מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צביעת שיניים כתוצאה משטיפת פהרועי01/09/2010
האם שטיפת פה לתקופה ממושכת במי פה של פרדונטקס המכיל כלורהקסידין בכמות מזערית של 0.06 אחוז צובעת את השיניים בטווח הארוך??
הבנתי שכלורהקסידין כן צובע* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מי פה
ד``ר עדי אריאלי03/09/2010שלום רועי,
איני יודע ספציפית לגבי המוצר הזה אבל ידוע שכלורהקסידין בשימוש ממושך גורם לצביעה חיצונית של השיניים. בכדי להקטין את הצביעה מומלץ לנקות היטב את השיניים לפני השימוש במי הפה. בכל אופן, צביעה זו יורדת בקלות בפוליש אצל השיננית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום שאלה בנוגע למברשת שינייםעדי31/08/2010
שלום,
השאלה שלי אם אני סובלת מדלקת חניכיים קטנה עד בינונית במה עדיף לצחצח במברשת שיניים חשמלית או ידנית?
תודהץ* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מברשת שיניים
ד``ר עדי אריאלי03/09/2010שלום עדי
אין עדיפות של מברשת חשמלית על מברשת ידנית ומה שחשובה היא טכניקת הציחצוח. ביחרי את אביזר הניקוי שאת מעדיפה והשתמשי בו לפי הוראות הרופא/השיננית.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כמה שאלותסוזן30/08/2010
היתי בבדיקה במרפאת שינים ויש לי כמה שאלות:
1.הגעתי מלכתכילה בגלל שיש לי שן שהסתימה בה התפוררה וכול הזמן נתקע שם אוכל אבל לפני כמה זמן נגסתי עליה והיו לי כאבים חדים וחזקים.הרופא אומר שצריך טיפול שורש.האם זה הגיוני?לא צריך להחליף את הסתימה?
2.לפי הצילום במרפאה ,הוא אמר לי שצריך סתימה ענקית(ואולי גם טיפול שורש)בשן שאני בקושי מרגיש רגישות בה(אולי קצת מאוד כשאוכלת סוכר)שוב,האם זה הגיוני?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איני יכול לענות ללא בדיקה
ד``ר עדי אריאלי03/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניקוי שינייםשוש29/08/2010
אני ובעלי בני 50,השיננית ממליצה לנקות את השיניים בחוט דנטלי או במשהו נוסף שבקצהו מין מברשת קטנה מגולגלת לניקוי בין השיניים
ברצוני לדעת ,בעלי המליץ לילדים של בני 24,ו-19 לנקות את השיניים בקיסמים
אני חושבת שזה לא נכון כי להם כצעירים אין עדיין נסיגת חניכיים ואז בכדי להכניס אצ הקיסם זה ממש לחפור
מה הנכון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניקוי
ד``ר עדי אריאלי03/09/2010שלום שוש,
את בהחלט צודקת. יש להתאים את אמצעי הניקוי למצב השיניים בפה. במשנן מרווח מומלץ להשתמש בקיסמים דנטליים או במברשות מתאימות. במשנן צפוף (אצל צעירים לרוב) הקיסם אינו מסוגל לעבור מצד לצד ואז עלולה להתקבל דחיסה של המזון במקום הוצאתו ולכן מומלץ להשתמש בחוט דנטלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שחור בחיבור בין השן לחך-מצורף תמונהסמי29/08/2010
שלום.
לפני כשנתיים עשיתי כתר בשן המדוברת (שן 12 אם אינני טועה) לאחר הטיפול שמתי לב לגוון השחור הזה אבל הייתי בטוח שזה יעבור הזמן אך זה לא עבר כמו שאתם רואים.
רציתי לדעת בבקשה מהם הפיתרונות האסתטיים יותר ע"מ שהצבע השחור ייעלם
האם זה דורש החלפת כתר או שמא יש דרך להסיר את הצבע?
האם יש צורך ברופא שיניים שמתמחה באסתטיקה (אם יש התמחות כזו בכלל)?
כמו כן אם אוכל לקבל המלצות לרופאים כאלו באיזור נהריה
תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פס שחור
ד``ר עדי אריאלי03/09/2010שלום סמי
מקורו של הפס השחור שהתקבל יכול להתקבל מהשוליים המתכתיים של הכתר או מהשתקפות של שורש או מבנה כהים. קיימים כיום טיפולים שיקומיים אסתטיים ללא מתכות שיכולים לפתור את הבעיה.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שנייםגנטו29/08/2010
יש לי שיניים שמתנדנדות טיפה (שיניים קקידמיות) אני לא רוצה להוריד אותם יש פיתרון מסויים שיכול לעזור לי?
אם אפשר לחזק שיניים מתנדנדות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניידות
ד``ר עדי אריאלי03/09/2010שלום גנטו,
לעיתים ניתן להקטין ניידות בשיניים באמצעות טיפולי חניכיים וטיפולים פרותטיים אך תחילה יש לוודא את הגורם לניידות ואת סיכויי ההישרדות של השיניים הניידות.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום מהשןטל29/08/2010
שלום
יש לי שתי שיניים טוחנות עליונות עם מעין "שפיצים" מאחור, וכל קיץץץ אחת משיניים הנ"ל חותכת לי את הלשון.
לפני כמה ימיים, השן קצת הציקה לי אז נגעתי בה ולהפתעתי הרבה גיליתי שיש לי דימום קל מתוך השן עצמה.לא מכיוון החניכיים כלל, הן אפילו אינן כואבות.
האם זה הגיוני שיהיה דימום משן ללא חבלה? ומה זה יכול להיות ן/ תןצאות אפשריות?
כמו כן כבר כשבוע יש לי כאבים ממפרק הלסת שמקרינים לאוזנייים, אני מקפידה על כלכלה רכה ועל אנטיביוטיקה פעמיים ביום על פי המלצת רופאת המשפחה, אך, ללא שיפור. האם יש קשר בין הדברים?
בתודה מראש ושבוע טוב.
טל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דימום מהשן
ד``ר עדי אריאלי03/09/2010שלום טל
דימום מהשן אפשרי אך רק במקרה של שבר כותרתי עמוק ואז זה בדרך כלל מלווה בכאבים. מקור אחר לדימום הוא חניכיים. לגבי הקשר בין הכאבים לבעיית המפרק איני יכול לענות ללא בדיקה. ממליץ לגשת לבדיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודהה רבה
טל05/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול שורשחגית28/08/2010
האם סביר ששלושה ימים לאחר טיפול שורש יש כאבים חזקים במיוחד כאשר אוכלים על השן או כאשר השן העליונה סוגרת על התחתונה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול שורש
ד``ר עדי אריאלי03/09/2010שלום חגית,
לאחר טיפול שורש יש לעיתים רגישות שעלולה להמשך עד שבועיים והדבר לרוב אינו מעיד על בעיה. במקרה של כאבים חזקים כדאי בכל זאת לחזור לרופא שטיפל בשן לביקורת כדי לבדוק שהכל תקין.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוףףמעיין28/08/2010
שלום!
ביום שני הקרוב אני אמורה לבצע עקירה של שן בינה..רציתי לדעת אם כדאי כבר ביום ראשון להתחיל לקחת אנטיוביוטיקה כדי למנוע בעיות והתנתפחות של ההאזור? האם זה באמת יכול למנוע או להקל על התנפחות צפויה? בכל מקרה האם זה מזיק??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנטיביוטיקה
טל29/08/2010מנסיוןן פרטי שלי (עברתץי 4 עקירות של שיני בינה בשנה האחרונה) לא תמיד צריך לקחת אנטיביוטיקה לאחר העקירה זה תלוי בשיקול הדעת של הרופא המטפל.
מה גם שאסור לקחת תרופות מרשם ללא הוראה מפורשת מרופא זה יכול לגרום ליותר נזק מאשר תועלת..
החלמה מהירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאנטיביוטיקה
ד``ר עדי אריאלי03/09/2010שלום טל,
לא בכל עקירה נותנים אנטיביוטיקה ולכן לא כדאי ליטול תרופות סתם וללא הוראת רופא. אין לכך שום יתרון ואם לדעת הרופא יהיה צורך באנטיביוטיקה אז אפשר להתחיל ביום העקירה.
שתהיה עקירה קלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חור בחךעומר27/08/2010
היי
בשעה טובה שן הבינה האחרונה שלי סוף סוף יוצאת לעולם, הבעיה היא שהיא יוצאת מאוד מאוד לאט !
שתוצאה מכך היא דוחפת את החך החוצה ולמעלה נשארה לי חתיכת בשר מעל לשן, מה שיצר מעין כיס אוויר עם חור קטן בפנים.
רופא השיניים המליץ לי להשתמש בקורסודיל כיוון שמדי פעם יש לי כאבים באיזור החך, האם הכאב נובע מחוסר היגיינה ? והאם אפשר לעשות משהו בקשר לזה ? או שפשוט צריך לחיות עם הדברים עד ששן הבינה תצא לגמרי ??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שן בינה
ד``ר גלית כהן27/08/2010זה תהליך הבקיעה הנורמלי. אם אין שיניויים קיצוניים מחכים בסבלנות דל הבקיעה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- די דחוף..אלון27/08/2010
אני אמור לבחור אם לעבור טיפול של הסרת כספית מהשן אם לעברו עם צינור חמצן או לא. האם צינור כזה יכול להזיק? האם כדאי להמנע ממנו? אני מפחד שרמת החמצן בצינור תהיה גבוהה מדי.. האם 100% החמצן שקיים במיכל לא פוגע בי? אני צריך תשובה ממש דחוף תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא מבינה את מהות הטיפול
ד``ר גלית כהן27/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמהות הטיפול
אלון28/08/2010זו סתימה שרופא קבע שעלי להחליפה. כנראה שהיא עתידה לגרום לי לטיפול שורש או משהו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול שורשבן יהודה27/08/2010
יש לי ילד בן 16 שנמצא כרגע בתהליך של יישור שיניים. במהלך התהליך שייפו לו את השיניים בצדדים, על מנת שיהיה מספיק רווח בינהם.
האם התהליך של שיוף השיניים יכול להזיק ולהוביל למצב שהילד יצטרך כעת טיפול שורש?
תודה רבה מראש,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר "שיוף שיניים"
ד``ר גלית כהן27/08/2010השיוף שנעשה לצרכי יישור שיניים הוא קל מאד ובגבולות האמייל ואינו גורם לכל נזק
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חומציות בשינייםטליה27/08/2010
התחלתי לסבול מרגישות נוראית בשיניים .הרופא איבחן סדקים בשיניים הקידמיות והיום עברתי טיפול שורש אין כרגע הקלה ,אמרו לי שזה יכול לקחת כמה ימים,אך עדיין אני מרגישה חומציות גבוהה בפה עם רגישות למגע פיזי בבדים ,ניירות וכו' מה עליי לעשות כדי לאזן משחות ,סנסודיין וצחצוח רק מגבירות תחושה בלתי נסבלת עליי לציין שאני צמחונית והתזונה שלי עשירה בעיקר בפחמימות .אשמח לקבל עזרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חומציות בשיניים
ד``ר גלית כהן27/08/2010ישנן משחות שיניים האמורות לסייע לרגישות. מעבר לכך צריך בדיקה יסודית יותר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שתלים שנדחודני26/08/2010
עברתי טיפול ארוך וקשה של המת סינוס השתלת עצם ושמונה שתלים, בתקופת ההמתנה לשיניים נדחו שלושה שתלים, הרופאה טוענת שאין אחריות לשתלים , ולכן גם לא מזכים עבור שתלים אלה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כל מרפאה ועקרונותיה
ד``ר גלית כהן27/08/2010אבל ככל, לא מקובל לזכות על שתלים שנדחו. הרי מראש הוסבר לך שאין 100% הצלחה. טיפול רפואי הוא טיפול ולא תוכנת מחשב. אם זאת בחלק מהמרפאות , אם ניתן ,חוזרים על השתלים שנכשלו ללא חיוב נוסף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צילום דיגיטליעדי26/08/2010
בתי היתה זקוקה לצילום פריאפיקלי ומצאנו מכון שנאמר בו שהצילום דיגיטלי. יחד עם זאת הם השתמשו בפילם וטענו שהוא פילם דיגיטלי רב פעמי. האם זה נחשב צילום דיגיטלי?פתח בחלון חדש הדפסת ההודעה הוספת תגובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש צילום דיגיטאלי עם פילם רב פעמי
ד``ר גלית כהן26/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)




