יצא לי פיסורה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • יצא לי פיסורה
    NHRHFVI
    29/08/2011

    אף פעם לא היה לי .אבל פעם בבדיקה אמרו לי טחורים ומאז הכל היה בסדר גמור.
    עכשיו אני בטיפול כימוטרפי .תעשה טובה מה יקל עליי לכאב הקשה .עד התור רחוק .

    אני לא אוכלת ומרבה לשתות המון המון.
    רק לעיתים אני מאמנת את הקיבה ללחוץ חזק שכאילו יצא צועה ושום דבר שבוע ימים.
    ועם יש קיבה בכאבים עזים חזקים .
    הישתמשתי במשחה היקרה שעולה 120 שגרמה לי לכאב ראש ואז הופסק שאמרו שזה היה לפיסורה.
    אז לקחתי עזקרעין שמן מעט עזר מה עליי יכול לעכל .אני מיואשת גם כי גם ככה יש לי תופעות קשות של דברים אחרים בגוף.בעקבות מערכת החיסון .

    האם יש אבקה לשטיפה באמבטיה .
    אני קבלתי את האבקה לשתיה ובאמת עזר .

    אשמח לקבל תשובה בהקדם כי אני סובלת .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יצא לי פיסורה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יצא לי פיסורה - תגובה

    ד''ר דוד נויפלד
    31/08/2011

    1. אין אבקה לאמבטיה.
    2. להמשיך עם אבקת הסיבים - לשתות.
    3. אפשר להוסיף קצת שמן פרפין לפני השינה.
    4. להרגעה - פרוקטופאום.
    5. להחליף הרקטג'זיק בנייפדיפין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו