מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פ"מ תקינה ובנפייברדנה08/11/2011
שלום לרופא,
אני בחורה בת 35, שסובלת מטחורים דרגה2-3. הרגלי היציאות שלי הם יציאה אחת פעם ביום- בבוקר. יציאה ללא קושי. רכה. למרות זאת, הומלץ לי על בנפייבר ע"י הרופא. בעיקר מפני שיש לי צורך ביציאה נוספת במהלך היום- אך אינני מצליחה להגיע לכך. ולכן אני חשה בעצירות. כאילו משהו "תקוע" לי שם. (אני מרגישה שיש לי צואה.. אך לא יוצא לי במהלך היום, ועלי לחכות עד הבוקר).
ראיתי כי המלצת כאן על בנפייבר פעמים רבות, ורציתי לשאול:
1. מה נחשב כפעילות מעיים תקינה? האם זה שיש לי יציאה אחת ביום זה לא תקין?
2. כיצד יש להשתמש בבנפייבר? ניסיתי את התכשיר במשך 5-7ימים, אך אני לא חשה כי הוא משנה לי משהו- בתלונות שלי. להיפך: עדיין יש לי יציאה רק בבוקר, כאשר במשך היום אני לא מצליחה. והבנפייבר לתחושתי רק מחמיר את המצב- כי הוא גרם לי לתחושת נפיחות בבטן, וגם ריבוי גזים.
אני שותה כף אחת יחד עם הקפה בבוקר, ומוסיפה מיד אח"כ- כוס מים.
3.כמה זמן עלי לנסות את התכשיר, או שאולי- ע"פ תיאורי, הוא לא מתאים לי? ויש משהו אחר שתוכל להמליץ לי עליו.
תודה מראש,
דנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פ"מ תקינה ובנפייבר - תגובה
ד''ר דוד נויפלד09/11/2011יש להסדיר היציאות שתהיינה קלות.
הממוצא בחברה המערבית עם מזון מעובד יציאה אחת עד שתיים ביום.
הסיבים נועדים להסדיר היציאות לאופטימום.
אם יש צורך לצאת - הולכים לשירותים ולא מתאפקים.
את הבנהפייבר מומלץ לקחת בבוקר בכוס מים או מיץ ואח"כ עוד כוס מים או מיץ.
יש לשתות הרבה במשך היום.
ממה בדיוק את סובלת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרופא
דנה09/11/2011שלום ד"ר,
ותודה רבה על תשובתך. אני סובלת מטחורים- דרגה 2-3. זה מתבטא בכך שניתן לראותם כאשר אני מפסקת את הישבנים- הם בתוך פי הטבעת..אבל כפי שאמרו לי רופאים- הם צנחו- ואיבדו מקומם בתעלה..כי הם לא נמצאים "למעלה ובעומק" פי הטבעת, אלא די למטה- בצורה כזאת שכל רופא יכול לראותם ללא צורך בהחדרת מכשיר. בזמן יציאה- אני לא רואה שיוצאים לי, אבל יש לי דימומים לפעמים. לפעמים דימום כבד, ולפעמים קל.
לגבי היציאות: התכוונתי שיש לי בפועל רק יציאה אחת ביום- בבוקר, למרות שבמשך היום אחרי אוכל בעיקר- צהריים וכ'ו, אני חשה צורך ליציאה, אך כאשר אני ניגשת לשרותים- אני לא מצליחה. וזה דורש ממש מאמץ. או שלרב- לא יוצא בכלל.
לכן הרופא המליץ לי על הבנפייבר. אבל כאמור, הוא גורם לי ליותר רע..הרגשת מלאות, וגזים. שלא הייתה טרם השימוש בו. ואני מקפידה על שתייה מרובה- כעשר כוסות ביום...
מה דעתך? האם יש לנסות אותו עדיין? כמה זמן צריך לנסות את הבנפייבר עד שמחליטים אם הוא עוזר או לא?
האם הוא גורם להתמכרות? ומה יכול לעזור לי במשך היום להשיג יציאה נוספת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלרופא - תגובה
ד''ר דוד נויפלד09/11/2011טחורים דרג' || הם אלה שיוצאים-צונחים בזמן היציאה אבל חוזרים מעצמם זמן קצר לאחריה. כאשר יש צורך להחזירם בעזרת האצבעות אזי הם דרג' |||.
לא נשמע לי שזו הבעיה שלך.
אי אפשר להתמכר לסיבים. אלה תוסף שמשלים את מה שחסר באוכל.
רצוי להמשיך עם הסיבים שאם לא כן ימשיכו ויחמירו הבעיות עם הטחורים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ד"ר ושאלה נוספת בבקשה
דנה09/11/2011תודה רבה לך ד"ר נויפלד,
רק שאלה נוספת ברשותך: אין לי בעייה של יציאה מסודרת בבוקר- והיא גם ללא מאמץ, ורכה וכ'ו.
כיצד אוכל לשפר את פ"מ שלי ולהרגיש יותר טוב גם במהלך היום? האם יש תכשיר כלשהו שאתה ממליץ עליו שיכול לגרום ליציאה נוספת במהלך היום? (למשל לאחר ארוחה כבדה בצהריים, או לקראת הערב).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ד"ר ושאלה נוספת בבקשה - תגובה
ד''ר דוד נויפלד09/11/2011לחיות על תכשירים זה לא טוב ולא בריא.
לאכול לפי היכולת ובהתאם למגבלות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
טחורים או פיסורה כאבים ודימום
נפיחות בפי הטבעת האם מדובר בטחורים?
טחור גדול לאחר ניתוח בקע מפשעתי האם יש קשר?
דימום בצואה - התייעצות במצב של טחורים
וריד נפוח בפי הטבעת לאחר ניתוח טחורים ופיסורה
מותר לקחת נורמלקס כל יום לתמיד?
משחת `המוס` לטיפול בטחורים מותרת בהריון?
כלי דם בולטים כמו טחורים אצל פעוט שלא סובל מעצירות
טחורים בחודש תשיעי להריון וכאבים מייסרים
ערוץ הבריאות
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

