טיפול בטחורים מדממים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיפול בטחורים מדממים
    רחל
    28/01/2012

    שלום,
    אני בת 52 ובעלת היסטוריה די ארוכה של בעיית טחורים החל מלידת בני הבכור. בתחילה עברתי ניתוח הרחבה בשל סדק בהריון של ביתי השנייה עברתי 2 קשירות ולאחר הלידה של בני השלישי עברתי ניתוח להסרת הטחורים. הבעיה שמהר מאוד אני חוזרת לבעיית הדימומים הרבים ולפני מספר ימים בשל בעיות אנמיה קשות אושפזתי בבית חולים ושם עברתי שוב קשירה ונאמר לי שיש לי לפחות עוד 2 קשירות אך בעיית הדימומים ממשיכה.
    קראתי על שיטה של טיפול בקרישה באינפרא אדום והייתי מעוניינת לדעת האם השיטה מתאימה לבעייה שלי ? ואילו פרוקטולוגים מומחים בשיטה זו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול בטחורים מדממים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול בטחורים מדממים - תגובה

    ד''ר מוריס ונטוררו
    31/01/2012

    שלום רב, צריבה של טחור בלייזר (אינפרה - אדום) מגבילה לקשירת טחורים. קשירת טחורים מיועדת לטחורים פנימיים שטחיים (דרגה 1 או 2) ומדממים. היתרונות של קשירה ולייזר, אין צורך להררדמה או הכנה, ניתן לבצע במרפאה, והתאוששות מהירה. הקצב וכמות הדימום אצלך מעידים על טחורים גדולים יותר ויתכן לא מתאימים לקשירה וללייזר.
    אני ממליץ מאד להבדק שוב ע"י כירורג פרוקטולוג כדי לבהון שוב השיטת טיפול מתאימה.
    יש מעט רופאים שמשתמשים בשיטת לייזר, שוב אני מדגיש שאין הוכחה בספרות רפאוית שהשיטת לייזר יעילה יותר מקשירת טחורים,
    תרגישי טוב ורפואה שלמה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו