מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- קרם לחותדנה18/06/2008
שלום..
קניתי קרם לחות של ד"ר עור..רשום עליו לעור בעייתי..מחדש תאים מתים וכו'..העור שלי אינו בעייתי רק שמידיי פעם יוצאים לי פצעים..יש לי עור מעורב..קצת שומני..אמרו לי שהקרם לא מתאים לי כיוון שהוא מכיל חומרים ומרכיבים שיכולים להזיק..קניתי אותו כי חשבתי שההיפך נכון ושהוא יכול למנוע את יציאת הפצעים הבודדים שיוצאים מידיי יום..(לקחתי ראקוטן לפני כשנה וחצי)..האם אתה ממליץ לי להשתמש בו?
בתודה מראש
דנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
קרם לחות
ד''ר סמדר שרייבר23/06/2008לא מכירה את המוצר המסוים הזה. אם עדיין את סובלת מפצעי אקנה כדאי לך לשקול טיפול פוטודינמי. תוכלי לקרוא יותר על הטיפול דרך האתר שבראש הפורום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רוקאטן....להלה17/06/2008
האם זה נכון שרוקאטן פוגע בגלולות וצריך להתשמש באמצעי מניעה נוסף? ואם זה ככה כמה זמן אחרי הפסקת הטיפול ברוקאטן אפשר להתחיל לשתות גלולות ולהיות מוגנת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
רואקוטן
ד''ר סמדר שרייבר23/06/2008את זה תצטרכי לשאול את רופא העור שרשם לך רואקוטן אם המינון שנתן בכלל ישפיע לרעה על הגלולות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה
b,h24/06/2008אפשר לשאול האם הרוקטאן עזר לך אודה לך אם תגיבי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה לרופאה ותשובה לגיא
להלה25/06/2008לקחתי רוקאטן במשך שבועיים 20mg זאת כמות קטנה אז זה לא משפיע על הגלולות או שכן כדאי לחכות חודש עד קיום יחסי מין ללא קונדום? ולגיא...הרוקאטן עזר לי מאוד שתיתי אותו רק במשך שבועיים כי מצב האקנה שלי היה מאוד קל וזה בהתחלה החמיר אבל לאחר מכן זה עזר הייתי ממשיכה לשתות בשמחה כי זה עוזר אבל מבחינה בריאותית זה קשה וגם השפתיים נורא התייבשו וזה הפריע לי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה חלקית
ד''ר סמדר שרייבר27/06/2008הלה, לא לגמרי ברור אם רואקוטן משפיע על ירידת ההגנה של הגלולות. אני לא נתקלתי במי שנכנסה להריון חלילה אחרי רואקוטן ותוך כדי נטילת גלולות. וזה נכון במיוחד לגבייך כשנטלת רק שבועיים מינון נמוך! אבל מכיון שתכנון המשפחה הוא ענין כל כך רגיש כדאי שתתיעצי עם הגניקולוג/ית שלך שהם אלו שאליהם מתנקזים גם מקרים נדירים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפתרון לקמטים,נשירה ועור רפוינמרוד17/06/2008
GALVANIC SPA 2- המכשיר שהופיע בערוץ 2.מתוחכם מהפכני וייחודי,
להיט מטורף באירופה וארה"ב ל"גיהוץ" קמטים בפנים וצלוליט בגוף ולהגברת צמיחה של השיער לבעלי שיער דליל.
מחיר שווה לכל נפש. אנטיאג'ינג מדהים. תוצאות משמעותיות תוך 15 דקות.
מתאים לגברים ונשים, להביא את פינוק הספא הביתה,באמצעות זרם גלווני עדין, לפנים, לגוף ולשורשי השיער. 4 ראשים מתחלפים.
לפרטים וטיפול הדגמה חינם ולא התחייבות:
052-44428
או באתר העסק : www.fun-work.net/gal* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
איפה כאן השאלה?
ד''ר סמדר שרייבר23/06/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מתלבטb,h16/06/2008
אני סובל מאקנה 10 שנים בן 25 ואני מתלבט האם לעבור טיפול פוטודינמי או ללכת על רוקטאן שבתקווה יחסל אחת ולתמיד תמחלה הארורה הזו לפי מה שקראתי בפורום הבנתי שהטיפול הפוטודינמי אינו יעיל לאנשים שסובלים מאקנה תקופה ארוכה ויש צורך בטיפולים נוספים האם זה נכון מה האחוזים שנפטרים מהמחלה הזו לתמיד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אקנה
ד''ר סמדר שרייבר23/06/2008אנשים שסובלים מאקנה תקופה ארוכה אי אפשר להבטיח להם ריפוי תמידי לא עם רואקוטן ולא עם טיפול פוטודינמי. יתכן שאחרי תקופה תצטרך לחזור על הטיפול. ההבדל שטיפול פוטודינמי בטיחותי ואינו פוגע במערכות הגוף, בעוד טיפול ברואקוטן דורש מעקב ובדיקות לודא שאין נזקים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתם בפניםביבה16/06/2008
אני בחורה בת 20 ויש לי כתם בפנים [לא מלידה] פגמנטציה,או בהרת שמש [נראה קצת כמו לכלוך] האם אפשר להסיר זאת בטיפול פוטודינאמי,וכמה זה עשוי לעלות
תודה ,ביבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כתם בפנים
ד''ר סמדר שרייבר16/06/2008צריך לראות אותך כדי לבדוק אם מתאים לטיפול פוטודינמי. הביקור לא מחיב אותך בתשלום ותקבלי פרטים על עלות. תוכלי לקבוע תור 08-9779981
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צלקת במצחקובי15/06/2008
שלום לך יש לי צלקת בת חצי שנה במצח שנראה כחתך כארבע ס"מ היא טיפ טיפה מוגבת מעל העור היא קלואידית השאלה שלי האם העור עוד ימתח עם הזמן והיא תהיה שטוחה וככה אולי עם הזמן אפשר לתשטש אותה או שהזמן יעשה את שלו...אודה לך מאוד קובי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
צלקת במצח
ד''ר סמדר שרייבר16/06/2008צלקת בת חצי שנה יכולה עדיין להשתפר. תעקוב בחודשים הקרובים מה המגמה. אם לא, יש אפשרות לשפר אותה עם טיפול פוטודינמי או טיפול לייזר מיוחד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רוקאטןלהלה12/06/2008
הפסקתי לשתות היום רוקאטן יעני היום זה הכדור האחרון... מתי אוכל להתחיל לשתות אלכהול? מחר? מחרותיים? עוד חודש?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
רואקוטן
ד''ר סמדר שרייבר13/06/2008תצטרכי להתיעץ עם רופא העור שטיפול בך ומכיר את המינון והבדיקות מעקב שהיו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ויטיליגורונית בן אברה12/06/2008
אני סובלת מויטיליגו בפנים שהולך ומחריף.
האם אפשר לבצע טיפול של איפור קבוע באופן רפואי ואם כן היכן בארץ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ויטיליגו
ד''ר סמדר שרייבר13/06/2008צריך מאפר מקצועי ובד'כ זה לא רופא אלא קוסמטיקאית שהתמחתה בזה והיא גם עובדת עם רופאים. דיברתי לאחרונה עם מאפרת מקצועית כזו ותוכלי לפנות אליה לקבל עוד פרטים. ורד 050-5357874 . ממנה אני יודעת שצריך הרבה טיפולים כדי להשיג תוצאה טובה בויטיליגו וזו העבודה הכי קשה של המאפר הקבוע. למשל הרבה יותר קל לציר עטרה אחרי שחזור שד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נישרפתי בשמשיעל12/06/2008
נישרפתי בשמש , כל אזור הרגליים אדום והצוואר .
רציתי לדעתי אם בהכרח העור יתקלף לי ?
בנוסף זה צורב ליי נורא ..
מה אפשר לעשות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
נשרפת
ד''ר סמדר שרייבר12/06/2008כוית שמש לא תמיד מתקלף, תחכי כמה ימים ותדעי. רצוי שתשתי הרבה ואפשר להרגיע את הצריבה עם ג'ל אלוורה או ג'ל קלנדיל. עדיף לשים אותם במקרר ואז נעים יותר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד כמה שאלות
יעל12/06/2008האלוורה אמורה למנוע את ההתקלפות ?
ומתי האדמומיות אמורה לרדת ?
וכמה פעמים ביום להישתמש באלוורה ?
תודה רבה ..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
עוד תשובות
ד''ר סמדר שרייבר13/06/2008לא מונעת התקלפות.
עד שבועיים.
4 ביום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אשמח לקבל תשובה...!!אורי11/06/2008
יש לי נקודות על הרגליים מהגילוח. הנקודות לא בולטות מעל פני העור אבל הן נראות בבירור.
האם פילינג אסתטי הוא מה שיעזור להפטר מהן או שרופא עור ??
יש הצעות לתרופות...??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
נקודות מגילוח
ד''ר סמדר שרייבר12/06/2008יתכן שיש לך רגישות מיוחדת של העור שמתבטאת באודם ואז כדאי להמעיט בגילוח ואולי לשקול הסרת שיער לצמיתות. אפשרות אחרת שיש לך פיגמט חום כתוצאה מדלקות מהגילוח ואז אולי קרמים מבהירים יעזרו או טיפול עם הבזקי אור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צלקתסיון10/06/2008
נפלתי ממכשיר הליכה ונחתכתי מתחת לברך. הצלקת שטוחה אך היא בעלת צבע כהה מגוון העור.
אני בעלת צבע עור בהיר. השתמשתי במישחת קלו קוט כדי להבהיר את צבע הצלקת אך זה לא עזר.
מה אוכל לעשות על מנת להבהיר את הצלקת או להעלים אותה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
צלקת
ד''ר סמדר שרייבר12/06/2008צבע הצלקת משתנה בשנתיים הראשונות ויש אפשרות שתבהיר. עלייך להמנע מחשיפה של המקום לשמש אחרת הצבע הכהה עלול להתקבע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה לשמשליאת10/06/2008
מזה כחמש שנים בעלי סובל מתופעות קשות לאחר חשיפה לשמש.
תופעות: צריבה חזקה בעור, שלפוחיות שמוציאות מים, גירוד...
בהתחלה זה היה נובע לאחר חשיפה ממושכת לשמש, כיום מספיק 5 ד'ק
הוא יוצא לשמש בבגדים ארוכים, כובע אבל כל איזור שלא מכוסה היטב - נפגע!!!
ברצוני לשמוע את חוות דעתכם האם התופעה מוכרת והאם יש פתרון
אציין שהיינו אצל 2 מומחים ופתרון משמועתי לא קיבלנו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אלרגיה לשמש.
ד''ר סמדר שרייבר12/06/2008זו אכן תופעה מגבילה ומדאיגה אבל אין פתרונות טובים לזה ברפואה רגילה פרט מהמנעות מחשיפה לשמש ותכשירים/תרופות שמקילים מתי שכבר הופיעה בעיה. אולי כדאי לך להתיעץ עם רופאת עור מראשל'ץ בשם הלנה סגל, שמטפלת באלרגיה גם בשיטות רגילות וגם רפואה משלימה. היא חסנה את בני מאלרגיה לדשא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעים באזור החזה , הפנים והצווארדנה10/06/2008
שלום ותודה על העזרה.
אני בחורה בת 23 מזה כגיל צעיר אני סובלת מפצעי בגרות תחליה זה היה בגיל 16 לערך שלקחתי ריקוטן לטיפול בפצעים... מאוחר יותר חזרו לי הפצעים וגילו לי כי יש לי בעיה הורמונולית ולכן התחלתי לקחת גלולות דיאנה מגיל 16 ועוד היום....בנוסף היית תקופה שהוספתי לגלולות דיאנה כדור בשם אנדרוקור שאומנם עזר לי קצת אחרי שלושה חודשים שלקחתי אך הבנתי שכדור זה לא טוב לפוריות של האישה ולכן הפסקתי.
אני ממש מיואשת מטיפולים באקנה אבל לא מבינה למה זה לא מפסיק...מה עוד אפשר לנסות לקחת.
אני יודעת שהבעיה שלי היא מתח נפשי רב ובעיה הורמונלית.
אשמח לדעת דרך נוספת ובטוחה יותר לטיפול באקנה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אקנה הורמונלית
ד''ר סמדר שרייבר10/06/2008מכיון שהאקנה שלך על בסיס הורמונלי יתכן שתצטרכי גלולות כגון דיאנה תקופה ארוכה. טיפול פוטודינמי יכול להועיל לך ולנקות לך את הפצעים לתקופות ארוכות אבל מתי שהוא עלולים לחזור בגלל הרקע ההורמונלי ואז תצטרכי לחזור על הטיפול. תוכלי לקרוא פרטים נוספים על הטיפול הפוטודינמי באקנה באתר של טיפולים פוטודינמיים באסף הרופא אשר רשום בראש הפורום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
דנה11/06/2008היי , יש לי שאלה נוספת הקשורה לנושא...
לצערי אני לוקחת דיאנה כבר המון שנים אך זה חוזר לי מדי פעם הפצעים וכרגע יש לי הרבה באזור החזה וזה ממש מבאס את הקיץ.
השאלה שלי מה עוד חוץ מדיאנה יכול לעזור באותה תקופה.
ובנוסף מה יהיה כאשה בגיל מסויים ארצה להכנס להריון , האם יהיה תחליף לדיאנה?
תודה שוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אקנה בחזה
ד''ר סמדר שרייבר12/06/2008פרט לדיאנה את יכולה להשתמש בתכשירים רפואיים במריחה. צריך בדיקת רופא שיוכלו להתאים לך בהתאם למצב.
כאשר תצטרכי להפסיק דיאנה תוכלי לעבור טיפול פוטודינמי כדי לאפשר לך תקופה שקטה מפצעים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נא להכנסדיקלה09/06/2008
היי אני דיקלה לפני שבועייםהיית יומיים שלמים בשמש ולא שמתי קרם הגנה עכשיו העור שלי ניהיה כהה מאוד!עכשיו אני מתקלחת כול יום ורוחצת חזק את העור שלי..השאלה היא כזאת אם אני רוחצת חזק את העור שלי כול יום הוא יחזור שוב לצבע שהיה מהר יותר? או שאם אני רוצחת חזק כול יום אני לא נותנת לו להתחדש ויקח יותר זמן?
תודה לעוזר\ת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שיזוף
ד''ר סמדר שרייבר10/06/2008שיזוף הוא תופעה טבעית אשר חולפת תוך כחודש בו את נמנעת מחשיפה לשמש. לא מומלץ לקרצף את העור, זה לא יועיל ועלול לפצוע אותו. תתנהגי רגיל, רק תתרחקי משמש ותשתמשי בקרם הגנה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היפרפגמנטציהטטיאנה08/06/2008
שלום רב .
יש לי פגמנטציה חזקה [באזור הפה והלחיים]
רציתי לשאול האם יש אפשרות שכתמים אילו הופיעו בעקבות שימוש בפילינג כימי בחורף ושימוש בקרמים בעלי ויטמין A .
או שהסיבה היא פנימית שקשורה לאיברים כגון כבד
[אני חוששת מזה כיוון שלפני כמה שנים היו לי בעיות בכבד]
האם אני זקוקה לניקוי פנימי? וכיצד עושים אותו
או שאת יכולה להמליץ לי על תכשיר שיעזור לי כיוון שניסיתי כל מיני אמצעים שמומלצים באינטרנט והם אינם עוזרים לי.
מקווה שתוכלי לעזור לי
-תודה מראש,טטיאנה-* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פיגמנטציה
ד''ר סמדר שרייבר10/06/2008יש המון סיבות לפיגמנטציה כולל הורמונלי, נזקי שמש, נטיה גנטית, וגם נזקים מפילינג או קרמים שלא התאימו לך באופן אישי ושהעור לא הגיב אליהם טוב. אי אפשר לדעת מה הסיבה אצלך. צריך לבדוק אותך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
