פורום תרופות סבתא - יש לך שאלה?

מנהל הפורום

איה הוד
איה הוד
הוספת הודעה לפורום
 
לקביעת תור אצל איה הוד ללא פרסום בפורום
 
  • בעיית ספיגה ?
    דורית
    04/10/2009

    שלום :) מתנצלת על אורך השאלה אבל זה לא פשוט. תודה על הסבלנות.

    אני בת 50 סובלת מהיפוגליקמיה (ללא סכרת) כבר 6 שנים ולא מוצאים את הסיבה.בנוסף גם יצור האדרנלין לא יציב - "חוסר איזון במע' אוטונומית" (מה שמשפיע מאד על איכות החיים והשינה שלי). אני מקבלת תרופות להורדת ל"ד דופק ודרנלין, הורמונים, וכדורי שינה. מבחינת תזונה ותרופות כבר ניסיתי הכל (וגם טיפולים אלטרנטיביים מגוונים) אבל בעצם אין שום שינוי מהותי בסימפטומים ובבעיות (שגם כאלו של גיל מעבר נוספו אליהם :).

    אני שותה הרבה מאד (יש לי כליה אחת מלידה גדולה ומתפקדת טוב לפי כל הבדיקות). לא מעשנת ולא שותה קפה או תה.

    אוכלת אוכל בריא ומזין והרבה ולא צמחונית כלל.

    אני לוקחת באופן די קבוע ויטמין C (מה שדווקא הוכיח עצמו מצוין כי למרות כל הנ"ל לא חולה בשפעות התקררוריות וכאלו :).

    אחת הסיבות שיכולות לגרום להיפוגליקמיה הוא חוסר ספיגה אך זה מין מונח מעורפל קצת שהרופאים הקונוונצ' לא מתייחסים אליו לכן אני תמהה אם בעובדות שאציין למטה יש סימנים לחוסר ספיגה.

    מבחינה כללית אני די חלשה (גם בשרירים) והתפקוד שלי רחוק מנורמלי. גם רזיתי הרבה מאד בתקופה קצרה למרות שחלק הצלחתי לעלות חזרה אח"כ אבל עכשיו ממש מתאמצת בכוח להשמין ולא מצליחה (היתי תמיד מלאה כך שזה ממש לא אופייני). TSH תקין.

    הדבר שבולט לכל אחד זה שאני נראית מאד חיוורת. גם השיער נושר בכמויות מאד גדולות כבר שנים.

    לעומת זאת בבדיקות דם:

    גם ההמוגלובין גם הברזל וגם הB12 שלי תקינים באופן קבוע. לעומת זאת הפריטין מתחת לנורמה לגמרי. הנתרן נמוך וכמעט מחוץ לתחום ובנוסף גם האשלגן (ודווקא התרופה לל"ד אמורה לשמור על האשלגן בגוף). החומצה פולית כל כמה חודשים פעם "מתרוקנת" (אבל זה יכול להיות קשור ללקיחת הורמונים או תרופות אחרות) ואז לוקחת תקופה וזה מתאזן.

    העיכול מאד לא תקין. בדקו גם צליאק ואין.

    נדמה לי קראתי שגם ברזל וגם אשלגן נספגים בערך באותו איזור (תרסריון ?) במערכת העיכול. עשו לי קולונוסקופיה והיה תקין אבל לפני כמה שנים עשו גסטרוסקופיה והיתה דלקת בתרסריון שכנראה נגרמה מהליקובקטר שבינתיים טופל וחוסל. היה גם חשד לאחרונה לטפיל וטופלתי באנטיביוטיקה (גם לקחחתי אצידופולוס בתקופת הטיפול וקצת אחרי) אבל לא נראה שינוי בבעיות העיכול.

    זהו בערך תמצית העובדות - האם משהו מכל הנ"ל יכול להצביע על בעיית ספיגה. עשו לי בדיקות רבות אחרות שחלקן גבוליות - מה עוד בבדיקות הדם יכול להצביע על בעיית ספיגה?

    והאם נשמע הגיוני שאם יש חוסר בפריטין ואשלגן אז יש בעיה באיזור מסוים במעי ? מה אפשר לעשות כדי לרפא או לאבחן מצב כזה (עדיף ללא בדיקות חודרניות נוספות או אנטיביוטיקה) ?

    האם לקיחת אצידופולוס או משהו אחר באופן קבוע יכולים לעזור לסוג בעיה כזה והאם כן אז איזה סוג אצידופולוס - או שזה לא משנה.

    מלא תודה מראש דורית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיית ספיגה ?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיית ספיגה

    איה הוד
    05/10/2009


    דורית יקרה,

    אני מכירה את תופעת ההיפוגליקמיה וטיפלתי באנשים שסבלו מהבעיה.
    עושה רושם שיש כאן מצב מורכב של בעיית עיכול, אי סבילות למזון ואלרגיה (זאת אחת הסיבות שויטמין C כל כך עוזר לך!)
    יש המון דברים שצריך לקחת בחשבון לפני שמייעצים מאחר ויש משמעות רצינית למה שגורם לבעיה.
    בעיית ספיגה היא רק הסימפטום! צריך לברר מה גורם לה.
    לא הייתי שוללת מצב של מזהמים במערכת עיכול או אף קנדידה (צריך לעשות בדיקת צואה לטפילים ולקנדידה).

    יהיה מאוד קשה לתת לך מענה מספיק מקצועי לבעייתך על גבי הפורום

    אני ממליצה לך לגשת לטפל בשיטת אייפק!

    בברכה
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיעול מתמשך
    ורד
    03/10/2009

    שלום רב!
    הילדה שלי בת שנתיים כל תקופת מעבר יש לה שיעול בלילה , פעם יבש ופעם ליחתי נתתי לה סימפוקל דבש לא ממש עזר מה את יכולה להציע לי כדי להפחית את השיעול בלילה.
    היא כבר משתעלת שבועיים וחצי + כך כל שנה.

    תודה מראש
    ורד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיעול מתמשך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיעול מתמשך

    איה הוד
    05/10/2009


    הי ורד,

    שיעול זה אחד הדברים שיכולים להתמשך זמן רב אחרי שהמחלה עוברת.
    מאחר וזה נמשך זמן רב אני מציעה לא לחפש על המדפים סירופים שונים לשיעול אלא ללכת לטיפול ולבחון את התזונה שלה (שאולי יוצרת ליחה בגוף ומגרה את השיעול ומחלישה את המערכת החיסונית) וגם להתאים לה את הצמחים או הסירופ הנכון.

    שירי לא מעט פעמים המליצה כאן על סירופים טבעיים טובים.
    תוכלי להכנס בפורום ולראות את תשובותיה של שירי לאימהות עם אותה שאלה.

    באהבה
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיעול

    שירי חבקין
    05/10/2009

    ורד שלום רב
    בנוסף ומכיוון שציינת שמדובר בתופעה עונתית אני ממליצה לבדוק
    אפשרות לטיפול הומאופטי או בשיטה הסינית כדי לטפל בסיבה
    לשיעול שעל פניו נשמעת כתופעה אלרגית.

    להקלה זמנית אפשר באמת להיעזר בסירופים הטבעיים
    כגון הולסטן אלקסיר של וולדה
    או סמבוכל קיד
    בהצלחה
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לשיחתינו

    ורד
    05/10/2009

    מה בנוגע לסירופ טבעי הרבליס B האם הוא מכייח ומדא שיעול .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיעול

    שירי חבקין
    05/10/2009

    ורד שלום רב
    אינני מכירה את הסירופ הנ"ל.
    מצטערת
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מת ח חרדה
    נננ
    03/10/2009

    לאחרונה אני במצב של מתח וחרדה (לעתים אפילו נדודי שינה..) אני בחורה צעירה (36)עם בעל ושני ילדים..אחד עם הפרעת קשב ורכוז שמן הסתם גורם להרבה מתח בבית.בעלי כבר לוקח ציפרלקס ואני לא ממש רוצה לקחת תרופות ממכרות...
    חשבתי לנסות לקחת משהו טבעי להרגעה,השאלה ממה מתחילים?או שמא עלי לפנות לפסיכיאטר בקופח?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מת ח חרדה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתח וחרדה

    איה הוד
    05/10/2009


    שלום לך,

    אם את מחפשת משהו טבעי להרגעה אני ממליצה לשתות 3 כוסות תה קמומיל או מליסה ביום ואפילו לבלוע כדורי bio calm של אלטמן.

    אך אם תרצי לטפל בשורש הבעיה אני ממליצה על טיפולי גוף-נפש, שיחות, טכניקת EFT
    מאחר ויש לטפל פה במשהו הרבה יותר עמוק ומהותי.

    באהבה רבה
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדה ופרחי באך

    שירי חבקין
    05/10/2009

    שלום רב
    אני ממליצה בחום על פרחי באך כשיטה שמיועדת לטיפול
    בחרדות ומתחים ללא תופעות לוואי.
    בפרחי באך אנחנו מחפשים איך להקל על הסימפטומים שאת
    מתארת ובעיקר להגיע לשורש הבעיה ולהפיג את הסבל לאורך
    זמן.
    ביום רביעי אני מדברת על הנושא לעומק בתכניתו של פרופסור
    רפי קרסו בערוץ עשר ואת מוזמנת לצפות ולבדוק האם זה
    מתאים לך. התכנית היא בשעה 11 בבוקר ואני מופיעה יותר
    לקראת סופה

    בברכה
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קנדידה - בגרון
    יקיר
    02/10/2009

    שלום רב,
    חג שמח ,יש לי שאלה נוספת (:
    במה אפשר להשתמש כדי לחסל קנדידה פטרייה בגרון.
    בתודה
    אלירן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קנדידה - בגרון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קנדידה בגרון

    איה הוד
    05/10/2009


    שלום אלירן

    קנדידה היא דבר שמתחיל בעיכול ולא בגרון
    לכן, אין טיפול מקומי יעיל, כי צריך לטפל מהשורש

    פטרייה היא טפיל עקשן שמצריך טיפול עקשן, לאורך זמן ועם הרבה סבלנות

    יש לגשת לנטורופת לטיפול מבפנים.

    נ.ב
    ניתן להתחיל שימוש בטיפות GSE, לשים במים, לגרגר ולבלוע 2-3 פעמים ביום.

    בברכה
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יתושים ,הקלה מעקיצות
    יקיר
    30/09/2009

    שלום רב,

    מתנצל שאני מבקש שוב ושוב עצות (-:

    הפעם יש לי בעיה שלרובתנו יש בעיה עם יתושים.

    אין כל מאגרי מים בסביבת מגוריי,לא דלי שעומד עם מים ולא שום דבר שיכול לגרום ליתושים

    להתרבות.אולי בשכונה יכול להיות.כי יש כמה בריכות דגים אצל שכנים.

    רכשתי פנטסיל ג'ל שלא כל כך מקל .והעקיצות הם רבות מאד,בעיקר בידיים ורגליים.

    כבר נהיו לי סימנים מגירוד הרגליים.נשארו צלקות.

    היש פיתרון להקלה של יתושים,ומה אפשר להשים כדי להבריח אותם?

    בתודה

    ניר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יתושים ,הקלה מעקיצות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יתושים

    איה הוד
    05/10/2009


    ניר יקר,

    בסופשבוע האחרון, לאחר ביקור בצפון הארץ חזרנו בן זוגי ובני הקטן עקוצים מאוד.
    ב-3 לפנות בוקר קמנו כולנו דרוכים עם מגבות והתחלנו פשוט להצליף ביתושים על הקירות כי לא היה מה לעשות ואי אפשר היה להמשיך לישון ככה!

    אני ממליצה להרגיע את העקיצות עם אלוורה פעילה שהיתה במקרר (או אפילו את הפנסטיל תכניס למקרר ותמרח כשהו קר - מאוד עוזר!)

    מעבר לזה, רק לחכות 3 ימים שזה יפסיק לגרד ולכאוב.

    כדי למנוע: יש שמן ציטרונלה ששמים במבער ומאוד עוזר
    אבל אם תשאל אותי - הדרך היחידה באמת להבריח אותם זה רשתות רשתות רשתות בכל הבית. וגם לשים כילה מעל למיטה.

    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמן דוחה יתושים טבעי

    שירי חבקין
    05/10/2009

    שלום ניר היקר
    אני מוסיפה על דבריה של איה
    את המתכון הבא להכנת שמן דוחה יתושים טבעי

    מאה מל שמן בסיס-שקדים או זרעי ענבים
    15 טיפות שמן אתרי ציטרונלה
    10 טיפות שמן אתרי לבנדר
    10 טיפות שמן אתרי מנטה
    5 טיפות שמן אתרי אקליפטוס
    5 טיפות שמן אתרי גרניום

    מערבבים היטב ומורחים באיזורי הדופק כמו ששמים
    בושם. לילדים ותינוקות מומלץ לשים במבער או לטפטף
    על הכרית
    בהצלחה
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חום גבוהה לתינוק
    שרית
    30/09/2009

    מה עושים במקרה של חום גבוהה מאוד?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חום גבוהה לתינוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חום גבוה לתינוק

    איה הוד
    05/10/2009


    הי שרית,

    בחום גבוה מאוד לא משחקים והולכים לרופא!!!

    לעיתים לא ניתן להימנע מאקמולי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חום גבוה תינוקות

    שירי חבקין
    05/10/2009

    שרית היקרה
    חום גבוה מסמן לנו שהגוף נלחם במשהו
    נגיף/וירוס/חיידק זיהום וכו'
    אצל תינוקות ההתפשטות של הנ"ל יכולה להיות
    מהירה ולכן כפי שאיה מציינת אין לשחק .
    כמו כן יש גם סכנה של פירכוסי חום שמופיעה
    בעיקר בגיל צעיר וכדאי לא להגיע לכך.
    בברכה
    שירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קוואקר
    רותם
    29/09/2009

    שלום רב
    אני אם שמניקה.
    בני בן שנה וחצי ורגיש לחלבון פרה לכן אני לא נותנת לו מוצרי חלב מלבד "ביבי ביס" שזה חטיף שמכיל אבקת חלב ומדי פעם גבינה צהובה כי שמתי לב שדברים אלו לא משפיעים עליו.
    כל יום אני נותנת לו דייסת קוואקר (5 כפות עם מעט מים) ולדייסה מוסיפה כפית דבש, כפית טחינה גולמית , כפית חרובים נוזלי, ולעיתים כפית שקדיה או כפית סילאן תמרים.
    שאלתי היא: האם אני מעמיסה על קיבתו כאשר אני שמה לו כל כך הרבה דברים בדייסה.
    יש לציין שאין לו בעיה עם זה.
    כמו כן האם זה מספיק מבחינת הסידן . שהרי אני לא נותנת לו חלב פרה או מטרנה

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קוואקר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קוואקר

    איה הוד
    29/09/2009

    רותם יקרה

    את פועלת נהדר

    לגבי דבש - אומרים לא לתת עד גיל שנה אבל אני בעד להימנע ממנו עד גיל שנתיים.
    ניתן לשים סילאן או סירופ אגבה או כל דבר אחר במקום דבש.


    כל הכבוד לך!!!
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נשירת שיער ודקל ננסי
    קרן
    28/09/2009


    שלום,

    אני בת 24 ויש לי נשירת שיער כבר כמה שנים.
    הבדיקות דם שלי תקינות.
    התחלתי לקחת דקל ננסי מתוך מחשבה שהסיבה לנשירה היא הורמונאלית.

    לאחר כשבועיים שלקחתי 3 כמוסות ביום התחיל להיות לי ריח זיעה חריף ולא רק בזמן פעילות מאומצת. מיד הפסקתי ליטול את הכמוסות והריח נעלם.

    האם יתכן שהדקל הננסי הוא זה שגרם לריח זיעה? זה הגיוני?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נשירת שיער ודקל ננסי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלק ננסי

    איה הוד
    29/09/2009


    שלום קרן,

    לא ידוע לי שדקל ננסי גורם לתופעה כזאת.
    האם זה הדבר היחידי שהיה בכמוסה או שהיו דברים נוספים?

    בכל אופן, הדרך היחידה לדעת אם הריח אכן מזה, זה פשוט לחזור לקחת אותו - אם הריח חוזר שוב ואז נעלם כשאת מפסיקה אז זה כמעט וודאי מהכמוסות.

    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פצעים באיזור הישבן
    חסויי
    28/09/2009

    איך אני יכולה להוריד פצעים באזור הישבן?רשום בתרופות סבתא שאפשר עם מי מלח ואז לשזף תמקום ואין לי איפה להישתזף ועכשיו ניכנסים לחורף..איך אני יכולה להוריד את זה זה ממש מעצבן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פצעים באיזור הישבן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פצעים באיזור הישבן

    איה הוד
    29/09/2009

    שלום לך

    ניתן למרוח חימר על הפצעים ואף שמן עץ התה - נהדר!

    שימי לב שלפצעים יש קשר למה שאת אוכלת אז וותרי על סוכרים ומוצרי חלב, שתי המון מים ואכלי יותר בריא.

    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תפריט לאם מניקה
    תמרהNNN
    28/09/2009

    שלם איה
    נולדה לנו נכדה בשעה טובה בחו"ל יש לבת שלי קשיים בהנקה מאחר ואינה אוכלת נכון אינה מיצרת מספיק חלב וכמו כן החלב אינו מזין
    אם אפשר לקבל תפריט לאם מניקה חשוב לה להניק מאחר ונילדה קטנה
    בתודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תפריט לאם מניקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תפריט לאם מניקה

    איה הוד
    29/09/2009

    טליה מקסימה,

    אני לא יודעת מאיפה להתחיל...
    אז אני אתחיל קודם כל ממזל טוב ענק - איזה אושר!!!

    לגבי תפריט - זה לא יהיה מקצועי להעביר תפריט כך סתם על גבי הפורום
    יש להגיע לנטורופת ולעבור תשאול מקיף ולהתאים את התזונה יחד עם צמחים להגברת ייצור חלב ותמיכה בגוף אחרי הלידה באופן אישי.

    הרבה נשים עסוקות להרגיש טוב במהלך ההריון כאשר בעצם הקושי האמיתי של הגוף מגיע דווקא אחרי לידה. אני רואה נשים רבות בקריסת מערכות פיזית ונפשית אחרי לידה עם המון חסרים וזה מתחיל תזונה לא נכונה וחוסר בשעות שינה.

    גם ההנקה מוציאה מאיתנו המון אנרגיה

    לצערי יש המון דברים שצריכים להילקח בחשבון כדי להתאים תפריט - זה מאוד אינדוידואלי.

    באופן כללי:
    דייסת שיבולת שועל היא הכרחית!!!

    לא הייתי מוותרת על צמחי מרפא מופלאים.

    באהבה
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיזוק הזיכרון
    דורית
    26/09/2009

    שלום שוב,

    לגיסתי יש לה זיכרון ממש ממש חלש והיא עדיין פחות מגיל 30, (למשל שוכחת איזה יום אנחנו, שוכחת לקבוע תור....ועוד ועוד)
    האם יש בדיקה שמראה מדוע הזיכרון שלה מאוד מאוד חלש (בלשון המעטה)
    אמרתי לה שלדעתי חסרים לה אולי ויטמינים בגוף.
    היא גם חוששת מכיוון שלסבתא שלה היה אלצהיימר בגיל 60

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חיזוק הזיכרון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיזוק הזיכרון

    איה הוד
    29/09/2009

    שלום דורית,

    את שואלת שאלה מאוד חשובה אבל צריכה להבין שזה יכול לנבוע מכל כך הרבה דברים - מאיפה להתחיל?
    1. האם המצב הזה קשור במבנה האישיות שלה? (יש אנשים כאלה וזאת לא מחלה או בעיה....יש מי ששוכח המון, חולם ו"מעופף")
    2. האם המצב קשור לעומס מנטלי / מחשבתי ? - בחיים האינטנסיביים של היום, עם שעות עבודה רבות, המון אינטרנט, פחות זמן לפעילות גופנית והמרצת סירקולציית דם בכל הגוף ולמוח, מאוד קל לסבול מבעיות ריכוז וזיכרון כמו שאת מתארת (תשאלי אותי 0 זה רק הולך ומחמיר :-))
    3. האם מדובר באמת בחסרים תזונתיים? אפילו חוסר בויטמין B12 יכול לגרום לבעיות ריכוז ושכחה
    4. האם מדובר במצב של לחץ וסטרס (זה בהכרח משפיע על זיכרון)
    5. או האם מדובר באמת במשהו גנטי/תורשתי כמו שהיה לסבתא?

    צריך ללכת לנטורופת/ית ולקבל טיפול מתאים כי יש מה לעשות בנידון! גם אם מדובר בתחילתו של אלצהיימר (מה שלא כל כך נראה לי!) אז ניתן למנוע התדרדרות!!!

    אני ממליצה לה המון פעילות גופנית - המון!!! ולאכול טוב ולשתות מים. זה בשביל התחלה :-)

    יש צמחים נהדרים כמו BACOPA ועוד...אבל זה רק בהתאמה אישית...
    אנשים רבים נוטים לבחור בקיצורי דרך והולכים לקנות בבית טבע כדורים של ג'ינקו בילובה - זה לא מתאים לכל אחד ויכול אף להזיק! לכן, יש להתייעץ עם מטפל.

    באהבה
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך משמינים בצורה בריאה?
    דורית
    26/09/2009

    שלום רב,
    חברתי מאוד רוצה להשמין אך לא מצליחה
    אילו מאכלים בריאים יכולים לעזור לה להשמין?
    הערה: יש לה הפרעה בבלוטת התריס והיא מטופלת לעיתים בכדור.


    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איך משמינים בצורה בריאה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך עולים במשקל

    איה הוד
    29/09/2009


    שלום דורית,

    להשמין מאוד קשה! קשה יותר מאשר להרזות!
    כאשר קיימת בעייה בבלוטת התריס זה עוד יותר קשה.

    דבר ראשון היא חייבת להיות מאוזנת מבחינת הבלוטת...לכן "לעיתים" לקחת כדור זה לא מספיק טוב!
    היא חייבת להיות במעקב ולראות שהבלוטה מאוזנת!

    שנית, הנה כמה דברים שיכולים לעזור לעלייה במשקל:
    אגוזים(מלך, ברזיל, לוז), ערמונים, גרעיני דלעת, שקדים....
    טחינה - הרבה טחינה
    אבוקדו

    ממליצה לה ללכת לנטורופת מוסמך ולעשות את זה בצורה מסודרת.

    בהצלחה
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קוואקר
    דורית
    26/09/2009

    שלום איה
    קראתי שאת ממליצה על דייסת קוואקר
    מאיזה גיל ניתן לתת לתינוק?
    והאם להוסיף לזה מקל קינמון?
    ומה הכוונה להוסיף לזה תפוח? האם הוא מרוסק? האם להוסיף לאחר הבישול של הקוואקר ?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קוואקר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קוואקר

    איה הוד
    29/09/2009


    הי דורית,

    מגיל חצי שנה ניתן לתת דייסת קוואקר.
    קינמון - לא הייתי נותנת בשלב הזה (יכול לגרום לעצירות)
    טוב לתת כשהתינוק משלשל.
    תפוח -או מרוסק או בקוביות שמתבשלות עם הדייסה והופכות לרכות

    עזרתי?

    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיות בכף הרגל
    אתי
    25/09/2009

    יש לי שאלה,כואב לי כאשר אני דורכת על הרגל באיזור העקב וזה לא בגלל עור קשה?
    מרחתי משחה נוגדת דלקת אפילו שמתי כרוב לא עוזר?מה עושים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיות בכף הרגל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דורבן ברגל

    איה הוד
    29/09/2009

    שלום אתי,

    לפי התיאור הקצר שלך את סובלת ממה שנקרא "דורבן"
    ניתן למרוח משחת טראומיל 3 פעמים ביום ולתת לרגל לנוח.
    ואם אחרי כמה ימים אין הטבה, אני ממליצה ממש ללכת לד"ר מוטי לוי מכללית משלימה
    כדי שיזריק לך טראומיל יחד עם חומר בשם tendon suis injeel ישירות לעקב
    (לא כואב!!! ועובד מהר)

    בהצלחה
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר בויטמינים לפעוטה
    אני
    24/09/2009

    איה ושירי שלום,

    בתי בת כשנה ושלושה חודשים, עד גיל שנה בהמלצת הרופאים, נטלה ברזל וויטמין D ובספירת דם שבוצעה בהגיעה לגיל שנה הכל נמצא תקין.

    בזמן האחרון גוון עורה מעט חיוור ועל הקמיצה והאמה בידה השמאלית הופיע קו לבן רוחבי
    על מה זה מעיד?

    תוכלנה להמליץ לי על מולטי ויטמין טבעי עבורה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוסר בויטמינים לפעוטה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר בויטמינים לפעוטה

    איה הוד
    25/09/2009


    שלום יקירה,

    יש לחברת פוראוור מולטי ויטמין נהדר לילדים!!! ואם לא - אז לא חסרים על המדפים בבתי טבע מולטי -ויטמינים לילדים.

    אני אישית לא מאמינה בהם לפני שקודם עושים שינוי תזונתי ונותנים לילדה את כל מה שהיא צריכה מהמזון (פירות, ירקות, אבוקדו, דייסת שיבולת שועל!!!...)

    לא יכולה להעיד במדוייק מה אומרים הסימנים על האצבעות מבלי לראותם (לא היה ברור היכן הסימנים - על האצבעות או הציפורניים?)

    הייתי לוקחת אותה לאבחון כדי לוודא קודם מדוע גוון עורה השתנה ולא מגיעה ישר למסקנה שמודבר בחסרים תזונתיים!!! אל תסתפקי בבדיקות הדם ותמשיכו בבדיקות.

    שנה טובה ובריאה
    וכל הכבוד לך על איך שאת מטפלת ודואגת לקטנה :-)
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לתגובתך - חוסר בויטמינים

    אני
    28/09/2009

    שלום לאיה,

    תודה על המענה המהיר (ועל הפרגון) !!

    תוכלי לציין בבקשה את שם המולטי ויטמין של פוראוור וכן היכן אוכל לרכוש אותו (לא כל מוצרי החברה זמינים).
    האפרוחית שלי אוכלת מזון מגוון ומזין (תבשילים ביתיים, פירות וירקות), למרות זאת בטוחני שניתן להרחיב את המגוון (אגב, היא נהנית מדייסת שיבולת שועל בהמלצתך!!).
    הסימנים הלבנים הופיעו על הציפורניים - קמיצה ואמה ביד השמאלית, ציינת שלא בהכרח מדובר בחוסרים תזונתיים.

    ברור לי שאין כמראה עיניים, אך תוכלי לתת לי כיוון כללי/ ראשוני בכדי שאוכל לבקש מרופא הילדים בדיקות בהתאם בשלב זה .
    שוב, תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר בויטמינים

    איה הוד
    29/09/2009


    שוב שלום,

    ובכן, אין לי מושג מה יכולים להיות הסימנים על הציפורניים אך שווה לבדוק סידן.

    אני שמחה שהאפרוחית המתוקה ניזונה בצורה מגוונת ונהנית מהדייסה שלי :-)
    נכון - המוצרים ייחודיים ולא נמצאים על מדפי החנויות, צריך לעשות לשם כך הזמנה מיוחדת (אם תרצי ידעי אותי באופן אישי) המוצר נקרא "פוראור קידס"
    למרות שבאמת יש בשוק הרבה מוצרים לא פחות טובים!

    תמשיכי כך
    חזרי לעדכן אחרי בירור רפואי
    איה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה-חוסר בויטמינים

    אני
    30/09/2009

    שלום איה,

    באתר של פוראוור ראיתי כי הויטמין הנידון מומלץ מגיל 4 ומעלה, אזי אפנה למוצרים אחרים.

    אעדכנך בהמשך ושוב תודה ענקית!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום