מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- הקאות ושילשוליםדור אברהמי27/07/2009
אני מקיא כל הלילה וכל היום וגם מישלשל ונוצר לי כאב ראש חזק מאד מה אפשר לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הקאות ושילשולים
שירי חבקין27/07/2009שלום רב דור
ראשית חשוב לשתות כדי שלא תתייבש
שנית אני ממליצה לגשת לרופא ולבדוק מה הסיבה
למצבך.
באם מדובר בקיקול קיבה חריף ישנן תרופות
הומאופטיות לעזרה ראשונה
ובאם מדובר בוירוס כי אז צריך לנוח הרבה ולחכות
שהגוף ייתחזק.
אפשר לשתות חליטת קמומיל ומיצוי סמבוק לחיזוק
הגוף.
בהצלחה
שירי
נ.ב. כשתוכל לאכול נסה לאכול תפוח או גזר בלבד
עד שהגוף יסכים לקבל מזון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
הקאות שלשולים
איה הוד29/07/2009
שלום דור,
קודם כל להירגע - אתה סובל מוירוס שתוקף עכשיו בכל הכוח את רוב האוכלוסיה.
זאת ממש מתקפה אכזרית וכנראה מדובר בוירוס אלים במיוחד מאחר ואני יודעת על כמה אנשים שנפגעו ממנו השבוע והקיאו בעקבות כך - ומדובר באנשים שלא מקיאים אף פעם משום דבר!
עכשיו, דבר ראשון חשוב ביותר זה לשתות המון כדי למנוע התייבשות
אני יודעת כמה קשה להכניס נוזלים במצב זה - ויש סיכוי סביר שגם את הנוזלים שתצליח להכניס את תקיא - אל תבהל - אני עדיין ממליצה להמשיך לשתות כמה שיותר כי אם תתייבש זה יהיה יותר גרוע וילווה בכאבי ראש ושרירים.
תשתה המון תה קמומיל - זה מעולה למצב זה
תבלע 3 כמוסות של פרוביוטיקה ביום
תבלע פרופוליס כמה שיותר - אפשר בכמוסות או בנוזל
תאכל אורז לבן עם כף של אבקת חרובים לעצירת השלשולים (אבל רק אחרי 3 ימים כי קודם רצוי לתת לגוף להתנקות)
תחזור לספר איך את המרגיש
באהבה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניקוי פנים ומסיכהרותם27/07/2009
שלום
אני שמה חימר ירוק פעם בשבוע על הפנים כ-20 דקות
לצורך מסיכה וניקוי פנים
האם זה מספיק זמן?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חימר ניקוי פנים ומסיכה
שירי חבקין27/07/2009רותם שלום רב
בדרך כלל מומלץ להשאיר את החימר לשעה ומעלה,
יש כאלה שממליצים לישון עם החימר במשך כל הלילה
אז נסי להאריך את הזמן כמה שסבלנותך תתן לך
ולפחות לשעה
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שחרור קעריות פרייקסחדשה26/07/2009
שלום לכולם. אודה אם יש למישהיא הצעה איך וכיצד לשחרר שתי קעריות פרייקס. קערית קטנה יותר נדבקה למעט גדולה ממנה. אני לא מצליחה להפרידן. תודה חדשה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קעריות
שירי חבקין27/07/2009שלום לחדשה
בפורום תרופות סבתא אנחנו משתדלות לתת מענה לבעיות
של בריאות הגוף והנפש ופחות מתמחות בבעיות כפי שציינת
שהן יותר שייכות לעולמה של אודטה/מרתה סטיוארט וכדו'
:)
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היי זאות שוב אני (עזרה דחוף)מבקשת עזרה26/07/2009
אתן פשוט מקסימות אל כל העצות שלכן אני מיתיעצת איתכן כמה פעמים ואתן תמיד עונות בסבלנות ועונות שוב ושוב ומסבירות בספה ברורה ופשוטה אתן מבקשות ליכתוב מה קרה בסוף הטיפול אתן פשוט מקסימות בקיצור המון תודות אל העזרה שאתן נותנות לכולם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בשמחה ובאהבה
שירי חבקין27/07/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
באהבה רבה!
איה הוד27/07/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שחורים באף לנערהעדי26/07/2009
שלום
איך אפשר לעזור לנערה להוריד שחורים מהאף בלי שישארו סימנים בעתיד כי ללכת לקוסמטיקאית בגיל כה צעיר נראה לי לא מומלץ משום ששמעתי על מקרים שבחורות הלכו לקוסמטיקאית ונגרמו להן צלקות וכתמים.
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שחורים באף
שירי חבקין27/07/2009עדי שלום רב
לדעתי לא מומלץ להתעסק עם ה"שחורים" בגיל כה צעיר
אלה לדבוק בתזונה מופחתת שומן ולדאוג לשטיפה יומיומית
של העור בסבון מחטא עדין.
נסו למצוא בחנות הטבע סבון עם לבנדר או עם עץ התה.
באם יש לה סבלנות אפשר להכין מסיכה מחימר ירוק
פעם בשבוע ולמרוח באיזורים הבעייתיים . להשאר איתה
למשך כשעה ולשטוף במים פושרים.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ליחה בגרוןoneman26/07/2009
בגלישתי כדי למצוא תרופות סבתא כדי להתגבר על ליחה בגרון נתקלתי במספר אפשרויות:
1. כפית דבש עם מספר טיפות לימון.
2. בצל עם דבש.
3. שמן זית עם שיני שום מרוסקות.
אולם לא רשום את הכמויות שיש לערבב ואת התדירות בה יש לבלוע את התרופה.
כגון: חצי בצל בגודל בינוני חתוך לחתיכות קטנטנות להשרות עם X כפיות דבש 12 שעות.
לבלוע את הנוזל Y פעמים ביום במשך Z ימים.
האם יש באפשרותכם לתת את הפרטים הללו לגבי האפשרויות הנ"ל או תרופות (כולל מינונים) אחרות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ליחה בגרון
שירי חבקין27/07/2009שלום רב
בקשר לשיקויים שציינת מתייחסים לכמויות כמו אוכל
אני מעדיפה שתיה של חליטות צמחי מרפא
תוכל להכין תערובת של כפית מהנ"ל:
קמומיל
קורנית
מרוה
רוזמרין
לחלוט כף מהתערובת בכוס מים רותחים למשך
עשר דקות. להמתיק , לסנן ולשתות פעמיים ביום
באם תרצה קיצור דרך - אפשר לשתות רק את הקורנית
החליטה אסורה לנשים בהריון
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקורנית
רותם27/07/2009שלום
מהיכן משיגים את הקורנית (טימין)
האם זה ממקומות כמו "מגה" /שופרסל שם יש קופסה עם קורנית?
או שמא צריך במקום שמגדל ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקורנית
שירי חבקין27/07/2009רותם הי
אני מעדיפה את הקורנית שקונים בבתי הטבע
ואם אפשר לבקש קורנית אורגנית.
אם לא תמצאי קני את הקורנית הטריה, לא תבלין
מיובש , בסופר.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוספות לגיל 50 פלוסירדי26/07/2009
שלום רב,
ברצוני לדעת אילו ויטמינים עלי לקחת לגילי? ולנקיון הגוף מתרופות?
אני מושתלת כליה כ 4 שנים וצורכת תרופות רגילות לדחיה,ומגנזיום קבוע.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תוספות
איה הוד27/07/2009שלום ירדי,
אם את מושתלת כליה לא אוכל להמליץ בפורום מה לקחת - זה לא מקצועי והאחריות גדולה!
גשי לנטורופת מוסמך שיערוך לך אבחון, יבדוק אילו תרופות את לוקחת, מה ההרגלים שלך והתזונה שלך ויתאים לך את הטיפול הטוב ביותר באופן אישי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך אפשר לעזור לתינוק עם חררהאיה הוד25/07/2009
שלום רב
איך אפשר לעזור לתינוק בן שנה וקצת שסובל מפריחה בגוף כבר תקופה ארוכה - פריחה שנראית כמו חררה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
חררה
איה הוד25/07/2009
רותם יקרה,
אני מכירה היטב את התופעה עליה את מדברת וזה יכול להיות כתוצאה מהקיץ, החום וההזעה - במקרה כזה אני ממליצה על אמבטיות, מריחה אלוורה מיוצבת פעילה ואם יש אפשרות אז הכי טוב זה למרוח חלב-אם.
אך מאחר ואת אומרת שזה קיים כבר זמן רב, אז כנראה זה לא קשור לקיץ ולהזעה ולכן חשוב לי מאוד שתגשי לרופא הילדים שלו כדי לאבחן את הבעיה - מאחר ויכול להיות שמדובר באטופיק דרמטיטיס ואז הטיפול הוא שונה!
חיזרי אלי עם תשובה ואנסה לעזור
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך....
רותם26/07/2009שלום רב
אודה לך אם תסבירי לי מה זה אטופיק דרמטיטיס
מה התסמינים שלה
הרופאה שלו יצאה לחופשה ותהיה רק שבוע הבא
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחררה
שני28/07/2009איה שלום, לבני בן החודשיים יצא אתמול חררה (?), בהמשך להודעתך האחרונה, אלוורה - האם יש לך המלצה אלוורה לחברה מסויימת? תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרותם
עדי26/07/2009שלום לך רותם
הפצעונים שאת מתארת היו גם לבת שלי וגם כמוך חשבתי שזה מחום והזעות ושהלכתי לרופא התברר שזה התפתח כתוצאה מדלקת גרון שהילדה עברה לא מזמן והטיפול היה אנטיביוטי אז כדאי ללכת לרופא.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאכן חררה
רותם26/07/2009שלום רב
הייתי היום אצל רופא עור הוא אמר שזה פצעי חום כלומר חררה ונתן קלאמין
האם יש דברים טבעים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחררה
שירי חבקין27/07/2009רותם שלום רב
לפצעי חום ורגישות מומלץ למרוח משחת קלנדולה.
מאוד עוזר ומרגיע.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך חררה
רותם27/07/2009תודה על התשובה
אגב יש לי בבית משחת קלנודלה של חברת וולדה וזה עבור תפרחת תינוקות
האם לקרם הזה התכוונת?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
חררה
איה הוד27/07/2009
הי רותם,
לגבי אטופיק דרמטיטיס - אני ברשותך חוסכת כאן זמן ומקום ופשוט מפנה אותך לרשום את המילה בגוגל ולקרוא לפרטי פרטים שפע של מידע על הנושא.
אני רוצה לבקש ממך להפסיק להשתמש באופן זמני בסבון גוף שאת רוחצת אותו ולעבור לסבון טבעי ללא סבון וללא חומרים מבשמים...למשל, סבון סלק שלא פוגע במרקם וברמת החומציות הטבעית של העור...
ולמרוח אלוורה מיוצבת פעילה על הפצעונים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהקלנדולה
שירי חבקין27/07/2009רותם שוב שלום
המשחה של ולדה טובה אך מעט שומנית
תבדקי אם יש להם גם פאזה מיימית יותר
לדעתי יש כמה סוגי משחות קלנדולה לוולדה עצמה
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההרופאה אומרת שזה אסתמה של העור
רותם28/07/2009שלום לכן
הייתי היום אצל רופאת ילדים והיא להבדיל מרופא העור שאמר שיש לבני בן השנה חררה
אמרה שיש לו אסתמה של העור.
אודה לכן באם תנחו אותי מה לתת לו. הוא מאוד מאוד סובל ומגרד. אגב הוא גם אלרגי לחלבון של פרה.
תודה מראש על עזרתכן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אסטמה של העור
איה הוד29/07/2009
יקירה,
"אסטמה של העור" זה אטופיק דרמטיטיס - החדש הראשוני שהיה לי.
חשוב לשמר את העור שלא יהיה יבש ולכן מומלץ להוסיף באמבטיה שמן כגון בלנאום הרמל פורטה לתינוקות ולמרוח את העור במשחה על בסיס אלוורה ופרופוליס שהיא נותנת לחות טובה מאוד ומרגיעה גרד ואדמומיות ומטפלת בפצעים!!!
חשוב מאוד במקרה הזה להקפיד על התזונה של הילד!
בד"כ מוצרי חלב מחמירים את הבעיה.
ולגשת לנטורופת להנחיות נוספות.
שימיש לב שלמצב זה יש דרגות חומרה שונות.
אל תזניחי - גשו לטפל
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצירות לילד בן שנה וחציסוזן23/07/2009
יש לי בן אשר ינק כשנה וארבע חודשים,קיבל תחליפי חלב ופיתח עצירויות ,הוחלף תחליפי החלב.יש לציין שהבן שלי לא אכלן,ולא אוהב מרקים.הבעיה היא שהוא מפתח אבני צואה,מידי יום ,והוא ממש מדמם ,אבקש עזרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
עצירות לילד בן שנה וחצי
איה הוד25/07/2009
שלום סוזן,
ראשית אני חייבת להוריד בפנייך את הכובע: כל הכבוד על זמן ההנקה המופלא הזה! :-)
משהו בלב אומר לי שאם הילד לא היה יונק המצב היום היה הרבה יותר גרוע.
לצערי זהו מסוג המקרים שבהם אינני יכולה לתת יעוץ או המלצות בפורום ולהרגיש עם זה בסדר.
יש כאן מצב מורכב של אבני צואה ודמם ולכן אני מוצאת לנכון להפנות אותך לטיפול נטורופתי.
כשיש עצירות שכזאת בגיל כזה ניתן לסייע בעזרת צמחי מרפא באופן מדהים!!!
אך מאחר ויש כל כך הרבה צמחים שיכולים לעזור וצריך להתאים את אלו המתאימים לבנך יש צורך באבחון וטיפול מעמיק הכולל גם הנחיות של שתייה ותזונה וסוגי עיסוי לבטן - במיוחד אם הוא לא אכלן גדול.
אשמח לעזור
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צלוליטיסרותם23/07/2009
שלום
איך ניתן לעזור לאם מניקה להפטר מצלוליטיס באזור הירכיים
הערה: חשוב שהחומר לא יעבור בהנקה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צלוליטיס
שירי חבקין27/07/2009רותם שלום רב
מחקרים רבים הראו כי החומרים שכביכול ממיסים
את הצלוליטיס אינם יעילים לאורך זמן.
עצם פעולת העיסוי של המקום או פעילות פיזית
אלה הגורמים לשיפור אך אינם מבטיחים שהנ"ל
יישאר.
אפשר להכין שמן עיסוי כזה שמתאים גם בהנקה
ומכיל 100 מל שמן בסיס, שקדים או זרעי ענבים
ו-30 טיפות שמן אשכולית.
לעסות את המקום לאחר המקלחת.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניקוי מזרניםשרית23/07/2009
איך ניתן לנקות, או איפה ניתן למצוא חברת ניקוי מזרנים מכתם קפה באזור הצפון.
אשמח לקבל תשובתכם למייל.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הסרת כתמי קפה
איה הוד25/07/2009הי שרית,
החומץ בגלל רמת החומציות שלו הוא חומר ניקוי טוב ומאוד ידידותי לסביבה . הוא גם לא יקר!
הספיגי את הכתם בחומץ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלום אני בן 16.5שי23/07/2009
ולאחרונה התחילה לי נשירה רצינית מהשיער ..כל הבית מלא שיערות שלי...כל המיטה..
יש איזה תרופת סבתא לנשירה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נשירה
שירי חבקין23/07/2009שי היקר שלום רב
ראשית לדעתי מומלץ לעשות בדיקות דם ולראות
האם יש סיבה רפואית לנשירה? מחסור בויטמינים
מינרלים וכד'
מומלץ לשתות חליטות רוזמרין וסרפד. להשיג
בחנויות הטבע . אפשר לערבב כפית מכל סוג
על כוס מים רותחים ולחלוט את הצמחים למשך
עשר דקות. לסנן, להמתיק ולשתות שתי כוסות ביום.
אני רק מציינת כי באם יש סיבה חריפה לנשירה
ייתכן והחליטות לא מספיק חזקות.
עוד משהו אחרון, באם הנשירה נובעת ממתח סטרס
חרדה או כל גורם נפשי אפשר להעזר בפרחי באך
או בהומאופטיה קלאסית.
בברכה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה המהירה ..שאלה
שי23/07/2009אני לא חושב שאני נתון בלחצים .
אבל יכול שאני לא מודע לזה ?
אני מעלה הצגה בחודש הבא ..ואני מאוד מתרגש..
אז יש מצב שבגלל יש לי נשירה? ואם כן מה עושים במצב זה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה דחוף.מבקשת עזרה22/07/2009
מה זה השומר שהמרת בישביל לעזור להרזיה הזה שא מציע ובקשר לתשובה השניה יש מתח גדול בחיים שלי אני נשואה ואמא ל 3 ילדים ויש מתח אם הבעל המון ואני נורא אוהבת אותו ויש מצב כלכלי מאוד קשה אני לא יודעת אם זה קשור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה דחוף
שירי חבקין23/07/2009שלום רב למבקשת העזרה
ראשית לגבי השומר- ניתן להשיג זרעי שומר ברוב בתי הטבע, מאוד זול
ונגיש. מכינים ממנו קנקן ובו ארבע כפיות שומר על שלוש כוסות מים רותחים
נותנים לזה לשבת שעה שעתיים, מסננים , אפשר להמתיק קצת , ושותים
את הקנקן חם או קר במשך כל היום.
מפחית תאבון ועוזר לקיבה עצבנית. מזרז טבעי לתהליך הרזיה.
שנית לגבי המתח. כמובן שמצב כלכלי קשה משפיע. הכל משפיע . ימים אלה הם
בהחלט מאתגרים להרבה אנשים בארץ ובעולם.
אם זה מעודד אותך אז את בסירה עם הרבה מאוד אנשים שמתמודדים
עם המיתון ועם קשיי הפרנסה.
את יכולה לקנות את טיפות הרסקיו רמדי, בקבוקון צהוב, להשיג בכל הפארמים
ובתי המרקחת והטבע. לקחת ארבע טיפות מתחת הלשון בכל פעם שאת
מרגישה מאוד לחוצה. זה טבעי ואין מה לפחד לקחת כמה שצריך.
את יכולה גם לטפטף עשר טיפות רסקיו בכוס מים,לערבב ולמרוח עם צמר גפן
על המצח, עורף וצוואר להרגעה.
בהצלחה, אל ייאוש ויישר כוח
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הזעת יתר בבית השחידנית20/07/2009
מה אפשר לעשות עם הזעת יתר בבית שחי? זה פשוט לא נעים שהחולצה תמיד רטובה גם כשלא מתאמצים יתר על המידה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הזעת יתר
איה הוד21/07/2009
שלום דנית,
לצערי אין לי פתרון עבורך.
מהניסיון שיש ברשותי אני יכולה לטפל בריח רע של זיעה אבל לא בכמות הזיעה.
בדרך כלל גם ניתוחים לא מאוד יעילים לזה מאחר וחסימת הזיעה במקום אחד עלולה לגרום לה לצאת ממקום אחר - למשל מהגב התחתון או מהרגליים...
נסי לשאול ברפואה סינית והדיקור
בברכה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה דחוףמבקשת עזרה20/07/2009
אני עשיתי את כל הדיאטות שיש בעולם דיקור סיני בקיצור מה לא עשיתי ואני לא יורדת במישקל ולא עולה אני בדיכאון מזה אני חייבת עזרה אם יש משהו לעזור לגוף לרדת במישקל כל הבדיקות שלי יצאו תקין
הגובה שלי 167
משקל 81.5
מבנה גוף רחב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דיאטות
שירי חבקין20/07/2009שלום למרזה משמינה הכרונית
אכן אם היתה תרופת פלא כי אז היינו כולם רזים.
צריך להפעיל את נוסחת הקסם שבלעדיה זה לא עובד
להכניס פחות קלוריות ממה ששורפים.
לעבור למזון בריא שמתעכל מהיר ונותן אנרגיה
להפסיק לגמרי לאכול ולהכניס אוייבים הביתה
כל המוצרים הלבנים, קמח לבן,פסטות וכדו'
סוכר לבן,מוצרי חלב עתירי שומן וסוכר וגם
להפחית במלח.
בכדי לזרז את ההרזיה אפשר לשתות הרבה שומר
הוא מפחית תאבון ומזרז את מערכת העיכול תוך
הגנה על המעיים.
צמח בשם גרסיניה קמבודיה מפחית את הצורך במתוקים
צמח בשם קקטוס ההודיה מפחית תאבון וממריץ מאוד
האינדיאנים שהיו יוצאים למסעות צייד בני כמה ימים היו
צורכים אותו בכדי שלא יהיה רעבים ושיהיה להם כוח למסע.
בפרחי באך תמצית הנקראית קרב אפל - לניקוי הגוף מרעלים,
עזרה בגמילה מהרגלים הרסניים ולקבלה עצמית
ואחרון חביב - להקפיד על דיאטה ממחשבות שליליות על עצמך
שהן בדרך כלל טריגר ששולח אותך ישירות למקרר ולפיצוי.
המון בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
עודף משקל
איה הוד21/07/2009שלום לך,
מניסיון של שנים בתחום אני יכולה לומר לך את הדברים הבאים:
יש אנשים שעושים את כל מה שצריך ושומרים ואוכלים נכון ולא יורדים אפילו גרם אחד
ויש אנשים שלא מתכוונים בכלל לעשות דיאטה ומשילים קילוגרמים רבים אפילו בלי לרצות
תשאלי איך זה?
ובכן, זה נכון שצריך לשרוף יותר מאשר מכניסים אבל יש גם קשר הדוק למצב ריגשי/נפשי נתון.
אנשים שחיים במתח, דאגות, סטרס, פחד, רגשי אשמה וכו' פעמים רבות מתקשים להוריד במשקל מאחר והמשקל משרת אותם בצורה כלשהי לא מודעת - הרבה פעמים (לא תמיד - אני מדגישה את זה כדי שזה לא יתפס כהכללה) אנשים עוטפים את עצמם בשומן כאמצעי הישרדותי ומגננה.
לכן, חשוב לי לטפל בגורמים הללו אם הם קיימים ברקע לפני שבכלל ניגשים לנושא של תזונה וצמחים
חשבי על כך
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.png)



