מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שנה לאחר הריון ללא מחזורנועה27/11/2020
שלום,
לפני שנה ילדתי את בכורתי . כל השנה הנקתי, לפניי כחודשיים הפסקתי את ההנקות הליליות (הייתי מניקה לאורך היום פעמים שלוש לא יותר), ובחודש האחרון הפסקתי להניק לגמרי.
לאורך החודשיים האלה בעלי ואני ניסנו להרות מספר פעמים אך לצערי כל הבדיקות הביתיות נשללו.
במהלך השנה היו לי פעמיים דימומים קטנים שרמזו למחזור וחלפו לאחר יום, אבל למעשה לא קיבלתי מחזור רגיל מאז ההריון - כשנתיים.
כיצד אוכל להרות?
האם חייבת לקבל מחזור עבור כך?
כמה זמן יכול לקחת עד שהמחזור מופיע שוב?
קראתי שאוכל לנסות להרות בעיקר בימיי הביוץ אבל כיצד אוכל לבדוק זאת?
תודה רבה רבה רבה מראש על המענה........
מצפה כבר לבדיקה חיובית......
ושבת שלום
נועה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן27/11/2020את פשוט חייבת לפנות לרופא נשים ולבצע מספר בדיקות רגישלות בנושא הפוריות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מדבקות אברה וכולסטרול לאחר לידהתהילה27/11/2020
שלום, אני לאחר לידה עם כולסטרול LDL-123, רציתי לדעת אם מותר להשתמש במדבקות אברה למניעת הריון בכולסטרול כזה. ? ) . .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן27/11/2020לא רואה שום בעיה. כדאי לחיזור לבדיקת שומנית בדם תחת EVRA
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פלוקנול ותרבית האם יש השפעהמיכל24/11/2020
שלום
ביום שבת לקחתי כדור פלוקנול מכיוון שהתעוררתי עם חשד לפטריה. ביום שני רופא הנשים עשה לי תרבית. האם הפלוקנול עשוי לשבש את התוצאות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן27/11/2020יתכן בהחלט
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוכן הטרוגני ברירית מה זה אומר?מיכל24/11/2020
שלום,
ביצעתי היום אולטרסאונד ביום ה 3 לוסת ובתוצאות רשום:
מנח הרחם: קדמי
גודל הרחם (מ"מ): 50x33x48
רירית הרחם:
בעובי 6 מ"מ
תיאור הרירית: ללא הד קו אמצע
כוללת מעט נוזל צלול ומעט תוכן הטרוגני בעובי 3.5 מ"מ
דוגלס: ללא נוזל
רציתי לדעת מה המשמעות של תוכן הטרוגני? אני מאוד מודאגת והתור שיש לי לרופא הוא רק בעוד חודשיים.
בנוסף האם עובי רירית הרחם נחשב תקין ליום ה 3 לוסת?
אציין שאני בת 35, ללא הריונות (בתולה) ולקחתי גלולות פמינט במשך 9 שנים והפסקתי לפני 3 שנים.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן27/11/2020הטרוגני הקוונה שקיים משהו זר, שונה למרקם של רירית הרחם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רגישות יתר באזור הדגדגן לאחר אוננותמודאגת24/11/2020
שלום ד״ר
רק רציתי לדעת אם לאחר פעולה של עינוג עצמי על הדגדגן ( בצורה עדינה ) בפעם הראשונה יכול להיווצר תחושה של רגישות יתר בדגדגן ? לא בדיוק כאב אבל תחושת לחץ בדגדגן בעיקר שהשלפוחית מלאה ?
זה ממש מורגש בישיבה או עם גינס צמוד
האם זה משהו שכיח והפיך ? אני קצת חוששת שהתחושה לא תחלוף
כמובן שאקבע תור גם לייעוץ אבל אני חייבת טיפה הרגעה שלא עשיתי לעצמי נזק בלתי הפיך למרות שהכל נעשה יחסית בעדינות .
אין סימן לפציעה או אדמומיות או נפיחות הכל נראה רגיל
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן27/11/2020האם זה משהו שכיח והפיך ?
=== כן בהחלט.
זה נובע מגירוי יתר...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רחם מוגדל מה זה אומרשרית22/11/2020
שלום
עשיתי בדיקת סי טי ויצא רחם מוגדל ומלאות בצד שמאל.היום כעבור חודש עשיתי אולטרסאונד וגינלי ויצא מידות רחם
אורך 52 ממ
עובי53 ממ
רוחב 60 ממ
רירית 11 סמ
שחלה ימין ושמאל תקינות ללא נוזל
רציתי לדעת האם תקין ומה זה אומר שהרחם מוגדל שראו בסיטי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן22/11/2020אנו לא מפענחים תשובות של הבדיקות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנטיביוטיקה וגלולותלי20/11/2020
היי אני נוטלת גלולות דיאנה ואמורה לקבל מחזור בעוד שבוע.
סיימתי טיפול בזידובל (מטרונידזול) ביום שלישי, לפי הוראות הרופא לא קיימתי יחסי מין בזמן הטיפול.
ביום רביעי, חמישי והיום קיימתי יחסי מין ללא קונדום.
נאמר לי היום שהייתי צריכה להוסיף אמצעי מניעה.
האם זה נכון? או שזוהי רק המלצה ולא קיים סיכוי להיריון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן20/11/2020אינני רואה שום בעיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום מחזור מ 4.11 ועדין לא נגמרמאיה19/11/2020
שלום
בת 40 ,בריאה.ב 4.11 החל לי מעין דימום כמו התחלה של מחזור וגם בזמן שאמורה לקבל,במשך שבוע זה היה מאוד חלש ולא הייתי צריכה להחליף תחבושת זה היה כניראה דימום ורק לאחר שבןע החל דימום של מחזור שזה כבר הרבה יותר למעשה עד רגע זה אני עדיין במחזור זאת אומרת 16 יום של דם,האם הגיוני דבר שכזה זו פעם ראשונה שקורה לי דבר כזה
לפני שנתיים עשיתי פאפ ויצא תקין הבנתי שעושים כל 3 שנים אני דיי חוששת שמדובר במשהו לא טוב
שבוע הבא יש לי גניקולוג אבל עד אז אני ממש בחרדה
מה זה יכןל להיות
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן19/11/2020מה זה יכןל להיות
--
מספר דבקים, אך בד"כ זה די שכיח ואין מקום לדאגה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גלולות יאז - האם אני מוגנת?דניאלה18/11/2020
בת 44.
נוטלת גלולות יאז.
לקחתי גלולה ואז חצי שעה אחרי שלשלתי לצערי.
אני באמצע החפיסה.
אני מוגנת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן18/11/2020יתכן שכן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום בניגוב בין מחזוריםרון שם טוב18/11/2020
הי
בת 43,האם לפי הבדיקות אני יכולה להבין באיזה יום של המחזור אני? נהיה לי אי סדירות,
fsh: 11.2
LH 4.6
E2 292
Progestron 1.1
עשיתי שוב את הבדיקה בהפרש של 6 ימים והינה שוב התוצאות:LH 12.7FSH 7.4E2 1003PROGESTRON 1.2 כעת עם דימום בניגוב מאתמול בערב.
קורה לי הרבה ב 5 שנים האחרונות,המליצו לי על פרוגסטרון ,האם כדאי?האם אני יכולה להרות עם נתוני ההורמונים ?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן18/11/2020אנחנו לא מפענחים תשובות מעבדה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שכחתי לקחת גלולהיובל18/11/2020
היי, התחלתי חפיסה חדשה של גלולות מרסילון ביום שבת.
יומיים לאחר מכן (ביום שני) קיימתי יחסי מין עם בן זוגי
ויום למחרת (ביום שלישי) שכחתי לקחת גלולה..
היום (יום רביעי) קמתי ולקחתי 2 גלולות ביחד (של אתמול ששכחתי ושל היום)
רציתי לדעת מה סיכויי ההגנה שלי?
האם יש צורך לקנות גם ״גלולת היום שאחרי״? (למרות שעברו יותר מ-24 שעות)
חשוב לי להדגיש שאני מנסה להימנע מהיריון לא מתוכנן..
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן18/11/2020רציתי לדעת מה סיכויי ההגנה שלי?
-- אני מניח שאת מוגנת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- וירוס הפפילומה ומאין ההדבקה המשךטלי18/11/2020
בהמשך לשאלתי :
במידה ונעשתה בדיקה לפני 3 שנים והיתה שלילית וכעת בידקה נוספת חיובית אומר שההדבקה קרתה מגבר אחר ולא מהבעל?
ובהמשך לתשובתך:
== בעבר לא בדקו האם אכן בנגיף קיים. היום בחלר מהקופות ( מכבי למשל) באופן שגרתי בודקים האם הנגיף קיים. בדיקת פאפב (בדיקת תאים) יכולה להיות תקינה כאשר הוירוס קיים. כך שלא יודעים האם היה לך וירוס הפפילומה משום שלא בדקו זאת.
הייתי רוצה להוסיף בבקשה ולשאול מה הכוונה?
לפני 3 שנים אכן בוצעה בדיקת פאפ ויצאתי שלילית.
לאחר דימומים אחרי קיום יחסים בדקתי שוב ולפני שבוע קיבלתי תשובה שיש לי פפילומה בדרגת סיכון מתקדמת.
והשאלה שלי איך יתכן ולפני 3 שנים שלילי ועכשיו חיובי? האם תיתכן הדבקה במהלך השנים למרות קיום יחסים עם אותו פרטנר שנים רבות וכן להפך?
בנוסף. האם מסוכן להמשיך לקיים יחסים מבחינת להדביק פרטנר קיים?
תודה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן18/11/2020השאלות שהעברת לנו הן לא לדיון בהתכתבות.
אני מאד מציע לך לפנות לרופא המטפל שלך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפסקה של מחזור חודשי באמצעות גלולהרותם17/11/2020
שלום
אני בת 32 אמא לשלושה ,
אני השתמשתי על בסיס רצוף כ4 שנים בגלולות למניע הריון ללא הפסקה 7 ימים. ידוע שיש גלולה שנלקת באופן חד פעמי פעם אחת ומחזור לא מגיע חצי שנה .
השאלה שלי . מה ההשלכות אם המחזור לא מגיע ? איך זה משפיע על האישה מבחינה פיזיולוגית, האם היא מזדקנת / פוריות/ הריון עתידי/
אשמח לתגובה
בתודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן18/11/2020זה לא לדיון בהתכתבות.
אינני מכיר את המצב הבריאות שלך , לא יודע את העבר הקליני שלך ובכלל זה חוסר אחראיות מצידי להיכנס להסברים על הדבקים שבתבת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לקיחת גלולות עם שחלות פוליציציסטיותשירי17/11/2020
שלום,
יש לי שחלות פוליציסטיות ושנים השתמשתי בגלולות יאז. עקב הסטוריה משפחתית של דום לב ומיגרנות וגיל 39 הבנתי שלא מומלץ להמשיך ליטול את הגלולות. הבנתי שבשחלות פוליציסטיות הגלולות חשובות לאיזון עובי רירית הרחם על מנת להפחית את הגורם לסרטן. האם אם כל, כן חשוב להמשיך ליטול גלולות גם בגיל 39 עם שחלות פוליציסטית?(לא מתוכננים הריוניות ולא היו).
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן17/11/2020על מנת לדעת האם את יכולךה להמשיך את הגלולות ממליץ לך לבצע בדיקות דם לקרישיות יתר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת פאפ - האם קיימות שתי בדיקות שונות?מיכל16/11/2020
שלום ד״ר,
רציתי בבקשה לשאול האם קיימות שתי סוגי בדיקות פאפ?
משום שהרופא שלי מבצע את הבדיקה ואז מכניס לבקבוקון עם ג׳ל כחול בפנים ושמעתי שיש את אותה בדיקה שנאספת על גבי משטח רגיל?
מה ההבדל בין שתי הבדיקות בעצם?
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן17/11/2020מה ההבדל בין שתי הבדיקות בעצם?
=== שתי הבדיקות נותנותץ אותן התוצאות. בעבר חזבנו שבדיקה הראשונה טובה יותר אך המחקרים הראו ששתי הבדיקות הזות מבחינת התוצאות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

