מה זה? אני נורא מפחדת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מה זה? אני נורא מפחדת
    אורה
    17/02/2012

    שלום אני בת 22. אני אספר הכל על מנת שתוכלו לתת לי תשובה שתרגיע אותי לפחות קצת.
    לפני חודשיים יצאו לי הרבה קונדילומות (וירוס הפפילומה) עשיתי 3 טיפולי לייזר ומאז אין לי כלום מה שכן יש לי מכבר חודש זה משהו קטן ונפוח ליד פי הטבעת. עד שלשום זה לא כאב לי ובכלל לא דאגתי כי הייתי בטוחה שמדובר בעוד כוויה כתוצאה מהלייזר, אבל הכוויות עברו, והגולה הזאת שם עדיין, אין לה צבע מיוחד, לפני יומיים כשהיא כאבה לי פתאום שמתי לב שזה כמו וריד קטן קצת נפוח שיוצא מפי הטבעת, אין לי דם, ביומיים האחרונים לא כאב לי ביציאות אבל מאוד כאב בניגוב ולפעמים גם בישיבה (לעיתים רחוקות), תיארתי לעצמי שזה טחורים השתשמתי בתרופת סבתא שאמרו לי שעוזרת, תפוח אדמה נע למשך הלילה על האזור, אחרי פעם אחת נפסקו הכאבים אבל זה עדיין נפוח ולא כואב... אני הסתכלתי בתמונות של טחורים ואצלי זה לא נראה נוראי ככה, אז אין לי מושג אם זה אכן טחורים.. מה זה יכול להיות? כמו וריד קטן בולט היוצא מפי הטבעת ללא צבע מיוחד כאבים או דימום...
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה זה? אני נורא מפחדת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה זה? אני נורא מפחדת - תגובה

    ד''ר מוריס ונטוררו
    18/02/2012

    שלום מילי,
    התיאור מתאים לטחור חיצוני פקוק. ברוב המקרים חולף עם טיפול שמרני של שטיפות מרובות והימנעות מעצירות.
    לעיתים סטרס נפשי, כמו למשל סביב הטיפול שעברת בקונדילומות, יכול לגרום לתופעה.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת

    אורה
    18/02/2012

    תודה על המענה.
    רציתי לדעת האם יש קשר בין טחור הפקוק לשילשולים? בתקופה האחרונה יש די הרבה...
    כמו כן מהו טחור פקוק? מה ההבדל בינו לבין טחור חיצוני פשוט? אני צריכה לפנות לרופא? כמו כן האם יש קשר בין טחור פקוק לדיכאון? חוויתי בחצי שנה האחרונה דיכאון וחרדות...
    תודה מראש ושבוע טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת - תגובה

    ד''ר מוריס ונטוררו
    22/02/2012

    טחור פקוק הוא בעצם התרחבות של כלי דם בתוך טחור חיצוני שנוצרו בו קרישי דם.
    שלשולים בדרך כלל אינם גורמים לטחור פקוק.
    בהחלט יש קשר בין סטרס נפשי להופעת טחור פקוק.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו