מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אחרי לידהסיון25/11/2012
שלום ,
אני שלושה שבועות אחרי לידה וסובלת מטחורים לא מדממים.לוקחת כדורי ברזל בשם פריפול. הייתי אצל פרוקטולוג והוא נתן לי קונסיל בבוקר ובערב כפית. שמן פראפין לשתות כף. ודרמקומבין למרוח על הטחורים.
האם אפשר להפסיק עם הקונסיל לאחר סיום הברזל (שידוע שגורם לעצירות)?
הכיצד דרמקומבין טוב לטחורים? הרי זה לא במיוחד לזה..
ובנוסף יש לי בעיה נוספת שהשריר של פי הטבעת רוב הזמן ככולו רפוי (כלומר שכאילו תמיד אני במצב של יציאה (אין בעיה של שליטה ביציאות אלא רק התחושה של השריר הרפוי) האם צריך לטפל או שזה רק תופעה מהלחץ בלידה או מהאפידורל.. ?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אחרי לידה - תגובה
ד``ר רפאל אלון25/11/2012סיון שלום
מטרת הקונסיל היא לרכך את היציאות (כאשר הוא משולב עם שתיה מרובה). אם הפסקת לקחת ברזל ואין יותר בעייה של יציאות קשות ניתן לנסות להפסיק את הקונסיל. דרמקומבין אינה משחה לטיפול בטחורים. באשר לבעיית שריר הסוגר- יש צורך לבדוק אותך ולפי הממצאים להחליט באם יש צורך בבדיקות נוספות כמו אולטרא-סאונד טרנס רקטלי או מדידת לחצים בפי הטבעת והרקטום.
מזל טוב ללידה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה
סיון25/11/2012תודה על התגובה המהירה. אז לשם מה ניתן טיפול בדרמקומבין? האמת שלפני כן השתמשתי בפרוקטו גלובינול שאולי עזר קצת בהתחלה ואז הכל חזר (כנראה בגלל פטריה שיש לי שם-גירוד בלתי נשלט וכואב).
מה לגבי טיפול עם נרות גליצרין? יש בזה סיכון או בעיה?
ולגבי הסוגר, יש אפשרות שזה יסתדר לבד? פשוט היום הייתי אצל הפרוקטולוג ולא נראה שאצליח לקבוע תור לזמן הקרוב לצערי...
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה - תגובה
ד``ר רפאל אלון25/11/2012בשאלתך הראשונה לא ציינת גרד. אכן הדרמקומבין ניתן לך לטיפול בגרד. הגרד זוהי תופעה שכיחה ולא מובנת. הטיפול הוא במשחות סטרואידליות למשך 3-4 שבועות. לעיתים יש תגובה ולעיתים אין. ממשיכים ןמנסים תרופה אחר תרופה בתקוה להשיג תגובה והקלה. בנירות גליצרין אין סיכון. לגבי הסוגר-לא ניתן לאבחן ולתת ייעוץ מבלי לבדוק אותך..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה
סיון27/11/2012שוב שלום,
האמת שרופא עור אמר שזו פטריה מסוג אינטרטיגו ונתן לי בהתחלה טרידרם .אחרי הרבה ימים זה לא עזר ממש אז פניתי לרופא אחר שאמר שלא ברור לו ממה זה נובע ונתן לי אולטראלן...שתיהן סטרודיאליות?
הפרוקטולוג נתן דרמקומבין לשים רק על הטחורים והגרד קיים בכל האיזור שם משני הישבנים וקצת ברגליים ועד איזור הנרתיק.אז לא ברור לשם מה נתן
בנוסף רשום כמעט על כל משחה לא לשים על עור פצוע ואני מרגישה שהעור נפצע וצורב בכמה מקומות...
תופעות הגרד והטחורים החלו כבר מסוף ההריון. בהתחלה היו לי שלפוחיות מגרדות בין הישבנים קצת למעלה ובהמשך היה שלב של הפרשת נוזלים מציקה מהמקום. האם זה באמת אינטרטיגו? אני כבר מאוד מבולבלת מכל המשחות והטיפולים...
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה - תגובה
ד``ר רפאל אלון27/11/2012גרד זוהי תופעה שכיחה ולא ברורה. הטיפול הוא במשחות סטרואידליות ולעיתים צריך לעבור ממשחה למשחה, למרות שכולן דומות בהרכב. אם התועה קיימת בין העכוזים ולא סביב פי הטבעת כדאי להתייעץ עם רופא עור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
סיון27/11/2012אז המשחות שציינתי הם סטרודיאליות? והאם יעזור לקחת ביפסיה מהמקום כדי להבין מה זה.. ?
אגב אפילו בזמן יציאה אני מרגישה גירוי מגרד בפי הטבעת..לכן חשבתי שצריך גם פרוקטולוג..
שוב תודה וסליחה אם אני מטרידה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - תגובה
ד``ר רפאל אלון28/11/2012לא ניתן לאבחן ולתת עצות טיפוליות דרך הפורום. פני לבדיקת רופא עור ופרוקטולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
טחורים או פיסורה כאבים ודימום
נפיחות בפי הטבעת האם מדובר בטחורים?
טחור גדול לאחר ניתוח בקע מפשעתי האם יש קשר?
דימום בצואה - התייעצות במצב של טחורים
וריד נפוח בפי הטבעת לאחר ניתוח טחורים ופיסורה
מותר לקחת נורמלקס כל יום לתמיד?
משחת `המוס` לטיפול בטחורים מותרת בהריון?
כלי דם בולטים כמו טחורים אצל פעוט שלא סובל מעצירות
טחורים בחודש תשיעי להריון וכאבים מייסרים
ערוץ הבריאות
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

