מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- סקינודרםדנה24/02/2008
תודה רבה על היחס..ניסיתי את המשחה והיא נורא שרפה לי ולא עשתה לי טוב..תוכלי להמליץ לי על משחה טובה לייבוש ולמניעת פצעים?
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
משחות
ד''ר סמדר שרייבר27/02/2008לפי התגובה שלך לסקינודרם נשמע שיש לך עור רגיש. עדיף שתגשי לרופא עור שיבדוק אותך וימליץ לך מה מתאים לך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעות לוואי ברואקוטןעמוס22/02/2008
שלום אני לוקח רואקוטן חודשיים וחצי כרגע 40 מיליגרם אני מרגיש חולשה שאין לי כוח לעשות כלום. יש לי כאבי ראש לחץ בראש כאב תמידי בעורף ובגב סחרחורות טשטוש ראייה. להפסיק ת'טיפול?
ועוד משהו חודש ראשון לקחתי כדור אחד חודש וחצי לאחר מכן 2 כדורים במידה והפסקתי עקב התופעות ואני צריך לעבור ניתוח כמה זמן לחכות? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תופעות לואי ברואקוטן
ד''ר סמדר שרייבר24/02/2008אבי, נשמע לי שאתה צריך להפסיק את הטיפול ברואקטון ולפנות דחוף לנורולוג לודא שלא נגרם לך נזק. גם אם הבדיקה תהיה תקינה תתיעץ עם הנורולוג, רופא עור ורופא משפחה אם לחזור לקחות רואקוטן.
לפני ניתוח מומלץ לחכות 6 חודשים בתנאי כמובן שלא מדובר בניתוח דחוף.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מוצרים טבעיים לטיפול וטיפוח העור.בלה דרור21/02/2008
שלום, שמי בלה דרור, ברשותי מוצרים על בסיס טבעי,לטיפוח וטיפול בעור.
למעונינים לקבל פרטים והדגמה חינם ! עם המוצרים . , ניתן לפנות:0545425903* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
איך זה קשור לאתר זה?
ד''ר סמדר שרייבר24/02/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רואקוטןעמוס21/02/2008
שלום אני בן 21 לוקח רואקוטן כבר חודשיים וחצי כרגע 40 מילגרם ליום עכשיו השאלות שלי הן:
1. בפנים יש שיפור אבל בגב יוצאים לי פצעים גדולים כמו החמרה ויש לי כתמי דם על החולצה מהם. למה זה ככה ומתי הם יתחילו לעבור?
2.לעיתים אני מרגיש חולשה וסחרחורת חדר כושר בכלל ויתרתי עקב זה.האם התופעות ידועות ? ויש משהו לעשות?
3.לאחר תום הטיפול מה ניתן לעשות כדי לשפר את מראה הפנים הסימנים והצלקות? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אבי , כבר עניתי לך ראה תשובה למעלה
ד''ר סמדר שרייבר24/02/2008* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקודות אדומות קטנטנות על העוראפרת21/02/2008
שלום,
לפני מס' שנים הופיעה נקודה קטנטנה על גב כף ידי שנראית כמו נים זעיר.
בשנה האחרונה הבחנתי שהופיעו עוד 3 נקודות נוספות גם בפרק כף ידי, על 2 אצבעות, כמו כן התווספו בערך כ-5 נקודות כאלו באיזור החזה, עליי לציין שרובן שטוחות והשאר בולטות מעט משטח העור. אשמח לדעת במה מדובר לפני פנייתי לבדיקה אצל רופא עור, ממה זה נובע, האם ניתן למנוע הופעת נקודות נוספות ולהעלים את הקיימות.
תודה מראש,
אפרת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
המאנגיומות
ד''ר סמדר שרייבר24/02/2008התיאור שלך מתאים להמאנגיומות שהם גידולים זעירים של כלי דם. את הקימות ניתן לצרוב במחט חשמלית. אי אפשר למנוע מראש יציאה של אחרות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמאנגיומות..
אפרת27/02/2008האם זה מסוכן?
ממה זה נובע?
תודה,
אפרת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
מסוכן?
ד''ר סמדר שרייבר28/02/2008בהחלט לא מסוכנות. לפעמים קשורות לשימוש בהורמונים או חשיפה לשמש או גורם גנטי. ברוב המקרים הסיבה אינה ידועה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משחת סקינודרםדנה21/02/2008
שלום..האם משחת סקינודרם היא לפצעונים או להבהרת כתמים..אני כ10 חודשים לאחר טיפול בראקוטן וכעת התחילו לצאת לי פצעונים האם כדאי להשתמש בה..ואם כן אז כיצד?אין לי הוראות שימוש חברתי נתנה לי..
שאלה נוספת- האם כמוסות של סבוקלם וגם גלולות בלרה יכולים לעזור למניעת פצעים?
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
משחת סקינודרם
ד''ר סמדר שרייבר24/02/2008המשחה טובה גם לפצעונים וגם להבהרת כתמים ולכן מתאימה במיוחד לכהי עור שבהם כל פצע משאיר סימן שחור. תשתמשי בה פעמיים ביום על עור נקי כולל בלילה לפני השינה. בהצלחה.
אם לא יעזור תפני לרופא עור, יש עוד תכשירים טובים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום ד"ר, רציתי לשאול ..
אופיר06/02/2009האם זה נכון שסקינודרם אינו טוב לכהי עור ? רופאת העור שלי נתנה לי את המשחה סקינודרם בגלל אקנה מקומי .. ולא אמרה דבר על כתמי עור. אני משלבת בין הסקינודרם לרט אוויט- יום סקינודרם ויום זינדקלין.. מחכה לתשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
כפי שכתבתי למעלה
ד''ר סמדר שרייבר08/02/2009סקינודרם מתאים גם לטיפול בפצעי אקנה וגם לכתמים שנובעים מהם, לשני הדברים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קופרוז עם עור רגיש מאודמאיר19/02/2008
אני מיועד לעבור טיפול פוטודינמי בקרוב להפחתת הסמקה ואודם כרוני בפנים.
שמעתי שלפני הקרנת האור הכחול מורחים משחת ALA (Levulan)
לאחר חיפוש שערכתי באינטרנט הבנתי שלאנשים שיש קופרוז (נימי דם מורחבים בפנים) ופנים רגישות מאור החומר הנ"ל עלול לגרום לנזק.
רציתי לדעת אם יש אמת בדבר?
תודה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
קופרוז וALA
ד''ר סמדר שרייבר24/02/2008משחת ALA אינה גורמת נזק לאנשים עם עור רגיש או לקופרוז.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטריה או חיידק תת עורישמואל18/02/2008
אני סובל מפטריה במפשעה ומסביב לפי הטבעת שזה אומר גירודים
איומים והעור נראה כמו מין צלקת.
נאמר לי שיכול להיות שזה בכלל חיידק תת עורי.
אני מטפל בשמנים שמן עץ התה חיצוני, חומץ תפוחים,
זה מרגיע אבל פותר את הבעיה.
האם יש פתרון אחר שיכול לחסל את הבעיה בלי לפגוע בעור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
חידק או פטריה
ד''ר סמדר שרייבר18/02/2008עליך לפנות לרופא עור ולבקש בדיקה מאבחנת: משטח פטריות וכן תרבית מהפצע.
לפי התשובה אפשר לכון את הטיפול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הרבה נקודות אדומות:)17/02/2008
שלום,
לפני כשבוע גיליתי קבוצת נקודת אדומות על הבטן שלי שגירדו לי מאוד. יום לאחר מכן, גיליתי קבוצות כאלה בעוד כמה מקומות בגוף, אלא שלא כולן באותה צורה (יש חלקים שהן קטנות וצפופות ויש חלקים שהן גדולות ועם מרווחים). כל המקומות מגרדים לי מאוד! אני בצבא ונתנו לי איזה משחה (קטמין קטדין.. משהו כזה היא לא לידי) שלא באמת עזרה.
מעולם לא סבלתי מפריחה או מאלרגיה כזו, ולא שיניתי הרגלי אכילה או כל דבר אחר בזמן האחרון.
האם ישנה סיבה ברורה לעניין???
אשמח לתשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
נקודות אדומות
ד''ר סמדר שרייבר18/02/2008יכולות להיות סיבות רבות שאת חלקן צינת: אלרגיה, מחלה וירלית, ועוד. אם המצב לא משתפר בימים הקרובים תצטרכי לפנות לרופא עור ולעשות בירור. בינתים תוכלי לפנות לרופא היחידה ולבקש כדורים נגד גרד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחלת p.r.p.לילך17/02/2008
שלום רב,
בני בן השנתיים אובחן כחולה במחלת Pityriasis Rubra Pilaris, Susp
זוהי מחלה נדירה ואשמח לשמוח כל מידע אפשרי עליה, ואם אפשר בעברית(כל החומר שמצאתי עד כה באנגלית) או אולי אפילו קבוצת תמיכה אם ידוע,
תודה מראש
אמא מודאגת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מחלה נדירה
ד''ר סמדר שרייבר18/02/2008לצערי אתר זה מתמקד במחלות המטופלות ע"י טיפולים פוטודינמיים או נושאים קרובים. אני ממליצה שתפני לאתר כללי יותר בנושא רפואת עור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פסוריאזיסמאיה17/02/2008
שלום, ברצוני לדעת מהו אחוז ההצלחה בטיפול בפסוריאזיס ע"י השיטה הפוטודינאמית?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פסוריאזיס
ד''ר סמדר שרייבר18/02/2008הטיפול הפוטודינמי מתאים למקרים קלים של פסוריאזיס בהם השטח של הנגעים מוגבל לאיזורי גוף קטנים. במקרים אלו ברוב המקרים תהיה הטבה במצב. יש לזכור שפסוריאזיס היא מחלה כרונית ומתי שהוא עלולה לחזור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיה לשמשדפנה16/02/2008
הי,
יש הממליצים לטפל באלרגיה לשמש ע"י טיפול באור אולטרא סגול / puva (לא ממש הבנתי).
כמו כם יש הממליצים לקחת כדור לורסטין (אנטי היסטמין) לפני החשיפה לשמש.
אשמח לשמוע דעתך לגבי שתי ההצעות הנ"ל. (אני נוכחת שעם כל אמצעי הזהירות שאני נוקטת, (כיסוי הפנים, כובע, קרם הגנה, מטפחת..) העור מגיב !!!)
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אלרגיה לשמש
ד''ר סמדר שרייבר16/02/2008לא יזיק לנסות טיפול בלורסטין. לגבי אור אולטרא סגול צריך עשרות טיפולים ויש לזכור שיש לזה מחיר של הזדקנות העור ועליה בסיכון לגידולים. בברכת שבוע טוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רואקוטן וניתוחאבי15/02/2008
שלום אני נוטל רואקוטן ואני צריך לבצע ניתוח דחוף לשחזור רצועה צולבת בברך.
הבנתי שהעור יותר רגיש ויכול להצטלק אבל הניתוח מבוצע בשיטת אטרוסקופיה האם זה אפשרי לבצע ת'ניתוח ולא יהיה לי איזשהו נזק? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ניתוח
ד''ר סמדר שרייבר16/02/2008לפני כחצי שנה הפנית את השאלה הזו אלי ועניתי לך שרואקטון מגדיל סיכון לצלקת, אבל ניתוח דחוף זה דחוף. למה לא בצעת את הניתוח? ואם כך, היתה לך חצי שנה להפסיק את הכדורים, חבל שלא עשית את זה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- העלמת קופרוז- נימי דםאורי ת14/02/2008
הגעתי אתמול למירפאתכם לייעוץ. קבעתי מועד לטיפול. תודה.
יש לי נימי דם בפנים.בשל כך הגעתי וזה מה שמפריע לי .
קראתי באחר האתרים ,ואני מצטטת:"בחלק המקרים נצפתה גם הפחתה בגודל נימיות דם (קופרוז)."
אני מעוניינת לטפל בשיטה שלכם לצורך העלמת נימי הדם. שלי בפניי.
אני חוששת כי אם רק בחלק מהמיקרים זה עוזר . כפי שמצוטט זה לא בהכרח יועיל גם לי .
מה דעתך?
האם אותו טיפול , שאתם מציעים לי להעלמת הקופרוז מסייע ומעלים פגמים נוספים? כמו קמטים? כתמים וכו כפי שהנכם מציינים בפירסומים, או שמדובר בסוג טיפול שונה לכל פגם..?.
תודה
א.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
נימי דם.
ד''ר סמדר שרייבר14/02/2008טיפול פוטודינמי טוב להפחתת גודל/מספר נימי דם בפנים במרבית המקרים. קימים טיפולים אחרים שחלקם משלבים מכשירי אור ועובדים בשיטה אחרת. כנראה שהאתר בו קראת מתאר שיטה שונה. טיפול פוטודינמי מטפל גם בכתמים גידולים וקרטוזות. ההבדל יכול להיות בסוג הכתם/גידול ובהתאם במידת התגובה לטיפול. לשם כך מבוצעת הבדיקה המקדימה כדי לבחור את המקרים המתאימים ביותר לטיפול. קמטים שטחיים ישתפרו עם הטיפול ומרקם העור ישתפר. כדי להמחיש את הנאמר את מוזמנת לעין באתר הטיפולים הפוטודינמיים באסף הרופא שרשום למעלה. בתמונות לפני/ אחרי תוכלי לראות לחי עם נימים ולידם קרטוזה (נראית ככתם). לאחר הטיפול שניהם השתפרו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההעלמת פקעת נימים מהפנים
וייץ בועז19/06/2009שלום
לאישתי יש פקעת נימים בפנים באיזור
עשינו 2 טיפולי לייזר בביה"ח אלישע אך ללא הועיל
רציתי לדעת האם יש טיפול אחר ( הזרקת חומר כמו ברגליים ) ואיפה ניתן
לעשות את זה
בתודה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
נימים בפנים
ד''ר סמדר שרייבר21/06/2009פרט לטיפול לייזר או IPL (טכנולוגיה קרובה לליזר) אפשר לטפל בנימים ע'י טיפול פוטודינמי עליו אפשר לקרוא יותר באתר של אסף הרופא, או ע'י צריבה במחט RF
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול פוטודינמי עלול לגרום לנזקים?אמיר12/02/2008
התייעצתי בעבר האם לעבור טיפול פוטודינמי ובסופו של דבר החלטתי שכן.
אני סובל כבר שנים רבות מבעיית האדמה והסמקה של הפנים שקרויה בשם "קופרוז" .
ה"קופרוז" אצלי מתרכז בעיקר בלחיים.
רציתי לדעת במידה והטיפול לא יעזור לי האם אני עלול לקבל נזקים בלתי הפיכים ? או החמרה של המצב לאחר הטיפול?
(בעבר לא דנו איתי בשאלות אלה)
תודה רבה על זמנך ומענך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
נזקים?
ד''ר סמדר שרייבר12/02/2008טיפול פוטודינמי הוא בטיחותי ואינו גורם נזקים בטוח הארוך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה אז לפי מה שאת אומרת
מאיר13/02/2008אין סכנה לכוויות , צלקות או החמרה של הקופרוז בשום מצב?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
בשום מצב?
ד''ר סמדר שרייבר14/02/2008רפואה זה לא מתימטיקה. אנו מדברים על מה ששכיח והוא שיש שיפור ולא תהיה כל החמרה, ולא יודעים אם יקרה אירוע נדיר שאינו צפוי מראש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
