כירוגית בשן 26, עקרו שורש ולאחר מכן נעשו תפרים...
    כמובן שאחרי הטיפול כואב למשך יום יומיים (לא ציפתי לפחות) אבל מאז אני רק חיה על אדוויל שטיפות פה ואני חשה כאבי תופת..
    שפניתי לרופא שיניים בהתחלה נאמר לי שאני חייבת לעזור לעצמי ולבצע שטיפות פה עם מים ומלח ורק ככה הכאב יחלוף (כמובן שניסיתי ולא עזר) חזרתי לרופא שיינים והתלוננתי על כאבים, בדקו אותי ואמרו לי שהתפרים מתחילים להיסגר ומכאן הכאב שאני מרגישה.
    לא עזר כל טיפול (יש לציין שעבר כבר שבוע והכאב רק גובר) וחזרתי לרופא ביום ראשון האחרון שנתן לי אנטיביוטיקה (מוקסיפן 500 מ"ג 3 פעמים ביום) ואמר שתוך 24 שעות אני אמורה להרגיש הקלה בכאב (כמובן שאני לא מרגישה שום שינוי, אני רק יודעת שסיימתי כבר חבילה וחצי של אדוויל) השאלה שלי היא כמה זמן צריך להרגיש כאב אחרי עקירה כירוגית?
    מתי התפרים אמורים להינמס לבד?
    ומה אניעושה עם הכאב האיום הזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עקירה כירוגית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים לאחר עקירה

    ד``ר דניאל ניצן
    29/05/2007

    שלום טל
    לצערנו, כאבים לאחר עקירה עשויים להמשך ימים רבים, כפי שנוכחת לדעת. נדיר שאחרי שבועיים עדיין כואב, כך שאני מאמין שתוך ימים מעטים המצב ישתפר.
    תפרים נמסים אחרי שבוע עד שלושה שבועות בדרך כלל, כתלות בסוג החוט, היצרן וכו'. אבל בדרך כלל אין קשר בין הכאבים לתפרים.
    בינתיים תאלצי להמשיך בנטילת משככי כאבים. אם המצב לא משתפר תוך יום-יומיים, אני מציע לך לפנות לרפא שעקר את השן.
    בהצלחה
    ד"ר דניאל ניצן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שן בינה
    כפיר
    28/05/2007

    בביקור אצל רופא שיניים הוא הציע לי לעקור שן בינה שלא יוצאת והוא אומר שגם אם היא תצא היא תפריע לשיניים האחרות. חייבים לעקור את השן או שיש משהו אחר שאפשר לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שן בינה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שן בינה-לעקור או לא?

    ד``ר דניאל ניצן
    28/05/2007

    שלום כפיר
    על מנת לתת לך תשובה מדויקת אני צריך לראות צילום ולבדוק אותך. שיני בינה נעקרות פעמים רבות, אך כל מקרה לגופו - צריך לבדוק רנטגנית וקלינית אם קיימת פתולוגיה, אם יש סימפטומים, מנח השן בלסת, אם יש שן בינה נגדית, מצב השיניים הסמוכות ועוד...
    בהצלחה
    ד"ר דניאל ניצן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פצע על השפתיים
    מודאגת
    26/05/2007

    לפני כיומיים הופעה לי פתאום מעיין שלפוחית קטנה נפוחה על השפה התחתונה.

    הנני בת 25 ובחיים לא היה לי הרפס. השלפוחית אינה כואבת, לא מגרדת או מעקצצת.

    לשלפוחית גוון בהיר בחלקה הפנימי . מה זה יכול להיות?

    אולי יש קשר לסתימה שעשו לי לפני מספר ימים?
    מודאגת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פצע על השפתיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פצע בשפתיים

    ד``ר דניאל ניצן
    26/05/2007

    שלום למודאגת הדואגת
    כפי שאת יכולה לשער, בלתי אפשרי לתת אבחנה על סמך תיאור מילולי בלבד. את צריכה להבדק על ידי כירורג פה ולסתות.
    בהצלחה
    ד"ר דניאל ניצן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרחבת לסת
    אורטל
    26/05/2007

    תודה על תשובתך.
    כוונתך היתה להיבדק אצל רופא פה ולסת בבילנסון או בתל השומר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הרחבת לסת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרחבת לסת

    ד``ר דניאל ניצן
    26/05/2007

    שלום אורטל
    בהחלט. ד"ר בלינדר בתל השומר מרכזת את הנושא הזה. הלינק לאתר -
    http://pe-valeset.sheba.co.il/205/
    גם בבילינסון, ברמב"ם, בפוריה ובהדסה ניתן לבצע את הניתוחים הללו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה!!

    אורטל
    27/05/2007

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום