מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- האם נכון טיפול שורש??????אתי13/09/2010
עשיתי נקוי שיניים אצל רופא שיניים בהרדמת הפה.כל פעם רבע פה.
קבלתי רגישות באחת השיניים גם לקור וחום ובכלל ללא יכולת לצחצח את המקום. רופא השיניים צילם את השן ואמר שאין צורך בטיפול שורש ושהרגישות תחלוף בעצמה,ואם הרגישות לא תחלוף ממליץ על טיפול שורש.לדאבוני אני מתלבטת כי הרגישות כבר מעל לחודשיים,עם אי נוחות מירבית.
לעצתכם הטובה אצפה:
האם כדאי לעשות טיפול שורש בגלל הרגישות או מה עלי לעשות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא ניתן לענות ללא בדיקה
ד``ר גלית כהן18/09/2010ככלל נמנעים מטיפול שורש אם לא חייבים. אם זאת גירוי ממושך בזור כיסי החניכיים יכול לגרום לטיפול שורש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתר בצבע שלא התאים למראה הכלליעמית13/09/2010
הרופא הראה לי מספר דוגמאות לבחירה וציין בפני שהיא סופית ואינה נתנת לשינוי לאחר יצור הכתר...בביקור האחרון לצורך הלבשת הכתר נמצא כי הוא אינו מתאים ובולט בכהותו ליד השאר...הוא אמר שישנה אפשרות לשחזר אותו לצבע הנדרש בתוספת תשלום...
1-איפה אחריותו של הרופא בתוך הסיפור.....?(קבל את מלוא התשלום עבור המוצר הנדרש...)
2-האם השחזור יפגום באיכות הכתר המשופץ...?מאחר ויעבור ציפוי שיצריך את השחזתו לצורך העניין...בטוח אני במאה אחוז שבחרתי את המתאים ביותר...אך קבלתי משהו אחר...אבל לך תוכיח משהו בתוך הסבך הזה של רפואת השיניים...בכל אופן אשמח אם תהיה התיחסות לנקודות שהעלתי..תודה מקרב לב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צבע כתר
ד``ר גלית כהן18/09/2010ניתן בהחלט להגיע לצבע מתאים לשיניים הסמוכות. לעיתים זה מצריך ביקור במעבדה להתאמה סופית של הצבע.
לגבי עלויות, זה בינך לבין הרופא שלך, אני לא יודעת מה סוכם בינכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רפואת שיניים!רזי12/09/2010
בעוד שנה חברתי מסיימת ללמוד רפואת שיניים באוניברסיטת ציריך אשר נמצאת בשוויץ,במידה ותרצה להיות רופאת שיניים בישראל מה עליה לעשות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מבחני רישוי ופניה למשרד הבריאות
ד``ר גלית כהן18/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שחיקה חומציתדורית12/09/2010
שלום לרופאים הנפלאים... אני מקווה שלמרות אורכה של ההודעה אקבל התייחסות. נדרש לי אומץ רב לרשום את השורות הבאות ואני ממש זקוקה לעזרה.
תודה מראש!
אני בתהליך שיקום ממחלת בולמיה שמשכתי קרוב ל 20 שנה.
בתקופות ה"קשות יותר" הייתי מקיאה פעם ביום.
מצב השיניים הקידמיות שלי רע מאוד בעיקר מבחינה אסטטית. מעבר לכך, בזכות טיפול קפדני בשיניים (במהלך כל חיי, ביקורים קבועים אחת לחצי שנה אצל הרופא והשיננית) המצב בשליטה (אין עששת או בעיות אחרות).
למרות שרופא השיניים שלי יודע על הבעיה, מאוד קשה לי לשוחח איתו על פתרונות התחום האסטטי (והרי אני זו שהבאתי עצמי למצב זה) רגשות האשם והבושה מקשים עלי מאוד לבקש ממנו פתרונות אסטטיים ובכלל לדבר איתו על הנושא באופן ישיר. מכיוון שהשיניים מאוד התקצרו, ואחת אף נשברה, הוא השלים לי אותן עם סתימה לבנה שהחזיקה מעמד כבר מעל 5 שנים ולאחרונה הוחלפה באחת השיניים. לצערי פיתרון זה אינו מספק מבחינה אסטטית וגם כאמור מוגבל מבחינת העמידות (כמובן שאני מקווה שלא לחזור להרגל הנורא אבל אין כרגע לדעת).
1. האם ישנו פיתרון "ציפוי" לשתי השיניים הקידמיות שאיננו כתרי חרסינה? האם כתרי חרסינה מתאימים או עתידים להיפגע גם הם מתופעות אותה מחלה ערורה?
2. אני משתמשת באלמקס ג'ל ובשטיפות פה ובשנה האחרונה החלפתי גם את משחת השיניים ל"פרונמל" של סנסודין בנוסף, המליץ הרופא על שימוש בסד לילה. האם יש עוד משהו שאוכל לעשות על מנת לצמצם נזקים ככל האפשר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שחיקה חומצית
ד``ר גלית כהן18/09/2010השיקום האפשרי מבחינה אסתטית יצריך כתרים או ציפויי חרסינה, מחייב כמובן בדיקת התאמה יסודית. אבל כתרים מכסים על השיניים וסיכויי התפתחות העששת אף גבוהים יותר מאשר ללא כיסוי השיניים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זיהום\דלקת כתוצאה מסתימה לבנהeli barashi12/09/2010
יש לי סתימה לבנה בשן קידמית מלפני כ-12 שנה.
בצילום שנעשה בבדיקה שיגרתית התגלה כתם שחור בשורש השן והרופא אמר שזה כנראה דלקת כתוצאה מרגישות לסתימה.
1. האם ידוע בספרות או מנסיונך שישנה רגישות לסתימות לבנות?
2. האם יש דרך נוספת לטפל בדלקת ללא צורך בטיפול שורש וכך להימנע מהתקנת כתר בשן קידמית?
3. מהו הטיפול המומלץ (לייזר, ניתוח, אנטיביוטיקה...)
תודה,
אלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סתימה שהגיעהלטיפול שורש
ד``ר גלית כהן18/09/2010סתימה גורמת למעין גירוי לעצב, ובהחלט יכולה לגרום לפגיעה בעצב , המצריכה טיפול שורש .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול אחר פרט לטיפול שורש המצריך כת
eli barashi19/09/2010תודה רבה על תשובתך,
אני אשמח עם תוכלי לענות לי על המשך שאלתי,
אני מעוניין להימנע מכתר בשן קדמית.
1. האם יש טיפול אחר פרט לטיפול שורש המצריך כתר?
תודה מראש,
אלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאם צריך טיפול שורש אין ברירה
ד``ר גלית כהן20/09/2010אבל לא כל טיפול שורש מצריך כתר. תלוי בשן ובסגר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתר לקויממננ11/09/2010
כתר
לפני בערך 14 שנה עשו לי כתר לאחר טיפול שורש על השן הטוחנת עליונה
כיום יש פס שחור מסביב לכתר בנוסף יצא לי משם הרבה דם .
רציתי לדעת מה ההתרשמות הראשונית ממצב זה?
כמו כן במה כרוך החלפה של כתר זה ?
הכתר נראה כמו מפלסטיק גמיש כזה כך שאין לי מושג איזה סוג זה ?
כמו כן אם תוכל להפנות אותי על מידע באינטרנט על החלפת כתרים
חור בשן
בשן טוחנת עליונה בצידה של השן , השן עם סתימה מכסף
כמו כן חור בין שתי שיניים טוחנות שתיהן עם סתימה מכסף
במה כרוך טיפול מסוג זה ?
שן בינה
שנשברה בצידה (כנשברה זה הרגיש כאילו יצא לי לכלוך מהפה)
חתיכה דקה אך כשאני מעבירה אצבע מרגישים את השבר
השן נמצאת בצידה העליון של הלסת
מה עושים במצב כזה?
האם חייבים לעקור
כי אני כן מרגישה שיש צורך בעדינות מיוחדת כאני אוכלת
ולפעמים זה מרגיש כאילו יוצאים לי משם פירורים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שן מתפוררת
ד``ר עדי אריאלי11/09/2010יש לגשת לבדיקה ולברר האם השן נשברה כתוצאה מטראומה או שמדובר בעששת. בהתאם לחומר השן שנותר לאחר השבר או שיוותר לאחר סילוק העששת יוחלט אם יש צורך בעקירת השן.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שן שנשברה לתינוק בן שנתייםיעל10/09/2010
שלום רב,
היום נשברה לבני בן השנתיים השן העליונה הקדמית (חלק ממנה, לא כולה). הצבע של השן כרגע בסדר. הילד מתפקד כרגיל. כשאני נוגעת לו בזה הוא בוכה.
מה עליי לעשות????* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תינוק
ד``ר עדי אריאלי11/09/2010שלום יעל
כדאי ללכת לרופא להיבדק (ורצוי אצל פדודונט- מומחה לטיפולי שיניים בילדים). השן עלולה להיות שבורה ובנוסף יתכן שנגרם נזק לנבט המתפתח של השן הקבועה. במקרים כאלה יש לטפל מייד.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול שיניים בהרדמה מלאהמיטל פינקלשטי09/09/2010
שלום
עברתי לפני 3 ימים טיפול שיניים בהרדמה מלאה במהלכו עשו לי 7 טיפולי שורש.
יש לי נפחיות גדולה בשפתיים ועדיין חוסר תחושה בחלקים מסוימים בפה? האם זה הגיוני?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחזור לרופא שטיפל בך
ד``ר עדי אריאלי11/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף-אנטיב בשבוע 16 להריוןאימא מירי08/09/2010
שלום, יש לי כאבים עזים באזור החניכיים של שיני הבינה. היום בביקור דחוף אצל רופא שיניים קיבלתי אנטיביוטיקה מוקסיפן, 500 מ״ג, שלוש פעמים ביום, חמישה ימים בגלל דלקת באזור החניכיים. אני חוששת ליטול אותה בגלל הפחד מפגיעה בעובר חס וחלילה. מה לעשות? האם אי-נטילת אנטיביוטיקה יכולה לגרום נזק? האם נטילת אנטיביוטיקה יכולה לגרום נזק? אודה לתשובתכם הדחופה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון
ד``ר עדי אריאלי11/09/2010התרופה ניתנה על ידי רופא בגלל הזיהום ולכן אי נטילת אנטיביוטיקה עלולה לגרום לזיהום להתפשט וזה בוודאי שאינו רצוי לעובר. .
אין בעיה בנטילת מוקסיפן במהלך ההריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם זה מסוכן לעשות סתימה לפני טיסה?נמרוד07/09/2010
שלום,
אני מחר בבוקר טס, והיום בבוקר עשיתי בדיקה לשיניים שבו הרופאה אמרה לי שיש לי סתימה ולא כדאי לחכות עם זה.
נקבע לי תור להיום ב 17:30, כאשר הטיסה מחר ב6.
האם זה יכול להוות סיכון (כאב שיניים בטיסה?) והאם לא כדאי לחכות לאחרי שאני אחזור ( עוד קצת פחות מחודש)..
אשמח לתשובה בהקדם ( התור עוד 3 שעות....)
תודה רבה מראש!!
נמרוד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיסה
ד``ר עדי אריאלי11/09/2010שלום נימרוד,
קצת באיחור אבל בכל זאת. זה תלוי בעומק הסתימה ובסיכוי לכאבים לאחר הטיפול. יש לשקול האם המתנה של חודש תעשה את ההבדל.
טיסה נעימה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיננית ??!קוקי06/09/2010
שלווום ...
האם זה כדאי ללמוד שיננית , האם זה מקצוע שחשוב בחיינו ?
מה רופאי השיניים חושבים על עבודה זו ?
אם למדתי שיננות למשך שנתיים ורציתי להמשיך וללמוד רפואת שיניים
(וזה רצוני) האם הקורסים ואת כל מה שלמדתי יעזור לי בעתיד בלימודי רפואת שיניים
האם יש מסלול מסויים להמשיך לימודי רפואת שיניים לשינניות ??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ?1
קוקי09/09/2010?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיננית
ד``ר עדי אריאלי11/09/2010מקצוע השיננות חשוב מאוד כמקצוע עזר לרופא השיניים.
לימודי השיננות נפרדים מלימודי רפואת השיניים ואין מסלול המשכי.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקתנעמה06/09/2010
שלום רב
בעלי היה אצל רופא שעשה לו בשתי שיניים טיפול שורש, מבנה וסתימה כלומר ללא כתר.
ועכשיו בשני המקומות יש לו דלקת?
ממה יכולה להיות הדלקת ומה עושים במקרה כזה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת
ד``ר עדי אריאלי11/09/2010שלום נעמה,
דלקת יכולה להיות ברקמת החניכיים או באזור שסביב השורש. כדאי לגשת לבדיקה לבירור המקור לדלקת שכן אופציות הטיפול רבות והן נגזרות מהאבחנה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקירת שן כלואהמיכל04/09/2010
שלום לצוות הרופאים,
עליי לעבור עקירת שן בינה כלואה בשבוע הבא (ע"י מומחה בהדסה)והדבר מפחיד אותי מאוד, משום שתהיה זו פעם ראשונה שאעשה טיפול רציני באופן יחסי בשיניים.
האם תוכלו לומר לי במה כרוך הדבר, האם זה נחשב לטיפןל חריג לעומת למשל טיפול שורש או עקירה רגילה? ומבחינת הכאב? האם יש מקום לחשש מפני כאב בלתי נסבל?וכמה זמן אורכת עקירה מסוג זה?
אודה למענה,
מיכל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
ד``ר עדי אריאלי11/09/2010לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_כירורגית_פה_ולסת_סרטן_הפה_והלוע' id=link]כירורגית פה ולסת, סרטן הפה והלוע[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתם לבן בשןאלון03/09/2010
שלום,
התייעצתי עם מספר רופאי שיניים לגבי הכלמת כתם לבן בשן קידמית והטיפול שעליו רובם המליצו לי הוא מעין "שיוף" של אזור הכתם ואז השלמת השקע שנוצר בחומר כך שלא יראו שום הבדל בין שאר השן לבין המילוי. נאמר לי גם כי אם הכתם עמוק אז הטיפול יטשטש אותו ולא יעלימו. השאלות שלי:
1. כמה הטיפול באמת עוזר?
2. האם אין סכנה של שבירת השן? הכתם מגיע ממש עד לקצה השן בו היא דקה
3. האם הטיפול לא פוגע בשן?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתם לבן
ד``ר עדי אריאלי03/09/2010שלום אלון,
אם אני מבין נכון הטיפול שהוצע לך הוא הסרת הכתם והשלמתו עם שיחזור (סתימה)בצבע שן. כל נגיעה בשן משמעותה אובדן חומר שן אך לעיתים עושים זאת למטרות אסתטיות וזה בסדר. לגבי סכנת שבירת השן איני יודע מהו היקף הכתם ומיקומו ולכן איני יכול לענות ללא בדיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתר + חור בשןחח01/09/2010
כתר
לפני בערך 14 שנה עשו לי כתר לאחר טיפול שורש על השן הטוחנת עליונה
כיום יש פס שחור מסביב לכתר בנוסף יצא לי משם הרבה דם .
רציתי לדעת מה ההתרשמות הראשונית ממצב זה?
כמו כן במה כרוך החלפה של כתר זה ?
הכתר נראה כמו מפלסטיק גמיש כזה כך שאין לי מושג איזה סוג זה ?
כמו כן אם תוכל להפנות אותי על מידע באינטרנט על החלפת כתרים
חור בשן
בשן טוחנת עליונה בצידה של השן , השן עם סתימה מכסף
כמו כן חור בין שתי שיניים טוחנות שתיהן עם סתימה מכסף
במה כרוך טיפול מסוג זה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר + שן בינה
חח01/09/2010שן בינה
שנשברה בצידה (כנשברה זה הרגיש כאילו יצא לי לכלוך מהפה)
חתיכה דקה אך כשאני מעבירה אצבע מרגישים את השבר
השן נמצאת בצידה העליון של הלסת
מה עושים במצב כזה?
האם חייבים לעקור
כי אני כן מרגישה שיש צורך בעדינות מיוחדת כאני אוכלת
ולפעמים זה מרגיש כאילו יוצאים לי משם פירורים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמה דילגו עליי?
ממננ04/09/2010???????
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכתר+חור
ד``ר עדי אריאלי11/09/2010יש לבדוק את תקינות הכתר, המבנה וטיפול השורש ובנוסף את הרקמה התומכת (עצם וחניכיים). האפשרויות הן רבות ואיני יכול לענות ללא בדיקה. מקור הפס השחור סביב הכתר יכול להיות כתוצאה מסוג המתכת או כהשתקפות מהשורש. לגבי הסתימות יש לסלק את העששת ולשחזר.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




