קושי ביציאות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • קושי ביציאות
    רןצה לדעת
    14/05/2012

    שלום רב,

    אני חולת קרוהן (פרוקטיטיס) מטופלת ברפאסאל נרות ופנטסה. אין אינדיקציה להתלקחות המחלה- לא דם בצואה לא כאבי בטן ולא סמני דלקת.

    סובלת מקושי נוראי ביציאה שהוא תלוי תזונה. אם אוכלת כמויות גדולות מאוד של סיבים היציאה נוחה וקלה אך מספיק שאוכלת ביצה קשה או טונה ומתקשה מאוד. גם ביציאה קלה צורתה מאורכת ודקה מאוד.

    הקושי הוא שמרגישה שצריכה ולא מצליחה לעשות למרות שהצואה אינה קשה.
    שותה המון המון מים והולכת ברגל בקביעות כחצי שעה ליום.

    מחלות נוספות אנקילוזינג ספונדליטיס ופיברומיאלגיה.

    הסבל הנגרם לי הוא רב ביותר מתופעה מציקה זו וחוסר הסברה אף מציק לי יותר
    יודעת כי יש מקום לביצוע בדיקות במכון לתנועתיות המעי ...ובכל זאת מה עשויה להיות
    לדעתכם הבעיה (לא סובלת מחסימות מעי בעקבות הפרוקטיטיס כך שכנראה לא מדובר בתופעה שמקורה בקרוהן).????


    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קושי ביציאות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קושי ביציאות - תגובה

    ד''ר מוריס ונטוררו
    21/05/2012

    שלום רב,
    ביטויי מחלת הקרוהן סביב פי הטבעת הם פיסורות או זיהומים. נשמע לי שיש חשש שמדובר בהיצרות בפי הטבעת הגורמת לקושי בהתרוקנות. ההיצרות יכולה להיווצר כתוצאה מדלקות חוזרות ומהצטלקות פי הטבעת.
    הבעיה נשמעת מורכבת ומצריכה טיפול משולב של פרוקטולוג וגסטרואנטרולוג.
    בדיקת זמן מעבר מעי דווקא אינה מומלצת ואינה מספקת אינפורמציה חשובה בנוכחות מחלת קרוהן.
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו