מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- פוטודינמי באקנהמוטי08/06/2008
האם הטיפול הפוטודינמי מחסל את האקנה לתמיד, מה הסיכוים שהטיפול הזה יעשה את זה, והאם הטיפול מעלים את האקנה לתמיד או לתקופה מוגבלת והאקנה חוזר למצב הקודם,כמה אנשים טיפלת שהיו להם אקנה ולכמה זה עזר אם בכלל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
טיפול פוטודינמי באקנה
ד''ר סמדר שרייבר10/06/2008הטיפול הפוטודינמי יעיל מאד לאקנה. עוזר לתקופות ארוכות, ובצעירים יכול להיות לתמיד. להבדיל במבוגרים שיש להם אקנה כבר עשרות שנים וכנראה יש נטיה חזקה לפצעים אי אפשר לדבר על תמיד אלא על תקופות של נקיון מהפצעים ואח'כ עלול לחזור ויש לחזור על הטיפול. מנסיוני רוב המטופלים עם אקנה מרוצים מהטיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפיחויות ושחורים מתחת לעינייםדנה08/06/2008
שלום..
האם משחה נגד טחורים באמת יעילה בהורדת נפיחויות מתחת לעיניים?שמעתי על משחה בשם פרפרשיין H.. רק שזה נשמע לי קצת מוזר למרוח משחת טחורים מתחת לעיניים..האם זה בסדר?
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שחור מתחת לעיניים
ד''ר סמדר שרייבר10/06/2008את צודקת זה נשמע מוזר, אבל לא ניסיתי ולא יודעת. לפעמים השחור סביב העיניים קשור לגודש ודלף מכלי דם נימים קטנים, וזה אולי הקשר לטחורים שגם הם מורכבים מכלי דם גדושים (אבל הרבה יותר גדולים). אין לי מספיק ידע על המשחה ולא יכולה להמליץ.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צבע כהה באזור ירכייםשלהבת07/06/2008
אני בת 22 ויש לי צבע עור כהה באזור "איפה שהרגליים נפגשות "מין שפשןף "זה מאוד מפריע לי....
מה ניתן לעשות? יש משחות הבהרה?
אני גם מתביישת להראות זאת לרופא...מה הפיתרון?
יש לציין שאני בעלת עוד בהיר מאוד , ממש לבנה - מה שלא מאפשר לי ללבוש אפילו בגד ים בגלל ה"שפשוף" ....תעזרו לי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
צבע כהה בירכיים
ד''ר סמדר שרייבר10/06/2008הנטיה לצבע כהה סמוך לאיזורים האינטימיים משותפת להרבה אנשים. או אולי באמת יש שפשוף מכני באיזור (השמנה?) ואז הצבע הכהה משני לנזק ויש להמנע מהשפשוף ע'י ביגוד רך וכו'. יש קרמים מבהירים ותוכלי לפנות לרופא עור לקבל כזה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רוקאטן וגלולות.להלה07/06/2008
התחלתי לקחת רוקאטן אני כבר לוקחת שבוע אך הבנתי שזה לא בשבילי כי מבחינה פיזית זה הורג אותי פשוט. אני מרגישה תמיד חלשה ותשושה ובכללי ההרגשה לא טובה. בכל מקרה החלטתי להפסיק את הטיפול, חשבתי ללכת להוציא גלולות...האם גלולות הן באמת טובות לעור הפנים כמו שאנשים אומרים? וכמה זמן צריך לחכות אחרי הטיפול ברוקאטן עד שהגלולות יתחילו לפעול ואני אוכל לקיים יחסי מין ללא הגנה? אני פשוט קראתי שרוקאטן מנטרל את השפעת הגלולות ואני לא מעוניינת בהריון בלתי רצוי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
רואקוטן וגלולות
ד''ר סמדר שרייבר10/06/2008אסור לך להכנס להריון בחודשים הקרובים בגלל שרואקוטן גורם מומים לעובר ולוקח זמן עד שמתנקה מהגוף! לגבי השפעת הגלולות תצטרכי לברר אצל רופא נשים מתי הן מתחילות לפעול. יש גלולות שעוזרות לעור הפנים כגון דיאנה אבל לא פועל על כל אחת. תנסי מספר חודשים ואם עדיין יהיה אקנה את מוזמנת לשקול טיפול פוטודינמי לאקנה- פרטים נוספים באתר שבראש הפורום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ובנוסף..ירדן07/06/2008
רציתי לדעת אם לאחר שנזם גרם לי לכתם האם יש סיכוי שגם עגיל בטבור יגרום לי לנזק וישאיר לי צלקת??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בהחלט עלול לגרום לכתם.
ד''ר סמדר שרייבר10/06/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה..ירדן07/06/2008
היה לי נזם באף וכתוצאה מכך ניהיה לי באזור כתם שחור, ניסיתי הרבה דברים כדי להעלימו התייעצתי עם רופא אור עם קוסמטיקאיות ניסיתי משחות שונות אבל שום דבר פשוט לא עוזר להעלים את הכתם.
מה עוד אני יכולה לעשות כדי לפתור את הבעיה.?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
כתם מנזם
ד''ר סמדר שרייבר10/06/2008נשמע שיש לך כתם עקשן. תתרחקי משמש וגם תשתמשי בקרם נגד שמש. אל תשימי על הפנים תכשירים מבושמים שמגבירים רגישות לשמש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה כמו קעקוע קטן
אחת23/03/2011שנוצר מפעפוע של חלקיקי כסף (ראי בויקיפדיה). אולי ניתן להסיר כמו שמסירים קעקוע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אורטיקריה פיגמנטוזהדניאלה06/06/2008
שלום רב,
רציתי לשאול האם התופעה הזו מוכרת והאם יש לה טיפול.
תודה מראש,
דניאלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
נושא ששיך לפורום עור כללי
ד''ר סמדר שרייבר10/06/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- "שומת בקר" שומו שמיים...נרי05/06/2008
לפני כעשור הופיע לי כתם בצבע כהה באיזור לסת תחתונה ,בדיקות אינספור העלו חרס,בדיאגנוזה האחרונה שהתבצעה לפני שנתיים,הועלתה סברה כי זו "שומת בקר"
האם יש טיפול לנגע הזה ? והאם בכלל אפשר לקבוע בוודאות מה זה לפי בדיקה חזןתית בלבד,יש לציין,כי האיזור הוא איזור הזקן ,ואין כלל שינוי בצמיחת השיער.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שומת בקר
ד''ר סמדר שרייבר05/06/2008בנושא זה אנא פנה לאתר עור כללי. הנושא לא כלול באתר זה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרם עינייםדנה04/06/2008
שלום..
הופיעו לי נפיחויות ושחורים מתחת לעיניים ובבדיקות הכל תקין..מעולם לא השתמשתי בקרם עיניים ואני נורא מתלבטת איזה קרם לקנות כיוון שאני לא מאמינה במוצרים אלו..האם חברת רוק או אוון טובות?האם בגיל 26 אפשר להשתמש בקרם עיניים אנטי אייי''נג?
בתוד מראש
דנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
קרם עיניים
ד''ר סמדר שרייבר05/06/2008כאשר יש נפיחויות ושחורים מתחת לעיניים לא תמיד קרמים עוזרים. יש קרמים מיוחדים לזה (אבל אני לא נכנסת להמלצות מסחריות) והם עוזרים לפעמים. בגיל 26 עדיין לא צריך קרם נגד הזדקנות העור, תוכלי לרכוש מוצרים יותר חסכוניים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היי סמדר,שאלה חשובה...היי02/06/2008
התחלתי טיפול ברואקוטן לפני חודש וחצי.הפצעים נעלמו(עוד גם לפני שטופלתי במינוקלין)
אבל עכשיו אני רואה שיש לי צלקות קטנות ולא ממש עמוקות על הפנים..אבל עדיין נראות לעין וזה ממש מפריע לי.
האם המשך הטיפול ברואקוטן עשוי להביא להצטמקות הצלקות,ולמשך כמה חודשים בערך?...
ואם לא ניתן לשפר זאת על ידי תזונה\טיפול אחר?
בנוסף לצלקות נותרה לי אדמומיות נוראה במעין "כתם" גדול. האם יש דרך להפחית\להוריד את האדמומיות?
דבר אחרון-האם שתיית אלכוהול בזמן טיפול ברואקוטן משפיע על מצב הפצעים או רק על הכיבה?
תודה רבה:)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
רואקוטן
ד''ר סמדר שרייבר05/06/2008רואקוטן לא מרפא צלקות אבל הזמן משפר את מראן.
אדמומית כתוצאה מפצעים שהבריאו תפחת עם הזמן. להבדיל, תבדקי עם רופא העור שלא מדובר ברגישות לשמש משנית לרואקוטן.
לא ידוע לי קשר בין אלכוהול לפצעי אקנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צלקות ברגלייםאני31/05/2008
כשהייתי קטנה נהגתי לגרד עקיצות יתושים ברגליים.
והיום [ אני בת 14 ] יש לי צלקות וזה נאה מכוער ולא נעים.
לפני כחודש המשכתי לגרד והפסקתי. לכן עכשיו יש לי גם צלקות וגם עקיצות.
מה אפשר לעשות בנושא ? זה נורא חשוב לי.
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
צלקות ברגליים מעקיצות
ד''ר סמדר שרייבר01/06/2008אני מזדהה עם הנושא כי אני אלרגית לעקיצות יתושים וסובלת כנראה לא פחות ממך. מומלץ שתקני ג'ל קלנדיל של חברת היל (בדיוק זה ולא דומה, יש ציור של יתושים על האריזה) וכאשר את נעקצת תמרחי אותו ותני לו להתיבש. תוך מספר דקות תרד הנפיחות והגרד. מומלץ 4 פעמים ביום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ספיחי עוררחל29/05/2008
בפיטמה - גוש בשר קטן נוסף. האם זה מסוכן? האם צריך להוריד ואיך? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ספיחי עור
ד''ר סמדר שרייבר30/05/2008למרות שכנראה לא מסוכן כדאי בדיקת רופא עור או כירורג בגלל המיקום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לד"ר שרייברשרון27/05/2008
הופנתי ע"י גניקולוגית אל המרפאה שלך באסף הרופא.
האם זה נכון שניתן לטפל בנגעי קונדילומה באיבר המין (שנגרמו ע"י ווירוס הפפילומה) באמצעות פוטודינאמיקה? במה כרוך הטיפול?
כמו כן, האם את מקבלת מטופלים במקומות נוספים מלבד אסף הרופא?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
קונדילומה
ד''ר סמדר שרייבר27/05/2008הטיפול בקונדילומה ע'י טיפול פוטודינמי יעיל מאד. כרוך במריחה של משחה מספר שעות, החומר הפעיל מצטבר בקונדילומות ואז מפעילים אותו עם מנורה מיוחדת. מספר ימים יהיה אודם, רגישות מקומית, קילוף. קריאה נוספת באתר של אסף הרופא שרשום בראש הפורום.
טיפולים פוטודינמיים מבצעת רק באסף הרופא. אם את גרה רחוק אולי את הבדיקה המקדימה אוכל לפגוש אותך במקום אחר. לגבי אפשרויות מקום תבדקי באתר שלי [email protected]* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צלקת..קובי27/05/2008
האם צלקת מלפני שישה חודשים נחשבת טריה...? היתה אדומה ועכשיו פחות לגבי ההחלמה אם הצלקת כמעט שטוחה ודקה מה את יכולה לומר לי על סיכויי ההחלמה שלה? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
צלקת
ד''ר סמדר שרייבר27/05/20086 חודשים הצלקת כבר לא טריה. אבל יש מקרים שתשתנה לטובה גם תוך שנתיים ראשונות. תזהר משמש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה לדרמוטי26/05/2008
רציתי לשאול האם טיפול בחמצן יעיל נגד אקנה ויכול לחסל את התופעה לגמרי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
טיפול בחמצן
ד''ר סמדר שרייבר27/05/2008אני לא מתמצאת מאד בטיפול בחמצן לאקנה וגם יש מספר דרכי טיפול תחת כותרת כללית זו. למיטב ידיעתי יכול לעזור אבל לא מחסל את התופעה. אם תחליט לבצע אשמח לקרוא רשמים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
