מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- כאבי מחזור :(רעות14/08/2009
היי לכולן,
אני בת 21 וסובלת כבר שנים מכאבי מחזור ממש ממש חזקים.
אני אוכלת נכון, עושה קצת ספורט (משתדלת לפחות...), שותה כדורי מגנזיום, ועדיין הכאבים שלי ממש חזקים. הפתרון היחיד שמצאתי עד כה הוא לקחת תרופות (אדקס וכו')
רציתי לברר אם יש דרכים נוספות להקלה על כאבי המחזור. שמעתי שדיקור סיני עוזר אבל זה קצת מפחיד אותי, האם יש תרופות טבעיות ותרופות סבתא או דרכי הקלה נוספות שאתן ממליצות עליהן?
תודה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי מחזור
שירי חבקין14/08/2009שלום רב רעות
מומלץ לקחת כדורים של שמן נר הלילה, כמו כן הדיקור הסיני
עוזר והוא באמת לא כואב. אפילו לא לשניה.
אפשר גם לשתות חליטות של קמומיל וקלנדולה באופן קבוע
לפחות שתי כוסות ביום . המינון חליטה של חצי כפית מכל צמח
כלומר כפית שלמה משני הצמחים בכוס מים רותחים.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
רעות14/08/2009אני בהחלט אנסה את ההמלצות :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
כאבי מחזור
איה הוד16/08/2009
הי רעות,
אני מצטרפת להמלצה של שירי לגבי שמן נר הלילה ומוסיפה לך גם פעילות גופנית!
לפעילות גופנית יומיומית אינטנסיבית ומצטברת (כולל בזמן המחזור - אפילו שיש כאבים חזקים) יש יכולת מדהימה להעלים את הכאבים לאורך זמן!!!
בנוסף, לגשת לנטורופתית כדי לקבל הנחיות לתזונה ספציפית שתטפל בבעיה (זה מדהים כמה חזק הקשר בין מה שאוכלים לבין כאבי המחזור), כולל צמחים לאיזון הורמונלי!!!
נשים שחושבות שמחזור אמור לכאוב טועות!
יש נשים שלא מרגישות את המחזור שלהם.
זה לא אמרו לנטרל אותנו מפעילות כל חודש שוב ושוב - אפשר להפסיק את הכאבים הללו או לפחות להפחית אותם משמעותית.
ועוד טיפ קטן:
יש כמה דברים שמחמירים או גורמים לכאבי מחזור קשים:
1. קפה
2. קולה ודיאט קולה
3. סוכרים
4. מוצרי חלב
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גולה בידעינבל14/08/2009
שלום,
לחבר שלי הופיעה מעין "גולה" ביד שמאל באזור כף היד ,לאחר שעשיתי לו קצת עיסוי הגולה קטנה
האם ניתן לעשות מסאג עם שמן חם? או כל עצה אחרת על כיצד להיפטר ממנה תתקבל בברכה..
תודה רבה
עינבל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גולה ביד
שירי חבקין14/08/2009שלום עינבל
אני לא מכירה כל כך את הנושא אולם כיוון שאת מתארת שהגולה כן
הצתמקה כנראה שמדובר בהצטברות שומנית דבר די נפוץ.
בכל מקרה אין מניעה להשתמש בשמן חם.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגולה ביד
עינבל17/08/2009שלום,
לאחר מספר ימים שעיסיתי לחבר שלי את היד הגולה לא הצטמקה ולא נעלמה..יש פיתרון אחר?
ניתן למשוך לו את הדלקת? כואבת לו היד ..
תודה רבה ויום נעים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
גולה ביד
איה הוד17/08/2009
ענבל יקרה,
אני לא ממליצה לשחק עם הנושא.
שייגש בלי להתעצל לרופא לאבחן מה זה "הגולה" הזאת!
כי באותה מידה שזה יכול להיות סתם גוש שומני ,זה גם יכול להיות משהו רציני וחמור יותר...
אני לא רוצה להבהיל אותך אבל אני מכירה מישהו שנעקץ על ידי משהו, האזור התנפח וכמה ימים לאחר מכן (ביום החתונה שלו מיד אחרי החופה) הוא נלקח לבי"ח במצב אנוש ואובחן עם החיידק הטורף ...הוא בקושי יצא מזה בחיים!
אז ברור שזה מאוד קיצוני ונדיר, אך המטרה היא לגרום לכם ללכת לרופא.
גם אם זה באמת "רק" דלקת - צריך לראות אם זה לא במצב מתקדם שמצריך ניקוז.
אשמח לשמוע ממך אחרי שתהיו אצל הרופא
איה
אני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מישו יכול להיכנס דחוף!!**13/08/2009
אוקיי , אני חייבת לדעת , התרופות סבתא באמת באמת עוזרות להורדת חום ?
בבקשה תחזירו לי תשובה בהקדם האפשרי , זה חשוב!!
ביוושש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בקשר לחום
שירי חבקין13/08/2009שלום רב
חשוב לציין כי גם אם התרופות הללו עוזרות זה עדיין
לא פתר את הסיבה לחום ושם יש צורך באיבחון וטיפול
לעומק. יש להתיחס לתרופות סבתא כעזרה ראשונה
להקלה על הסבל עד לטיפול הרפואי.
במקרים של וירוס למשל אין לרפואה תשובות והחום יכול
להשאר למשך מספר ימים כך שהורדתו תעזור מבלי קשר לטיפול
רפואי.
בכל מקרה אחר כשמדובר בחום גבוה שנמשך מעל 72 שעות
נא לפנות לרופא. כשמדובר בילדים קטנים גם 24 שעות
ללא הקלה מחייבת פניה לרופא לבדיקה.
בברכה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שימוש בשמן רוז היפדנה12/08/2009
שלום,
אני מורחת על הפנים שמן רוז היפ+לבנדר. כמה פעמים ביום מומלץ למרוח? האם יש צורך לשטוף את הפנים אחרי זמן מה או שאפשר למרוח קרם פנים על השמן?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רוז היפ
שירי חבקין13/08/2009דנה היקרה
את יכולה למרוח בשעות אחה"צ והערב. פעם פעמיים זה מספיק
מומלץ לא בשעות החום והשמש זה יכול לגרום לך להזיע וגם
לא מומלץ להיחשף לשמש לאחר המריחה.
אין צורך לשטוף את הפנים ואין צורך למרוח קרם, השמן מספיק
מזין ומחדש את העור.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חררה אצל בן שנתיים וחציסיקאנדה12/08/2009
על הגוף של בני בו השנתיים וחצי הופיעו פצעונים זעירים לא מגרדים ולא כואבים היינו אצל רופאת עור שאמרה שזו אלרגיה ולא ידעה להגיד למה בדיוק.נתנה לנו משחה שלא השתמשתי בה כי אם יש לו אלרגיה אז היא תחזור למה צריך משחה..\בכל מקרה אני חושדת שזוהי חררה.ידוע לי שמשחת קלנדולה יכולה מאד לעזור האם זה גם מתאים לילד בן שנתיים וחצי? ואם זו לא חררה האם זה יכול להזיק?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קלנדולה
שירי חבקין12/08/2009שלום רב סיקאנדה
תוכלי בהחלט להשתמש במשחת קלנדולה המיועדת לילדים ותינוקות
המשחה של וולדה לא יכולה להזיק בשום גיל ויכולה בהחלט לסייע.
לגבי טיפול עמוק יותר רצוי לפנות להומאופטיה,דיקור סיני או נטורופתיה
שכן, כפי שכתבת,באם מדובר באלרגיה שום משחה לא תעביר אלה רק
תקל על הסימפטומים.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסרת יבלות, הבהרת כתמים בפניםאוסנת10/08/2009
שלום רב,
יש לי יבלת (כעין שומה בעלת צבע יותר כהה מהעור, כמו נמש )הבולטת מעט, צמח בשנה האחרונה, לא מליגננטי, אין צורך להסיר לדברי רופא עור, במפתח החזה, במקום גלוי לעין בעת לבישת גופיה.
מוכנה לנסות קליפת בננה, חלב עלי תאנה, מה דעתכם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יבלת וכתמים
שירי חבקין11/08/2009אוסנת שלום רב
לגבי עלי תאנה שמעתי שזה עוזר אולם לוקח המון זמן
נסי למרוח חימר כל יום למשך שעתיים ומעלה, לשטוף במים
פושרים ולאחר מכן למרוח שמן רוז היפ נקי.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעית כיניםemma09/08/2009
יש לי שתי בנות בנות 8\9 ואני לא מיתפטרת מיבעית הכינים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שמן כינים
שירי חבקין11/08/2009שלום אמה
פרסמתי כאן מספר פעמים שמן על פי מתכון של אמי ז"ל
ובו 100 מל שמן שקדים או כל שמן בסיס
ו10 טיפות מכל שמן אתרי
לבנדר, עץ התה, אקליפטוס, רוזמרין
לערבב היטב ולמרוח על שיער לח
לסרק במסרק צפוף ולחפוף. לחזור על הטיפול יומיים ברצף
ולאחר שבועיים שוב
השמנים מרגיעים את העור דוחים וקוטלים את הכינים וביציהן
כמו כן מבטלים את דבק הכינה ומונעים ממנה להישאר
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נורמפלורתות09/08/2009
שלום,
היכן ניתן להשיג את "הנורמפלור" (חיפשתי בסופר פארם)ולא יודעים מה זה
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הנורמפלור
איה הוד11/08/2009שלום תות,
תנסי בבתי מרקחת שהם גם הומיאופתיים וטבעיים
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני גרה באילת ....
תות23/08/2009ובדקתי בכל סניפי הסופר פארם בעיר ואף רוקח לא יודע על מה אני מדברת, אנסה במקומות הומופאתיים,
תודה על התגובה................. אשמח לדעת איפה במרכז ניתן להשיג..............* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
נורמפלור
איה הוד23/08/2009הי!
נסי בתל אביב - אולי אפילו בבית מרקחת הגליל המפורסם...
עדכני אותי אם מצאתי
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ! אעדכנך בשמחה
תות24/08/2009* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמ צ א ת י ! ! ! ת ו ד ה ! ! !
תות28/08/2009מתי כדאי להשתמש?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
מ-ע-ו-ל-ה !!!
איה הוד29/08/2009הי יקירה!
אז קודם כל אנא ממך אמרי היכן מצאת כדי שנשים יפסיקו להתקשר אלי לקליניקה ולשאול אם אני מוכרת אותו...חחח... (כנראה אי הבנה בעקבות ההתכתבות שלנו כאן על התכשיר)
לגבי שימוש - מאחר ומדובר בויטמין C בטבליות המוחדרות לנרתיק - משהו טבעי שנשים רבות דיווחו עליו כמועיל - שווה ניסיון!
במקרה הכי גרוע - לא טוב לא משתמשים...(אין להסיק מדברים אלו שכל דבר שהוא טבעי לא יכול להזיק! ההתייחסות היא ספציפית)
ובלי קשר - לגשת לטיפול רציני אצל נטורופת מאחר והנורמפלור נותן רק מענה חיצוני מקומי ולא מטפל בגורם לבעיה.
עוד "תרופת סבתא" שקל לעשותה ומאוד עוזרת:
לקחת יוגורט ביו רגיל לבן, לפתוח קפסולה של חיידקים ידידותיים (פרוביוטיקה) ולערבב את האבקה ביוגורט ולעשות עם זה שטיפה וגינאלית. עובד מדהים! מאוד מרגע! אם יש גרד זה יעזור מאוד.
וכמובן, יש את שמן עץ התה הטוב והמוכר לעשות איתו שטיפות וגינאליות. יש אפילו ג'ל על התה ואגינאלי מיוחד לאזור הזה שמגיע בשפורפרות ומיועד למטרה זו.
בהצלחה
חזרי לספר מה שלומך
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההשפעה
ליאת31/08/2009אני נוטלת את נורמפלור כבר 5 ימים, באמצע הטיפול היה לי גרד נוראיייייי ולאחריו תחושת בערה, שעברה. כמו כן המון הפרשות (צהובות כמו שהיו לפני הטיפול), ואיני רואה שום שיפור. בנוסף, רציתי לדעת האם הטיפול מטפל רק בפנים הנרתיק או גם ב"כניסה"?
האם ההפרשות אמורות לחזור להיות נורמליות, ולאחר כמה ימי טיפול, אולי בכלל לאחר סיום הטיפול?
ברור לי שעל כל אחת זה משפיע אחרת אבל רציתי לדעת איך זה השפיע עליכן .
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
דיווחים וטיפול
איה הוד02/09/2009הי ליאת,
כל אחת מגיבה אחרת.
מאוד יכול להיות שהגרד וההפרשות הן תגובה של הגוף להתנקות מהפטריה.
אך כמו שאמרתי לך, זה מטפל רק מקומית (וזה לא משנה אם זה מטפל רק בפנים או גם בכניסה לנרתיק - זה עדיין טיפול מקומי שנועד להביא להקלה זמנית אך לא מטפל בשורש הבעיה שיכול להיות שמתחילה אפילו ממערכת העיכול)
לכן, לא מספיק להשתמש בזה אלא גם לחשוב על מה נכנס לפה והאם את שותה מספיק מים והאם את שומרת על הגיינה והאם את לוקחת פרוביוטיקה והאם צריך לשלב צמחי מרפא לניקוי רעלים או לטיפול אנטי-פטרייתי בקנדידה וגינאלית...
יש המון שיקולים...
באהבה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחילות בהריוןאמאחת09/08/2009
אני בשבוע 7 להריון וסובלת מבחילות כל היום, לפעמים הקאות בשעות הערב. אני אוכלת ארוחות קטנות כל שעתים, שותה הרבה מים עם לימון. קיבלתי מהרוקח כדורי ג'ינג'ר טבעיים . האם ישנן עוד דרכים להקל את הבחילות ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בחילות בהריון
שירי חבקין09/08/2009אמאחת שלום רב
אכן תופעה מבעסת . צריך לקחת אויר ולדעת שברוב המקרים
זה עובר אחרי 12 שבועות. שלושה חודשים כמו שעון.
סיפור הורמונלי
הג'ינג'ר הוא הצמח המומלץ . כמו כן למצוץ חצי לימון ישר
לא מהול במים.
בהצלחה רבה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיהדנה08/08/2009
יש לי אלרגיה לחומרים כמו: פארבן, P.p.d קאנטריום, פורמלדאיד, קאין, קארבה מיקס המצויים בכל תחומי החיים בתעשיה , במזון- (גם כדוריות דם לבנות נמוכות), נגרם לי סבל רב מכך כמו עיקצוצים ופריחה אדומה,וכן אי יכולת להשתמש בקרמים לשימון עור הגוף-
האם ניתן למצוא פיתרון לכך-
תודה על כל תשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
אלרגיה
איה הוד08/08/2009
דנה יקרה,
מאחר וזה נשמע כמשהו מורכב אני לא חשובת שכמה עצות כאן בפורום יעזרו.
ולכן, אני רוצה להמליץ לך בחום ללכת על טיפול ב IPEC
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמלצה ממני
ר09/08/2009הי,תחפשי באינטרנט ת'טלפון של "אמיר קלי" הוא יעזור לך.תגידי שרינת המליצה לך
לא תאמיני איך כל האלרגיות יעלמו.טוב נו כמעט הכל...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מוגלה בגרון ועודגיל08/08/2009
לצוות שלום רב,
אשמח באם תאכלו לייעץ באלו תרופות סבתא אפשר להשתמש בשביל להפחית
נפיחות בגרון,מוגלה בגרון שקדים בגרון,חירוכים בחזה (התקררות בכללי )
כאבי גרון,כאבי בטן ,חום ושילשולשים
בתודה
גיל
סליחה על כמות הדברים (:* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
מוגלה
איה הוד08/08/2009
הי גיל,
נתחיל משתיית גלונים על גלונים של תה קמומיל שנחשב לאנטי ויראלי נהדר - אם גם תגרגר אותו לפני שאת בולע ושותה זה מאוד יעזור לגרון הנפוח.
בנוסף, אחד הדברים היותר טובים לגרון מודלק (אבל יעבוד רק אם תתמיד כמה פעמים ביום במשך 3-4 ימים רצוף) זה לגרגר מי מלח. שים 1 כפית מלח בכוס מים חמימים ליד הכיור באמבטיה (רצוי לכסות את הכוס או לשים בבקבוק) ובכל שעתיים לגשת לגרגר ולירוק!
בנוסף, כדי לטפל מבפנים בהתקררות, בליחה והחרחורים, במוגלה, בחום אפשר להכין טינקטורה מהצמחים אכינצאה, מור ופרופוליס - מ-ע-ו-ל-ה !!!
לקחת 30-40 טיפות 3-4 פעמים ביום בקצת מים.
ולסיום - להימנע מאכילה של מזונות שמחלישים את מערכת החיסון ומחמירים את הבעיה: סוכרים ומוצרי חלב בעיקר.
בהצלחה
חזור לספר איך אתה מרגיש בעוד כמה ימים
נ.ב
אם המצב מאוד מפותח אל תזניח - גש לרופא ואם צריך אז אפילו קח אנטיביוטיקה (במצב חיידקי סטרפטוקוקאלי זה מסוכן כי זה יכול לרדת למסתם הלב...אז אם אין ברירה לוקחים אנטיביוטיקה וניגשים לטפל ולחזק את הגוף באופן טבעי כדי למנוע את תופעות הלוואי של האנטיביוטיקה ואת הישנות הבעיה...)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריחהעינבל06/08/2009
שלום
איזה תרופת סבתא מתאימה למיני פריחה באזור החזה?
( אני נוטלת כדורי פרימולט נור להסדר מחזור סה"כ אני צריכה עשרה כדורים ומחר אני מסיימת איתם אולי יש קשר?)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
פריחה
איה הוד06/08/2009
שלום לך,
אם הפריחה התחילה לאחר נטילת הכדורים אז מן הסתם מסתמן קשר ישיר ואז רצוי לחכות לסיום נטילת הכדורים ולטפל.
חשוב מאוד לדעת באיזו פריחה מדובר
אם זה תגובה אלרגית לכדור אז רק הפסקתו תעזור
אם זה משהו אחר אז מומלץ לגלות מה הסיבה ולטפל בשורש הבעיה.
כללי:
לכל גירוי על העור אני ממליצה לטבול צמר גפן בחליטת קמומיל ולנקות את המקום
ניתן למרוח קלנדולה וגם אלוורה
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קפה שחור על חתכים??, לא בריא בכלל!שרון06/08/2009
ראיתי בהמלצות "תרופות סבתא" את ההמלצה לשים קפה שחור על חתכים לעצירת הדימום, אני אמנם חסידה של תרופות סבתא, אך המלצה זו אינה בריאה ולא על סמך השערתי אלא על סמך ידע רפואי, הקפה נספג אל מחזור הדם והדבר עלול להזיק, לעומת זאת, ההמלצה לגבי שימוש בכורכום לשם כך היא עדיפה וככל הידוע אין בה כל נזק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קפה על חתכים
שירי חבקין06/08/2009שלום שרון
במשך שנים תמיד המלצתי על כורכום כעוצר דימום וכמו כן מזרז ריפוי החתך באם יש צורך.
לגבי קפה ידוע שזאת תרופת סבתא אחת מהנפוצות לשים קפה או נס קפה לעצירת
דימום. אני בטוחה כי את צודקת והכורכום אכן מומלץ ועדיף על פני הקפה אולם
כיוון שזהו פורום תרופות סבתא וזאת עדיין תרופת סבתא מהמפורסמות היא מאוזכרת
ולו בכדי להכיר . לגבי הנזק שהקפה גורם, הוא מסוכן יותר בשתיה מאשר בשימוש
חד פעמי מה גם שבדרך כלל אינו חודר לדם אלה רק עוצר את הדימום.
בברכה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חלב אםרותם05/08/2009
שלום רב,
האם ניתן להשתמש בחלב אם כתכשיר קוסמטי לעור הפנים של האם?
הרי הוא מלא בויטמינים.
האם צריך להוסיף לו משהו או שפשוט ניתן למרוח אותו על עור הפנים?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
חלב אם
איה הוד06/08/2009
רותם מקסימה,
כמי שמניקה אני יכולה לספר לך שאני לא מפסיקה להתפעל אפילו לא לרגע מהחוכמה של הגוף לייצר את הדבר המדהים הזה שמוכנה חלב-אם.
פשוט למרוח על הפנים!
אני אישית משתמשת בו למריחה על העור של התינוק כשיש "חררה" בעקבות חום הקיץ והזיעה.
באהבה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גירוי בדרכי הנשימה התחתוןאמיר05/08/2009
שלום רב
מזה כשנה וחצי אני סובל מגירוי בדרכי הנשימה ממש עמוק לכיוון החזה
בבדיקת אאג עם סיב אופטי נמצא תקיןוהופנתי לרופא ריאות להמשך בדיקות
הגירוי מורגש בנשימות חזקות ויותר עים מזגן ורוח כאילו הרגשת פצע שם
יש קצת ליחה ושיעול מאולץ לכיוך המקום.
האם תוכלו לעזור לי? אני מאד מודאג
אמיר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גירוי בדרכי הנשימה
שירי חבקין05/08/2009אמיר היקר שלום רב
אינני רופאה וחושבת שאם הדבר מרגיש לך כמשהו רציני
אתה לא רגוע ואף מודאג עדיף לפנות לרופא ריאות כפי
שהופנית.
באם אתה רוצה לטפל בשיטה טבעית פנה לדר' ראובן ברק
שהינו רופא ומטפל בשיטת הרפואה הסינית
בריאות והצלחה
ואל פחד
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.png)



