מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לשון תפוסה..עידן16/07/2007
שלום אני בן 17 ויש לי לשון תפוסה.. מגיל קטן אמא שלי רופא אמר לה שאפשר לחתוך וזה בלי בעיות.. עכשיו הלכתי לרופא אף אוזן גרון והביא לי הפניה למרפאת חוץ בשביל לחתוך.. אני לא מרגיש שזה ממש מפריע לי אבל בוא נגיד ככה
שאני מוציא לשון זה ממש לטווח קצר כזה כי היא תפוסה כמובן.. ואם אפשר לחתוך אז למה לא..
דבר נוסף יש לי קצת בעיות בדיבור אני מגמגם.. האם זה בגלל זה?
ואם אני יחתוך זה יעזור לי? או שיחמיר תמצב ומסוכן אפילו?
תודה רבה כפיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשון קשורה
ד``ר דניאל ניצן16/07/2007שלום כפיר
קל לשחרר את הלשון שלך ... ניתוחון פשוט בהרדמה מקומית.
זה ישפר את היכולת שלך ללקק ארטיקים וגלידות, אך לא ישנה כהוא זה את הגמגום שלך.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
עידן17/07/2007יש סיכונים לניתוחון הזה? אולי יעשה בעיות בדיבור?
ולכל אחד את החוט הזה שתופס את הלשון אבל אצלי רק יותר מדי למעלה.. אז אם יחתכו לי אותו
לא יישאר לי החוט הזה? או שיהיה יותר קצר?
סליחה על החפירות.. אבל אני חייב לדעת ולהיות בטוח כי המשפחה שלי אומרת למה אתה סתם מתעסק בשטויות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- למנהל הפורום: ד"ר דניאל- נפיחותרויטל16/07/2007
שלום , שמי רויטל בת 33. לפני כ 5 שנים קרה לי מקרה: שמתי שפתון חדש ובו ברגע שמרחתי אותו על שפתיי הרגשתי כאילו השפתיים בוערות לי: השפתיים כאבו לי, התנפחו לי והכאב היה חזק. כתוצאה מהמקרה שפתיי מאוד התנפחו ולא חזרו למצבם הקודם. עליי לציין כי בבסיס היו לי שפתיים עבות במקצת, אך מאוד יפות. לאחר "החוויה" הזו הרגשתי תסכול רב: השפתיים התנפחו ואף כדור לאלרגיה לא עזר לי..ניסיתי הכל- כולל טסטים לאלרגיה.
לפני שבועיים וחצי עברתי ביופסיה בבית החולים ,כיוון שניסו לראות אולי מה המקור. תוצאת הביופסיה תקינה.
שאלותיי הן: 1. כשאני סוגרת את הפה רואים שחסרה לי חתיכה מהפה. האם המקום שבו
לקחו את חתיכת העור תשתקם? כלומר ממש רואים כתוצאה מלקיחת העור שחסר לי חלק מהפה.
2. מה דעתך בעניין ניתוח כירורגי לשם הקטנת השפתיים. האם זה ניתוח קשה? האם בכלל עושים זאת? האם ההצלחה היא גדולה, או זה סיכון גדול? אני מאוד מבקשת את דעתך הכנה!
תודה ויום נעים,
רויטל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נפיחות בשפה
ד``ר דניאל ניצן16/07/2007שלום רויטל
1. אינני יודע כמה לקחו בביופסיה, איך זה נראה לפני, ואיך זה נראה כעת. לכן אינני יכול לענות על שאלה 1 .
2. ניתוח להקטנת שפתיים - זהו ניתוח בעייתי. קשה מאוד להגיע לתוצאות מצוינות, אך צריך לבדוק אותך ורק אחרי בדיקה יסודית ניתן לתת לך חוות דעת מבוססת.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציסטה וכאביםדנה15/07/2007
האם ייתכן כי רופא השיניים שלי הפרטי גילה ציסטה מתחת לאחת השיניים שעברה טיפול שורש דיי מזמן ע"י הסתכלות על צילום פנורמי ואין לי כלל כאבים באותה השן?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציסטה
ד``ר דניאל ניצן15/07/2007שלום דנה
בהחלט. ציסטה כזו יכולה להתקיים שנים רבות בלסת, ללא כאבים.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פס עור בין השיניים העליונות לבת 4ענת14/07/2007
שלום,
לבתי בת ה-4 יש רווח בין השיניים הקידמיות.
כשמעלים את השפה העליונה שלה למעלה רואים שפס העור שאצל רוב האנשים יוצא מאיזור החניכיים העליונות יוצא אצלה מבין השיניים הקידמיות.
חתיכת העור הזו יוצרת אצלה רווח גדול למדי בין השיניים, וזה לא אסטטי.
האם ניתן לעשות ניתוח ולגזור את חתיכת העור?
האם הניתוח כולל הרדמה מלאה?
האם עדיף לעשות את הניתוח בגיל כזה (לפני שצומחות שיני בשר)?
האם להכניס ראש בריא למיטה חולה (מדובר בסך הכל בבעייה קוסמטית)?
מה זמן ההחלמה מניתוח כזה?
תודה רבה מראש, ענת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פס חניכיים
ד``ר דניאל ניצן14/07/2007שלום ענת
פס העור נקרא פרנולום. כדאי בהחלט להוציא אותו, זה ניתוח פשוט המבוצע בהרדמה מקומית, אבל רק בגיל מאוחר יותר - לא לפני גיל 12 , אז המשנן הקבוע מסיים את הבקיעה ( עד אז יהיו שינויים, וייתכן שלא יהיה צורך בניתוח ).
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיה
ענת28/06/2012יש לי אותו דבר אני בת 13 וחצי האם הרווח העלם בלי גשר אם אני אסיר את החתיכה הזאת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לד"ר ניצן שוב שלוםציונה13/07/2007
עברו שמונה ימים מאז הניתוח לעקירת השן ה"כלואה". הנפיחות איננה. התחושה באזור הסנטר (למרות שאין זה מקום הניתוח) מתחילה לשוב... וזה מלווה בכאבים איומים.. כאבי תופת באזור הסנטר, בצד שמאל. שוחחתי על כך עם רופא השיניים שלי. הוא אמר לי כי הכאב בגדר ה"נורמה", והמצב יכול להימשך עוד שבוע...
מה אני יכולה לעשות, כיצד אקל על כאביי?
ויותר מכל - האם זה בגדר ה"נורמה".. אולם התחושה לאזור הסנטר שבה אט- אט, אך עוצמת הכאב לא משתנה כלל וכלל...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים אחרי עקירה כירורגית
ד``ר דניאל ניצן14/07/2007שלום ציונה
לכאבים - לוקחים כדורים לכאבים. במידה ואת לא אלרגית, קחי אדביל או אופתלגין, לפי הצורך.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לסת עליונה בתנועה - אורטוגנטישושי12/07/2007
לפני שנים עשיתי ניתוח "אורטוגנטי" שלב 3 (אם אנני טועה בהגדרה),
כלומר בשתי הלסתות, מאחר והיתה תקלה בניתוח המקסילה, נאלצתי לעבור ניתוח שיתקן את הבעיה, מסתבר שבניתוח השני (תיקון) למקסילה
הסתבר שהעצם שנמצא בחלק הקדמי של הפה דקיק במיוחד ומיתפורר, ונאלצו לחבר לי לוחיות מתכת, מאז עברו 16 שנה ועדין המקסילה היא בתנועה. יש לציין שחיבורי השברים בלחי הם התעכו טוב ורק החלק הקדמי
בתנועה (מגוחחת).
מה ניתן לעשות??????* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוחים בלסתות
ד``ר דניאל ניצן12/07/2007שלום שושי
ישנן מספר אפשרויות לתיקון הבעיה שתיארת. צריך לבדוק אותך קלינית ורנטגנית.
אני מציע לך להבדק במקום בו נותחת.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הגבלה בפתיחת הפהשי12/07/2007
שלום רב
אם עברתי עקירה כירוגית לפני כשבועיים בלסת תחתונה, ויש לי בעיה קלה בפתיחה מלאה של הפה האם זה אמור להשפיע על עקירה נוספת האמורה להתבצע בלסת תחתונה? האם לכירוג יש דרך בניתוח לפתוח את הפה על אף ההגבלה בלסת, ע"י אמצעי שימשוך את הלחי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הגבלה בפתיחת הפה
ד``ר דניאל ניצן12/07/2007שלום שי
אם פתיחת הפה מוגבלת מאוד, אי אפשר לעקור את שן הבינה, ותתבקש לדחות את הטיפול עד לחזרת הפתיחה המלאה.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאביםעדי11/07/2007
שלום דר ניצן.
* יש לי מידי פעם הבזקים של כאבים בלסת העליונה, בשן האחרונה של צד שמאל ושן אחרונה
של צד ימין, אין שם שיני בינה הם נעקרו לפני כ-3 חודשים.
על מה הדבר יכול להעיד? האם יכול להיות כתוצאה מכך נזק בלסת?
* כשאני הוגהה אותיות מסוימות הלשון שלי בורחת לצד ימין עד מצב שהיא מגיעה ללחי ורוב
האויר יוצא משם.
האם הדבר יכול להעיד על נזק בעצב?
כי לפני כשנה עברתי שם ניתוח כירורגי לשן כלואה.
אני מרגיש שם מידי פעם הבזק של כאב וזאת לאחר סתימה שעברתי לא מזמן, אבל סתימות לא דבר שיכול להזיק לפי מה שאני יודע.
האם סאד יעיל למצבים האלה?
אשמח לחוות דעתך
תודה, עדי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים
ד``ר דניאל ניצן11/07/2007שלום עדי
התסמינים שאתה מתאר לא שגרתיים ואינני יכול לענות לך ללא בדיקה קלינית ורנטגנית מלאה.
אני מציע לך לגשת לבדיקה אצל רופא השיניים שלך, ואם הוא יראה צורך בכך הוא ידע להפנות אותך למקום המתאים.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה והמשך....
עדי11/07/2007האם כתוצאה מעקירות שורש יכולה להווצר נזק בלסתות או בפה?
ובסתימות האם יכול להווצר נזק לעצב כתוצאה מזריקה?
כשציינת שמה ששאלתי לא שגרתי, למה כוונתך? משהוא קצת מוזר או מורכב?
תודה רבה וערב טוב
עדי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבים
ד``ר דניאל ניצן12/07/2007שלום עדי
מכל פעולה רפואית המבוצעת בפה, החל מאלחוש מקומי, דרך סתימות ועקירות, יכול להווצר נזק. הדברים האלו הם נדירים, אבל בהחלט אפשריים.
אני מציע לך להבדק על ידי מומחה לכירורגיית הפה והלסתות.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקירת שן בינה בעייתיתציונה09/07/2007
לדוקטור ניצן בוקר טוב.
לפני ארבעה ימים עברתי ניתוח לעקירת שן בינה בעייתית ש"שכבה" באלכסון בלסת התחתונה, בצד שמאל. הצילום הפנוראמי שקדם לביצוע הניתוח גילה כי שן הבינה הייתה די שקועה בלסת (באלכסון) ולא בלטה החוצה כלל וכלל. הנפיחות אחר הניתוח הייתה בדרגה שלא תיאמן. עם העת החלה לרדת הנפיחות, אך התחושה בסנטר (שאין זה מקום הניתוח) לא שבה למרות שחלפו כבר 4 ימים. יש תחושת נימול בסנטר, אך אין תחושה בסנטר עצמו, כמו כן בשפה התחתונה. מתי תשוב התחושה במקומות הללו?
אני מאוד מודאגת...
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקירת שן בינה כלואה
ד``ר דניאל ניצן09/07/2007שלום ציונה
במקרים רבים התחושה חוזרת ל"נורמה" , אך זה עלול לקחת זמן רב (חודשים).
אם טרם שוחחת על העניין עם הרופא שביצע את העקירה, אני מציע לך לדבר אתו בהקדם.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקירה או טיפול?אבירן08/07/2007
במהלך פעילות גופנית נפגעתי בפנים ואחת השיניים שלי ניזוקה. הלכתי לרופא שיניים והוא החזיר אותה למקומה (השן זזה אחרי הפגיעה) וקיבע אותה. השן לא זזה אבל התחילה להשחיר, הרופא אמר לי שזה יהיה טיפול שורש מסובך ואולי הוא לא יצליח. מה עדיף לעשות, לעקור אותה או לטפל טיפול שורש? מה היתרונות והחסרונות של כל שיטה לעומת השנייה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקירה או טיפול שורש
ד``ר דניאל ניצן08/07/2007שלום אבירן
שאלת שאלה טובה.
מכיון שלא בדקתי אותך ולא ראיתי את הצילום של השן , אני יכול לענות רק באופן כללי.
כמו בכל טיפול ברפואה, צריך לשקול את אחוזי ההצלחה של כל אפשרות טיפולית.
לטיפול שורש אחוזי הצלחה הנעים בין 70-90 אחוז, כתלות במצב השן, ברופא המטפל, ועוד. היתרון הוא שמירת השן שלך, וכן ניתן להגיע לפתרון אסטטי טוב מבחינת מראה השן והחניכיים שסביבו, לאחר השיקום (כתר, או כל שיקום אחר שייבחר ).
לעקירת השן והחדרת שתל במקומה אחוזי הצלחה גבוהים יותר - בערך 90 אחוז לעשר שנים. קשה יותר להגיע לאסטטיקה טובה כי השתל שונה מאוד משן, ובשן קדמית יש גורמים רבים המקשים על הגעה למראה מושלם של הכותרת והחניכיים שסביבה. היתרון הוא שסביר מאוד שהשתל יתן לך שנים רבות יותר של שירות טוב.
כאמור, אלה כמה נקודות כלליות, אך צריך לבדוק אותך כדי לתת לך תשובה יותר רלבנטית.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקירת שיניים ללא הפסקת כדורי פלויקסאורלי05/07/2007
אני גבר בן 53 שעבר אירוע מוחי , אני לוקח באופן קבוע כדורי פלויקס, השאלה שלי האם ניתן לבצע עקירת שיניים ללא הפסקת הכדורים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פלויקס
ד``ר דניאל ניצן06/07/2007שלום
ניתן לבצע עקירות ללא הפסקת הפלויקס. ייתכן שהרופא המטפל שלך לא יוכל להתמודד עם העקירה בתנאים האלו, ויפנה אותך לכירורג פה ולסת.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציסטה בחניכייםאורלי05/07/2007
שלום אני בחורה בת 22 לפני כחודש נתגלתה אצלי ציסטה מתחת לאחת השיניים. הרופאה שלי המליצה על עקירת שן וניקוי הציסטה. השאלה שלי האם יכולים להיות סיבוכים במקרה של ציסטה? האם ציסטה נחשבת לגידול שעלול להיות ממאיר? אשמח לתשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ציסטה
ד``ר דניאל ניצן05/07/2007שלום אורלי
סביר שהציסטה שלך היא על רקע זיהומי, ממקור של שן מזוהמת. הציסטה היא מעין בלון המכיל רקמה דלקתית, נמצאת בעצם סביב שורש השן, ובדרך כלל נגרמת מזהום בשן.
לגבי סיבוכים - זה תלוי במיקום. כדאי שתשאלי את הרופאה המטפלת שלך.
לא, זה לא גידול, ובוודאי שאינו ממאיר.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך..
אורלי06/07/2007הרופאה המליצה לפנות לתל השומר לעקירה וניקוי הציסטה כיצד אני יוצרת קשר איתכם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהציסטה
ד``ר דניאל ניצן06/07/2007שלום אורלי
http://pe-valeset.sheba.co.il/210/
בקישור הנ"ל יש כל הפרטים.
טלפון לתורים - 035305000
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך..
אורלי06/07/2007רופאת השיניים הפרטית שאצלה אני מטופלת באופן קבוע אבחנה על פי צילום פנורמי את הציסטה, האם ייתכן ולא אבחנה נכון וזה עלול להיות משהו מסוכן יותר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
דנה08/07/2007שכחתי לציין כי אינה עובדת בביה"ח כלשהו הרופאה הפרטית שלי...אלא מקבלת באופן פרטי בביתה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהציסטה
ד``ר דניאל ניצן08/07/2007שלום אורלי
כפי שאת יודעת, בחיים הכל ייתכן.
אם את רוצה חוות דעת "מקצועית" יותר, פני לכירורג פה ולסת.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לשון קשורה אחוריתמרים05/07/2007
לנכדתי בת שלושה שבועות קשיים ביניקה. רופאה אבחנה לשון קשורה אחורית. מי מטפל בבעיה כזאת? כירוג , רופא שיניים? או? מצפה לתשובה מהירה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשון קשורה
ד``ר דניאל ניצן05/07/2007שלום רממ
אני לא מכיר מצב של "לשון קשורה אחורית".
אם הכוונה ללשון הקשורה בחלק הקדמי התחתון - זה מצב נפוץ, והוא בדרך כלל אינו מפריע ליניקה. אם אכן זה המצב (נדיר מאוד, אבל ייתכן), ניתן לשחרר את הלשון, בניתוח פשוט מאוד, בהרדמה כללית.
כדאי להתיעץ עם כירורג פה ולסת לצורך האבחנה, ואפשרויות טיפול.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השתלה לאחר עקירהמרים03/07/2007
לאחר עקירה בלסת תחתונה, (שן שלישית משמאל) נמצאה דלקת וההשתלה נדחתה. לאחר שבועיים ניסו לבצע השתלה אך עדיין היתה דלקת. כמה זמן רצוי לחכות עד להשתלה ע"מ שתיקלט היטב. האם שבעה שבועות זה זמן מספיק או כדאי לחכות יותר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקירה ושתל
ד``ר דניאל ניצן03/07/2007שלום
ישנן אפשרויות רבות לתזמון השתל אחרי העקירה, כל מקרה לגופו. אולם באופן כללי מקובל להתיחס לשתי אפשרויות עיקריות : לבצע שתל מייד לאחר העקירה (באותה פגישה), או להמתין 6 שבועות בין העקירה להשתלה.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקות ונפיחות בשיני הבינה האחוריותניר לב02/07/2007
ישלום רב,
ש לי 6 שנים לערך דלקות ונפיחות ב2 שיני הבינה האחוריות בנוסף אני סובל בערך כ6 שנים גם כן מדלקות כרוניות בגרון בלא שום הסבר רפואי הגיוני (עפ"י הרופאים).
האם יש קשר בין הדברים? והאם ע"י עקירת 2 שיני בינה אלו ישנה אפשרות שתופעת הדלקות בגרון תיפתר גם כן? או שאין קשר לחלוטין בין 2 הדברים?
אודה על תשובתכם ,
הסובל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיני בינה
ד``ר דניאל ניצן02/07/2007שלום ניר
בהחלט ייתכן קשר. הדלקות סביב שיני הבינה נגרמות בחלקן על ידי אותן קבוצות חיידקים הגורמות לדלקת גרון.
על פי התאור שלך, נשמע שיש הגיון לעקור את שיני הבינה, אבל כדאי להתיעץ עם כירורג בכל מקרה.
בהצלחה
ד"ר דניאל ניצן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




