סיבוכים לאחר ניתוח טחורים ופיסורה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סיבוכים לאחר ניתוח טחורים ופיסורה
    מיכל
    09/10/2011

    בעלי עבר ניתוח להסרת טחורים ופיסורה לפני כשבוע בשיטת סטמפלר.
    לדברי הרופא הניתוח עבר בהצלחה. ולפי מיטב ידיעתי ההחלמה אמורה להיות מהירה ולא כואבת יחסית לניתוח המסורתי.
    אך החלמתו של בעלי מלווה בכאבים עזים ביותר, לאחר כל יציאה הוא מושבת לחצי יום, הוא יושב באמבטיה שעות מתפתל מכאבים. וכעת אף יצא גוש נוסף מאיזור פי הטבעת כאילו הכל חזר לקדמותו.
    חזרנו לביקורת אצל הרופא, הוא טען שכנראה מדובר בטרומבוזה, הוא המליץ על מספר תרופות להקלה על הכאב ולהפחתת הנפיחות.
    אך ברצוני לדעת האם זה נשמע לך סביר? האם מדובר במצב נדיר? האם יתכן שנעשתה טעות במהלך הניתוח? ומה יכול להוביל לכאבים עזים אלו? האם ייתכן ובעלי יצטרך לחזור שוב לשולחן הניתוחים?
    אודה לך אם תוכל להשיב בהקדם, על מנת שנוכל לקבל החלטה על המשך הטיפול
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיבוכים לאחר ניתוח טחורים ופיסורה - תגובה

    ד''ר דוד נויפלד
    09/10/2011

    לא נדיר אבל גם לא נורא שכיח.
    לא נשמע לי שצריך לחזור לשולחן הניתוחים (אבל אני אומר זאת בהסתייגות - לא בדקתי את בעלך).
    אם אכן יש תרומבוזה בטחור חיצון, הרי שהתופעות יחלפו תוך מספר ימים. מידת הכאב תלויה בין השאר בסף הכאב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו