רושם של אינדורציה של התעלה האנלית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רושם של אינדורציה של התעלה האנלית
    אלי
    17/03/2012

    שלום
    בן 51 שנים, חולה מזה 11 שנים UC מטופל בראפסל (1 גרם* 3) במשך השנים רוב הזמן במצב רימסיה וללא תופעות.
    מזה מספר חודשים יש לי כאבים בפי הטבעת לאחר יציאות שנמשכות זמן רב, הייתי אצל פרוקטולוג שרשם "רושם של אינדורציה של התעלה האנלית" קבלתי טיפול שמרני של נרות ומשחה ללא שיפור, לאחר מכן ראיתי את רופא הגסטרו שמטפל בי והוא נתן לי "PROCTOFAM" עד פעמים ביום וכדורי אדוויל לכאב.
    לאחר מספר ימים הבחנתי בשינוי לטובה ומאז אני מטפל בתרופה לסרוגין, יש ימים שאין כאבים אבל הכאבים חוזרים.
    הערה: כרגע אני נימצא ברמסיה עם יציאה אחת תקינה לרוב ביום וללא כאבי בטן.
    הערה נוספת : בבדיקה נוספת נרשם" רושם של נסיגה באינדורציה בתעלה האנלית"

    היו לי כחודשיים הפרשות בצבע שקוף או בצבע חום, כרגע ללא הפרשות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רושם של אינדורציה של התעלה האנלית - תגובה

    ד''ר רון גרינברג
    19/03/2012

    אלי שלום
    לא בדיוק הבנתי מה אתה שואל?
    לפי מיטב הבנתי היה ממצא של גודש, או דלקת, או אולי טחורים גדושים בפי הטבעת וטופלת באופן סימפטומתי וזה חלף.
    אם יש לך שאלה מעבר לכך תנסה לחדד אותה שאוכל להבין בדיוק מה אתה רוצה לדעת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רושם של אינדורציה בתעלה האנלית

    אלי
    20/03/2012

    בוקר טוב ותודה על תשובתך.
    אני אחדד למרות הטיפול במשך זמן רב, יש לי עדיין כאבים לאחר יציאות.
    האם מותר להשתמש "PROCTOFAM" לאורך זמן?
    האם סוג כזה של כאבים נעלם?
    האם לדעתך זה קשור לקוליטיס?

    תודה ויום טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו