מוגלה בישבן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מוגלה בישבן
    אבי דוד
    10/04/2012

    שלום רב

    לפני כחודש הייתי אצל רופא משפחה והתלוננתי על כאבים בישבן (כאשר אני יושב) ולפי מה שהיא אמרה זה מוגלה בישבן..לקחתי אנטיביטיקה וזה הוריד את הנפיחות שהייתה לי בישבן אך לא העלימה את ההבלטה של המוגלה..

    לפני כיומיים עוד פעם התחיל לכאוב לי בישבן והרופאה היפנתה אותי לכירורג..הכירורג קצת פוצץ לי את המוגלה שהייתה לי בישבן אך הוא אמר שצריך לעשות שם ניתוח להוצאת המוגלה (הוא אמר שזה ניתוח די קשה ושצריך כחודש שיקום וכו')

    בנוסף הוא נתן לי אנטיביוטיקה שאני לוקח כרגע..


    הכירורג שהלכתי אליו היה מאוד לא נחמד ולא ניתן היה לשאול אותו שאלות...

    רציתי להתייעץ איתכם האם אין דרך להעלים את המוגלה הנ"ל , לא ע"י ניתוח?האם אין טיפול תרופתי או משהו אחר שכירורג יכול לעשות במקום ישר לשלוח אותי לניתוח?

    אשמח אם תוכלו לספר לי בנושא יותר ומה עלי לעשות?

    יש לציין כי אני סטודנט ואני יושב הרבה מאוד לצורך למידה כך שיכול להיות שזה נגרם מזה

    אני אשמח לכל מידע בנושא

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מוגלה בישבן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מוגלה בישבן - תגובה

    ד''ר מוריס ונטוררו
    21/04/2012

    שלום רב,
    תהליך זיהומי המתפתח ליד פי הטבעת, קשור ברוב המקרים לבלוטות מזדהמות בתעלת פי הטבעת. יש נטיה לחזרה של זיהום עקב המשך הפעילות הדלקתית באותה בלוטה מזוהמת. על מנת לאשר אבחנה, דרושה בדיקת כירורג ובהתאם, סקירת אפשרויות הטיפול האפשריות. בדרך כלל, טיפול באנטיביוטיקה פומית אינו פותר את הבעיה מהשורש. ממליץ מאד על בדיקת פרוקטולוג על מנת לטפל כראוי ולהימנע מהמשך סבל ומסיבוכים.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פתרונות

    אבי דוד
    26/04/2012

    שלום , האם ישנם טיפולים אחרים מאשר ניתוח (שזה כרגע לא בא בחשבון אצלי)

    הכירורג שהלכתי אליו היה מאוד לא נחמד ולא אחד שאפשר לדבר איתו אמר פשוט שצריך ניתוח וזהו

    אנטיביטיקה שלקחתי במשך כ-10 ימים (850 מ"ג) לא עזרה לי...האם ישנם עוד טיפולים כלשהם שניתן לעשות להעלמת הדלקת הנ"ל בישבן?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו