מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בדיקות הורמונליות ביום השלישי למחזור גיל 27אורטל30/12/2020
האם הבדיקה תקינה?
Testoteron 0.5
FSH 5.2
LH 3.55
Prolactin 21
Estradiol 47.97
Progestrone 0.78
DHEA Sulfate 3.66
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן07/01/2021אנו לא מפענחים תשובות מעבדה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחזור ואמצעי מניעה- מדבקת אוורהקרין29/12/2020
שלום, עד לפני כחצי שנה הייתי משתמשת במדבקות אוורה ואז החלטתי להפסיק וקיבלתי 3 חודשים מחזור סדיר, ולאחר מכן איחור של חודש וחצי, שללתי הריון וקיבלתי מחזור לפני כ4 ימים, האם זה בגלל הפסקת השימוש במדבקות? אני רוצה לחזור לאמצעי מניעה מעולם לא ילדתי האם כדאי לי התקן תוך רחמי או מדבקות אוורה? אם כן מדבקות מתי אני יכולה להתחיל להשתמש? כי אני כבר ביום ה4 למחזור, ומתי אהיה מוגנת..?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן29/12/2020אני רוצה לחזור לאמצעי מניעה מעולם לא ילדתי האם כדאי לי התקן תוך רחמי או מדבקות אוורה? אם כן מדבקות מתי אני יכולה להתחיל להשתמש? כי אני כבר ביום ה4 למחזור, ומתי אהיה מוגנת..?
=== עם כל התשובות =נא לפנות לרופא המטפל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דילוג על גלולות דמה - מינסנועה לוי19/12/2020
היי,
אני בחפיסה השנייה לגלולות מינס, דילגתי בחפיסה הקודמת על גלולות הדמה וחשוב לי לא לקבל בסופ"ש הקרוב מחזור, ולפי מצב החפיסה אני אמורה.
האם זה מזיק אם אדלג על גלולות הדמה פעם שנייה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שולה
ד``ר מיכאל פרידמן19/12/2020האם זה מזיק אם אדלג על גלולות הדמה פעם שנייה?
=== לא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אמצעי מניעה לסובלות ממיגרנה- בת 38מיכל18/12/2020
הי,
בת 38, לא מעשנת.
סובלת ממיגרנות מאז ומעולם ונוטלת גלולות כבר 18 שנה.
בשנת 2004, 2009 היו שני מקרים של מיגרנה אאורה.
לפני חודשיים החלפתי גלולות למינס (אחרי זואלי) והשבוע שוב חוויתי מיגרנה אאורה.
1. האם יתכן כי המיגרנה ארורה הגיעה בעקבות שינוי הגלולות לפני חודשיים?
2. מהו האמצעי למניעת הריון עבור נשים עם מיגרנה אאורה מלבד קונדום?
3. האם עלי להחליף בהתחשב בתדירות הנמוכה של האאורה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן18/12/20201. האם יתכן כי המיגרנה ארורה הגיעה בעקבות שינוי הגלולות לפני חודשיים?
=== הרי היו לך מיגרנות דומות בעבר. אסור ליטול גלולות המכילות אסטרוגן.
2. מהו האמצעי למניעת הריון עבור נשים עם מיגרנה אאורה מלבד קונדום?
=== התקן תוך רחמי
3. האם עלי להחליף בהתחשב בתדירות הנמוכה של האאורה?
=== כן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
מיכל18/12/2020קודם כל. תודה על המענה המהיר.
1. קראתי כי כאשר יש פחות מ12 אירועי מיגרנה אאורה בשנה, עדיין אםשר ליטול גלולות משולבות ולכן חשבתי אולי לעבור לגלולות המכילות פחות אסטרוגן כגון- קלייר
2. היה לי בעבר מירנה אבל היה לי דימום כל 10 ימים אז הוצאתי כעבור חצי שנה- יש טעם לנסות שוב?
3. במידה ואין טעם לנסות שוב התקן ואין מצב להיות בלי גלולות בכלל (לא מעוניינת בהריונות נוספים ופעם כשעשיתי הפסקה מגלולות סבלתי מרטיבות יתר איומה)- מה הן האופציות הנוספות?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום
ד``ר מיכאל פרידמן18/12/2020
1. קראתי כי כאשר יש פחות מ12 אירועי מיגרנה אאורה בשנה, עדיין אםשר ליטול גלולות משולבות ולכן חשבתי אולי לעבור לגלולות המכילות פחות אסטרוגן כגון- קלייר
=== זה לא מטמטיקה. אל תקחי גלולות עם אסטרוגן. מסטכן בשבילך.
2. היה לי בעבר מירנה אבל היה לי דימום כל 10 ימים אז הוצאתי כעבור חצי שנה- יש טעם לנסות שוב?
=== בהחלט...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נטילת גלולות נגד הריון- בת 38שירי18/12/2020
שלום,
אני בת 38. לוקחת גלולות יאז שנים עקב אנמיה בגלל מחזורים כבדים(לוקחת 3 חודשים רצוף).
רופא נשים אמר לי שעקב כך שיש לי מיגרנות(ללא אוורה), ועקב כך שיש לי היסטוריה משפחתית של דום לב אז מומלץ להפסיק עם הגלולות ולעשות התקן שיפחית את הדימומים.
בדיקת קרישתיות יתר לפני 7 שנים יצאה תקינה.
האם באמת במקרה כמו שלי עדיף בגיל 38 להפסיק עם הגלולות? הסיכוי לשבץ כשיש מיגרנות עם גלולות עולה כמעט פי 2?תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שולה
ד``ר מיכאל פרידמן18/12/2020האם באמת במקרה כמו שלי עדיף בגיל 38 להפסיק עם הגלולות? הסיכוי לשבץ כשיש מיגרנות עם גלולות עולה כמעט פי 2?
=== בהחלט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרביץ ואגינלית תוצאותמור17/12/2020
שלום אני עם מחלה אוטואימונית שבגללה אני לוקחת תרופות מדכאות חיסון, כבר כמעט שנה עם הפרשות מוזרות וכל פעם היה סיבה אחרת.. בתרבית האחרונה יצא נצפתה פלורה צואתית, קיבלתי טיפול תרופתי כמו לפטריה עם bv עוד לפני התוצאה שזה נרות פלוקנזול ועוד אנטיביוטיקה מטרוניזורל, אחרי שבועיים חזרתי לרופא וביצעתי בדיקת תרבית נוספת כי עדיין הרגשתי שלא עבר, ושוב יצא םלורה צואתית. הרוםא אמר שאין מה לעשות עם זה רק שטיפות עם חומץ תפוחים מהול.
האם באמת זה ככה? יש טיפול שאני לא יודעת עליו? מה עליי לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן18/12/2020האם באמת זה ככה? יש טיפול שאני לא יודעת עליו? מה עליי לעשות?
=== הטיפול חייב להיות אנטיביוטי. אני לא ממליץ על שום שטיפות עם חומץ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאיזה אנטביוטיקה?
מור18/12/2020איזה אנטביוטקיה אם הרופא נשים לא מביא לי אולי אבקש מרופאת משפחה.. בגלל שזה אמר תעורבת של חיידקים וגם קיבלתי הרבה וזה יפתח שוב קנדידה שסבלתי ממנה הרבה השנה הוא לא נתן לי...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום חריג מהנרתיקנועה לוי17/12/2020
היי,
יש לי דימום מסיבי יחסית מהנרתיק שהוא לא מחזור, כי אני באמצע חפיסת גלולות וזה דימום הרבה יותר סמיך ממחזור, כמו דם של פצע. הוא זלג לי לרגליים גם כשלא עשיתי פיפי וכשעשיתי פיפי הוא היה מלווה בו. מה זה אומר?
יש לציין שדילגתי על גלולות הדמה חודש שעבר והתחלתי לקחת את הגלולות האלו (מינס) לפני חודש וחצי בערך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן18/12/2020מה זה אומר?
=== שאת חייבת להבדק ובהקדם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
נועה לוי19/12/2020גם אם הוא הפסיק מאז לחלוטין?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום לאחר הפלה בכדורים- שבוע 5אור17/12/2020
שלום
בתחיל חודש 12 עברתי הפלה בכדורים. שבוע 5.
לאחר 3 שב חזרתי וראו שיש שאריות.
הביאו לי עוד 4 כדורים.
כעבור שבועיים חזרתי שוב בעןד שהיה דימום בזמן זה
וראו שעדיין יש שארית.
אמרו לי תחזרי עוד שבןעיים במידה והשארית לא תצא תיכנסי לניתוחון.
חזרתי באותו יום הביתה היה לי דימום אך השתנה לתחושה של מחזור עם כאבים יצאה לי חתיכה גדולה מעבר לדימום ועדיין מדממת .
מתי להילחץ מהדימום ?
האם זה מחזור?
מתי לדאוג?
בשעתיים האחרונות החלפתי 2 תחבושות מלאות ויצאו עוד קצת חתיכות קטנות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן18/12/2020חייבים שוב לבצע בדיקת אולךטרסאונד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבקה עם חומר הדברה-חששיעל16/12/2020
שלום פרופ'
שאלתי את השאלה שלי גם בעבר, ולא הצלחתי לקבל מענה. שאלתי היא בנוגע לאבקה בעלת חומר הדברה נגד נמלים: אצל אחד מבני משפחתינו פיזרו בחצר אבקה נגד נמלים בטעות על הדשא כאשר הכוונה הייתה לפזר דשן. אנחנו יושבים מדי פעם על הדשא. שאלתי אם במקרה נכנסת אבקה פנימה אם באבק שמתפזר על הבגדים בחלק התחתון או באמצעות ניסיון להרות , האם עצם כניסתם חלילה בטעות של אבק גרגירים יכולים לגרום לפגיעה בזרע או בעובר בתחילת הדרך הראשונית?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן18/12/2020האם עצם כניסתם חלילה בטעות של אבק גרגירים יכולים לגרום לפגיעה בזרע או בעובר בתחילת הדרך הראשונית?
=== מצטער. אין לי תשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלשול- לאחר נטילת גלולות יאזאנונימי15/12/2020
היי, אני בת כמעט 17 נוטלת גלולות כבר חצי שנה בערך, אתמול קיימתי יחסים לא מוגנים ולאחר מכן לקחתי את הגלולה בשעה הקבועה שאני לוקחת (שמונה וחצי בערב) היום, קמתי עם שלשול(בשעה 11 בבוקר), עברו יותר מ12 שעות מאז שלקחתי את הגלולה,יש סיכוי שהגלולה לא נספגה בגופי? אני צריכה לקחת את הגלולה היום באופן רגיל? יש סיבה לדאגה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן18/12/2020אני צריכה לקחת את הגלולה היום באופן רגיל?
=== לא נראה לי.
יש סיבה לדאגה?
=== לא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחזור ארוך מהרגיל- בת 47צ.א15/12/2020
בת 47 מחזור אחרון קיבלתי ב 4.12.2020 אחרי 3 ימים בערך הפסיק הדימום ואז חזר עד היום 15/12/2020 לא דימום חזק אבל כל פעם אחרי כניסה לשירותים בניגוב יש דם על הנייר. השאלה אם בגלל הגיל זה כך? או שיש סיבה אחרת?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן18/12/2020השאלה אם בגלל הגיל זה כך?
=== אני מניח שכן.
או שיש סיבה אחרת?
==== כן. אבל כדאי לך להבדק בהקדם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- וגינוזיס וזידובל בשבוע עשירי להריוןדורית15/12/2020
שלום רב,
אני בשבוע 10 להריון.
בימים האחרונים אני חשה צריבה בנרתיק, ביצעתי בדיקה וגניאלית הבוקר והרופאה אמרה שמדובר בוגינוזיס.
בבדיקה לא נלקחה דגימה לבדיקת חומציות, אלא הרופאה רק הסתכלה בנרתיק.
האם ניתן לאבחון באופן זה?
האם מומלץ ליטול זידובל בשבוע 10?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שולה
ד``ר מיכאל פרידמן18/12/2020האם ניתן לאבחון באופן זה?
האם מומלץ ליטול זידובל בשבוע 10?
== כן פעמיים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפסקת גלולות האם יש סיכוי להיכנס להריון?מירי14/12/2020
אני נוטלת גלולות יאז כבר שנה, היום סיימתי את החפיסה וקיבלתי מחזור ואני לא רוצה להתחיל את החפיסה הבאה ולהפסיק עם הגלולות, האם אני יכולה להיכנס להריון? אני לא אקיים יחסי מין ולא קיימתי בשבוע האחרון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן18/12/2020האם אני יכולה להיכנס להריון?
=== כן. כאשר אישה מקיימת יחסי מין לא מוגנים אס=זי היא יכולה להכנס להיריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח קיסרי- דימום שנמשך האם תקין?חסויי14/12/2020
שלום בוקר טוב.
אני כ3 שבועות אחרי לידה בניתוח קיסרי... ישנו עדיין דימום חלש...קורה מצב שאני בלי דימום יום ואז פתאום שוב יום למחרת רואה בניגוב וכו...האם זה תקין?וכמה זמן נימשך דימום אחרי לידה בניתוח?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן14/12/2020האם זה תקין?
=== זה עדיין עכול להיות
וכמה זמן נימשך דימום אחרי לידה בניתוח?
=== יתכן עד 6 שב'
אבל אני ממליץ להבדק ע"י רופא נשים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימומים עם גלולות יאז פלוס ופצעונים בפניםמיכל14/12/2020
שלום, אני משתמשת בגלולות מסוג יאז פלוס כבר 9 חודשים, מעולם לא פספסתי גלולה ותמיד לוקחת באותה שעה. כתשעה ימים לפני תאריך המחזור שלי התחילו לי כאבי בטן ויצאו הרבה פצעונים בפנים (תסמיני מחזור) ובנוסף החל דימום מאוד קל ונוטה לצבע חום יותר מאשר אדום שנמשך כמה ימים, רציתי לשאול אם זה אכן מחזור או שבעוד 9 ימים אקבל מחזור (לפי התאריך של הגלולות)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן14/12/2020חשוב להבדק ע"י רופא נשים מספר ימים לפני הוסת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

