ניתוח או טיפול?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ניתוח או טיפול?
    ליאור
    07/04/2012

    ב"ה

    שלום רב

    אני בן 30 ומזה תקופה ארוכה שאני סובל מטחורים יש לציין ללא כאבים, לפעמים לאחר ישיבה ממושכת בשירותים ישנה רגישות מסויימת אך לאחר שעה שעתיים הרגישות נעלמת, ישנו דימום שמופיע בהתאם למאמץ ולמשך הישיבה ומגיע למצב של טיפטוף, השתמשתי במשחה ונרות אך לא באופן עקבי ומסודר.

    נבדקתי אצל מומחה בכירורגיה כללית שאמר לי כי יש לי טחורים פנימיים בדרגה 3 מתוך 4 והמליץ לי ניתוח , האם יש מקום לטיפול כלשהוא כתחליף לניתוח?

    *במידה וכן אשמח אם תוכל לפרט על טיפול זה.

    * במידה ולא מה המשמעות ניתוח- טפרים ? התאוששות ? וכו'

    בתודה ליאור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ניתוח או טיפול?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניתוח או טיפול? - תגובה

    ד''ר רון גרינברג
    16/04/2012

    ליאור שלום
    ראיתי כי שאלת את אותה שאלה בפורום אחר ועניתי לך.
    בקצרה
    ניתן למצות עוד יותר את הטיפול השמרני - אולי להקפיד יותר ולהוסיף תרופות חזקות יותר.
    ניתן לעבור לטיפול מרפאתיים כמו קשירה על ידי גומיות, הטרשה, אינפרה אדום.
    ניתן לבצע פעולות ניתוחיות קלות כמו קשירת עורקי הטחורים על ידי דופלר.

    כל אלו אופציות שניתן למצות לפני הניתוח.
    כמובן שיש צורך לבדוק אותך ולראות באילו טחורים מדובר - והאם האופציות הללו מתאימות לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו