מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אימון בזמן מריחת משחת ניפדיפיןד``ר רפאל אלון12/09/2011
אני בן 27..
הייתי אצל פרוקטולוג שאיבחן אצלי פיסורה כרונית - הוא נתן לי חומר מרכך לשתות פעמיים ביום ומישחת ניפדיפין למרוח 4 פעמים ביום במשך חודש ואז לחזור להערכת המצב.
שאלותיי הן : 1. האם מותר להתאמן בחדר כושר + ריצה בזמן הטיפול ?
2. האם לפני כל מריחה של ניפדיפין יש לשטוף את האיזור עם מים וסבון ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום - תגובה
ד''ר מרט חייקין12/09/2011אם אתה מרגיש טוב בשביל התעמלות אז אפשר ואין צורך לשטוף לפני משחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגבי שם התרופה
ניסים12/09/2011הרופא רשם לי :
NIFEDIPINE C LIGNOCAINE CRM 0.2% 50 GR
ולי יש בבית :
NIFEDIPINE 0.2% HYDROGEL 50 GR
אפשר להשתמש בתרופה שיש לי בבית ?
הרי הרופא רשם קרם/משחה ולי יש הידרוג'ל ..אז אפשר להשתמש בהידרוג'ל במקום ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני רוצה להוסיף
ניסים12/09/2011אני רוצה להוסיף שכשהתשתמשתי לראשונה בג'ל ניפדיפין לא הרגשתי שום צריבה ? זה בסדר ?
השאלה לגבי מישחה /ג'ל נישארת בעינה ?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגבי שם התרופה - תגובה
ד''ר דוד נויפלד13/09/2011אם הג'ל נוח תשתמש בו.
למשחה הוסיפו תוספת שיכולה לגרום לדלקת בעור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהברשותך ד"ר
ניסים13/09/2011עוד כמה שאלות :
* בד"כ עד מתי אפשר להשתמש בהידרוג'ל ניפדיפין מרגע קניתו ? כלומר : כמה זמן לוקח בד"כ עד שהחומר פג תוקף ? הסיבה לשאלתי היא שאפילו בפעם הראשונה ששמתי את החומר לא הרגשתי שום תחושת צריבה ..האם זה אומר שכבר אז החומר לא היה פעיל ?
* האם אפשר לשמור את ההידרוג'ל במקרר ?
* הרופא אמר לי לקחת נורמלקס פעמיים ביום בוקר וערב - זה אומר שצריך לחלק את הכוס ל 8 גר' פעמיים ביום (סה"כ ש 16 גר') ? והאם צריך לשתות את זה לפני או אחרי הארוחה (לא רשום על הבקבוק) ?
תודה רבה לכם
דני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהברשותך ד"ר - תגובה
ד''ר דוד נויפלד13/09/2011לגבי א'+ב' = תשאל הרוקח שרקח התרופה.
לגבי ג', אני רושם תרופה זו ככף פעם ביום - בשעות הערב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
טחורים או פיסורה כאבים ודימום
נפיחות בפי הטבעת האם מדובר בטחורים?
טחור גדול לאחר ניתוח בקע מפשעתי האם יש קשר?
דימום בצואה - התייעצות במצב של טחורים
וריד נפוח בפי הטבעת לאחר ניתוח טחורים ופיסורה
מותר לקחת נורמלקס כל יום לתמיד?
משחת `המוס` לטיפול בטחורים מותרת בהריון?
כלי דם בולטים כמו טחורים אצל פעוט שלא סובל מעצירות
טחורים בחודש תשיעי להריון וכאבים מייסרים
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

