מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- מחפש עצות לטיפול יעיל בחיידק בקיבהיקיר23/09/2009
שלום רב,
אני רוצה לדעת בבקשה מה אפשר לקחת בשביל להקל,או אפילו לחסל את החיידק ההילאובקטר בקיבה,לפני שנתיים היה לי וטיפלתי באמצעות טיפול משולש אנטיבוטיקה,וכעת חזר לי שוב.
בנוסף היש משהו שאפשר לקחת כדי שתמיד יאזן את החומציות בקיבה או יהרוג אותו,באופן קבוע
בתודה
ניר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הליקובקטר פילורי
איה הוד23/09/2009שלום ניר,
רבים וטובים מקבלים את הטיפול המשולש להליקובקטר והחיידק חוזר.
זה יכול לקרות גם עם טיפול טבעי בחיידק שנחשב למאוד יעיל בדרך כלל.
מחקרים מן השנים האחרונות מצביעים על כך שפגיעתו של ההליקובקטר פילורי היא תוצאה של הפרשת רעלנים המפריעים לתפקודם התקין של תאי הקיבה. קיימים למעלה מ־17 מינים של הליקובקטר פילורי הנבדלים ביניהם בהפרשת הרעלנים. מדענים סבורים שהרעלן המופרש מהחיידק חיוני לנזק שנגרם לא רק לתאי הרירית המגינים על הקיבה, אלא גם בהגברת רמת ההורמון gastrin ובגרימת כיב על ידי הגברת החדירות של שכבת הרירית לחומצת הקיבה עצמה.
ברוב המקרים, נוכחות החיידק HP בקיבה יוצרת באופן ישיר עיכול לא תקין וספיגה נמוכה של רכיבים תזונתיים, הגורמים לבחילות והקאות אפשריות, לכיווצים ועוויתות בקיבה וכו'. חומציות הקיבה היא אחד מקווי ההגנה החשובים של מע' החיסון, להשמדת החיידקים המגיעים מהמזון. חוסר חומציות תקין לאורך זמן, הינו גורם ישיר לזיהומים במע' העיכול, לרבות זיהומים טפיליים וכן באופן אירוני, להמשך שגשוגו של ה- HP.
נוכח ה"מציאות הפיזיולוגית" בגוף ועל פי ההיגיון הטבעי הנובע מעיקרון זה, אכן, רובם ככולם של צמחי המרפא האנטי בקטריאליים הספציפיים לטיפול ב- HP, משפרים בנוסף את הספיגה במערכת העיכול וכן מווסתים (לכאן ולכאן) במידה מסוימת את רמת החומציות בקיבה.
מטרות הטיפול הצמחי המוצע הן:
1.פעולה אנטי בקטריאלית ישירה לקטילת החיידק.
2.איחוי רקמות וריריות ואלחוש מקומי.
3.חיזוק התגובה החיסונית של הגוף כנגד פולשים אפשריים.
4.וויסות בהפרשה של חומצות הקיבה ותמיכה בתהליך העיכול.
צמחים לדוגמא שנלקחים בחשבון הם:
קינמון (Cinnamomum zey)
געדה מצויה (Teucrium polium)
קורנית מקורקפת (Coridothymus cap)
ספיראה (Filipendula ulmaria)
אכינצאה (Echinacea spp. radix)
ציפורן חתול רפואית (Calendula off)
המלצות כלליות:
על מנת לאפשר את יכולת הריפוי הטבעית של הגוף, התזונה צריכה להיות בהתאם ולא להיות למעמסה על הקיבה. אחת ההמלצות החשובות ביותר כחלק מהטיפול הינן הפעילות הגופנית, ומאחר וזו מיטיבה עם הגוף, משפרת את זרימת הדם ומסייעת לחיזוק תפקודה של מערכת החיסון לעמוד בפני פולשים ומזהמים באופן כללי.
במקרים של דלקת בקיבה, אולקוס חשוב להימנע ממשקאות ומזונות המעצימים את תהליך הדלקתי ולגשת לטיפול אצל נטורופת מוסמך.
חשוב לזכור שטיפול בהליקובקטר מצריך סבלנות והקפדה בטיפול, תוך התחשבות בכל ההמלצות הנוספות הניתנות על ידי הנטורופת המטפל. הטיפול עשוי להיארך מספר שבועות לקבלת תוצאות טובות, לשיפור תפקוד העיכול ולמניעת הופעת / הישנות הכיב.
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאיה
יקיר24/09/2009וואו !! תודה רבה על התגובה,
ברשותך אשמח לקבל יותר חידוד בנוגע לצמחים שהמלצת עלייהם,האם זה כצמח תמציות בשביל תה? או שזה לתמציות בטיפות שיכינו מהצמחים האלו תרכיז וכל יום לקחת 10 טיפות?
בנוסף האם השורש קירח (מקווה שמבטא את השם נכון) להשתמש בו עוזר בסילוק החיידק מהדפנות
כמו כן גם אכילה של ברנפקלס מבסיס של חיטה מלאה
וגם שימוש בתה בבונג
בתודה וגמר חתימה טובה ושנה טובה
ניר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
הליקובקטר
איה הוד25/09/2009
שלום ניר,
קצת בעייתי וקשה לתת לך על רגל אחת שיעור בצמחי מרפא.
מי שמתעסק עם צמחים למד את זה שנים רבות ויש לכך סיבה טובה.
המינון, דרך ההכנה והנטילה משתנים מאדם לאדם
גם השילוב בין הצמחים צריך להיות מותאם.
בעיקרון קיים מוצר שמכיל את כל הצמחים הללו בצורה נוזל שלוקחים ממנו 1 כפית 3 פעמים ביום.
תוכל לקרוא על כל אחד מהצמחים, כולל על השוש הקירח ברחבי האינטרנט - יש שפע מיד.
אני לא בעד אכילת ברנפלקס! זה מזון מתועש ומעובד (על אחת כמה וכמה כשאוכלים אותו עם חלב שזה הכי גרוע בהליקובקטר!)
אני כן בעד אכילת דייסת שיבולת שועל כל בוקר על בסיס מים עם קינמון ותפוח
לשתות תה בבונג זה נפלא ולא משנה מה! :-)
שמור על עצמך
צום קל וחתימה טובה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום יתר במחזורשלומית22/09/2009
אני אנמית. ובשנים האחרונות זה מחמיר כי יש לי דימום חזק במחזור . מה אפשר לעשות (חוץ מגלולות) בשביל להחליש את הדימום ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
דימום יתר
איה הוד23/09/2009שלומית יקרה,
גשי לנטורופת שיתאים לך צמחי מרפא לדימום מחזורי עודף.
ניתן לקחת בחשבון את הצמחים הבאים:
trillium pendulum
vitex (שיח אברהם)
alchemilla (אלכמילה)
capsella (ילקוט הרועים)
ועוד צמחים שיותאמו לך אישית לאחר אבחון מדוקדק של מצבך.
אך חשוב שזה יעשה עם בעל מקצוע ולא על דעת עצמך.
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בשטף דם במיתרי קוליפעת21/09/2009
האם ישנן תרופות הומאופתיות לטיפול בשטף דם ויבלת במיתרי הקול?
הרופא רשם תרחיף בודיקורט- סטרואידים- ואני ממש חוששת לקחת (נראית לי תרופה "כבדה" מדי עבור הבעייה הנ"ל), האם החשש מוצדק?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
טיפול בשטף דם במיתרי קול
איה הוד23/09/2009
שלום יפעת,
עושה רושם שמדובר במקרה חמור שלא יכול לקבל התייחסות מספיק הוגנת בפורום.
אני ממליצה לך לברר עם מטפל הומיאופת באופן ישיר.
בברכה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמן קיק לנשירת שיעראני20/09/2009
שמעתי שאם שמים שמן קיק על השיער כול הלילה עוטפים את השיער בנייר עיתון ומגבת או בנדנה ולמחרת שוטפים את השיער מעודד צמיחת שיער ?
אני בנשירה גנטית של השיער אין לי שום חוסרים בגוף !
מה יש לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
נשירת שיער
איה הוד21/09/2009שלום לך,
אני לא שמעתי על שמן הקיק לנשירת שיער
לגבי נשירה גנטית - לא ידוע לי שניתן לעצור אותה אבל כן ידוע לי שניתן משמעותית להאט אותה.
גשי להתייעץ עם מומחה בנושא - חשוב לתפוס את זה כעת.
בהצלחה ושנה טובה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שמן נבט חיטה לשיעראני19/09/2009
שלום ,
לאחר נסיונות רבים להביא את שיערי המתולתל /גלי למראה יפה , רך ומבריק, הגעתי ל"נוסחה"
הבאה: אני מורחת שמן נבט חיטה על השיער (לא על הקרקפת) למשך כשעה, לפני חפיפה. חופפת
עם שמפו (U3 של "שלוס" ) ויוצא שיער משהו משהו.
שאלתי - האם ה"פטנט" מועיל לשיער? האם עלול לגרום נזק בשימוש ממושך? (מרחתי 3 פעמים עד היום). שמן אחר מומלץ?
תודה ושנה טובה ומתוקה,
אני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שמן נבט חיטה לשיער
איה הוד21/09/2009
שלום לך,
עושה רושם שזה לא יכול להזיק.
אם זה עושה לך טוב - המשיכי בנוסחה :-)
שנה טובה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עולשהדסה19/09/2009
שלום
האם ידוע לכם אם משקה צ'יקו (תחליף לקפה) על בסיס של עולש מותר לאישה מניקה
כי קראתי בגאמנון שעולש לא מתאים לנשים מניקות והרות
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
עולש בהריון
איה הוד21/09/2009שלום הדסה,
אני מצטרפת למה שקראת - לא לצרוך עולש בהריון!
למרות שכוס אחת ביום לא אמורה להזיק כי מדובר על צריכה גדולה שאיננה מומלצת.
אבל אישית אני לא ממליצה לקחת סיכונים כשמדובר בהריון כי העולש הוא משתן ומשלשל ויש לו השפעה עלהכבד
אני לא מכירה תחליף קפה שלא על בסיס עולש אבל מאוד פשוט לגשת לבית טבע ולברר אם קיים.
שנה טובה
הריון קל ולידה מדהימה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך עולש
הדסה22/09/2009תודה על תשובתך
אבל מדוע הוא אסור גם לנשים מניקות????
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חומציות בקיבהאסתי17/09/2009
יש לבעלי דלקת חריפה מאוד בוושט. טוענים שהיא נגרמת עקב חומציות בקיבה. לפני כחודש לקחו לו ביופסיה מהמקום הדלקתי ונאמר לנו שהממצאים הם טרום סרטניים.
מה הייתם ממליצים לי , האם יש איזו שהיא תרופת סבתא נגד חומציות בקיבה?
תודה ושנה בריאה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
חומציות בקיבה
איה הוד17/09/2009
שלום לך,
יש לוודא מה גורם לחומציות הזאת ובמקום לטפל בחומציות שהיא רק הסימפטום, יש לטפל בגורם לה.
למשל, האם שללתם הליקובקטר?
האם קיבלתם יעוץ תזונתי (לתזונה יש חלק קריטי וחשוב בנוגע לרמת החומציות)?
אלרגיה למזון יכולה לגרום או להחמיר מצב כזה.
האם בעלך מעשן? - ללא ספק בקרב מעשנים קיימת נטייה גדולה יותר לסבול ממצבים כאלה
הסברות בנוגע לעישון קשורות לעליה ברמת חומצת הקיבה, ירידה בייצור מימן פחמתי המגן על דפנות הקיבה מהחומציות, והגברת קצב חילוף החומרים - כך שתוכן הקיבה מתרוקן מהר ועובר דרך התריסריון יחד עם רמה גבוהה של חומצת קיבה, ובכך מגרה את הדופן.
סטרס - למצבי לחץ, חרדה, דאגה יש השפעה ישירה מאחר והם משפיעים על ייצור החומצה בקיבה, ולכן זה משהו שאני תמיד לוקחת בחשבון בטיפול.
האם נשללה תסמונת זולינגר - אליסון ? - מדובר על גידול שמפריש הורמון בשם גסטרין שמגביר את הפרשת החומצה בקיבה ובכך עשוי להגביר סיכוי להתפתחות אולקוס.
ומה לגבי תרופות נוגדות דלקת לא סטרואידליות ממשפחת ה- NSAID'S (אספירין, איבופרופן כמו אדוויל, נורופן ואדקס) - אלו עומדות במקום גבוה כאחד הגורמים להתפתחות כיבים פפטיים. הן פוגעות בייצור של הפרוסטגלנדינים המגנים על רירית הקיבה.
מקביל לטיפול בגורם לעודף החומציות, אני ממליצה לקחת פרוביוטיקה (חיידקים ידידותיים ללא FOS) ובנוסף, אני ממליצה להתחיל לקחת במידי כדורי כורכומין (הכורכומין הינו החומר הפעיל בכורכום וידוע כאנטי-סרטני ואנטי-דלקתי)
מקווה שעזרתי
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
אסתי25/09/2009איה.
רציתי לומר תודה על התגובה, היא בהחלט נראית רצינית ואיכפתית.
אשמח לקבוע תור ולהגיע אליך.
האם אני חייבת להגיע עם בעלי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
אין בעד מה
איה הוד25/09/2009שלום אתי,
אין בעד מה.
תוכלי ליצור עימי קשר טלפוני ונראה איך עוזרים לבעלך
בברכת בריאות
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתרופה לחומציות בגוף
ש25/09/2009אני יודע מאזישהוא מקום שהחומוס המבושל פותר את הבעית החומציות בגוף שיהיה לכם רפואה שלמה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טחוריםאיריס17/09/2009
שלום רב !
קראתי באינטרנט שקליפות רימון יכולות לעזור טחורים אבל לא הבנתי את אופן השימוש.
אודה לכן עם תוכלו לתאר את אופן השימוש . והאם זה טוב לטחורים פנימיים או רק חיצוניים?
דבר נוסף שרציתי לשאול אם יש דימום קל מפי הטבעת (ממש כמה טיפות) כיצד אפשר לעצור
אותו?
תודה רבה ושנה טובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
טחורים
איה הוד17/09/2009שלום איריס,
בקליםת הרימון יש חומרים בשם "טנינים" שהם חומרים מכווצים ולכן מועילים רבות לטחורים(גם חיצוניים וגם פנימים).
מהקליפה יש לעשות מרתח ולשתות.
בדימום הקל ניתן לטפל בעזרת משחת הממליס או משחת טראומיל.
נסי להשיג בפארמים תכשיר לטיפול בטחורים בשם "אנוקריו".
עשי הכל בשביל להימנע ממצב של עצירות. תוכלי לשתות זרעי פשתן שלמים שהושרו במים ולהקפיד על שתייה, אכילת ירקות וסיבים תזונתיים כגון שיבולת שועל.
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
איריס17/09/2009איה שלום !
תודה על התשובה המהירה.
יש לי עוד שאלה .האם להרתיח את קליפות הרימון במים חמים ולשתות את המים חמים או קרים?
דבר נוסף היכן שקראתי על הרימון היה כתוב למרוח אל הטחורים עצמם אבל לא הבנתי את אופן
השימוש?
תודה מראש וסליחה על כל השאלות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
טחורים
איה הוד17/09/2009איריס יקרה
אל נא תתנצלי על השאלות - הן חשובות :-)
זה כמ להכין תה - שותים חם או קר איך שרוצים
מרתיחים חתיכת קליפה בפינג'אן ושותים
בנוסף - וזה מדהים: ניתן להכין לבד שמן טיפולי לטחורים על בסיס קליפות רימון - לוקחים קליפות רימון ומשרים אותן בשמן זית מכבישה קרה בכלי זכוכית סגור היטב למשך 10-15 יום
שמן הזית סופח לעצמו את החורים הנהדרים שבקליפות הרימון ואז ניתן למרוח אותו בפי הטבעת (בעיקר אחרי הביקור בשירותים)
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרימונים
שירז18/09/2009שלום איה
האם להרתיח את קליפת הרימונים כולל הצד החיצוני כלומר עם הקליפה האדומה או שמא יש לקלף את הקליפה האדומה ואז להשאר רק עם הקליפה הלבנה?
אגב אני יודעת שאפשר גם לטחון את הקליפה ואת האבקה לשים על הטחורים.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
רימונים
איה הוד21/09/2009עם הקליפה כולה - רק דאגי לרחוץ אותה היטב.
נכון - ניתן גם לטחון ולשים על הטחורים - פנטסטי!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חומץ תפוחיםהדסה16/09/2009
שלום
לבני יש שיעול והוא בן שנה וחצי האם ניתן לתת לו כף חומץ תפוחים + כפית דבש בתוך מים חמימים? כי לי זה תמיד עוזר להרגעת השיעול. האם זה יכול להזיק לו?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חומץ
שירי חבקין16/09/2009הדסה שלום רב
לדעתי טעמו של החומץ יהיה טראומטי עבורו.עדיף
לתת סירופ טבעי . ישנם מספר סוגים של סירופים
שמתאימים גם לפעוטות ומכילים בעיקר מיצוי של צמחים
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיעול כבדתמר14/09/2009
אני בהריון, בשבוע ה-17. יש לי שיעול כבד שגורם לי לכאבי ראש. הייתי אצל רופא משפחה ולא יכל לעזור לי. בבית מרקחת נתנו לי סירופ בשם סטודל שלא כל כך עוזר לי. אני במצב הזה כבר 4 ימים וקשה לי. מה את ממליצה לי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שיעול
איה הוד15/09/2009האם השיעול יבד טורדני או מלא בליחה???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשיעול בהריון
שירי חבקין15/09/2009שלום רב
אפשר לשתות סירופ שנקרא הולסטין אלקסיר
של וולדה. הוא מיועד לשיעול גם אצל פעוטות לכן
לא מסוכן בהריון.
כמו כן הרבה תה קמומיל עם מעט לימון .
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההולסטין אלקסיר
הדסה16/09/2009שלום
האם הולסטין אלקסיר מתאים לשיעול עם ליחה לילד בן שנה וחצי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשעול
שירי חבקין16/09/2009הדסה שוב שלום
כתבתי לך גם בהודעה הבאה
וכן, הסירופ מתאים לילדים מגיל חצי שנה.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה עדיף סמבוכל או הולסטין?
שירז18/09/2009מה עדיף סמבוכל או ההולסטין?
האם שניהם מצמחים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסירופים טבעיים
שירי חבקין18/09/2009שירז שלום רב
לשיעול עדיף ההולסטין ולשפעת או וירוס סמבוכל
בהצלחה
בריאות
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מודאגתליאל13/09/2009
כיום אני בת 22 מגיל 16.5 לא קיבלתי מחזור באופן ספונטני,ירדתי 20 ק"ג ,אני 168 שוקלת 52
כבר במשקל 57 הפסיק לי המחזור
אני כיום לוקחת גלולות דיאנה (אחרות גורמות לי לכאבים בלתי נסבלים)
תחילה נאמר לי שיש לי שחלות פוליציסטיות אך הבדיקה האחרונה מראה שאין לי שחלות כאלה
אני נורא מודאגת לגבי הפריון שלי
לא בדקתי אם אני מקבלת באופן ספונטני כיוון שאני מקיימת יחסי מין ,אך בין גיל 18-20 לא לקחתי גלולות וכן גם לא קיבלתי(מלבד יום אחד שהמחזור הופיע)
היית במשקל נמוך יותר (48-49)אך עליתי ל-52-53 (הסכמה ביני לבין הדיאטנית שלי)
לא קשה להבחין מדברי שמעורב כאן סיפור של הפרעת אכילה ,אני אוכלת לפי תפריט שקיבלתי מהדיאטנית שלי ,מה עליי לעשות כרגע כדי לדעת בוודאות שהפריון שלי לא ניזוק?
האם יש סיכוי שאני אוכל להכנס להריון ללא באופן טבעי ללא התערבות חיצונית
מה העיצה שלכם כרגע
כיום אני סובלת קצת מבולימיה(פעם בשבוע),נמצאת בטיפול ומנסה כמה שיותר לעזור לעצמי,לוקחת תוספי מזון איפה שצריך וממש אוכלת מה שנדרש ,לא מוותרת על לחם מלא ,ביצה ,אורז מלא,חזה עוף,גבינות רק 5% שומן ,פירות ,ירקות בשפע,פסטרמה ,חטיפי אנרגיה,שותה מים (חצי ליטר),טונה במים ועוד ,מה עוד אני יכולה לעשות כדי לעזור לעצמי ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בעיות הורמונליות
איה הוד15/09/2009
ליאל מקסימה,
כל הכבוד שאת דואגת לעצמך ומנסה לטפל.
לא פשוט להתמודד לבד עם הפרעת אכילה - זה משהו שמצריך טיפול ועזרה קבועה.
לא בטוח שהתזונה והתוספים שאת לוקחת אכן מתאימים לך - השאלה האם את עושה זאת בהנחיית מטפל או על דעת עצמך מקריאה באינטרנט.
ולכן, מאחר והבעיה שלך מורכבת אני מציעה לך לגשת למטפל סיני או נטורופת או הומיאופת ולהתחיל טיפול יסודי מהשורש.
שנה טובה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אימעלים מספר תסיות בדם (PLT)מונה12/09/2009
בזמן אחרון יש לי ירידה במספר התסיות דם. הגעתי ל113.אני מודאגת מאוד ורק בעוד חודש יש לי טור אצל המתולוג. אני לקחתי כל יום כף שמן פשתן+ קוטג' וגם כדורי שמן דגים (מחנויות טבע). האם זה יכול להיות גורם לירידת מספר התסיות? מה אני יכולה לעשות כדי לעלות את מספרם? בתודה מראש מונה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
טסיות דם נמוכות
איה הוד13/09/2009
שלום מונה,
ספירת טסיות נמוכה נקראת טרומבוציטופניה
אומגה 3 ידוע כמשהו שמונע קרישיות דם , הוא מפחית את הידבקות הטסיות ובכך מקטין את הסיכון לקרישיות בכלי הדם ולהתקפי לב. זאת בדיוק הסיבה שלא ממליצים לקחת אומגה 3 יחד עם תרופות מדללות דם כגון קומדין!
אך השפעה זו על טסיות הדם לא אמורה לגרום לירידה בכמות שלהם. אני לא יכולה לומר לך בוודאות שיש קשר בין השניים!
את חייבת לעבור בירור ראשוני אצל הרופא ההמטולוג כדי לנסות להבין את המקור לתופעה ואז לטפל בהתאם.
יכול להיות שהמצב נובע אפילו מסתם זיהום ויראלי כלשהו - אבל חשוב לוודא שאין משהו רציני אחר ברקע כמו ירידה בייצור טסיות במוח העצם או כל דבר אחר.
ובניתיים, אני הייתי מפסיקה ליטול זרעי פשתן ומפחיתה את כמות כדורי האומגה 3 ל- 1 ליום או יומיים. עד שיתבהר מה קורה.
בנוסף, יש מוצר בשם "הרב באלנס" שמכיל אכינצאה וכורכומין שמאוד משפיעים על שורת תאי הדם הלבנים ומחזקים את מערכת החיסון והכבד - מאוד מולץ לקחת אחד ביום.
אבל רצוי קודם שתעברי בירור רפואי.
מקווה שעזרתי
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי ראש חזקים בזמן מחזורליהי11/09/2009
שלום ,
כיצד ניתן להקל על כאבי ראש חזקים במיוחד בזמן המחזור ?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי ראש מחזור
שירי חבקין13/09/2009ליהי שלום רב
מומלץ לשתות חליטה של בן חרצית (feverfew)
אפשר כמה ימים לפני למניעה או כשמתחיל הכאב.
מינון: כפית בכוס מים רותחים להמתין חמש-עד עשר דקות
לסנן, להמתיק לפי הצורך (לא בסוכרזית!)
לשתות שתיים שלוש כוסות ביום.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרהעינבל10/09/2009
שלום,
במשך 4 ימים אני סובלת מגרד בראש וקצת בעורף חזק ומציק..יש לציין כי אני עם שיער צבוע אז שללתי אפשרות של כינים לא עלינו..
מה הטיפול הטבעי המומלץ לטפל? תודה רבה ויום נעים,
עינבל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הצילו
עינבל10/09/2009שוב שלום..
אז מסתבר שהגירוד הוא אכן כינים.. הצילו!!!! יש תרופת סבתא למכה הזאת????* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
כינים
איה הוד13/09/2009שלום עינבל,
רוזמרין, רוזמרין, רוזמרין ושוב רוזמרין.
יש היום על המדפים המון תכשירים המבוססים על רוזמרין.
הכינים לא אוהבות אותו
ובסופו של דבר, הטיפול היעיל ביותר שיש (לצערי) זה מסרק סמיך!
לסרק בלי סוף ולהוציא אותן ואת הביצים שלהן מהקרקפת והשיער.
אל תנסי את שיטת הנפט - לא טוב!
וגם עברי לשימוש בשמפו המכיל רוזמרין והשתמשי בתכשירים ובנוסף, בכל יום שימי טיפונת של חומץ הדרים באיזור של מאחורי האוזניים.
בהצלחה :-)
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרוזמרין וחברים
שירי חבקין13/09/2009ברוכה הבאה למועדון
כפי שכתבתי פה רבות , הכינים חזקות ומתחזקות
והן איתנו לפחות מימי יציאת מצרים (זוכרים המכה ההיא?)
ונראה שהן פה להישאר
אני ממליצה לחזק את הרוזמרין בעץ התה,לבנדר ואקליפטוס
אפשר פשוט להכין שמן קוטל ומונע חיות רעות על בסיס שמן צמחי
כל שהו-שמן זית, שמן שקדים או כל אחד אחר בכבישה קרה
על מאה מל להוסיף כ-15 טיפות מכל שמן שציינתי
לערבב היטב ולמרוח על שיער לח, לסרק עם המסרק הצפוף
כפי שאיה כתבה, ולשטוף.
למניעה אפשר למרוח מספר טיפות מאחורי האוזן לפני ששולחים
את הקטנים לבית הספר והגן.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרעינים מלוחיםרותם10/09/2009
שלום
כבר זמן רב שאני שמה לב לקשר בין אכילת גרעינים עם מלח לבין פצעונים שיוצאים לי ליד אזור הפה והסנטר.
שאלתי היא: האם יכול להיות קשר?
ואם כן מה ניתן לעשות נגד פצעונים אדומים אלו שנמצאים מתחת לעור
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
גרעינים מלוחים
איה הוד13/09/2009שלום רותם,
תמיד יש קשר בין התשונה ומה שאוכלים למצב הביראות והעור שלנו!
הימנעי מאכילת המלוחים הללו לתקופה הקרובה ובעתיד המעיטי בכמויות.
עשי לפצעים מסכות חימר ירוק נהדרות!!
מרחי קרם שתערבבי בתוכו כמה טיפות שמן לוונדר!
תוכלי מקומית על הפצעונית למרוח שמן עץ התה וגם משחת רסקיו או טראומיל...
יש הרבה אופציות :)
אבל תמיד תזכרי שזה קודם כל מתחיל מבפנים וממה שאת אוכלת.
ואל תשכחי: המון מים!!!
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.png)



