פ"מ תקינה ובנפייבר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פ"מ תקינה ובנפייבר
    דנה
    08/11/2011

    שלום לרופא,

    אני בחורה בת 35, שסובלת מטחורים דרגה2-3. הרגלי היציאות שלי הם יציאה אחת פעם ביום- בבוקר. יציאה ללא קושי. רכה. למרות זאת, הומלץ לי על בנפייבר ע"י הרופא. בעיקר מפני שיש לי צורך ביציאה נוספת במהלך היום- אך אינני מצליחה להגיע לכך. ולכן אני חשה בעצירות. כאילו משהו "תקוע" לי שם. (אני מרגישה שיש לי צואה.. אך לא יוצא לי במהלך היום, ועלי לחכות עד הבוקר).

    ראיתי כי המלצת כאן על בנפייבר פעמים רבות, ורציתי לשאול:

    1. מה נחשב כפעילות מעיים תקינה? האם זה שיש לי יציאה אחת ביום זה לא תקין?

    2. כיצד יש להשתמש בבנפייבר? ניסיתי את התכשיר במשך 5-7ימים, אך אני לא חשה כי הוא משנה לי משהו- בתלונות שלי. להיפך: עדיין יש לי יציאה רק בבוקר, כאשר במשך היום אני לא מצליחה. והבנפייבר לתחושתי רק מחמיר את המצב- כי הוא גרם לי לתחושת נפיחות בבטן, וגם ריבוי גזים.
    אני שותה כף אחת יחד עם הקפה בבוקר, ומוסיפה מיד אח"כ- כוס מים.
    3.כמה זמן עלי לנסות את התכשיר, או שאולי- ע"פ תיאורי, הוא לא מתאים לי? ויש משהו אחר שתוכל להמליץ לי עליו.

    תודה מראש,
    דנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פ"מ תקינה ובנפייבר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פ"מ תקינה ובנפייבר - תגובה

    ד''ר דוד נויפלד
    09/11/2011

    יש להסדיר היציאות שתהיינה קלות.
    הממוצא בחברה המערבית עם מזון מעובד יציאה אחת עד שתיים ביום.
    הסיבים נועדים להסדיר היציאות לאופטימום.
    אם יש צורך לצאת - הולכים לשירותים ולא מתאפקים.
    את הבנהפייבר מומלץ לקחת בבוקר בכוס מים או מיץ ואח"כ עוד כוס מים או מיץ.
    יש לשתות הרבה במשך היום.
    ממה בדיוק את סובלת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לרופא

    דנה
    09/11/2011

    שלום ד"ר,

    ותודה רבה על תשובתך. אני סובלת מטחורים- דרגה 2-3. זה מתבטא בכך שניתן לראותם כאשר אני מפסקת את הישבנים- הם בתוך פי הטבעת..אבל כפי שאמרו לי רופאים- הם צנחו- ואיבדו מקומם בתעלה..כי הם לא נמצאים "למעלה ובעומק" פי הטבעת, אלא די למטה- בצורה כזאת שכל רופא יכול לראותם ללא צורך בהחדרת מכשיר. בזמן יציאה- אני לא רואה שיוצאים לי, אבל יש לי דימומים לפעמים. לפעמים דימום כבד, ולפעמים קל.

    לגבי היציאות: התכוונתי שיש לי בפועל רק יציאה אחת ביום- בבוקר, למרות שבמשך היום אחרי אוכל בעיקר- צהריים וכ'ו, אני חשה צורך ליציאה, אך כאשר אני ניגשת לשרותים- אני לא מצליחה. וזה דורש ממש מאמץ. או שלרב- לא יוצא בכלל.

    לכן הרופא המליץ לי על הבנפייבר. אבל כאמור, הוא גורם לי ליותר רע..הרגשת מלאות, וגזים. שלא הייתה טרם השימוש בו. ואני מקפידה על שתייה מרובה- כעשר כוסות ביום...

    מה דעתך? האם יש לנסות אותו עדיין? כמה זמן צריך לנסות את הבנפייבר עד שמחליטים אם הוא עוזר או לא?

    האם הוא גורם להתמכרות? ומה יכול לעזור לי במשך היום להשיג יציאה נוספת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לרופא - תגובה

    ד''ר דוד נויפלד
    09/11/2011

    טחורים דרג' || הם אלה שיוצאים-צונחים בזמן היציאה אבל חוזרים מעצמם זמן קצר לאחריה. כאשר יש צורך להחזירם בעזרת האצבעות אזי הם דרג' |||.
    לא נשמע לי שזו הבעיה שלך.
    אי אפשר להתמכר לסיבים. אלה תוסף שמשלים את מה שחסר באוכל.
    רצוי להמשיך עם הסיבים שאם לא כן ימשיכו ויחמירו הבעיות עם הטחורים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ד"ר ושאלה נוספת בבקשה

    דנה
    09/11/2011

    תודה רבה לך ד"ר נויפלד,

    רק שאלה נוספת ברשותך: אין לי בעייה של יציאה מסודרת בבוקר- והיא גם ללא מאמץ, ורכה וכ'ו.

    כיצד אוכל לשפר את פ"מ שלי ולהרגיש יותר טוב גם במהלך היום? האם יש תכשיר כלשהו שאתה ממליץ עליו שיכול לגרום ליציאה נוספת במהלך היום? (למשל לאחר ארוחה כבדה בצהריים, או לקראת הערב).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ד"ר ושאלה נוספת בבקשה - תגובה

    ד''ר דוד נויפלד
    09/11/2011

    לחיות על תכשירים זה לא טוב ולא בריא.
    לאכול לפי היכולת ובהתאם למגבלות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו