מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
תודה
אודי23/02/2012דר ..תודה על התשובות עזרת לי להבין את מצבי .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טחור מעצבן...כנראהאודי17/02/2012
אני עוסק בספורט -ריצות ארוכות...תזונה נכונה ...אין עודף מישקל ...יציאה קבועה כל בוקר רכה ....מודעות גבוהה שותה מים כל היום ...
לפני יומיים צץ לי גולה-בלוטה בפי הטבעת כאב מאוד כל היום ...לאחר יום נרגע הכאב .(עדיין כאב קל נסבל ..אך עדיין יש בלט בפי הטבעת ...השאלות שלי הן ; האם הבליטה הזאת הנפיחות יורדת ואם כן סדר גודל של זמן ???
האם אני יכול להמשיך בריצות הארוכות? האם זה לא יחמיר את המצב ??האם כדאי להפסיק ריצות למס ימים או שבוע ...?? כרגע עושה שטיפות מים קרים שעזר מאוד מורח פרוקטוגליבנול ומישתמש בפסיליום-מוציויטל לרכך עוד את הצואה ....
תודה על התשובה .
(מה במשחה חוצ מאלחוש עושה טוב לטחור וגורם לו להתכווץ..?
או שזה רק אלחוש להקל בכאב ....???
כמה זמן עד שהנפחות של הטחור יורדת למימדים קטנים יותר ואו שנעלמת לגמרי ....??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טחור מעצבן...כנראה - תגובה
ד''ר מוריס ונטוררו18/02/2012שלום אודי,
נשמע שמדובר בטחור חיצוני פקוק בשלבי ריפוי. בדרך כלל עובר תוך מספר ימים. לעיתים נשאר קפל עור שאינו כואב או מציק.
הטיפול נשמע מתאים ונכון. במשחות יש בדרך כלל מרכיב לכיווץ כלי דם ולא רק אילחוש.
אין מניעה מהמשך פעילות גופנית שאתה מורגל אליה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה
אודי20/02/2012בזמן שטיפה עם זרם חד של הדוש פגעתי כנראה בטחור מחוסר מודעות והוא דימם ...זה קרא לפני יומיים מאז יש סימני דם אפילו אם יש גזים...הטחור כבר לא כואב ....אבל עדיין יש ממצא בולט ...
כמה זמן עד שסימני הדם אמורים להעלם ???
ושוב חוזר לשאלה -אני רץ ריצות ארוכות האם זה לא סוג מאמץ שיפעיל לחץ על הטחור ?? האם אני לא גורם נזק ?? האם לא עדיף להמתין עד שהטחור יירגע ואולי גם יפסיק להראות סימניי דם ???
תודה על תשובותייך .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך לשאלה - תגובה
ד''ר מוריס ונטוררו22/02/2012יכול לקחת מספר ימים עד שסימני הדם יחלפו.יש לעקוב אחר שיפור.
כאמור,אין מניעה מפעילות גופנית שאתה מורגל אליה.
בברכה,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
טחורים או פיסורה כאבים ודימום
נפיחות בפי הטבעת האם מדובר בטחורים?
טחור גדול לאחר ניתוח בקע מפשעתי האם יש קשר?
דימום בצואה - התייעצות במצב של טחורים
וריד נפוח בפי הטבעת לאחר ניתוח טחורים ופיסורה
מותר לקחת נורמלקס כל יום לתמיד?
משחת `המוס` לטיפול בטחורים מותרת בהריון?
כלי דם בולטים כמו טחורים אצל פעוט שלא סובל מעצירות
טחורים בחודש תשיעי להריון וכאבים מייסרים
ערוץ הבריאות
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

