דחוףףףףףףףף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דחוףףףףףףףף
    שיר
    21/11/2011

    עברתי ניתוח פיסורה לפניי חצי שנה בדיוק..הרחיבו לי את פי הטבעת וחתכו חתיכת בשר.לאחר ימי ההחלמה הבחנתי בעוד חתיכת בשר שמפריעה לצואה לצאת ללא כאב.הרופא אמר שזה לא חשוב ואין צורך להוריד אותה..המשיכו הכאבם העזים,לילות ללא שינה,שורף מאוד,דם ובכי מר.כעבור חודשיים של סבל הלכתי לביקורת אצל הרופא והוא הבחין שחזר ה הפיסורה. הוא נתן לי אבילאק ומשחה שמשחררת את השרירים של פי הטבעת,חשוב לציין ששני התכשירים האלה עלו לי 200₪!!! המשחה 150 בערך. השתמשתי בהם ועדיין לא עבר לי..כרגע אני במצב שאני עושה אחת לשלושהה ימים יציאה..לפניי כמה ימים קניתי חוקן חד פעמי לעשות בבית עשיתי ועזר קצת..אבל עדין המשיכו הכאבים..אני לא חושבת שהפתרון הנכון הוא לחיות על חוקן..האם לעשות שוב את הניתוח?אני חסרת אונים ולא יודעת מה לעשות..אשמח לתשובה מהירה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דחוףףףףףףףף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דחוףףףףףףףף - תגובה

    ד''ר דוד נויפלד
    22/11/2011

    קשה לומר.
    צריך לבדוק אותך וגםצ לראות בכתב מה בדיוק נעשה לפני שמחליטים.
    יש מצב שאולי תזדקקי לניתוח משלים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו