דוקטור שלום ממה אני סובל?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דוקטור שלום ממה אני סובל?
    פדניק
    12/02/2012

    יש לי פעם בכמה שנים דימום (טרי) בצואה, כשאני מתאמץ בעיקר.
    אני בן 36 בדיקות הדם שלי תקינות וגם עשיתי בדיקה ביתית לצואה בדם שיצאה שלילית.
    מאז ומתמיד יש לי יציאות רכות או קשות או מעי רגיש.
    אני חייב לציין שאין לי כאבים או דברים מיוחדים, רק לאחרונה קצת אי נוחות. אני גם יושב הרבה ולא עוסק בספורט.
    את התמונה צילמתי במאמץ רב!!! בשביל שיהיה לך קל לראות. זה לא נראה ככה ביום יום.

    תודה


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דוקטור שלום ממה אני סובל?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דוקטור שלום ממה אני סובל? - תגובה

    ד''ר מוריס ונטוררו
    14/02/2012

    שלום רוני, בתמומונות רואים טחורים פנימיים שבולטים החוצה מפי הטבעת. זו תמונה אופינית אחרי ישיבה ממוכת בשירותים או אחרי מאמץ ממושך. במידה שתהיה יציאה קשה, יהיה דימום טרי עם טיפטוף לאסלה.
    ממחיץ:
    שתיית מיים מרובה, כלכלה עתירת סיבים,\אמבטיות ישיבה עם מיים פושרים,
    משחות לטחורים,
    להימנע מישיבות ארוכות על אסלה והתאמצות קשה במהלך יציאות,
    ואחרון לפנות לרופא גסטרו שיבצע סיגמואידוסקופיה,
    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דוקטור תודה על התשובה ומספר שאלות.

    פדניק
    14/02/2012

    קודם כל באמת תודה על התשובות והסבלנות.
    אני אוהב את עידן האינטרנט שאפשר לעלות תמונה :) ולקבל תשובה.

    1

    לדעתי אני "סובל" מאמצע גיל עשרים מטחורים פנימיים.
    שמתי את סובל במרכאות כי אני לא באמת סובל... אולי אפיזודה פעם בכמה שנים וגם היא לא משביתת חיים. זה בעיקר כשאני מתאמץ. לא הציק לי אז לא הלכתי לרופא מעולם...אני חרדתי וזה מקרין על הקיבה שלי. יציאות רכות או קשות וכדומה


    2

    קראתי מהי הבדיקה שאתה ממליץ עליה. אני רואה שיש לך נטיה לשלוח כל אחד לבדיקה כזאת . בכל מקרה אם לא הגעתי לרופא עד היום קצת קשה לי להאמין שאתן למישהו לחטט לי שם... במידה וכן אחליט. אני בקופת חולים. הפניה למי אני מבקש מרופא המשפחה. רופא גסטרו או פרוקטולוג? זאת קופת חולים.. אני יכול לדרוש מרופא גסטרו את הבדיקה שהמלצת עליה ככה איך שאגיע? הוא לא ישלח אותי לפרוקטולוג קודם. בטח תור לבדיקה כזאת לוקח בין חודש לשבע שנים :)
    מה הבדיקה בודקת? גידולים או חשד לסרטן? אם אני עובר בקרוב בדיקה במכון של איכילוב של סרטן במשך שלוש שעות שכוללת בדיקת דם לסרטן המעי הגס זה לא מספיק? עשיתי גם בדיקה בבית לצואה בדם שעושים בבית ולא נמצא כלום.

    תודה ורק בריאות :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דוקטור תודה על התשובה ומספר שאלות. - תגובה

    ד''ר מוריס ונטוררו
    22/02/2012

    בהחלט נכון שבכל מקרה של דימום אמליץ לבצע סיגמואידוסקופיה על מנת לאבחן את מקור הדימום.
    ההליך המומלץ הוא בדיקת פרוקטולוג ועל פי ממצאי הבדיקה שלו, ידריך ויפנה אותך להמשך בירור.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו