קונדילומה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קונדילומה
    סטודנט
    20/04/2012

    שלום רב,

    הפרוקטולוג איבחן אצלי יבלות קונדילומה חיצוניות ופנימיות בפי הטבעת ולכן המליץ על ניתוח.

    1. אני מבין שניתוח לייזר (בניגוד למחט חשמלית) הוא בהרדמה חלקית וההתאוששות קלה יותר. אם כך, מהם החסרונות שלו? למה לא כולם מנתחים בלייזר?

    2. האם זהו מצב רווח שהניתוח יוצר פיסורה או נזקים אחרים?

    3. בינתיים אני מטפל ביבלות החיצוניות באמצעות קונדילוקס. בהנחה שיש לי מערכת חיסונית מאוד חזקה, האם יש *איזשהו* סיכוי שהיבלות הפנימיות יעברו מעצמן? במילים אחרות, יש סיכוי להתחמק מניתוח?

    המון תודה ומתנצל על האריכות!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קונדילומה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קונדילומה - תגובה

    ד''ר מוריס ונטוררו
    21/04/2012

    שלום לך,

    היתרון בהסרת קונדילומות בעזרת לייזר הוא שקרני הלייזר גורמות לכוויה שטחית בעור, וכך יש פחות כאב ופחות נזק וההתאוששות מהירה יותר.
    גם בטיפולי לייזר, ההעדפה האישית שלי, כפרוקטולוג מנוסה בתחום, היא הרדמה כללית על מנת לבדוק את תעלת פי הטבעת בצורה היסודית ביותר ולטפל בנגעים הנמצאים שם.
    מנסיוני, אם יש התפשטות נגעים לתעלה, משחות מקומיות לא עוזרות, ולא הייתי ממליץ לקחת סיכון ולא לטפל.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו