מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- ויטמין Dמור08/08/2008
כיצד משחות המכילות ויטמין D מסייעות לטיפול בפצעי עור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ויטמין D
ד''ר סמדר שרייבר10/08/2008אכן משחות המכילות ויטמין D עוזרות לבעיות עור מסוימות. לדוגמה דיבונקס שמכילה קלציפוטריול שהיא נגזרת של ויטמין D עוזרת לריפוי פצעי פסוריאזיס. ויטמין D בגוף משמש בעיקר לחילוף של מינרלים: לספיגה של קלציום לגוף ולעצמות ולהיפטר מעודפים של פוספור. עיקר ההשפעה שלו על הכליות והעצמות. יצירת ויטמין D בצורתו הפעילה מתבצעת בתוך העור. לא ידוע לי המנגנון שבאמצעותו פועל ויטמין D על ריפוי הפצעים ויתכן וזה לא נחקר עדיין. ההשערה שלי שזה אולי יכול להיות קשור לריכוזי המינרלים בגוף או לתהליך הסינטזה של החומר בעור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אקנה בגביוגב08/08/2008
שלום אני בן 21 מגיל 16 יש לי אקנה בגב. בזמן האחרון השתפר המצב אבל נשארו לי סימנים אדומים וגם מעט צלקות שקועות מבחינת פצעים פעילים יוצא מידי פעם אחד שתיים שאלתי היא : מה ניתן לעשות עם הסימנים האדומים והצלקות השקועות? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
צלקות מאקנה
ד''ר סמדר שרייבר08/08/2008שלום אורי
לפני שאתה מטפל בצלקות כדאי לודא שלא יוצאים פצעים פעילים חדשים שעלולים לגרום צלקות חדשות. טיפול פוטודינמי שתוכל לקרוא עליו יותר באתר באסף הרופא שרשום בראש הפורום יעיל להפסקת הפצעים הפעילים. הוא גם עוזר להפחתת הסימנים האדומים. מה שהוא לא יעשה זה לטפל בצלקות שקועות. לטשטוש צלקות שקועות אפשר להעזר במכשיר לייזר ארוך גל (1540 ננומטר) שחודר לעומק העור וגורם לו ליצור רקמת חיבור כגון קולגן ואלסטין אשר ממלאה מלמטה את הצלקות. חשוב לדעת שאין טיפול שמעלים צלקות, והמטרה לתת מרקם חלק יותר ומראה אחיד יותר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פילינג בדרמרולרראלי08/08/2008
אני אמורה לעבור פילינג באמצעות דרמרולר. האם יש למישהו מידע על כך? האס מישהי עברה את הטיפול הנ"ל. ממתינה לתשובה בהקדם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
דרמרולר?
ד''ר סמדר שרייבר08/08/2008האם עת מתכונת למכשיר בעל ידית, גלגלת וסיכות אשר מעבירים על העור והדקירות עוזרות להחדרת חומרים פעילים לעומק העור?
אם כן מדובר בפיתוח שהגיע רק לאחרונה לארץ ולכן אין לי עדיין ידע או נסיון על תוצאות איתו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדרמרולר.
ראלי08/08/2008אני אכן מתכוונת למכשיר זה. למי ידוע על המכשיר הנ"ל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שפשפתדניאל07/08/2008
רציתי לדעת אם באמת עדיף להשתמש בבוקסרים כדי למנוע שפשפות ואם כן מה שחשוב לי לדעת האם עדיף בוקסרים צמודים או שעדיף בוקסרים לא צמודים? תודה רבה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פטרת המפשעות
ד''ר סמדר שרייבר08/08/2008חשוב להמנע מלחות והזעה יתרה שאילו התנאים שהפטריות אוהבות. התחתון צריך להיות מכותנה רכה וסופגת. למרות שזה לא מדעי, נשמע לי הגיוני שבוקסר לא צמוד עדיף בהשאירו מקום לאורור. הביגוד העליון גם יכול להשפיע, תמנע מבגד חם או עבה מאד שלא מאפשר אורור ואיוד של העור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתמיםם.....יוגב04/08/2008
שלום היתי בים כמה פעמים ללא קרם. עכשיו בגב הופיעו לי מן עיגולים לבנים זה לא 1 ולא 2 זה יותר. זה לא מגרד או משהו. אפשר לדעת מה זה והאם זה עובר? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כתמים לבנים
ד''ר סמדר שרייבר04/08/2008יתכן שזה מה שנקרא בלשון עממית "פטרת שמש". באיזורים של הפטריה העור לא משתזף. תיגש לרופא עור שיתן לך תכשירים שמטפלים בזה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סבוריאהתהילה03/08/2008
שלום רב! לפני כשנה וחצי לאחר לידה התחלתי לסבול מסבוריאה בראש. לא פניתי מיד לרופא אלא רק לאחר כ 9 חודשים משום שהייתי בטוחה שמדובר בקשקשים. עם זיהוי התופעה פניתי לרופא מומחה אשר כיום מתברר שנתן לי משחות עשירות בקורטיזונים ובאמת הן עזרו אך מאוחר יותר המחלה התפרצה בצורה קשה יותר. לפני כשבוע פניתי לרופא עור אחר אשר נתן לי שמפו אלפוסיל לחפוף פעמיים בשבוע וקרם דייבונקס למרוח פעם ביום. ביצעתי את ההנחיום בקפידה 4 ימים בדיוק, המצב החמיר כרגע יש לי מעיין כוויה בעורף שורפת מאוד , ובראש אני שמחה שיש שיערות ואי אפשר לראות את הנזק, אך המצב כרגע הוא בילתי נסבל, אני ממש סובלת ועצמאית הפסקתי את כל הטיפולים. מה לעשות? אני מיואשת האם לתת לזה פשוט להיעלם מעצמו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
סבוריאה בראש
ד''ר סמדר שרייבר04/08/2008משחות סטרואידים באמת עוזרות אבל כפי שקרה לך עלול להיות שכאשר מפסיקים אותן המצב מחמיר. שמפו אלפוסיל אינו מתאים לכל אחד, כי כמו ששמת לב הוא די חריף ויש כאלו שעורם רגיש, לכן טוב שהפסקת איתו, ובכלל תפסיקי מיד כל תכשיר שעושה לך בעיות. קשה להאמין שמשחת דייבונקס גרמה לך בעיה, זה נשמע חריג. יש תכשירים רבים אחרים. תוכלי לחזור לרופא עור שלך והוא יחליף לך למשהו אחר, אבל קודם תני לעור להרגע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צלקת לאחר כוויהסיגל03/08/2008
שלום, אשמח לקבל את חוות דעתך בתאריך 20/6/08 עשיתי שעווה ליד , השעווה הייתה רותחת כתוצאה מכך נעשתה לי כוויה גדולה על ידי. הסתפקתי בעזרה ראשונה שקבלתי מהסופר פארם משחה בשם trolamine , אכן מרחתי את המשחה עד שכוויה הגלידה. (לא ביקרתי אצל רופא עור) כעת, חודש וחצי אחרי . יש על ידי צלקת גדולה . משדלת לא תמיד כשאני יוצאת לשמש למרוח מקדם הגנה. שאלותיי הן: א. האם אני עדיין צריכה להקפיד שידי לא תהיה חשופה לשמש כי אז אני מחמירה את הצלקת? ב. שקלתי להשתמש במשחת קלו קוט , השאלה אם היא תסייע לי חודש וחצי אחרי הכוויה להעלמת הכוויה. ג. מה את מציעה למרוח או דרך טיפול כדי להעלים כמה שאפשר את הצלקת מידי , בהתחשב בעובדה שגוון עורי שחום (לא חום כהה כהה) אשמח לתשובה בהקדם האפשרי . תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כויה
ד''ר סמדר שרייבר04/08/2008חצי שנה אחרי כויה אסור לשזף את המקום כי אחרת עלול להשאר כתם.
יש טעם להשתמש בקלוקוט עכשיו ולעוד חודשיים לפחות. זה עשוי לשפר את הצלקת.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צלקת מניתוחעדי31/07/2008
שלום סמדר. מה ניתן לעשות ע"מ לטשטש הכי שניתן צלקת מניתוח בברך בת 12 שנה באורך 13 ס"מ, עובי 1 ס"מ. הצלקת עברה קעקוע רפואי. האם שיוף מתאים במקרה הנ"ל? האם עדיף לחתוך את האיזור המצולק ולחבר שנית? אודה על תשובה כנה. בתודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
צלקת מניתוח
ד''ר סמדר שרייבר04/08/2008צלקת בת 12 שנה לא בטוח שאפשר לשפר.
למרות ששיוף או ניתוח לתיקון הצלקת עשויים לעזור לא הייתי ממליצה עליהם במקום הראשון כי זה פותח את כל תהליך הריפוי מחדש ולא בטוחים איך מסימים, שיפור או הרעה. במקרה שתחליטי על כוון כזה שיוף זו בחירה יותר עדינה. יש לייזר מיוחד שאני עובדת איתו באורך גל של 1540 ננומטר שחודר לעומק העור ומתאים במיוחד לטשטוש צלקות. תוכלי לקבוע תור לייעוץ ללא תשלום דרך טלפון 03-6743769 ונראה אם כדאי לתת לזה סיכוי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלתי בעוד פורום אבל אני שואל גם פהירון30/07/2008
אני סובל ממחלת הפסוריאזיס מספר שנים, ומטופל בהצלחה על-ידי משחת הדייבוט. רציתי לדעת האם ניתן בתקופות ההפוגה גם להשתמש במה שמציעה הרפואה הסינית- לשימור המצב, אבל בלי לפגוע ביעילות של המשחה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
רפואה סינית
ד''ר סמדר שרייבר04/08/2008אני לא מתימרת להיות ידענית בתחום שאני לא עוסקת בו, אבל יש מטופלים שסיפרו לי שנעזרו בדיקור סיני, ואחרים בדיאטות מסוימות. מה שעובד בשבילך זה אמיתי לך אבל לא בטוח שאותו טיפול יעזור גם לאחר. אולי שוה לנסות. לא רואה שום סיבה למה רפואה סינית תקלקל את יעילות הדייבובט. ודרך אגב, יש כל כך הרבה משחות לפסוריאזיס. איך זה שמספר ימים כל חולי הפסוריאזיס שואלים על דייבובט. תיאמתם בינכם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחשוב שתהיה מודעות במיוחד
גילי06/08/2008שעכשיו אנו מחכים לאישור שהדייבובט ייכנס לסל הבריאות חשוב לנו לדעת את היעילות של המשחה, ושזה יוכח לאנשי משרד הבריאות שם. כמה שיותר מידע להביא להם ככה יופעל עליהם יותר לחץ. אני כולי תקווה לעורר כמה שיותר מודעות למחלה, שאנו מרגישים שדי זונחים אותנו. ועם כל הבלאגנים שיש עכשיו עם הממשלה, מי יודע מתי נענה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עברתי טעיפול פוטודינמיענת29/07/2008
עברתי טיפול והתוצאות לא משהו די מאכזב. האם יש צורך בטיפול נוסף ? והאם מדובר באותם עלויות ? אודה להתיחסותך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ירדן היקרה
ד''ר סמדר שרייבר29/07/2008מהזכור לי עברת טיפול לפני שבועיים כך שעדיין לא מדובר על תוצאה. על התוצאה אפשר לדון רק בעוד חודש. את מוזמנת לביקורת בהקדם האפשרי. כל טוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפוטודינמי
אלון20/08/2008ירדן שלום לך, תוכלי לפרט מדוע את מאוכזבת.מה היה לך ומה נראה כרגע..מודה מראש. אני מאד רוצה לעשות את הטיפול אך אמתין קצת להעלמות השמש ולתחילת החורף..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה לירדן
מ05/08/2008שלום רציתי לדעת האם הטיפול הפוטודינמי עזר לך אם תוכלי לעדכן ,אחד שמתעניין בפוטודינמי נגד אקנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפוטודינמי
אלון12/08/2008שלום רב, אני גם סובלת מעור אדום בפנים בייחוד במקומות סגורים ואחרי מאמץ אני מאדימה אפילו יותר, אני לא יכולה להתאפר בגלל זה . השאלה האם הטיפול הזה מתאים לי?כמה זה עולה? ולכמה זמן זה מחזיק..? האם זה הוצאה מוכרת לקופ"ח או טיפול קוסמטי.. אשמח לקצת אינפורמציה בענין כי אני רק מתחילה את ההתעניינות שלי בנושא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אודם בפנים
ד''ר סמדר שרייבר13/08/2008הטיפול הפוטודינמי מפחית את האדמומית שאת מתארת ונקראת גם רוזציאה. תוכל/י לבוא לפגישת ייעוץ ללא תשלום ולקבל עלויות, הפורום לא מטפל בזה. הטיפול הינו רפואי אך קופ"ח לא מממנת אותו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרוזיצאה
אלון14/08/2008רב תודות לך וקבעתי תור לפגישת ייעוץ,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- halo nevusש.27/07/2008
שלום דוקטור, הבנתי משני רופאי עור שבחנו את נקודת החן שמסביבה הופיעה הילה לבנה שחזרת צבע פיגמנט העור למצבו המקורי תיקח מספר חודשים ואף אולי שנה. האם ניתן לזרז את החזרת צבע העור הלבן מסביב לנקודת החן? בברכה, שארבל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הילה לבנה לשומה
ד''ר סמדר שרייבר27/07/2008כאשר מתפתחת הילה לבנה לשומה יש לבדוק אם היא לא חשודה ולפעמים אפילו מוציאים אותה. מכיון שאת נמצאת במעקב רופאי עור אין סיבה לדאגה. הצבע הלבן לא תמיד חוזר לתקין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול פוטודינאמי ב PIG. NEVIמאיר26/07/2008
ד"ר שרייבר שלום רב, האם הטיפול הפוטודינאמי יכול לעזור בהסרת PIGMENTED NEVI לנערה בת 19 שנים עם עור בהיר ונגעים מרובים ? הכוונה היא להסיר את הנגעים הנראים לעיין באזורים חשופים, כגון גפיים, צוואר, פנים. תודה מאיר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
טיפול פוטודינמי אינו מתאים לשומות
ד''ר סמדר שרייבר27/07/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ד''ר סמדר שלוםאור24/07/2008
מדובר במשחה נאו מדרול ואחרי שטיפת פנים נשאר על הפנים נקודות לבנות וטיפה אדמומיות באזור.מה עושים בכדי למנוע זאת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
נאומדרול
ד''ר סמדר שרייבר25/07/2008מה שאתה מתאר זו תופעה לא רגילה מהתכשיר. צריך לבדוק אותך כדי להחליט אם להמשיך עם התכשיר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחפשת רופאעותמאן24/07/2008
שלום אני מחפשת רופא בשם פאסאו באס באסף הרופא לגבי לימפאדמא לאחי נא לעזור לי בדחיפות אם אפשר תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פרופ' בס?
ד''ר סמדר שרייבר25/07/2008יש לי הרגשה שאולי את מתכונת לפרופסור בס שהוא מנהל מחלקת כלי דם. תנסי לקבוע תור אליו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היי רציתי לדעת על טיפול נכון לעור הסיון23/07/2008
יש לי סימנים מאקנה בפנים ,, ורציתי לשאול מה הוא הטיפול הנכון ביותר האים כדאי לייזר או פילנג העור שלי נוטה לחום ,,ויש לי סמנים מצקים מאוד ,,מה המחיר ,, של טיפול כזה ,, לגבי הורדת קעקוע מה הסיכון וכמה טיפולים וכולי שהיה לך יום מקסים תודה מראש ,,, סיון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
צלקות מאקנה
ד''ר סמדר שרייבר25/07/2008לצלקות טריות מאקנה טיפול פוטודינמי עוזר. לצלקות בנות שנים ושקועות לפעמים טיפול לייזר עוזר אבל צריך מיכשור חדיש ומיוחד. יש לקחת בחשבון שכאשר העור כהה עלולות להיות תופעות לואי. צלקות אי אפשר להעלים רק לטשטש! את יכולה להגיע לבדיקה ללא תשלום להעריך איזה טיפול יכול להתאים לך.
לגבי הורדת קעקוע מדובר במכשיר לייזר שונה לגמרי. כמו כן תמיד תשאר צלקת ואם עורך כהה הסימן עלול להיות יותר בולט ויש לשקול אם כדאי.
תודה על הברכה וסופשבוע מקסים גם לך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדקטור אמרו לי כאן שאני לבנה העור בה
סיון29/07/2008העור בהיר כי לא נחשפתי לשמש הרבה זמן ,,אבל בגנים תמנייה מרוקאית,,,
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
