מה יש לי?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מה יש לי?
    ת
    14/01/2012

    אני בת 37.לא לפני לידה ולא אחרי ולא בזמן הריון.בזמן האחרון אני מרגישה גרד בפי הטבעת והרגשה שכאילו יש לי תולעים שם, (אין לי תולעים).לפעמים גם שורף לי בפי הטבעת.כשאני הולכת לשירותים בזמן האחרון זה נראה כל הזמן כאילו עוד לא גמרתי לעשות יציאה.אין לי דימומים בכלל ולא כואב לי בעת היציאה.
    לפני חודש לקחתי ברזל והייתה לי עצירות והתאמצתי בעת היציאות.עכשיו שיניתי את הברזל והכל בסדר אבל התופעות הללו קיימות.מעולם לא היו לי טחורים ואין את זה גם במשפחה שלי בכלל.מה עושים? אני מפחדת מבדיקה.האם היא פולשנית? מה הטיפול שניתן? האם יש טיפול מקומי בלבד? מה יש לי לדעתך? האם זה יכול לעבור לבד ואם כן איך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה יש לי?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה יש לי? - תגובה

    ד''ר רון גרינברג
    15/01/2012

    הטיפול ברד בפי הטבעת אינו נעשה על רגל אחת
    ראשית יש צורך לברר מהי הסיבה לגרד ולתחושות שאת מתארת
    הסיבות יכולות להיות ממספר סיבות - תולעים או פרזיטים במעי, בעיות פרוקטולוגיות למינהן, ובעיות בעור.
    לכן למרוח משחה כזו או אחרת ללא בירור לא יתן את האפקט הרצוי
    צריך לגשת לרופא המשפחה לבצע ראשית בירור שאין פרזיטים במערכת העיכול
    לאחר מכן להגיע לבדיקת כירורג לראות שאכן אין בעיה פרוקטולוגית שיכולה להתבטא בגרד כמו טחורים פנימיים ומחלות ויראליות ועוד
    בקיצור יש צורך לקחת את הנושא ברצינות ולברר כמו שצריך - אם את רוצה לנסות ולהפטר מהגרד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו