מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שן בינהשירלי21/10/2010
שלום רב
במהלך שלושת הימים האחרונים כואב לי מסבי לשן הבינה התחתונה יש לי נפיחות ואדמומיות לא יורד לי דם.
רציתי לדעת האם שטיפות במי מלח יכולות לעזור?
האם זה יכול לעבור מעצמו בלי אנטיביוטיקה ?
האם יש תרופה אחרת שאני יכולה לנסות להתחיל במקום אנטיביוטיקה?
יום נעים ותודה מראש
שירלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שן בינה - תגובה
ד``ר גלית כהן22/10/2010שטיפות במי מלח או מי פה , צחצוח טוב - יכולים בהחלט לעזור.
הצורך באנטיביוטיקה יכול להקבע רק לאחר בדיקת רופא
אין תרופה במקום אנטיביוטיקה, אם זה מה שצריך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פלואוררחל20/10/2010
שלום ,
רציתי בבקשה לדעת האם יש טעם אמיתי בפלואור לאחר טיפול אצל שיננית. לא כל כך ברורה לי המטרה אם לאחר חצי שעה הכל נשטף. אציין שהטיפול הוא בתוספת תשלום משמעותית.
תודה
רחל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פלואור - תגובה
ד``ר עדי אריאלי20/10/2010שלום רחלי,
ג'ל פלואור שמונח מקומית למשך דקה גורם לשינוי הרכב האמייל כך שזה הופך עמיד יותר. אין צורך ביותר מדקה ולטיפול זה משמעות רבה במניעת עששת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם השתלת עצם טיבעית הכרחיתשמואל בן דוד20/10/2010
שלום רב
בצעתי השתלת עצם מלאכותית בשיניים 11 21 22 קדמיות למעלה לאחר טיפול של הקצעת חניכיים עקב נסיגה שהיתה לי.
ההשתלה לא צלחה, ולכן אני אמור לעבור השתלת עצם טבעית כלומר לקיחת עצם מהחניכיים למטה והשתלתם למעלה.מהם הסיכונים ? האם הכרחי? מהם סיכויי ההצלחה ? האם לא עדיף לעשות פלטה ? האם ניתן לייצר פלטה מתקדמת כמו בהשתלה מבלי לערוך השתלת עצם? אני מאד חושש ולכן אני פונה אליכם לקבלת ייעוץ.
אשמח לקבל התייחסותכם בהקדם,
בברכה
שמוליק בן דוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
ד``ר עדי אריאלי20/10/2010לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_כירורגית_פה_ולסת_סרטן_הפה_והלוע' id=link]כירורגית פה ולסת, סרטן הפה והלוע[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נסיגת חניכייםשלי19/10/2010
שלום לכם,
הרופא שיניים שלי אמר שיש לי נסיגת חניכיים.
הייתי רוצה לדעת מה הטיפול הטוב ביותר לנסיגת חניכיים ( אם יש..)
האם צחצוח במשחה מסוימת
או ללכת לשיננית יותר פעמים ( אני הולכת פעם בחצי שנה)
או.....
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נסיגת חניכיים - תגובה
ד``ר עדי אריאלי20/10/2010שלום שלי,
נסיגת חניכיים יכולה להגרם בין היתר ממחלת חניכיים, מצחצוח אגרסיבי, משחזורים לא תקינים ועוד. כדי לדעת מהו הטיפול הטוב ביותר כדאי לך להיבדק אצל מומחה לטיפול במחלות חניכיים (פריודונט).
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שן שנשברה לאחר טיפול שורשרותם19/10/2010
לפני מספר חודשים עברתי טיפול שורש בשן אחורית תחתונה. נאמר לי ע"י הרופא המטפל שאצטרך להחליף את הסתימה בכתר תוך מספר חודשים. בינתיים, נשבר לי חלק קטן מהקיר החיצוני של השן (זה הפונה ללחיים), ונראה כי גם השן נסדקה.
האם עדיין יהיה ניתן לשים את הכתר?
האם יש סיכוי שיצטרכו לעקור את השן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שן שנשברה לאחר טיפול שורש - תגובה
ד``ר עדי אריאלי20/10/2010שלום רותם,
ההחלטה אם לבצע כתר או לעקור תלויה באופי ובמיקום השבר. שברים עמוקים ואנכיים לרוב דורשים עקירה של השן, אך כל מקרה לגופו.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיניים צהובותפומר יצחק19/10/2010
אני בן 80 ולמרות צחצוח שיניים הן צהובות במקצת רופא שיניים שלי טוען שהסיבה לכך שאני משתמש במי פה אלמקס האם זה נכון ו עלי להפסיק את השימוש במי פה הנ"ל
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיניים צהובות - תגובה
ד``ר עדי אריאלי20/10/2010שלום יצחק,
צבע שיניים משתנה כתלות בגורמים רבים: צביעה חיצונית כתוצאה ממזון ושתייה, אבנית, עששת וכו' וצביעה פנימית שהיא הצבע הטבעי של השן, ותלויה בין היתר בגיל. איני מכיר דיווחים על צביעה כתוצאה משימוש בשטיפת פה מהסוג שציינת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקירה כירורגית של שן בינהנועה19/10/2010
שלום רב,
האם חום בסביבות ה-38 שהופיע לאחר עקירה כירורגית של שן בינה זו תופעת לוואי רגילה? או שצריך לפנות לרופא?
אודה לתשובתכם המהירה,
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עקירה כירורגית של שן בינה - תגובה
ד``ר עדי אריאלי20/10/2010שלום גילי,
בכל מקרה של חום לאחר פרוצדורה כירורגית אני ממליץ לפנות לרופא המטפל.
החלמה מהירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי שיניים וצילום פנורמייפית19/10/2010
שלום רב, כבר מספר חדשים אני סובלת מכאבי שיניים עזים.
בבדיקה אצל רופא שיניים נעשה לי צילום שיניים רגיל ובדיקה ידנית ולא התגלו חורים או סממנים לעששת. האם יתכן שישנן בעיות כגון חורים שצילום רגיל לא מגלה ורק צילום פנורמי מגלה? אוסיף כי בשן הכואבת יש סתימה קיימת.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי שיניים וצילום פנורמי - תגובה
ד``ר עדי אריאלי20/10/2010שלום יפית,
אם יש כאבים אז צריך לברר מהו מקורם. צילום רגיל וצילום פנורמי משלימים זה את זה במידע שהם מספקים לרופא המאבחן. וכמובן שאיני יכול לענות ללא בדיקה.
אני ממליץ לך לגשת לבדיקה לקבלת חוות דעת נוספת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הייתי אצל פרודונטנד הוא אמר לי שישrut18/10/2010
לי כיסי דלקות והמליץ לי על הקצאת שורשים, (אני סובלת מנסיגת חנכיים קשה) בצעתי את הטיפול, האם יש טיפול כלשהו שיכול לפתור או להקטין את נסיגת החניכיים שלי ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הייתי אצל פרודונטנד הוא אמר לי שיש - תגובה
ד``ר גלית כהן18/10/2010הטיפול הפרידנטלי ימנע החמרה.
תיקון הנסיגה ניתן רק באופן כירורגי, ולא תמיד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חור קטן בשןת18/10/2010
שלום,
לאחר בדיקה אצל רופאת שיניים היא מצאה חור שלדבריה " ממש ממש קטן" , האם מומלץ
לבצע סתימה במצב כזה או פשוט להיות במעקב ?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חור קטן בשן - תגובה
ד``ר גלית כהן18/10/2010תלוי מה זה קטן. אם החור רק בקצה האמייל ניתן לעקוב, אם עבר את האמייל, גם אם הוא קטן, רצוי לבצע סתימה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אמלגםדנה18/10/2010
הי,
הייתי אצל רופא שיניים שעשה לי סתימה בשן 27.
לא עלה על דעתי לשאול ובסוף הטיפול התברר לי
שהסתימה נעשתה עם אמלגם.
אני מאד מאד מוטרדת.
קודם כל, בעיקר מהעובדה שבמהלך הטיםול הרגשתי שבלעתי חתיכות
מהחומר. בנוסף, הדיעה הרווחת בסביבתי (לא ידוע לי אם בדוק מחקרית) היא כי
אמלגם משחרר חומרים הנקלטים בגוף ולאורך השנים פוגעים במערכות שונות בעיקר,
מערכת העצבים.
מה עלי לעשות לדעתכם?
מהאם ניתן להוציא את הסתימה? יש לי בנוסף עוד 2 כאלו בפה.
תודה,
דנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אמלגם - תגובה
ד``ר גלית כהן18/10/2010נכון שביימנו עושים בעיקר סתימות לבנות. אבל לא תמיד ניתן.
הסתימה הלבנה מצריכה יובש מלא בעת ביצועה. לעיתים, באזורים אחוריים למשל, לא ניתן לקבל יובש.
בליעת קצת אמלגם לא תגרום לנזק ואין ספיגה של כספית מאמלגם קשה.
החלפת סתימות אמלגם בסתימות לבנות, עניין של גישה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- למה אי אפשר לעשות הבהרת שינייםאושרת18/10/2010
גם בשן שעברה סתימה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה אי אפשר לעשות הבהרת שיניים - תגובה
ד``ר גלית כהן18/10/2010כי חומרי סתימה לא מלבינים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הייאיילת17/10/2010
התחלתי לעשות הלבנה עם סד וחומר 20 % ואני אחרי הפעם הראשונה והופיעו לי על השיניים כתמים לבנים כמו עיגולים קטנים השאלה אם ככה זה צריך להיות או להפסיק?
זאת נשמעת תגובה נורמלית?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר היי - תגובה
ד``ר גלית כהן18/10/2010להפסיק ולחזור לרופא שיראה לפני שזה נעלם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריח רע מהפה מגורם לא ברוראלי17/10/2010
שלום, בשנים האחרונות(בן 17) אני סובל מריח רע מהפה(האח העיר, ואני גם שם לב לאנשים שמתרחקים כאשר אני מדבר) ואני מעוניין לברר את שורש הבעיה.
החניכיים שלי במצב טוב, ואני מצחצח "בקו" השן-חניכיים.
לכן התחלתי לחשוב על סיבות אחרות לבעיה, אני סובל מנזלות כרוניות, והפה שלי יבש, וחשבתי שאולי זו הבעיה.
כך או כך, מה עליי לעשות, ואילו רופאים מומחים יוכלו לייעץ לי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריח רע מהפה מגורם לא ברור - תגובה
ד``ר גלית כהן18/10/2010נשימת פה ויובש פה הם גורם מוכר לריח פה. פנה לרופא אאג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קבלת צילום שעשיתישחר17/10/2010
שלום רב
אני זקוקה לצילום שעשיתי ושנמצא אצל רופא השיניים שמטפל בי. האם מחובתו לתת לי אותו ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קבלת צילום שעשיתי - תגובה
ד``ר גלית כהן18/10/2010אם הוא בצע טיפולים לאחר הצילום, הוא ירצה לשמור (וחייב לפי חוק) לשמור את הצילום לתעוד הטיפול שבצע.
אם זאת בפרוש זכותך לבקש העתק של הציילום. יש מרפאות שיכולות לבצע העתקה במקום ויש מרפאות שלא יכולות להכין זאת מיידית. המרפאה יכולה לדרוש תשלום על העתק, בעיקר אם צריך לשלוח להעתקה חיצונית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)




