מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- הורדת סוכראורלי05/08/2009
האם ישנה דרך טבעית להורדת סוכר - אמרו לי שמקל קנמון עם מים עוזר. מודה על תשובתכם. אורלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הורדת סוכר
שירי חבקין05/08/2009אורלי היקרה שלום רב
ישנם מספר צמחים שידועים כמאזנים סוכר ומורידים את רמתו בדם.
זקן תירס
חילבה - בכמוסות או לשתות את מים בהם הושרתה החילבה
והכי יעיל ואף מוכח על ידי מחקרים תמצית נוני לקחת מדי יום
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת אזניים -דחוףיעל04/08/2009
בתי בת 1.8 חודשים, סובלת בחודשים האחרונים מדלקות אוזנים חוזרות ומוגלה שמתפרצת
מטופלת באנטיביוטיקה פעם אחר פעם. מבקשת עזרה, עצה -דחוף* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקות אוזניים חוזרות
שירי חבקין05/08/2009יעל היקרה
מנסיון -רק הומאופטיה קלאסית
בגיל הזה פשוט עובד כמו פלא ועוצר את הגלגל
הבלתי נגמר של אנטיביוטיקה ושוב דלקת.
צריך ללכת לאיבחון אצל הומאופט טוב ולקחת את הרמדי
לעיתים יש גם צורך בשינוי תזונה.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרניוםרותם04/08/2009
שלום רב
לאחרונה אני מתיזה שמן גרניום מרוכז על חלונות הבית (עשויים מעץ) וזה עוזר רבות נגד יתושים שעוקצים את בני
אני שמה פעמיים ביום ופעמיים בלילה
האם יכולה להיות עם הריח והריכוז בעיה לילד בן שנה וחמישה חודשים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גרניום
שירי חבקין04/08/2009רותם היקרה שלום רב
כל עוד שהריח אינו חריף מדי אז זה בסדר.
נסי להחליף מדי עם בלבנדר שהינו עדין יותר וגם
דוחה יתושים
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
יתושים
איה הוד06/08/2009
וגם שמן ציטרונלה - היום יש להשיג ברשת סופרפארם שמן כזה יחד עם מבער שמנים נגד יתושים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זיקקפה חזקה הכיצדאני04/08/2009
אני מקיים יחסי מין בריאים אך ללא זיקפה חזקה ! נטלתי כדורי פרופסיה בשנת 2005 לתקופה של 3 חודש והפסקתי , וגם יש לי הרפס סוג 2, מה שהכי עוזר לי זה סיאליס או כדורים מסין שאני מזמין משם מה עלי לעשות? אני לא רוצה להשתמש בכדורים בגיל שלי אני בן 29 רופא ציין שהכול נורמלי לאחר בדיקות של טסטסורון ועוד
אני אובד עצות
ניסית גת עזר אבל לא אוהב את זה לשתות או ללעוס
האם יש עוד משהו שיכול לעזור? האם אתם עושות איבחון וטיפול בבעיה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
זיקפה
איה הוד06/08/2009
שלום לך,
לצערי שום צמח לא יתן לך את אותו אפקט עוצמתי וחזק כמו שיש לויאגרה וסיאליס.
אני מציעה לך לברר האם הבעיה היא פזיולוגית או שמא היא רגשית/נפשית
כי אם יש קשר נפשי אז יש המון מה לעשות בנידון.
ישנם צמחי מרפא רבים שיכולים לסייע כגון הג'ינסנגים למיניהם וצמח המאקה והרימון אך שוב - זה לא יתן אותו אפקט כמו של תרופה.
בברכה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גזיםאנונימי03/08/2009
יש איזה תרופת סבתא מחומרים שיש בכל בית שתפחית את כמות הגזים שלי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גזים
שירי חבקין04/08/2009מומלץ לשתות חליטה של זרעי שומר
לפחות שתיים שלוש כוסות ביום
להשיג בחנויות הטבע.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמן עץ התה.אפרת02/08/2009
שלום רכשתי את שמן עץ התה לפטריות בציפורניים. אני משתמשת בו כבר יומיים, השאלה שלי היא איך למרוח אותו.? בעזרת מה?
יש חלק פלסטיק שמכסה את הבקבוק, האם זה צריך להיות ככה או שהוא צריך לצאת עם הפקק..?
פשוט אני מטפטפת ויוצא מלא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שמן עץ התה
איה הוד02/08/2009שלום אפשר
החלק מהפלסטיק אמור לשמור שהשמן יצא בטיפות וטפטוף ולא ישפך לך הכל בבת אחת.
את יכולה להספיג אותו בעזרת היד או עם קיסם אוזניים על האיזור הרצוי
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיעול עם לחה תינוק בן 6 חו'ג'ודי01/08/2009
דבש אסור עד גיל שנה כוס מי סודה עם חלב אין סיכוי שהוא ישתה אולי רק כמה טיפות מה אני יכולה לתת לו ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיעול וליחה
שירי חבקין02/08/2009ג'ודי שלום רב
ישנם מספר סירופים על בסיס טבעי שמתאימים גם לגיל ששה חודשים
הולסטן אלקסיר של וולדה
סמבוכל קיד
ולדעתי גם להדס יש סירופ שיעול טבעי
או באם הוא יסכים לשתות חליטות של קמומיל וקורנית
במינון של כפית קמומיל וחצי כפית קורנית על שתי כוסות מים
רותחים. להמתין עשר דקות , לסנן, להמתיק בסוכר חום
ולתת במשך היום כל פעם קצת.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריפוי ודיכוי הרפס סוג 2 הכיצד?לרפא הרפס?01/08/2009
אני נושא הרפס סוג 2 מזה 3 שנים אני נוטל ליזין באופן קבוע זה עוזר לי אבל אני רוצה לקחת משהו אחר האם סמבוכל עוזר ?
שמעתי על הסירופ הזה , האם יש תרופה לדיכוי הוירוס? אני ניסיתי המון דברים וכלום לא עוזר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הרפס
איה הוד02/08/2009
שלום לך,
כן!
אני ממליצה על טיפול בהומוטוקסיקולוגיה שמכיל, בין היתר, חומרים שהופקו מההרפס עצמו כדי לטפל בבעיה.
תוכל גם לעשות חיפוש בגוגל תחת המילים "צרה ושמה הרפס" ולקבל עוד מידע
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא הבנתי
הרפס03/08/2009אז מה לקחת? עם מי לדבר? לא הבנתי כלום חוץ מלקחת ויטמנים ומינרלים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ויטמין E וויטמין Ashira01/08/2009
שלום לכן,
מה דעתכן על מריחת ויטמין A מקפסולת ג'ל רכה בערבוב עם ויטמין E, הבנתי שזה פועל כמו רטין A, אשמח לשמוע גם מכן, האם תהיה לכך השפעה על מראה העור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ויטמין לעור
שירי חבקין02/08/2009שירה שלום רב
שמעתי על כך למרות שעדיין לא ניסיתי.
אני לא חושבת שהפעילות היא כמו רטינול
שממש מייצר תגובת פילינג בעור ומרגישים צריבה
וחידוש התאים.
בכל מקרה זה לא יכול להזיק וויטמין E משפר
מאוד את גמישות העור ותורם לאפקט אנטי אייגינג טבעי.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההי שירי..
shira02/08/2009תודה.
אני חושבת שאנסה, מבטיחה לעדכן בתוצאות.
יום טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רגליםעינבל30/07/2009
שלום רב
יש לי בכפות הרגלים עור יבש וסדוק שאני מורחת קרם רגלים כאילו היובש נעלם אך למחרת בוקר שוב מחדש..האם יש תרופת סבתא לפטרת הרגל???
ומה לעשות נגד עור יבש וקשה?? ( אני מתחתנת בעוד שבועיים ומפחדת לעשות פדיקור מקצועי)
תודה רבה ויום נעים
עינבל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עור יבש
שירי חבקין30/07/2009ענבל שלום רב
מזל טוב על החתונה
לפטריות ברגלים אפשר למרוח שמן עץ התה נקודתית
על המקום המגרד והאדום.
בקשר ליובש יש צורך בקרמים שמנים או על בסיס שמן זית
ולמרוח פעמיים ביום.
לדעתי לכי על הפדיקור. אין לך מה לחשוש וככה תגיעי לחתונה
בתחושה טובה יותר
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
רגליים
איה הוד02/08/2009
שלום עינבל,
אני חייבת להסכים עם שירי.
חיזוק קטן: לכי לפדיקור מקצועי וודאי שהם מחטאים היטב את המכשירים ומחליפים סכינים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ליטל חדרהריח רע בנרתיק29/07/2009
שלום רב,
אני לא יודעת אם זה ריח רגיל ואני טועה בכל אופן אני רוצה לדעת האם יש איזושהי תרופת סבתא
או תרופה אחרת שיכולה לעזור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ריח רע מהנרתיק
איה הוד29/07/2009
שלום ליטל,
ריח רע מהנרתיק המלווה בהפרשות יכול להעיד על פטרייה או דלקת ויש לזה טיפול טבעי.
אך חשוב קודם לאבחן את הבעיה.
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתנסי נורמפלור
יפית30/07/2009טבליות ויטמין C להחדרה לנרתיק. זה פתר אצלי לחלוטין את עניין הריח וההפרשות. ממליצה בחום.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בת 23ריח רע בנרתיק29/07/2009
יש לי נשירה לא רגילה וכלום לא עוזר לי אולי יש למישהו פיתרון עבורי??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
נשירת שיער
איה הוד29/07/2009
שלום לך,
בוודאי שיש פתרון! אך בשביל לדעת מהו צריך לדעת מה נובעת הנשירה אחרת לא אוכל לייעץ.
האם זה עקב חוסר איזון של בלוטת התריס?
האם זה כתוצאה מסטרס ודאגות?
האם זה כתוצאה מאנמיה (חוסר ברזל)?
האם זה כתוצאה מתת תזונה עקב דיאטות?
האם זה עקב חוסר איזון הורמונלי?
האם זאת נשירה תורשתית?
שורה תחתונה: גשי לאבחון ורק אז אפשר יהיה לייעץ.
נ.ב
שאלו שאלה זו הרבה מאוד בפורום זה
תוכלי לערוך חיפוש קצר ולראות את התזובות שניתנו.
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משחהרותם29/07/2009
שלום רב
האם ידוע לכם באם המשחה Atopicool - משחה טיפולית באטופיק דרמטיטיס
אכן טובה לאסתמה של העור?
הנה האתר
נוצרו בישבן פצעים קטנים ודלקתיים (זו פעם ראשונה שזה קורה לו)
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
משחה
איה הוד29/07/2009שלום רותם,
אני מכירה את המשחה.
כל רופא ימליץ עליה.
ניתן לקרוא עליה רבות ברחבי האינטרנט
היא אכן מיועדת לטיפול חיצוני באטופיק דרמטיטיס.
חשוב לציין שהבעיה לא תפתר רק מטיפול חיצוני!
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשתמשתי - ממליצה
עליזה09/08/2009קבלתי את המשחה של אטופיקול מרופא שמטפל גם באופן אלטרנטיבי. הילדה שלי סובלת מאטופיק מספר שנים. אנחנו אחרי קורטיזון וכו' וכו'. המשחה עזרה באופן מהיר ביותר. יש לציין ששילבתי טיפול הומאופטי. אני לא יודעת להגיד מה עשה את זה..
לצערי אני לא יכולה לומר איפה להשיג את זה. קבלתי את זה מד"ר ישראל רפאלוביץ. הבעיה היא שאי אפשר רק לקנות ממנו את המשחה. צריך לשלם על טיפול מלא. בכל אופן המספר שלו- 0507851868
בהצלחה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הומאופתיהרותם29/07/2009
שלום
האם לדעתכם טיפול הומאופתי יכול לעזור לילד בן שנה וחמישה חודשים להפטר מאסתמה של העור?
אגב באזור פי הטבעת נוצרו לו פצעים דלקתיים קטנים(אף פעם לא היה לו את זה)
איזו משחה ניתן לשים
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הומיאופתיה
איה הוד29/07/2009
הי רותם (שוב)
טיפול הומיאותי יכול להיות נהדר עבורו.
אני ממליצה על משחה על בסיס פרופוליס ואלוורה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמלצה
ר09/08/2009אצלי ההומאופטיה הביאה להחמרה ובכלל אומרים שההומאופטיה רק מחמירה בעיה של אסטמה של העור-לא מומלץ,חבל שהקטנצ'יק יסבול.מי שלא עבר את זה בגופו(!) לא יבין את הסבל לעולם
תכנסי לרפואה סינית בנושא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדרמטיטיס אסטמה של העור
שירי חבקין09/08/2009שלום רב
אני מסכימה שהומאופטיה יכולה לסייע במהירות ולרפא
את מצב הסבל הזה של אסטמה של העור.
נכון שלעיתים יש ראקציה והחמרה אבל היא חולפת ואף
חשוב לעבור את זה.
גם ברפואה סינית יכולה להיות ראקציה ובעצם בכל טיפול
שהוא עמוק וגורם לגוף להתנקות מרעלים לטובת "הגדרות"
חדשות של המחשב שלנו.
החדשות הטובות שאצל ילדים זה עובד מהר וחזק ורואים
תוצאות בזמן קצר.
מנסיון רב בתחום זה של טיפול באסטמה של העור אני יכולה
להגיד באופן נחרץ שרק טיפולים עמוקים כמו הומאופטיה
ודיקור סיני כולל שינוי תזונה יכולים להביא למזור אמיתי לאורך
זמן ולא רק להקלה .
כעזרה ראשונה אפשר למרוח את משחת הנוני שהיא מרגיעה וזמנית
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצירות אחרי לידהשני28/07/2009
שלום איה,
אני חודשיים אחרי לידה (ראשונה :-)) ועדיין סובלת מעצירויות. לא סבלתי לפני ההריון. בימים אלו יש לי "יציאה" אחת לשלושה ימים, לעיתים אני גם נעזרת בנר.
ייעצו לי לשתות שזיפים שהושרו במים חממים ערב לפני .. בדר"כ זה עוזר ... היום גם זה לא עזר ...
אני לוקחת ברזל חלש של סולגר .. אנא עזרתך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
עצירות
איה הוד29/07/2009הי שני,
אין שום סיבה לסבול מעצירות!
עצירות יכולה לגרום לשינויים במצב הרוח ואף לדיכאון מאחר והרעלים שאמורים לצאת החוצה מהגוף עם הצואה בעצם נשארים בגוף ונספגים חזרה לזרם הדם ומשפיעים על כל המערכות כולל על מערכת העצבים.
אם תרופות סבתא כגון השזיפים כבר לא עוזר לך, אני חושבת שזה מצריך להגיע לנטורופת לטיפול והתאמה אישית. עושה רושם שמערכת העיכול שלך סובלת, בין היתר, מיובש וצריך להזין ולטפל בה.
בנוסף, אנא הפסיקי את השימוש בברזל שאת לוקחת ועברי לעשות שימוש בברזל של חברת Bio Care - מניסיוני הרב הברזל שלהם (שהוא מאוד יקר דרך אגב ולא קל להשיגו) הוא הטוב ביותר ולא עושה בעיות בעיכול. - בהחלט שווה את ההשקעה.
מעבר לזה, אם תגיעי לנטורופת לטיפול אפשר להימנע מכדורי ברזל על ידי שתיית תה צמחים שעשירים מאוד בברזל וטובים מאוד לאחרי לידה גם למניעת נשירת שיער וגם דרך התזונה.
ממליצה בחום לא להזניח כי יש נטייה בקרב אנשים לנסות לטפל בעצירות שלא מגיבה לדברים עדינים עם משלשלים - ואני לא חושבת שכדי להגיע לשם.
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.png)



