האם טחורים ? לאחר לידה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם טחורים ? לאחר לידה
    מרב
    03/10/2011

    שלום רב
    ילדתי לפני 5 ימים את בני בלידת בזק ללא אפידורל .
    לחצתי בצורה מודרכת ע"י המיילדת כשעה עד לצאת התינוק .

    אני חשה נפיחויות קטנות בפי הטבעת ואי נוחות . עדיין יש לי בצקות בשל קרע שנתפר בנרתיק קרוב לפי הטבעת ( שני תפרים - אחד כבר הוצא ) .
    איני יודעת אם אלו טחורים או נפיחויות רגילות ברקטום לאחר לידה ; היציאות שלי סדירות ואיני חשה כאב בעת מתן צואה ואין דימום רקטלי ( נעזרתי במיצי שזיפים כדי להקל ) ואני משתדלת לאכול אוכל עתיר סיבים .

    1. איך אפשר לדעת אם יש טחורים ? מה הסימנים המחייבים ?
    2. האם שווה למרוח משחת OTC לטחורים בכל מקרה ? לא מועיל לא מזיק ( עשוי לסייע לנפיחויות שם ? )
    אודה למענה שכן באופן טבעי קצת קשה לי לתזז לרופאים בשל עייפות וחולשה

    תודה
    מרב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם טחורים ? לאחר לידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם טחורים ? לאחר לידה - תגובה

    ד''ר דוד נויפלד
    03/10/2011

    אם לא מפריע, תעזבי ותתני לזמן לעשות את שלו.
    כאשר תתאוששי ותרגישי טוב והבליטות עדיין יהיו שם, תפני ליעוץ אצל פרוקטולוג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו