מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
כתבתי כאן את המייל שלי- בבקשה כתוב
דנה07/09/2011שלום ד"ר,
אני מאד מאד חוששת מהניתוח הזה, שמעתי סיפורים די קשים מאנשים שעברו אותו. על כאב קשה שנמשך 7 ימים באותה העוצמה- ללא מגמת שיפור, ועל חזרה לעבודה רק לאחר חודש. כאשר מחצית מהם- (דיברתי עם 4 אנשים שונים לגמרי, צעירים בסביבות גילאי ה30, שאין בינהם קשר, ועברו את הניתוח אצל רופאים שונים), מחצית מהם- לא יכלו לעמוד במשך שבוע ליותר מ 5 דק', ונאלצו לעבור ניתוח נוסף...
מאחר שאני מאזור ירושלים- אודה לך מאד אם תוכל לשלוח לי למייל שלי את השם שאתה מכיר. אני מניחה שכרופא מומחה בתחום, אוכל לסמוך שהשם שתיתן לי הוא רופא מוסמך ובעל ניסיון.
המייל שלי : [email protected]
המון תודה לך,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכתבתי כאן את המייל שלי- בבקשה כתוב - תגובה
ד''ר דוד נויפלד07/09/2011קבלתי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניתוח pphדנה05/09/2011
שלום רב,
הוצע לי הניתוח הנ"ל בשל צניחת רירית קלה, ודימומים.
שמעתי הרבה מאד מידע שונה ממנתחים שונים, חולים, פורומים וכ'ו.
רציתי לשאול אותך -ד"ר נויפלד, לפי מיטב ניסיונך, עד כמה ההליך הזה הוא קשה לחולה? אני יודעת שזה סובייקטיבי, אך בטח תוכל להגיד פחות או יותר לפי מרבית המקרים שאתה ניתחת:
1. מה רמת הכאב ? מסולם של בין 1 ל10?
2. כמה ימי כאב קשה- יחסית לסולם, צפויים? אני שואלת כדי לדעת מה מצדיק פנייה למנתח, ומה לא? כלומר- כדי לדעת למה עלי לצפות?
3. האם מדובר בכאבים שדורשים משכחי כאבים מיוחדים וחזקים סביב השעון? איזה בדר"כ אתה נוהג לרשום למנותחיך?
4. כמה דימום לאחר הניתו נחשב בגדר הסביר? טיפות? באסלה? כל האסלה?
5. האם הסיכות אמורות לנשור מתישהו- בדומה לגומיות הנושרות לאחר קשירה- ואז יש דמם לאחר תקופה?
6.כמה זמן מנוחה בבית- שאי אפשר לצאת לשום מקום בדר"כ?
אני לא "מפונקת" , אך מעט רגישה יותר מהממוצע- לכאב, וכן לדימום.
7. ושאלה אחרונה: מה לדעתך "מותר" למטופל שעושה את הניתוח באופן פרטי- ומשלם פרטי למנתח שבחר בו במיוחד, לצפות מהמנתח לאחר הניתוח? האם מקובל לצפות שהמנתח ייתן לי את הנייד שלו- למקרה שיש לי שאלות לאחר הניתוח? למקרה שאני ארגיש מאד לא טוב? או שזה לא מקובל ודרישה "מוגזמת"?
אני שואלת מפני שנתקלתי בחלק מהמקרים, ברופאים המפנים למזכירתם- שעובדת במקרה הטוב עד שעות הצהריים המאוחרות....או התשובה הקלה: פני למיון.
אני אינני רופאה, ופנייה למיון כרוכה הן בתשלום, הן בהמתנה ממושכת, ולא תמיד באמת נחוצה. אך מפני שלחולה יש תופעות שלא נאמרו לו שצפויות, או שלפי דעתו נראות לו חמורות או מפחידות מהמצופה, הוא ירצה לקבל מענה מהרופא המנתח, ולא ממיון. יכול להיות שמענה מהמנתח יסיר דאגה, ויחסוך פנייה מיותרת למיון...
מה דעתך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניתוח pph - תגובה
ד''ר דוד נויפלד06/09/20111. 6-8 בעיקר לחץ והרגשת צורך ליציאה. (תלוי איך התבצע הניתוח).
2. כשבוע.
3. משככי כאבים רגילים.
4. טיפות באסלה.
5. הסיכות בחלקן נושרות ובחלקן נשארות. לא גורם דימום. צריך להזהר במגע מיני אנלי.
6. שבוע -10 ימים. אפשר לצאת מהבית.
7. כן ולא מוגזם. אבל למה פרטי ולא דרך חברת ביטוח או המושלם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה והסבר-המשך
מישהי06/09/2011תודה רבה על התשובה המפורטת.
פרטי התכוונתי- שבהשתתפות חברת הביטוח הפרטי, בניגוד לשירות הציבורי.
אגב- איך מתמודדים עם הכאב שציינת שהוא בעיקר "צורך חזק ליציאה"? האם יש להתאפק, ולפעול בניגוד לאינסטינקט ולהרגשת הצורך החזקה להתפנות? איך יודעים האם באמת הגוף זקוק ליציאה- ולא מסוגל, ואז יש תסמיני עצירות, לבין תעתוע- או הרגשה מדומה כפי שציינת?
אני מעוניינת לבחור במנתח. אני מאזור ירושלים, ומשום כך חוששת לעבור הניתוח במרכז- למקרה שאזדקק להגיע לביה"ח מיידית- במידה ויהיו סיבוכים או משהו.
האם תוכל לציין מס' שמות של רופאים- הן משע"צ, והן מהדסה, אשר נחשבים מומחים,ומנוסים בביצוע הניתוח הנ"ל?
אני מניחה כי בציון מס' שמות- אין בעייה אתית... ( כי זה לא שם אחד).
תודה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה והסבר-המשך - תגובה
ד''ר דוד נויפלד06/09/2011לא נוהג לתת שמות כאן בפורום.
באשר לשאר - מסתדרים. בד"כ תרופות נגד כאבים, בנליות מספיקות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה- האם תסכים להפנות אותי במייל?
מישהי06/09/2011האם תסכים לתת לי מס' שמות למייל שלי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה- האם תסכים להפנות אותי במייל? - תגובה
ד''ר דוד נויפלד07/09/2011האמת שאני מכיר רק שם אחד בירושלים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבבקשה- כתוב לי למייל שלי
דנה07/09/2011שלום ד"ר,
אני מאד מאד חוששת מהניתוח הזה, שמעתי סיפורים די קשים מאנשים שעברו אותו. על כאב קשה שנמשך 7 ימים באותה העוצמה- ללא מגמת שיפור, ועל חזרה לעבודה רק לאחר חודש. כאשר מחצית מהם- (דיברתי עם 4 אנשים שונים לגמרי, צעירים בסביבות גילאי ה30, שאין בינהם קשר, ועברו את הניתוח אצל רופאים שונים), מחצית מהם- לא יכלו לעמוד במשך שבוע ליותר מ 5 דק', ונאלצו לעבור ניתוח נוסף...
מאחר שאני מאזור ירושלים- אודה לך מאד אם תוכל לשלוח לי למייל שלי את השם שאתה מכיר. אני מניחה שכרופא מומחה בתחום, אוכל לסמוך שהשם שתיתן לי הוא רופא מוסמך ובעל ניסיון.
המייל שלי : [email protected]
המון תודה לך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
טחורים או פיסורה כאבים ודימום
נפיחות בפי הטבעת האם מדובר בטחורים?
טחור גדול לאחר ניתוח בקע מפשעתי האם יש קשר?
דימום בצואה - התייעצות במצב של טחורים
וריד נפוח בפי הטבעת לאחר ניתוח טחורים ופיסורה
מותר לקחת נורמלקס כל יום לתמיד?
משחת `המוס` לטיפול בטחורים מותרת בהריון?
כלי דם בולטים כמו טחורים אצל פעוט שלא סובל מעצירות
טחורים בחודש תשיעי להריון וכאבים מייסרים
ערוץ הבריאות
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

