מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- התקן תוך רחמי עם הורמונים ואנטיביוטיקהגיל04/11/2020
שלום,
יש לי התקן תוך רחמי עם הורמונים ואני נוטלת טיפול אנטיביוטי. האם יעילות ההתקן יורדת?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן04/11/2020ממש לא...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בטן תחתונה נפוחה האם בגלל גלולות?דנה31/10/2020
שלום אני דנה בת 22. (לפני שנתיים עברתי ניתוח פיסורה,היה לי המון זמן אליקובקטור בלי שידעתי, הרופא אמר לי שבבדיקה שעשיתי יצא לי ערכים מאוד גבוהים אבל טיפלתי בזה ועכשיו הכל טוב,כותבת את זה כהקדמה כי לא יודעת האם זה קשור) אני לראשונה לפני כ 4 חודשים חוויתי נפיחות ממש גדולה בבטן התחתונה (מפשעה וקצת יותר למעלה) בדכ הייתה לי נפיחות יום לפני מחזור ובמהלך המחזור. אבל הפעם זה נמשך כשלושה שבועות רצוף וחלף עם קבלת המחזור ואז חשבתי שזה סתם היה משהו חד פעמי. לאחר שבועיים של בטן רגילה שוב הבטן תחתונה התנפחה ממש למשך שלושה שבועות חשדו שאולי זה אנדומטריוזיס הייתי אצל מומחה שכמעט בטוח שזה לא,הביא לי גלולות, הבטן התנפחה עם הגלולות אבל לתקופה של 10 ימים נפיחות ו10 ימים ללא נפיחות. הייתי שוב אצל המומחה אמרתי לו שהגלולות בתכלס לא עזרו כי עדיין הבטן מתנפחת והגלולות לא עושות לי טוב. עכשיו שלח אותי לרופא גאסטרו.
אני ממש לא יודעת מה לעשות יש לציין שהנפיחות פשוט קוראת בזמן קצר כלומר יש מצב שאהיה ללא נפיחות ופתאום במשך שעה הבטן תתחיל להתנפח עד שתגיע לשיא אחרי 3 ימים ואז פשוט נתקעת ככה לתקופה...
האם יש לכם רעיון מזה יכול להיות? נתקלתם בדבר כזה? מצד אחד אני אומרת אולי זה באמת לא אנדומטריוזיס אבל בכל זאת הגלולות אולי איך שהוא כן עזרו כי עם גלולות היה נפוח לי למשך עשרה ימים רצוף. וללאנגלולות נפוח לי כבר המון זמן..
אני אוכלת בריא (עוסקת בספורט, בדקתי אלרגיה לגלוטן ויצא לי שהכל בסדר)
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן31/10/2020הסיפור באמת קצת מוזר ולא שגרתי. לכן את חייבת לעבור בירור מלא - אולטרסאונד של הבטן ואלי גם CT . כמובן כל זה אחרי יעוץ של גסטרואנטרולוג.
נארה לי שגלולות למניעת היריון יכולות כן לעזור לך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחזור ליום אחד ונעלם מה עושים?נטלי31/10/2020
היי
אני אחרי לידה עברו חודשיים מאז
אתמול הופיע לי דימום ליום אחד ויום למחר נעלם כלא היה
האם זה תקין? האם זה נחשב מחזור?
איך מתייחסים לזה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן31/10/2020האם זה נחשב מחזור?
--- לא בטוח
איך מתייחסים לזה ?
-- כדאי להבדק אצל רופא נשים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת הורמונים הקשורים לפוריות לאחר הסרת רחםמיכלי30/10/2020
מי שהסירו לה את הרחם, האם בבדיקת הורמונים הקשורים לפוריות היא תצא פוריה או לא?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן30/10/2020מי שהסירו לה את הרחם, האם בבדיקת הורמונים הקשורים לפוריות היא תצא פוריה או לא?
=== תלוי... אין תשובה חד משמעית. ב גיל הפוריות כריתת רחם בד"כ לא פוגעת בפעילות שחלתית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תכיפות שתן וכאב בבטן התחתונה האם סרטן שחלות?מלי29/10/2020
בת 41 כמה אירועים של תכיפות שתן וכאב בטן תחתונה בשנים האחרונות-בדיקת רןפא נשים תקינה בדיקות שתן תקינות.חלף לבד. לפני 11 ימים התחיל לי כאב בבטן תחתונה מימין.דקירות במותן תחושת בעירה באיבר מין הקרנה לגב תחתון.בדיקת שתן תקינה תרבית עם צמיחה מיקרוסקופית. לא עשיתי בדיקה חוזרת כי קיבלתי מחזור במהלכו חשתי קצת יותר טוב. לאחריו הכל חזר.עשיתי תרבית חוזרת ולמרות ניגוב מושלם יצאה פלורה מעורבת והרופא ביקש שאתחיל זינט. קבעתי תור לרןפא נשים בראשןן.אני בחרדה אמא שלי נפטרה מסרטן שחלות לא גנטי שהתחיל מצריבה בשתן. אני ממש מבוהלת וחןששת. זה נשמע משהו נשי? יכול להיות סרטן שחלות? אני לוקחת גלולןת.אין לי דימומים אבל מרגישה ממשלא טוב עשרה ימים. אודה לתחושןתייך המקצועיות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן30/10/2020זה נשמע משהו נשי? יכול להיות סרטן שחלות? אני לוקחת גלולןת.אין לי דימומים אבל מרגישה ממשלא טוב עשרה ימים.
=== ממש אין לך סיבה להיות בחרדה. חכי עד הבדיקה אצל רופא נשים ועד אז בטח הכל יעבור. למה מ יד לחשוב בסרטן שחלות? זה לא במקום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרשות חומות בעקבות פספוס גלולהענבר28/10/2020
היי ד"ר,
אני לוקחת גלולות בשם פמינט ולפני 13 יום התחלתי את החפיסה החדשה לאחר המחזור.
יצא לי מצב שביום הרביעי של לקיחת הגלולה שכחתי לקחת את הכדור ועברו יותר מ 12 שעות ובעצם לקחתי אותו בייחד עם הכדור של היום החמישי בשעה הקבועה שלי, וקרה לי את אותו סיפור גם ביום השישי.
ואז התחילו להופיע לי הפרשות חומות שלא פסקו ויש לציין שהמשכתי את שאר הגלולות רגיל.
וכעת ביום ה13 התחיל להופיע לי גם דימום של מחזור.
השאלה שלי האם להפסיק את הגלולות? ואם כן ממתי להתחיל לספור 7 ימים על מנת לדעת מתי להתחיל חפיסה חדשה של גלולות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן30/10/2020הפרשה דמים לאחר פספוס זה דבר רגיל. אל תפסיקי את הגלולות ותסיימי את החפיסה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרשות חומות לא פוסקות בעקבות נטילת יאזדנההההה28/10/2020
היי ד"ר התחלתי לקחת יאז לפני אבעה חודשים
בחודש אחרון הופיעו הפרשות חומות ללא סוף רק בניגוב תחילה ואז יותר יש לי שלחות פוליסטיות והייתי אצל רופא נשים הרבה פעמיים כולל פאפס תקין .
פספסתי גלולה ועכשיו הפרשה חומה עם דם כמו מחזור
מתי זה יעלם? אני דואגת וחרדה קשה מאד תודה לך האם זה מסוכן ??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן28/10/2020מתי זה יעלם? אני דואגת וחרדה קשה מאד תודה לך האם זה מסוכן ??
=== זה לא מסוכן ובד"כ זה חולף. 4 חודשים זה קצת ארוך. כאשר ישנה הפרשה דמית כל הזמן, זה מתסכל, מעצבן ומגביל.
יתכן שכדאי לחשוב על החלפת סוג הגלולה, לכן כדאי לפנות לרופא המטפל.
אגב כאשר מפספסים גלולה או שתים ברוב המקרים מתחיל דימום וזה לא משנה מסוג הגלולות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בליטה באיזור הנרתיק לאחר לידהמיכל27/10/2020
שלום
אני חצי שנה אחרי לידה.
אתמול הרגשתי בליטה באזור פתח הנרתיק לפי תמונה שצלמתי זה לא נראה שכך צריך להיות.
מה זה יכול להיות? יש לי תור לרופאת נשים ביום שלישי אבל לחוצה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן27/10/2020לא צרפת שום תמונה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמי רואה את התמונה
מיכל27/10/2020מי רואה את התמונה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום עם גלולות מינס וגינרהליטל אלמשעלי27/10/2020
אני בת 43 לפני 5 חודשים התחלתי לקחת גלולות אחרי שכמה שנים טובות לא לקחתי (סביבות ה 3 שנים)
הרופאה נתנה לי מינס ... לקחתי חודשיים ברצף וכל הזמן היו לי כתמים חומים ביקשתי להחליף את הגלולת וחזרתי לגלולות שלקחתי כל השנים גינרה.
לקחתי אותם חודשים ואני בחודש השלישי ופתאום שוה הופיעו לי כתמים חומים וגם בניגוב יש לי .. והיום משום מה גם ירד לי ממש דימום אומנם קל ... מה עושים במצב כזה ? לא מבינה מה פשר הדימומים האלו כל הזמן זה ממש לא נוח
תודה על עזרתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן27/10/2020יתכן שצריך להחליף את סוג הגלולות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- וסת ממושכת מאוד בעקבות נטילת פוסטינורמיה27/10/2020
שלום,
לפני כחודש לקחתי פוסטינור. שבוע לאחר מכן הקדימה הוסת והיא נמשכת מאז, כבר למעלה משלושה שבועות. אחרי שבוע וחצי הייתי אצל גניקולוג והוא אמר לי שזה טבעי אחרי נטילת פוסטינור, השאלה היא האם כל כך הרבה זמן? עליי ללכת לבדיקה פעם נוספת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן27/10/2020עליי ללכת לבדיקה פעם נוספת?
=== בהחלט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- וסת ממושכת אחרי נטילת פוסטינורמיה26/10/2020
שלום,
לפני כחודש לקחתי פוסטינור. שבוע לאחר מכן הקדימה הוסת והיא נמשכת מאז, כבר למעלה משלושה שבועות. אחרי שבוע וחצי הייתי אצל גניקולוג והוא אמר לי שזה טבעי אחרי נטילת פוסטינור, השאלה היא האם כל כך הרבה זמן? עליי ללכת לבדיקה פעם נוספת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן26/10/2020השאלה היא האם כל כך הרבה זמן?
=== יתכן
עליי ללכת לבדיקה פעם נוספת?
=== במידה וזה לא נפסק בעוד שבוע אז כן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחיית מחזור בשבוע באמצעות גלולותשרונה26/10/2020
שלום רב, אני מעוניינת לדחות את המחזור שלי בשבוע, אני נוטלת גלולות יאז פלוס. השאלה שלי היא האם אפשר להוסיף 7 גלולות פעילות ( ורודות ) לחבילה ורק אז לקחת את ה4 גלולות האחרונות הלבנות ( כלומר 31 גלולות ורודות ולאחר מכן 4 לבנות ) , האם זה מסוכן? והאם זה ידחה לי את המחזור באופן קבוע? תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן26/10/2020כל השאלות מסוג זה - נא לפנות לרופא המטפל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דופסטון למניעת דימומים.ליאה25/10/2020
שלום
קיבלתי כדור דופסטון פעמיים ביום למשך 10 ימים. הדימומים פחתו מיום ליום אך לאחר 8 ימים שוב התחיל לי הדימום. האם זה תקין? מה זה אומר? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן26/10/2020האם זה תקין?
=== יתכן
מה זה אומר?
=== לחזור לרופא המטפל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ווסתות ארוכות ומחזורים קצריםגילת25/10/2020
אני בת 39, אחרי 6 לידות ועם התקן נחושת.
בשנה האחרונה מאז חזרה הווסת אחרי הנקה, המחזורים הם בני 23-26 יום בלבד. לפני כן הם היו 35 יום. האם זה מעיד על בעיה כלשהי? האם יש דרך להאריך את הרווחים שבין הווסתות?
בזמן הווסת יש הפסקה של יום וביום השישי הדימום חוזר ליום נוסף. האם זה מצב נורמלי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן26/10/2020האם זה מצב נורמלי?
=== לא. לפי דעתי את חייבת להבדק ולהוציא את ההתקן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איחור במחזור ובדיקת הריון שליליתבחורה 3325/10/2020
שלום. בת 33 שנתיים לאחר לידה ראשונה. מחסור סדיר וכמעט ולא מגיע יותר מ28 ימים. כיום עיכוב של 8-10 ימים במחזור. שתי בדיקות ביתיות להריון שליליות. לאן ממשיכים מכאן? אם אין הריון מדוע מחזור מאחר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן26/10/2020לאן ממשיכים מכאן?
=== לבדיקה אצל רופא נשים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

