מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- נימיםמישהי07/07/2008
יש לי קצת ורידים באזור האף והסנתר, וכן עור הפנים שלי לא כל כך חלק. אילו טיפולי פנים ככלל מוצעים לאחת כמוני? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
נימים
ד''ר סמדר שרייבר07/07/2008אפשר להפחית נימים בפנים ע'י טיפול פוטודינמי, תוכלי לקרוא יותר על הטיפול באתר באסף הרופא שרשום בראש הפורום. לגבי עור לא חלק צריך לבדוק אותך כדי לדעת אם יש מה לעשות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דייבובטעילאי03/07/2008
שלום ד"ר שייבר, האם שמעת על משחת הדייבובט לטיפול בפזוריאזיס- מחלה ממנה אבי סובל כבר שנים רבות אך חשוכת מרפא. אשמח לשמוע ממך פרטים על משחה זו שהבנו שיצאה כעת לשוק התרופות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
דייבובט
ד''ר סמדר שרייבר07/07/2008כמו משחות רבות לפסוריאזיס גם משחה זו מכילה סטרואידים. משחות אלו עוזרות לנגעים אבל כשמפסיקים אותן הם חוזרים. בנוסף אסור להשתמש תקופות ארוכות כי גורם אטרופיה של העור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדייבובט
עילאי08/07/2008רופא העור המליץ על תרופה זו ואמר שהיא תהיה הכי יעילה בשביל מצבו. ואני רוצה לדעת האם יש אנשים שנרפאים לגמרי מהמחלה הזו? הוא שזו מחלה שאין לה מרפא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
פסוריאזיס היא מחלה כרונית
ד''ר סמדר שרייבר09/07/2008מדובר בנטיה גנטית של הבן אדם ולכן לא ניתן לרפא אלא להביא להפוגה לתקופות זמן שונות. בזמן של הפוגה המטופל נהנה מעור חלק ללא פצעים, ויכול לחשוף את האיזור בחופשיות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמשחת הדייבובט
עילאי10/07/2008רציתי לדעת האם משחת הדייבובט כלולה כבר בסל הבריאות? ואיך בדיוק אפשר לברר את זה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תוכל לברר בקופ"ח
ד''ר סמדר שרייבר13/07/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדייבובט
עדן14/07/2008הבקשה למשחה שתכלל בסל הבריאות נמסרה לשנת 2009, ככה שזה למעשה לשנה הבאה. כמה זמן את חולה במחלה? וכמה זמן את משתמשת בדייבובט?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדייבובט
עילאי17/07/2008היי, לא אני חולה אלא אבי- כבר הרבה שנים, ניסינו הרבה טיפולים בים המלח ורק בגלל שהדייבובט שאבי מתשמש בו חל שיפור, אבל זה לא בסל הבראיות ולכן העלויות במצטבר הן גדולות מאוד. אבל אני שמחה לשמוע שזה הוגש לסל הבריאות ואני מקווה שתכלל בסל הבריאות- כל עזרה במימון טיפולים בכלל עבור חולי פסוריאזיס היא עזרה גדולה מאוד!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסרת נקודות לבנות מתחת לעינייםמאיה03/07/2008
יצאו לי מעין נקודות לבנות מתחת לעיניים די גדולות. האם זה כולסטרול? איך מסירים ? זה איזור מאוד רגיש ואני די מפחדת. מי מבצע?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
נקודות לבנות מתחת לעיניים
ד''ר סמדר שרייבר07/07/2008יתכן ומדובר בקסנטלזמות שהן מרבצי כולסטרול ואז מסירים אותן בחומר שצורב אותן. או שאלו ציסטות עם חלב וצריך לפתוח אותן. תוכלי להגיע אלי לבדיקה וייעוץ ללא תשלום בטלפון 08-9779981
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול באקנהb,h01/07/2008
האם תמיד יש החמרה כאשר לוקחים רוקטאן וכמה זמן היא נמשכת, והאם אדם בעל עבר דיכאוני יכול ליטול רקוטאן או לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
טיפול ברואקוטן
ד''ר סמדר שרייבר02/07/2008לא תמיד יש החמרה כאשר לוקחים רואקוטן אבל אם היא קורית יכולה לקחת חודשיים או יותר, ולפעמים מחיבת הפסקת הטיפול. בזמן דיכאון אסור לקחת רואקוטן אבל כאשר מדובר על אירוע מהעבר יש להתיעץ עם הרופא הפסיכיאטר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נשירת שיער מיץ בצל ???שלהבת01/07/2008
שמעתי שהמיץ של הבצל עוזר לנשירת שיער...נכון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נשירת שיער
שלהבת01/07/2008יש משהו טבעי וביתי שיעזור לי נגד נשירה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
לא ידוע לי
ד''ר סמדר שרייבר02/07/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה קיצונית קצת...דור29/06/2008
בקשר לאיפור קבוע, אני גבר,ומעוניין לשנות את כל צבע עורי,האם זה אפשרי בעזרת איפור קבוע? אין לי בעיה לסבול כאב, אני ממש ממש לבן,בהגזמה,האם אפשר לעשות איפור קבוע (שעדיין יהיה בהיר אבל באופן סביר) על נגיד חצי גוף עליון ופנים? אני יודע שהשאלה מוזרה אבל אשמח לקבל תשובה עליה. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
איפור קבוע
ד''ר סמדר שרייבר02/07/2008אני רופאה ואיני עוסקת באיפור קבוע. ההגיון אומר לי שמה שאתה מבקש אינו אפשרי ולא הייתי ממליצה לך, אבל תוכל להתיעץ עם מאפר מקצועי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הבהרת נקודות חן (שוב)מושיקו27/06/2008
האם אפשר להבהיר נקודות חן באמצעות קרמי הבהרה כמו איזומד?או שאין קשר בכלל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שומות (נקודות חן)
ד''ר סמדר שרייבר02/07/2008לתופעה זו אזומד לא יעזור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול פוטודינמימלכה27/06/2008
שלום רב! ברצוני לשאול מס' שאלות: א. האם הטיפול הפוטודינמי יודע להעלים ו/או לטשטש צלקות כתוצאה מאקנה שהיה לי בנערותי? וכן האם מטשטש אף את הנקבוביות הפתוחות? ב. בנוסף לנ"ל יש לי נימי דם מעטים כתוצאה מרוזצאה - אני מבינה שהטיפול משמש אף לזה...? עליי אף לציין כי מדי פעם כתוצאה מהרוזצאה מופיע לי כתם אדום בפנים למשך מס' דקות ואח"כ נעלם - האם הטיפול שלכם אמור לפתור גם את הבעיה הזאת? ג. במקום אחד ראיתי כי אתם אמורים למרוח את המשחה במשך שעה לפני השימוש באור האדום ובמקום אחר ראיתי כי המדובר הוא ב-16 שעות (יחי ההבדל הקטן!) ואיך זה מסתדר עם העובדה שהטיפול אינו כרוך באישפוז?? ד. אין מקום שהינכם מציינים את העלות ואינני מתכוונת שתציינו את הסכום המדויק שכן כל מקרה לגופו אך אני מצפה שתנקבו בסכום כללי יותר, כגון: האם זה אלפי שקלים או מאות שקלים? (הלא ראיתי במס' מקומות באינטרנט המציינים כי העלות נמוכה מעלות הטיפולים בלייזר..) לתשובתך אודה, דניאל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
טיפול פוטודינמי
ד''ר סמדר שרייבר27/06/2008הטיפול מרפא אקנה פעיל ודלקתי וכך מונע צלקות. צלקות חדשות יטשטשו. לצלקות ישנות בנות שנים לא יעזור. נקבוביות רחבות קטנות לאחר הטיפול. מפחית גם נימי דם ורוזציאה.
אני מורחת משחה משך 4 שעות ועליה תחבושת כדי שהחומר יספג טוב. בזמן הזה את יכולה להמתין אצלנו או ללכת ולחזור. יש גישות רפואיות עם זמן מריחה שונה, ולי יש נסיון מצוין עם זמן מריחה זה שגם נתמך במאמרים רפואיים רבים. את מוזמנת לקבוע תור לבדיקה מקדימה ללא תשלום בטלפון 08-9779981 ותוכלי באותה הזדמנות גם לקבל עלות מדויקת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה מסובכת בקשר לשיער ועוראביב26/06/2008
שלום לך, אני לא אלעה אותך בתחושות שלי אלה רק בעובדות קיימות. היו לי מעט שערות בכתפיים, הלכתי לעשות לייזר כל השערות התעוררו. לדעתי זה בשל החום שפולט הלייזר שמעיר את השערות הפלומתיות של הייתי מודע אליהם. אחרי הרבה מחקרים והרבה סבל הגעתי למסקנה שאפילציה זה הפתרון. ואחרי עוד חיפושים רבים מצאתי סופסוף אפילטורית טובה מהירה שבאמת גרמה לים השערות הצפופות שהיו לי על הכתף לרדת ב90 -95 אחוז לערך. כרגע המצב שלי הוא כתף יחסית חלקה,אבל,יש סימנים שאני משער שהם דימום תת עורי,הם נשארים כבר המון זמן. הפסקת הטיפולים לא באה בחשבון,היא עולה לי בבריאות(נפשית בעיקר). השאלה העיקרית שלי היא האם יש מה לעשות נגד דימום תת עורי? עוד שאלה חשובה האם יש דרך להעלים או לתשתש חורים קטנים קטנים(צבע עורי לבן מאוד) שבתוכם היו שערות פעם,או לפעמים נקודה שחורה קטנה שניראת כמו שורש שיערה אבל השיערה לא גדלה.? מצבי כרגע הוא שיש לי כתף דיי חלקה,אבל סימנים (אגב לא גדולים מדיי) אבל דיי רבים,שהם עדיין גורמים לי להסתיר את האזור ולא לחשוף אותו יותר מדיי. האם יש מה לעשות נגד הדימום התת עורי ונגד החורים הקטנים והשחורים האלה?(הם ממש ממש קטנים יש לציין,כמו נקודה של עיפרון). פילינג אולי?אולי טיפול פוטודינמי? עוד שתי שאלות אם יהיה לך זמן, מדוע אין אזהרות בעניין הלייזר שיכול להחמיר בגדול מצב שיער אצל המון אנשים(יש כל כך הרבה שנפגעו הם רק מתביישים לדבר). דבר שני,האם ידוע לך על שיטה להסרת שיער שהיא לא הסרה בלייזר?כמובן אני מדבר על משהו לצמיתות או לטווח זמן של שנים.איך לא המציאו חומצה או משהו בעניין?האם טיפול פוטודינמי יכול להרדים זקיקי שערה?יש מידע בנושא הזה? דבר אחרון,האם יש לך מידע על תרופה חדשה שאולי תצא בשנתיים הקרובות -melanotan ? אגב אני בן 24. תודה רבה לך ומצטער על כמות השאלות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובות לא מסובכות
ד''ר סמדר שרייבר27/06/2008אפילציה לפעמים תגרום לדימום תת - עורי אבל אז הוא יעלם תוך כשבועיים. אפשרות אחרת היא שהסימנים הם צלקות או שינויי צבע כתוצאה מהטיפול. לכן יש להמנע משמש בחצי שנה הקרובה וטוב שאתה לא חושף האיזור וזה מאפשר למזער את הנזקים ולטשטש אותם.
לגבי טשטוש החורים לא כדאי לך שום טיפול כרגע. כפי שאמרתי תוך חצי שנה שנה המצב צפוי להשתפר.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה
אביב27/06/2008ובכל זאת,אם אני כן מעוניין לתשתש,מה כן אפשר לעשות?המקום לא נראה משהו(זתומרת הוא נראה בריא אבל לא אסתטי),מה אפשר לעשות?לא בא לי להמשיך להסתיר את הכתפיים,יש לי גם חיי חברה בסך הכל. מה אפשר לעשות באמת? תודה רבה לך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
טיפול בצלקות לא תוך כדי אפילציה
ד''ר סמדר שרייבר02/07/2008בזמן שאתה ממשיך באפילציה אי אפשר לטפל בצלקות. אם אכן מדובר בצלקות, אולי כדאי להפסיק את האפילציה ולראות איך הן נראות בהמשך ואם אתה מוכן לקבל את זה. יש טיפולי לייזר שמטשטשים צלקות וגם אני עוסקת בזה אבל לא בזמן אפילציה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הבהרת נקודות חןמושיקו24/06/2008
האם ישנה דרך יעילה ובטוחה להבהיר נקודות חן? לא להסיר...רק להבהיר אותן...כוונתי היא בעיקר להבהרת נקודות חן קטנות ושטוחות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הבהרת נקודות חן
ד''ר סמדר שרייבר27/06/2008יש חומר שצורב את הנקודות ומבהיר אותן אבל תמיד נשארת צלקת גם אם מטושטשת. מכיון שנקודות אצלך לפי תיאורך מראש קטנות ועדינות לא הייתי ממליצה לך לגעת בהן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ויטילגו ואיפור קבועיפה סיון23/06/2008
שלום רב
רציתי לדעת אם איפור קבוע הסוואתי בצבע העור לכתמי ויטילגו בפנים הוא כדאי
אשמח לשמוע על ההקשר עם איפור קבוע
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ויטיליגו ואיפור קבוע
ד''ר סמדר שרייבר27/06/2008אכן איפור קבוע יכול לטשטש את הויטיליגו. אני לא עוסקת בתחום ושמעתי ממאפרת מקצועית שכמעט בלתי אפשרי להגיע לגון זהה לעור הטבעי גם בידיים אמנותיות. מדובר בעבודה הקשה ביותר למאפר וגם למטופל, עם טיפולים ונסיונות חוזרים עד להתאמת הגון האופטימלית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקודת חן אדומהלילך23/06/2008
אני מקווה שהגעתי לפורום הנכון לשאול את השאלה,
אז ככה יש לי על החזה נקודת חן אדומה וקצת בולטת,
אין לה צורה עגולה, יש לה צורה לא סימטרית כזו..
פעם היא הייתה יותר קטנה ואיכשהו פצעתי אותה והיא גדלה,
הלכתי לרופאת עור [אני בצבא] והיא אבחנה שזו נקודה ששמה צ'רי הנגיומה, [משהו כזה.אני לא ממש זוכרת בדיוק.]
ושאין איך להוריד אותה, כי היא לא מסוכנת.
לי נראה שזה טיפול קוסמטי שהצבא לא עוזר בו.
גם לאחי היה כזו והורידו לו אותה בלי בעיה,
האם היא אמרה שאי אפשר כי היא בצבא והצבא לא מספק טיפולים קוסמטים?
אלא רק מה שמסוכן הם מטפלים?
או שבאמתת אין שום דרך להוריד את זה אפילו לא דרך טיפול קוסמטי
אגב, הנקודה הזו ממש ממש מפריעה לי ככה שבאמת הייתי שמחה אם היה אפשר להוריד אותה!
תודה רבה ! :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
המאנגיומה
ד''ר סמדר שרייבר27/06/2008אפשר להוריד את הגידול האדום שלך שמורכב מכלי דם. השיטה ע"י חיתוך/צריבה עם מחט חשמלית וזכרי שתמיד נשארת צלקת לרוב היא זניחה. באיזור המחשוף הצלקות לא תמיד יפות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יובש בפניםרותם שמעוני22/06/2008
יש לי יובש בפנים מזה זמן רב כשאני שותף אותם במים מיד הכל ניהיה נקודות לבנות
אני משתמש בקרם שמעלים אותם וזה נראה טוב עכשיו
השאלה אם יובש בפנים יכול להצביע על עיניים יבשות
כי אני מרגיש שהעינים שלי עייפות והם כל הזמן דומעות(סיבה לעיניים יבשות)
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
יובש בפנים
ד''ר סמדר שרייבר23/06/2008נראה לי שאתה צריך לפנות לרופא עור או רופא עיניים לבדיקה, כדי לשלול איזו שהיא מחלה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שעווהא21/06/2008
הייי
השתמשתי בשעווה לפנים ולמחרת בבוקר קמתי עם כתם בצבע חום אדום שנראה כמו כוויה, וזה שורף בנוסף.
מה אפשר לעשות???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כויה משעוה
ד''ר סמדר שרייבר23/06/2008כדי להרגיע את הכויה תוכלי להשתמש בקרם ביאפין. חשוב לא לחשוף את המקום לשמש בחודשים הקרובים כדי למנוע כתם צבע שם. אם את רגישה לשעוה תשקלי הסרת שיער בשיטה אחרת כגון מכשיר אור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול פוטודינמי מתאים לרוזצאה ?אני21/06/2008
היי
העור שלי בעיקר באיזור האף מאוד אדום, נפוח, שומני מאוד ויש בו פצעונים
האם טיפול פוטודינמי מתאים למי שסובל מרוזצאה ? (שזאת הבעיה שיש לי )
האם יש אפששרות לעשות טיפול נסיוני על חלק קטן מאוד מהעור כדי לרות איך העור מגיב לטיפול ?
האם טיפול כזה יגרום לעור להיות פחות שומני ?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
טיפול פוטודינמי לרוזציאה
ד''ר סמדר שרייבר23/06/2008הטיפול הפוטודינמי עוזר להפחתת רוזציאה וגם להקטנת השומניות בעור. אפשר לקבוע בדיקת התאמה (ללא תשלום) 08-9779981
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
