אשקלון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אשקלון
    תמי
    27/06/2012

    שלום רב. אני מדממת על בסיס יומיומי מפי הטבעת דם טרי גם כשאני רק מטילה את מיימי ולא עושה משהו אחר. לפני כשנתיים קשרו לי טחורים ועשיתי בדעקת קולונוסקופיה שיצאה תקינה.הלכתי שוב לרופא- בעקבות החמרת הדמום ( תוך כדי הליכה לפעמים) והוא הציע לקשור לי שוב את הטחורים. מכיוון שההליך נורא כאב לי- יותר משתי לידות ללא אפידורל,שאלתי לגבי ניתוח והוא אמר שלא צריך. אני סובלת נורא מכאבים ומגירוד מרגיז בפי הטבעת וכמובן מדימום שלא מפסיק.
    אני חושבת לפנות לרופא פרטי מומחה,ולפני שאעשה זאת רציתי להתייעץ בפורום זה. מה עליי לעשות? להמשיך לקחת טיפול לטחורים- שקיבלתי מהרופא או להמשיך ברור?
    לתשובתך אודה,
    תמי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אשקלון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשקלון - תגובה

    ד``ר רפאל אלון
    23/08/2012

    קשירת טחורים אינה אמורה לכאוב, מכיוון שהיא מתבצעת באזור ללא תחושה. ניתן בהחלט לחזור על הפעולה. ההחלטה על ניתוח שמורה לפרוקטולוג בהתייעצות עם המטופל, תוך הסבר על כל האפשרויות הטיפוליות והמשמעות שלהן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו