מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- סבוןדנה28/04/2008
שלום ד"ר סמדר..
אני רוצה לקנות סבון פנים וקרם לחות לעור הנוטה לפצעונים..אבל אני מחפשת משהו טוב שבאמת עוזר...קניתי כבר אינספור מוצרים של איבסן לורן, קליניק ורוק אך אני מרוצה רק מהסבון של איבסן לורן ולא מוצאת קרם לחות של חברה טובה..תוכלי להמליץ לי בבקשה על חברה טובה?אולי מוצרים רפואיים?
בתודה מראש
אלונה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
קרם לחות לפצעונים?
ד''ר סמדר שרייבר28/04/2008לא כדאי ולא מומלץ קרם לחות לעור הנוטה לפצעונים. לרוב מדובר בעור שמנוני ואין צורך בלחות, ובנוסף עלול להעביר זיהום ואז יהיו עוד פצעונים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נימים אדומים בלחייםדניאל27/04/2008
לחיים אדומות כתוצאה מקופרוז, לא רוזיציאה, מה ניתן לעשות בהתחשב במקרה של יתר לחץ דם וטיפול תרופתי גם לסוכרת. לתשובתך אודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
נימים בלחיים
ד''ר סמדר שרייבר28/04/2008טיפול פוטודינמי יעיל להפחתה של נימים בלחיים. תוכלי לקרוא בפירוט על הטיפול במאמרים שבאתר הכתוב בראש הפורום. מדובר על טיפול יחיד עד שלושה.
אפשרות נוספת היא טיפול ע"י IPL. במקרה כזה צריך כ-6 טיפולים.
לחץ הדם או הסכרת אינם פוגמים בטיפול.
אסור לשזף את האיזור הרגיש, יש להמנע מבישום הפנים או קרמים עם בושם, ואסור להשתמש בפילינג גרגרים או פילינג רפואי שעלולים להחמיר את המצב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ציסטה בקרקפת.תרצה27/04/2008
שלום רב.
לפני חודש יצא לי באיזור הקרקפת פצע שומני+ביקרתי אצל רופא עור שלח אותי לכירוג-
אבחנה היא סימני ציסטה פילרית עם פתח מפריש תוכן סירוטי+נקוי תחבושת.
קיבלתי משחה ל10 ימים-synthomycine 3%-עלי לחזור לביקור אצל כירוג.
השאלה מה גורם לתופעה זאת.2.במקום הציסטה יש לי קרחת קטנה.3.האם יש סיכוי שיגדל שער.
איזה רופא יכול לעזר בבעיה הזאת.
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ציסטה פילרית
ד''ר סמדר שרייבר28/04/2008כדאי שתפני לאתר הכללי של רפואת עור שכן אתר זה אינו מתמקד בנושא זה.
באופן כללי פילר = שערה כלומר ציסטה של זקיק השערה ובנוסף היא הזדהמה. במקום שבו התנפחה הציסטה אין שיער כי העור שהיה תקין התרחב שם ואין יצירה של שערות חדשות. ברגע שהזיהום יטופל והציסטה תתכוץ פחות יפריע השיעור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול פוטו דינאמייונהגו25/04/2008
שלום סמדר.
ביולי 2007 עברנו בעלי ואני טיפול פוטודינאמי אצלך. אני בצואר ובעלי בפנים. לי הצוואר נשאר כשהיה לפני הטיפול, לא התבהר העור. בעלי תקופה מסויימת נראה מדהים וכעת לאט לאט הכתמים חוזרים.
מה את מציעה? דבר שני האם את עובדת בבית החולים בערב יום העצמאות יום ד' 7/5?
שיהיו לך חגים מהנים, יונה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כדאי ביקורת
ד''ר סמדר שרייבר25/04/2008שלום יונה. נעים לשמוע מכם. כפי שדיברנו יש מקרים שצריך טיפול נוסף. לגבייך לא הייתי ממליצה כי לדברייך אין שיפור אבל אולי כדאי לבעלך. אם אני זוכרת נכון אתם גרים בדרום ובעלך עובד הרבה בשמש מה שלא עוזר לעור, אבל אפילו אם התוצאה לא נשמרת בשלמותה בד'כ לא חוזר לחומרה המקורית. כדאי שאראה את שניכם לביקורת כדי שגם אני אוכל להתרשם על מה מדובר, ולהמליץ בצורה יותר נכונה. לזכרוני אני עובדת בערב יום העצמאות ותוכלו להזמין תור במבת 08-9779981. שיהיה לכם חג שמח, תשמרו על עצמכם מהחום הקופח (אפילו פה במרכז) ולהתראות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עור כההדורית24/04/2008
בישבן ישנו איזור של עור כהה במיוחד כיצד ניתן לטפל ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
עור כהה בישבן
ד''ר סמדר שרייבר25/04/2008יש מקרים שיש בישבן עור כהה במיוחד קרוב לפי הטבעת ויותר באנשים כהי עור. זה נטיה טבעית של העור ואין להלחם בה. מצב אחר אצל מי שסבל מאקנה בישבן או דלקת סביב זקיקי שיער לדוגמה אחרי שעוה, ונשארו כתמי פיגמנטציה. אז לא קל להסיר את הכתמים אבל אפשר להבהיר אותם ע'י משחות הבהרה רפואיות או טיפולים עם IPL והבזקי אור. תוכלי לקרוא יותר באתר שלי DrSmadar.com.
כמובן להמנע מפעולות מזיקות, כמו שעוה למי שרגיש לזה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעור כהה בישבן
מיכל08/08/2016לי יש עור בהיר מאדדד ובכל זאת בישבן קרוב לפי הטבעת העור מאד כהה וזה מפריע לי. מה הסיבה לכך ואיך אפשר לטפל בזה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפולים לאקנה לבוגרת.דנה24/04/2008
שלום ד"ר סמדר שרייבר,
אני בת 33 וסובלת מאקנה בינונית שנים רבות (בערך מגיל 12).
מגיל 18 אני לוקחת גלולות כאשר הסוג האחרון היה יסמין,הגלולות לא ממש עזרו, ומזה כשנה אני לא לוקחת גלולות.
חומרת האקנה הושפעה מהמחזור החודשי - לפני המחזור קטסטרופה, ואז הקלה לאחר המחזור. לאחר שהפסקתי עם הגלולות הפצעים נעשו עמוקים יותר וכואבים יותר, אך לא בהכרך כמותית יותר.
רופאי העור שפניתי אליהם הסתכלו רק על הפנים ולא הפנו אותי לאף בדיקה נוספת.
הם ונתנו לי משחות שהקלו נקודתית, אבל לא פתרו את הבעיה וברגע שהפסקתי המצב חזר לקדמותו.
אני רוצה לנסות לרדת לשורש הבעיה ולדעת אלו בדיקות כדאי לי לבקש.
כמוכן, אם אני אקח ראקוטן, כמה זמן לאחר מכן אסור לי להיכנס להריון?
האם יש סיבה נוספת שבגללה לא מומלץ ל"בוגרות" לקחת ראקוטן?
סיכויי הריפוי של איזה טיפול גבוהים יותר?
בראקוטן הבנתי שהבעיה נעלמת ב50% מהמקרים בסבב הראשון, מה עם הטיפול הפוטודינמי?
במאמר של אסף הרופא מדובר על חצי שנה עד ריפוי מלא, אבל באיזה אחוזים?
איזה טיפול הית ממליצה לנסות קודם?
תודה מראש
דנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אקנה אצל הבוגרת
ד''ר סמדר שרייבר25/04/2008שלום דנה.
אפילו שבמרבית המקרים לא נמצא שום בעיה רפואית שגורמת לאקנה הטורדנית את צודקת שלפחות פעם אחת תבדקי ותדעי שהכל בסדר. עלייך לפנות לרופא/ה אנדוקרינולוג/ית- הכונה רפואת הורמונים ובלוטות , דרך קופ'ח, והם כבר יבדקו אותך וישלחו אותך לבדיקות הורמונליות כדי לשלול בעיה. תבדקי אצל רופא הנשים מה היו התוצאות בUS שחלות (כנראה כבר עשו לך פעם) כי שחלות פוליציסטיות (מלאות מבנים כדוריים) הם אחד הגורמים לאקנה טורדני.
תשימי לב לתזונה יש אנשים שחלב פרה ומוצריו (אבל לא עיזים וכבשים), שוקולד ומוצריו, פיצוחים, ומזונות שמנים באופן קיצוני גורמים להם לפצעים. אם את בין אותם רגישים, תצטרכי להתחיל לקצץ מוצרים מהדיאטה שלך.
רוב האנשים נרפאים מאקנה עד גיל 25 אבל כ10% ממשיכים לגיל 40 ואפילו אח'כ. הנטיה שלך חזקה מאד ואת סובלת מאקנה כבר 21 שנים! ולכן אי אפשר להבטיח לנקות את עורך מפצעים לתמיד, ולא משנה באיזה שיטת ריפוי תבחרי. תוכלי להשיג הפוגות, אולי ארוכות מאד, אבל מתי שהוא עלול לחזור.
אם את חושבת על הריון לא כדאי רואקוטן כי גורם מומים לעובר ולא מתנקה לגמרי מהגוף עד חצי שנה לאחר סיום טיפול!
טיפול פוטודינמי צפוי לעזור לך אבל צריך לבדוק אותך קודם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משחהדנה23/04/2008
שלום..המלצת לי על רטאביט..האם זה דומה ללוקסיד?
ראיתי בתופעות לוואי שזה עלול לגרום לבצקת עינית..ויש תקופות שיש לי נפיחויות מתחת לעיניים..האם לא כדאי לי להשתמש במשחה זו וזה עלול לגרום לבצקת מתחת לעיניים כי גם רוב שהתחילו לצאת לי לאחר ראקוטן הם מתחת לעיניים, מן נקודות אדומות אפילו ללא מוגלה ורציתי למרוח את המשחה באיזור זה..
בתודה מראש
אלונה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
רטביט ולוקסיד
ד''ר סמדר שרייבר25/04/2008שניהם דומים, כמובן שלכל בן אדם מתאים יותר תכשיר אחר וגם הריכוזים עשויים להשתנות. אסור להכניס את החומר לעיניים!!! עלול לגרום לגירוי. תשמרי כמה מ'מ רוח. מוזר שהאקנה שלך באיזור העפעפיים, זה לא נשמע מתאים למחלה! לכי להבדק אצל רופא עור לפני שאת מתחילה עם התכשירים. כנראה זה בכלל דלקת עורית אחרת אולי אלרגית?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול פוטודינמי באקנהליאת23/04/2008
האם יש מישהו בפורום שעבר טיפול פוטודינמי ,ויכול לומר האם זה עזר לו , או שהטיפול הזה לא יעיל.
תודה לעונים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
טיפול פוטודינמי באקנה
ד''ר סמדר שרייבר23/04/2008אם זה מענין אותך תשאיר את הפרטים שלך ואני אבקש רשות מהמטופלים לקשר אותך אליהם.
בברכת חג שמח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול פוטודינמי
ליאת29/04/2008משהו עבר בפורום טיפול פוטודינמי באקנה ויכול לספר אם זה עזר לו ולכמה זמן זה משפיע אם בכלל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
טיפול פוטודינמי
ד''ר סמדר שרייבר04/05/2008את מוזמנת לבוא לאסף הרופא לבדיקת התאמה. כשלב לפני ההחלטה אנסה לקשר אותך עם מטופלים שיתנו לך פרטים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מן נקודה חומה על השפתייםדנה מיכאלסון22/04/2008
שלום קוראים לי דנה, צצה לי נקודה בצבע חום על השפתיים...איני יודעת ממה היא הופיעה...אלה שהיא מאוד מפריעה לי. היא לא גדולה אך ניתן לשים לב אליה. רציתי לשאול האם ניתן להוריד אותה ואיך.
תודה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
נקודה על שפתיים
ד''ר סמדר שרייבר23/04/2008דנה , כל נקודה חדשה רצוי לבדוק ולכן מומלץ שתפני לרופא עור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הבהרת עור..אלינור21/04/2008
היי אני אלינור צבע עור הפנים שלי כהה ואני לא אוהבת את זה כ"כ...לכן רציתי להבהיר את העור..
האם אפשרי איכשהו להבהיר את העור? ע"י משחות קרמים וכו או כל דבר אחר..?!
והאם זה מבהיר בצורה משעותית?! אשמח לתגובה יום טוב..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הבהרת עור כהה
ד''ר סמדר שרייבר22/04/2008שלום אלינור
ראשית עלייך להמנע לחלוטין משיזוף. כל יום גם בחורף לפני היציאה מהבית תמרחי קרם הגנה מקדם 30 לפחות.
יש פילינגים שטחיים ובינוניים שמבהירים את הפנים בצורה מתונה כגון פילינג הכולל TCA או ויטמין C. מידת ההבהרה קלה אבל משמעותית.
יש פילינג רפואי עמוק עם פנול הגורם להבהרה (דוגמת מייקל ג'קסון). ההבהרה משמעותית אבל זו החלטה קיצונית כי הפעולה נעשית בהרדמה כללית, ההחלמה ארוכה, ויש סיכונים כגון צלקת או הכתמה של העור באופן לא אחיד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך ..
אלינור23/04/2008ואיי איזה באסה..אין משהו משמעותי בלי הרדמות וכאלה ?!...חשבתי בכלל שאני רוחשת קרם או משכה..ואני מורחת לעצמי...כי אמרו לי שעם מרשם רופא אני יכולה לרכוש קרם הבהרה בבית מרקחת..לא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
קרם הבהרה רפואי
ד''ר סמדר שרייבר09/05/2008יש כזה דבר עם מרשם רופא. זה כנראה יבהיר לך את העור בצורה קלה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משחהדנה21/04/2008
שלום..
אני כשנה לאחר טיפול ראקוטן והפצעים חוזרים..אני רוצה משחה טובה המכילה רטין..
תוכלי בבקשה להמליץ לי על שם של משחה טובה? וגם על משחה נוספת לטיפול נקודתי בפצעונים..אני משתמשת בנירומדרול אבל משום מה זה משאיר לי סימנים אדומים לאחר שהפצע עובר..ראוי לציין שיש לי עור נורא עדין..
בתודה מראש
אלונה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תכשירים לאקנה
ד''ר סמדר שרייבר22/04/2008י ש הרבה תכשירים מצוינים המכילים רטין ואחד מהם רטאביט. תמרחי אותו בלילה ובבוקר קרם נגד שמש נטול שומן. לגבי טיפול נקודתי נאומדרול מצוין. האדום שנשאר זה כנראה בגלל הפצע ולא באשמת התכשיר. אבל יש גם אחרים טובים כגון אקנהמיצין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הייי..---21/04/2008
נדמה לי שכאן זה המקום לשאול
אז ככה...בקיץ, אני לא כל כך לובשת גופיות וכאלה ונוצר מצב שצבע העור שלי עד קצת לפני הכתף הוא כהה יותר מלמעלה שהוא לבן , זה לא הבדל ענק ענק..אבל בכל זאת רואים את זה שאני לובשת חולצה קצרה מאוד. למה יש אנשים שהם משתזפים הצבע עור שלהם חוזר להיות כמו שהיה וחלק לא...?כמוני. הצבע פשוט לא אחיד.
אפשר לטפל בזה איכשהו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
צבע לא אחיד
ד''ר סמדר שרייבר22/04/2008ברור שאם את משזפת איזור מסוים יותר כגון זרוע הוא כהה מזה שלא משתזף כגון הכתף. אם היינו חיות באיגלו בקוטב לא היתה בעיה כזו. לא כל כך נראה לי שאפשר למנוע את זה.
יתרה מכך, האיזור שהשתזף שנים סובל ומפתח נמשים וכתמים שחלקם קבועים והם משנים לתמיד את הצבע הלבן התינוקי שנולדנו איתו. ועוד דבר יש אנשים מעטים שיש להם אמא כהה ואבא בהיר (או להיפך) ובחלק מאיזורי הגוף הם דומים להורה אחד ובשאר לשני!!!! אין מה לעשות.. תתנחמו בזה שכל הצבעים יפים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- 2 שאלותמיכל18/04/2008
שלום רב,
יש לי נקודת חן גדולה אבל שטוחה בתוך הישבן ואני נורא מתביישת להראות אותה לרופא כי היא ממש בתוך הישבן.
האם ידוע לכם על מיקרים כאלה הוא שזה משהו נדיר?
ודבר שני יש לי עוד כמה נקודות חן שאני לא אוהבת מבחינה אסטתית, אם הרופא לא מוצא לנכון להסיר אותן אך בכל זאת אינני רוצה בהן, האם זה עולה כסף להוריד אותן?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
נקודות חן
ד''ר סמדר שרייבר22/04/2008אם את נורא מתבישת להראות לרופא תמצאי רופאת עור ולא חסרות כאלו בקופ'ח ושהיא תבדוק אותך. ואת קלטת נכון, שקופ'ח מורידה בעיקר את הנקודות המסוכנות ואת האחרות תאלצי להוריד באופן פרטי. תשמחי שאין לך נקודות מסוכנות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתמיםיוגב17/04/2008
שלום אני בן 21 יש לי על איבר מין כתם חום של 5 מילמטר בערך ועוד 2 על האשכים ממה שזה נראה לי זה נראה כמו כתמי לידה כאלו לא הבחנתי בהם רק לפני 3-4 שנים. האם אני צריך לדאוג? ללכת לרופא עור?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כתמים מזה שנים
ד''ר סמדר שרייבר22/04/2008להרבה אנשים יש שומות (נקודות חן) על אברי המין כמו בכל מקום אחר בגוף. אתה חי איתם בשלום כבר 4 שנים אז כנראה אתה לא עומד למות מהם ואין מה לדאוג. כדאי ללכת לרופא עור לפחות פעם אחת להיבדק ולקבל המלצתו לגבי אפשרות של מעקב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעיםדנה17/04/2008
שלום אני שנה לאחר טיפול בראקוטן ועכשיו חזרו הפצעים אפילו במקומות שלא היו לפני הראקוטן.. בלחיים ומתחת לעיניים..עשיתי בדיקות הורמונליות והכל תקין.. ממה זה יכול לנבוע?זה מוזר כי לעולם לא היו לי פצעים בלחיים, רק באיזור הפה..יתכן וזה כי השפעת הראקוטן פסקה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פצעי אקנה
ד''ר סמדר שרייבר22/04/2008הטיפול ברואקוטן אינו ערובה לריפוי לעולמים. בחלק זה כך ובאחרים כמו אצלך לא. נהדר שהבדיקות ההורמונליות תקינות. כדאי בהזדמנות אולטרא-סאונד שחלות לשלול שחלות פוליציסטיות שזה עוד סיבה לאקנה עקשני (אם לא נבדקת קודם). ברוב המקרים גם זה יהיה תקין. ואז נשאר לך רק להחליט איך לטפל : תכשירים, סבב נוסף של רואקוטן, או טיפול פוטודינמי כפי שאני מטפלת באסף הרופא- תוכלי למצוא פרטים נוספים באתר שבראש הפורום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
