מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- זיכרוןעינ בל11/10/2009
שלום,
לבעלי ( 31) החלו לטענתו בעיות קלות בזיכרון..
האם ישנה דרך טבעית לשיפור הזיכרון??
תודה רבה
עינבל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
זיכרון
איה הוד12/10/2009שלום ענבל,
אכן כן!
בעיית זיכרון יכולה לנבוע, בין היתר, מרמת סטרס ולחצים ועומס מנטאלי שמופעל על אדם.
במקרים אלו נרצה לטפל במקור לבעיה ולתת דווקא טיפול מרגיע ומאזן למערכת העצבים...אך במקביל, זה לא סותר לתת גם צמחי מרפא נהדרים ספציפיים למצבי זיכרון כגון הבקופה, משפחת הג'ינסנגים למיניהם, ג'ינקו בילובה המפורסם...הם יעילים מאוד אך....
אך לצערי צריך לבדוק לפני שלוקחים אותם מאחר וחלק מאוד ממריצים ולכן יכולים להזיק לאנשים שהמאגרים של האנרגיה בגופם דלים (זה שוחק את הגוף , ממריץ בהתחלה ואח"כ גורם לנפילת אנרגיה...זאת אחת הסיבות שלא ממליצים לקחת ג'ינסג ךמשך תקופה רצופה ארוכה)
חלק מהצמחים גם לא מתאימים למי שיש לחץ דם גבוה...
במילים אחרות: שלחי את בעלך לנטורופת לאבחון והתאמת הצמחיפ הנכונים עבורו.
בנוסף, נטורופת יתן לו הנחיות תזונתיות שקשורות ישירות למצב הזיכרון והירכוז של האדם _מה שאנחנו מכניסים לפה משפיע באופן ישיר על המחשבות, הרגשות, התפקוד וגם הזיכרון שלנו!)
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צמחיםנעמה11/10/2009
שלום רב,
האם בזמן שלשולים והקאות אפשר לקחת קמומיל+קימל+בבונג+שומר?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
שלשולים
איה הוד12/10/2009בטח!!! הם מצויינים!
הם לא עוצרים את השלשול וזה טוב במקרה והשלשול הוא מקלקול קיבה/זיהום/חיידק (לתת לגוף להוציא הכל החוצה זה הדבר הנכון).
במקביל חשוב להקפיד לשתות ולהחזיר מלחים לגוף.
לאכול נכון, בעיקר דברים מבושלים קלים לעיכול.
אם השלשולים לא מפסיקים, ניתן לערבב במי אורז קצת אבקת חרובים - זה יעשה את העבודה פנססטי!
אם השלשולים נובעים מדלקת במעיים - זה כבר סיור אחר
בברכה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צלקתלידיה10/10/2009
בני בן12 נפצע בפנים .הפנים נתפרו בית חולים לפני 5 חודשים נוצרה לו צלקת גבוהה מהעור .רופא כירורג פלסטי המליץ על זריקות בצלקת. האם יש אפשרות אחרת לטפל בצלקת באופן טבעי?
שמעתי על שמן לבנדר ועל שמן נבט החיטה מרחנו משני השמנים ואין שינוי .
לתשובתכם אודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צלקות
שירי חבקין10/10/2009לידיה שלום רב
טיפול קבוע במסיכת חימר ירוק ולאחר מכן מריחה
של שמן רוז היפ נקי יכולה לשפר את מרקם הצלקת
עד מאוד. כמו כן לקחת כדורים הומאופטים של ארניקה
במשך מספר ימים. ארניקה 30 c במינון של 3-5 כדורים (גלובולים)
כל כמה שעות לזירוז החלמה של הצלקת והפחתת
הטראומה של הגוף והנפש מכל ההליך הכירורגי שעבר.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על ההמלצות
לידיה11/10/2009שירי שלום
היכן ניתן לקנות את החימר הירוק וכיצד להשתמש בו כמה פעמים למרוחולכמה זמן להשאיר על העור?
מתי לשים שמן רוז היפ והיכן ניתן לקנות אותו?
לתשובתך אודה לידיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחימר ועוד
שירי חבקין12/10/2009לידיה שלום רב
את החימר ניתן להשיג בחנויות טבע .
אופן השימוש: לערבב במים ביחס שווה של
אבקת חימר ומים. להשאיר למשך זמן בכדי
שהחימר ייתגבש לבוץ ירוק. למרוח ולהשאיר
מינימום שעה אפשר גם למספר שעות.
לאחר ששוטפים במים פושרים אפשר למרוח
את שמן הרוז היפ. ישירות על העור במקום הרצוי
גם אותו ניתן לרכוש בבתי טבע
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב גרון עזרה דחופההההההליאתי09/10/2009
היי בנות,
היום התחיל לכאוב לי הגרון בבוקר ועכשיו זה ממש כאב חזק.אין לי חום(37.1)אבל אני מזיעה וקר לי ממש.
יש לי בבית תמצית פרופוליס.מה אני יכולה לקחת כדי שעד יום ראשון ארגיש יותר טוב?אני חייבת ללכת לעבודה.
איזה דיכאוןןןןןןןןןןן.בגלל שיש לי אנמיה(פריטין 5.2 )אז תמיד יש לי כאבי גרון חוזרים.
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גרון
שירי חבקין10/10/2009שלום ליאתי
תוכלי לגרגר כפית פרופוליס ברבע כוס מים פושרים
ולאחר מכן לשתות את זה למרות הטעם המגעיל.
אם יש לך בבית חומץ תפוחים זה גם יכול לעזור
לגרגר ולשתות.
מכיוון שאת מציינת תופעה חוזרת אני ממליצה לך
לבדוק לגשת לטיפול עמוק יותר כגון טיפול סיני, שינוי
תזונה לחיזוק או הומאופטיה.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הקאות ושלשולים - תינוקנעמה09/10/2009
שלום לכן
בני בן שנה וחצי ויש לו דלקת מעים שמתבטאת בהקאות ובשלשולים. יש לציין שאני עדיין מניקה אותו.
אודה לכם באם תנחו אותי מה לעשות נגד ההקאות ונגד השלשולים.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הקאות ושלשולים
שירי חבקין09/10/2009נעמה שלום
האם אתם במעקב של רופא? צריך להיות עם היד על הדופק
ולמנוע סכנת התייבשות.
הנקה היא מצויינת כך הוא מקבל את המזון שהוא צריך
ואת הקשר איתך למרות ההקאות.
לגבי טיפול בדלקת מעיים אני משאירה זאת לרפואה הקונבנציונלית
בעיקר מכיוון שמדובר בתינוק רך.
אולי לאיה יש תוספים מומלצים
בברכה ובריאות
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההנקה ושלשול
נעמה10/10/2009שלום רב,
העניין הוא שאני אמנם מניקה אותו אבל היום גם אני וגם בעלי נדבקנו בדלקת המעיים מבננו הקטן, והוא מתעקש לינוק ממני למרות שאני מותשת (מקיאה ומשלשלת ואין לי כוח לעמוד על הרגליים וגם לא מכניסה כלום לפה אחרת אני מניקה). הוא לא רוצה שום דבר אחר וצורח עד אשר הוא יונק.
המצב לא נעים בכלל לאמא שהיא מניקה וגם היא וגם התינוק חולים ביחד......זה סיוט אחד גדול* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשילשולים
שירי חבקין10/10/2009נעמה שלום שוב
אני מבינה את המצוקה וזה אכן קשה במיוחד
להיות חולים ולטפל בתינוק/בעל חולה...מוכר
אני ממליצה לך ולבעלך לשתות מיצוי שבשם
סווידיש ביטר אותו ניתן להשיג בחנויות והוא
יעיל כנגד כל בלאגן בבטן אפילו דיזנטריה.
לגבי המינון תיקחי כפית ברבע כוס מים פעמיים ביום.
אני מאמינה שזה יחזיר אותך לעצמך וגם התינוק
כשיינק יקבל מהחלב את סגולות הצמחים שבמיצוי.
ובלי קשר - תהיו במעקב רפואי לקנטציק!
בהצלחה ותרגישו טוב במהרה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צרבתמרי09/10/2009
שלום
יש לי צרבות איומות כולל גרפסים
מה מונע גרפסים?
האם נענע או עלי אליאוזה גורמים לצרבת?
מאיזה תבלינים רצוי להמנע?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
צרבת
איה הוד12/10/2009שלום מרי,
לא ניתן לרפא צרבות ללא שינוי תזונתי והרגלים, אך יש מספר דרכים להביא להקלה מיידית:
בלילה ללכת לישון על צד שמאל תוך כדי הגבהת חצי הגוף העליון עם כריות. בגלל מבנה הקיבה, שכיבה על צד שמאל תסייע למזון להתפנות מהר יותר מהקיבה, ולמנוע בכך את הצרבת.
לא לאכול בסמוך לשינה.
להימנע ממזונות יוצרי חומצה, בעיקר ממזון מהחי.
להפחית מזונות שומניים.
להימנע מאלכוהול, עישון, קפה, קולה, מיץ עגבניות.
לערבב ברבע כוס מים רבע כפית אבקת סודה לשתיה, ניתן להוסיף גם מיץ מלימון אך לא חובה, לשתות מיד.
לשתות כף חומץ תפוחים או מיץ מחצי לימון בכוס מים על קיבה ריקה (לימון הינו חומצי מאוד, אולי בין המזונות החומציים ביותר הקיימים, אך בגוף עצמו, לאחר עיכול וספיגה הלימון יוצר סביבה בסיסית)
אכילת שקדים טבעיים לא קלויים. ניתן להשרות אותם במים ולהסיר את הקליפה.
לשתות מים פושרים בלגימות קטנות
יש אנשים שעוזר להם לאכול מלפפונים חמוצים או פרוסת לחם.
דבש בתוספת לימון יעיל מאוד אף הוא נגד צרבת.
אחד הצמחים היעילים ביותר לצרבת נקרא פיליפנדולה אשר מאזן את הפרשת החומצה. מומלץ לשתות את החליטה קרה.
שתיית חליטה של נענע, מרווה או בזיליקום (ריחן) יעילה אף היא.
צמחי מרפא יעילים נוספים לצרבת הם כוסברה, אלוורה וארכובית שבטבטית (Polygonum).
ניקוי הגוף, ניקוי מערכת העיכול והכבד יכולים לסייע בבעיה זו.
הערה: מחלות לב שונות עלולות לייצר כאב דומה לזה של צרבת. חשוב לגשת לרופא ולשלול בעיה
לבבית. וכמובן לשלול גם את חיידק ההליקובקטר פילורי
בהצלחה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הצטננות אצל תינוקותשלי08/10/2009
יש לי תינוק בן 9 חודשים מצוננן מאוד עם קשיים בנשימה כתוצאה מכך מה אפשר לעשות? עזרתך תעזור לי מאוד מנסה אנילציה ולא מאוד עוזר מחפשת דברים טבעיים יותר, תודה שלי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הצטננות
שירי חבקין08/10/2009שלי שלום רב
ישנם מספר דברים שאפשר לעשות בכדי להקל עליו
אולם חשוב להיות במעקב של רופא ולבדוק שזה לא
חלילה מתפתח לריאות.
1. מכשיר אדים בלילה עם מספר טיפות לבנדר או אקליפטוס
שיהיה דולק כל הלילה זה מאוד עוזר להקל על הנשימה ולייבש
את הנזלת.
2. לתת לו לשתות חליטה של קמומיל/בבונג מספר פעמים
ביום. בבקבוק או בכוס עם קצת סוכר כדי שיסכים.
הקמומיל מחזק את מערכת החיסון ומרגיע.
3.לתת חצי כפית של סמבוכול קיד פעמיים ביום, הסמבוק
עוזר לגוף להלחם בוירוסים וחיידקים.
4.אחרי האמבט לפני השינה לעסות את איזור החזה עם שמן
שקדים ומספר טיפות לבנדר. ביחס של 20 טיפות לבנדר על 50מל
שמן שקדים.
בריאות ובהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פטריה בציפורני הרגלייםרותי08/10/2009
היי לכולם
יש לי פטריה בציפורני הרגליים ובעצתכן התחלתי להשתמש בשמן עץ התה כבר 4 חודשים בערך, בציפורניים שהפטריה פחות גסה מתחיל לצמוח ציפורן חדשה אבל בציפורניים עם הפטריה העבה אין שינוי.
אני רוצה לציין שבעבר שתיתי כדורים למשך שלושה חודשים בהמלצת רופא עור והפטריה עברה לי אולם היא חזרה לי בהריון האחרון לפני 3 שנים ומאז השתמשתי באין ספור משחות ולק מיוחד לפטריה ורק בהמלצת רופא אך כלום לא הועיל.
אני רוצה לדעת אם יש עוד תכשיר טבעי שאני יכולה להשתמש בו מלבד שמן עץ התה?
הפטריה נורא מפריעה לי אודה לכן על תשובה מהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פטריה
שירי חבקין08/10/2009רותי שלום רב
פני לי.ד.שלוס בית ספר לארומטרפיה בתל אביב בתחנה המרכזית
החדשה.
עד כמה שידוע לי יש להם שמן מיוחד וחזק לטיפול בפטרת הציפורניים.
בברכה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפטרייה בציפורניים
רותי09/10/2009שירי שלום ,
אני גרה באזור העמקים ואין לי אפשרות להגיע לתל אביב .
אולי את מכירה מישהו מהצפון שיכול לעזור לי ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפטרייה בציפורניים
רותי09/10/2009שירי שלום ,
אני גרה באזור העמקים ואין לי אפשרות להגיע לתל אביב .
אולי את מכירה מישהו מהצפון שיכול לעזור לי ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפטריה בציפורניים
שירי חבקין09/10/2009רותי שוב שלום
דברי עם נדב , הוא סוכן של שלוס
ויוכל להפנות אותך למטפלים באזור
או לשלוח לך את השמן שלהם
0505396041
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהרותי שלום,
אני09/10/2009בהמשך לתשובתה של שירי, לאמא של נדב (מרגלית), יש משחה מדהימה שמטפלת בבעיה בצורה מדהימה, מנסיון.... שווה להרים טלפון ולקנות!
בהצלחה !!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעי רגיזבעילום שם07/10/2009
אני בת 25וסובלת מזה כשבע שנים ממעי רגיז רציתי לשאול מה ניתן לקחת כדי להקל על הכאב על כמות היציאות(לפעמים למעלה מ10 ביום)לגזים ונפיחות בבטן. הכי חשוב לי הקלה על הכאב שמלווה אותי בדרך כלל לאורך כל שעות היום באיזור הבטן ובעיקר באיזור הגב התחתון. אני משתדלת לאכול תזונה נכונה ומרבה בשתייה של צמחים למיניהם:קמומיל ,שומר ,לואיזה ועוד אך זה לא עוזר. אשמח לכל עצה או פיתרון שיכולים להקל על המצב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה מפחית את הסבל תסמונת המעי הרגיז
צחי07/10/2009זו תסמונת שגורמת לסבל--יש לי חברים שניסו כל מה שהיועצים מכל הסוגים הציעו--והעזרה היתה
מועטה --אם בכלל עזרה.
יש שמוסיפים תכשירים סופחי גזים. יש עושים מחקרי תזונה-- מה משפיע ומתי--אבל לרוב אין על מה לשים את האצבע.
הייתי בארה"ב עם בן דודי שעבר קורס של שבועיים במחנה טבעי --לעיסה יסודית-השקטה נפשית ומחשבות חיוביות.העסקה רוחנית . הומיאופטיה וקינסולוגיה ורפלקסולוגיה. וצמחי מרפא---ועוד כל מיני שיטות טיפול. זה עזר לדקות.
לאחרונה הוא וחברים ניסו פסיליום--וסיפרו על הטבה.
הפסיליום --אכילה של מנות קטנות-סופחי גזים--ויש הטבה.
אקווה שעזרתי במשהו .
צחי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמעי רגיז
שירי חבקין08/10/2009שלום רב
אני ממליצה בחום על שילוב מספר צמחי מרפא
שבהחלט מסייעים להפחית את התופעות הלא נעימות
של תסמונת המעי הרגיז
זרעי שומר- מפחית כאבי בטן וגזים
זרעי אניס-מפחית התכווצויות במעיים וכאבים
קמומיל- מרגיע את הקיבה והשרירים,מרגיע בכלל
מערבבים כף מכל צמח בקנקן מים רותחים
מחכים כעשר דקות, מסננים , אפשר להמתיק
ולשתות במשך היום גם קר
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שבר לגברעילום שם06/10/2009
האם יש פתרון לקילה כאשר נפוח מאוד וכואב ולא רוצים לעשות ניתוח? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קילה
שירי חבקין08/10/2009שלום רב
באחרונה שמעתי כי יש רמדי בטיפול ההומאופטי
שמסייעת להתמודדות עם קילה ללא ניתוח.
אולם אישית אני חושבת שעדיף לנתח ועל ידי כך לתת
לגוף אפשרות לרפא את עצמו. מדובר בתופעה
שאינה חולפת אלה מתגברת ומחריפה באם לא מטפלים
בה .
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהישנם מספר שיטות לא מזיקות
יגאל ב"י24/10/2009שאפשר לנסות (קומפרס ועוד)
אשמח לעזור
יגאל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצעיםליטל06/10/2009
שלום!קורים לי ליטל ואני חיילת יש לי שאלה בנוגע לפצע יש לי בצע בדיוק איפה שיוצא הצועה וכיאלו יש לי אותו כבר כמה שנים ואני לא יודעת מה זה וזה ממש כואס לי שאני בשירותים ולעמיים יוצא לי דם מה אפשר לעשות בנוגע לזה ???.אשמח עם תוכלו לעזור לי בהקדם האפשרי בתודה ליטל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פצע
שירי חבקין08/10/2009ליטל שלום רב
לפי מה שאת מתארת מדובר בפיסורה אולם מומלץ לגשת לרופא
ולאשר שאכן זה כך וכמובן לשלול משהו אחר.
בינתיים בכדי להקל על אי הנוחות והכאב תוכלי למרוח שמן עץ התה
ישירות על הפצע. השמן ימנע זיהום וירגיע את הכאב.
יש לציין כי בהתחלה זה עלול לשרוף והצריבה תחלוף די מהר.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך פיסורה
נעמה09/10/2009מה עושים במקרה של פיסורה?
האם יש טיפול טבעי?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפיסורה
שירי חבקין09/10/2009נעמה שלום רב
כפי שכתבתי לך, בדרך כלל מורחים על זה
שמנים או משחות טבעיות עם עץ התה.
שמן אובליפיחה טהור יכול מאוד לעזור .
כמו כן צמחים כגון לבנדר, גרניום והממליס
שמקלים על התופעה.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עייפות חולשה ותשישותסיגל06/10/2009
היי יש לי עייפות חולשה ותשישות כבר תקופה די ארוכה הבדיקות דם לב וראש תקינות
יש לי לחץ דם נמוך 90/60 ובי 12 258 הייתי באבחון דרך העין ונאמר לי לקחת אבץ בי 12 וחומצה פתוטנית יש לציין שאני לוקחת כבר שבועיים ואין שיפור
האם יש משהו אחר שניתן לעשות ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עייפות
שירי חבקין08/10/2009סיגל שלום רב
את יכולה להוסיף תוספת של מגנזיום וכמו כן לאכול מספר שיני שום ביום.
בהצלחה
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
עייפות
איה הוד12/10/2009האם בדיקות דם שללו גם EBV (מחלת הנשיקה)?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצירותליאת06/10/2009
שלום
ביתי בת 2.5 והיא סובלת מעצירות.
היא לא מוכנה לאכול שום פרי וגם לא לשתות מיץ שזיפים.
מה אפשר לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצירות
שירי חבקין08/10/2009ליאת שלום רב
זה אכן גיל בו קשה יותר לתת תוספים לעצירות
כגון שזיפים.
נסי לטחון זרעי פשתן ולהשרותם במים למשך הלילה
בבוקר תני לה לשתות מעט מהמים או לחלופין
פזרי את הזרעים לאחר שדפקת אותם מעט על סלט
או על גבינה כך שהיא לא תרגיש.
בהצלחה.
שירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תינוקת בת חודש ומשלשלתתמרהNNN04/10/2009
שלום איה יקרה
אני לא פעם נעזרת בהמלצותיך הטובות
נולדה לי נכדה בחו"ל היום בת חודש שוקלת 3400 לפני שבועים שילשלה והקיאה עכשיו החלה לשלשל בלי הקאות האמא מניקה
האים אפשר על ידי תזונה של האמא לעצור שילשול לתינוקת (וממה זה יכול לנבוע)
תודה מראש ואם אפשר לענות כמה שיותר מהר
ישר כח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תינוקת בת חודש ומשלשלת
איה הוד05/10/2009
תמי הסבתא היקרה
ראשית, מזל טוב!!
שנית, מאוד יכול להיות שמדובר בוירוס הרוטה.
פה בארץ מחסנים לזה עד גיל 12 שבועות אם אני לא טועה.
אני אישית בחרתי שלא לחסן את בני והוא עבר את זה לא רע בכלל עם עזרה של הנקה וצמחים
צריך לוודא שהיא יונקת הרבה (ככה היא לא תתייבש מההקאות והשלשולים) אבל להיות כל הזמן עם יד על הדופק ולראות שהיא באמת לא מתייבשת - אחרת צריך לגשת מיד לרופא. או לבית חולים.
לא כיף לראות תינוק כזה קטן מקיא ומשלשל - זה קורע את הלב אבל חשוב להיות אחראים ולהיות בקשר עם הרופא כל הזמן ולא להקל בכך ראש.
ניתן לשאוב חלב אם ולשים בתוכו 3-5 טיפו של צמחי מרפא לחיזוק חיסוני
מאחר והיא גרה בחו"ל היא תצטרך להתייעץ שם עם מטפל נטורופת לגבי זה.
באהבה רבה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה ספיגה - שכחתי משהו :)דורית04/10/2009
.......
גם הוציאו לי את כיס המרב (חשד לגידול שהופרך) אך מאז לוקחת באופן קבוע אומפרדקס בבוקר.
האם זה יכול באיזושהי צורה להשפיע לרעה על ספיגה של מזון או של מינרלים או חומרים מסוימים.
גם הUREA שלי נמוך ומחוץ לתחום.
תודה שוב וסליחה
דורית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
המשך בעיית ספיגה....
איה הוד05/10/2009
הנה דורית, בדיוק לפרטים חשובים מהסוג הזה הצכוונתי :-)
בוודאי שנטילת סותר חומצה כמו אומפרדקס משפיע על נושא הספיגה!
בקיבה צריכה להיות חומציות מסויימת כדי להתחיל תהליך עיכול של המזון, וסותר חומצה משפיע עליה!
זה בהחלט מוכרב מידי לפורום
ממליצה בחום רב לגשת למטפל באייפק!
באהבה
איה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.png)



